Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
81/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sapioseksuaali. Outo tapa valita ystäviään, viehättyy näistä seksuaalisesti? Virpinä suuttuisin noista jutuista.

Vierailija
82/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sapioseksuaali. Outo tapa valita ystäviään, viehättyy näistä seksuaalisesti? Virpinä suuttuisin noista jutuista.

Niin siis tämä haastatteluhan oli vain kahden parisuhteessa olevan kertomus siitä että avoimesti pettävät puolisojaan😂 Vai suojaako vain tietty seksuaalisuuden muoto pettämiseltä?

Pettämistähän tuo on, että tiedostaa ystävyyssuhteensa perustuvan johonkin seksuaaliseen vetovoimaan, ihan sama mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sapioseksuaali? Termiä käytetään sapioseksuaali viitata niihin henkilöt joiden eroottinen kiinnostus määräytyy älyn perusteella. Toisin sanoen, he ovat ihmisiä, jotka ovat _eroottisesti_ kiinnostuneita mielenosoittajista tietoa , henkistä nopeutta, terävyyttä tai lahjakkuutta fyysisten ominaisuuksien tai muiden ominaisuuksien sijaan.

Vierailija
84/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska on Virpiä nuorempi, että sikäli.

Jari vaihtoi viimeksikin pettämällä nuorempaan eli Virpiin. Piiri pieni pyörii.

Vierailija
85/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun perusteella tulee vaikutelma, että Mariska on ikään kuin Jarin "henkinen pikkuveli" tai "hyvä jätkä" joka osaa vaikka mitä mutta koheltaa. Ymmärtävät toisiaan .

En näe tuossa yhtään mitään väärää, kaveruussuhteessa. 

Muuten vaan puhuttiin seksu aalisuudesta ym

Vierailija
86/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä teitä.

Olen onnellisesti naimisissa oleva muusikko, ja just tossa haastattelussa kuvatun kaltainen ystävyyssuhde on elämän, herkkyyden ja luomisen kipinän ylläpitäviä voimia. On intohimoa ja on intohimoa, kaikki ei aina liity seksiin tai pettämiseen.

En näe tossa mitään pahaa tai epäilyttävää. Ja ei, ei näe miehenikään.

Jari Sarasvuo ois ihan mieletön keskustelukaveri, en epäile hetkeäkään.

Vierailija
87/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuo on harvoja julkkismiehiä joista viehätyn. Olen kuunnellut hänen podejaan, yms haastiksia. Älykkyys on hot. Toisaalta tiedä sitten millainen on muuten.

Älykkyys 😂. Suu käy ja suuri ego. Siinä kaikki.

Vierailija
88/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä teitä.

Olen onnellisesti naimisissa oleva muusikko, ja just tossa haastattelussa kuvatun kaltainen ystävyyssuhde on elämän, herkkyyden ja luomisen kipinän ylläpitäviä voimia. On intohimoa ja on intohimoa, kaikki ei aina liity seksiin tai pettämiseen.

En näe tossa mitään pahaa tai epäilyttävää. Ja ei, ei näe miehenikään.

Jari Sarasvuo ois ihan mieletön keskustelukaveri, en epäile hetkeäkään.

Varmasti, mutta miksi se seksuaalisuus piti ottaa mukaan? Miksi ystävyyssuhteissa mietitään seksuaalisuutta? En minäkään ole jonkun ystävä siksi että viehätyn hänestä jotenkin seksuaalisesti. Jos koen ihmisen olevan älykäs, hän on älykäs, mutten silti koe että olen sapioseksuaalisista syistä viehättynyt häneen.

Vierailija
89/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tämä on juuri tuollaisten itseään fiksuina pitävien ihmisten puhetta. Olen sapioseksuaali. Ei olet vain mies joka viehättyi naisesta, johon koet seksuaalista vetovoimaa. Sekin on seksuaalista vetovoimaa ylipäänsä viehättyä ihmisestä vaikkapa tämän älyn takia. Normaalissa ystävyyssuhteessa ei ole seksuaalista jännitettä.

Vierailija
90/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön juttu. Itse olen sapioseksuaali ja se liittyy vain ja ainoastaan "parin hakuun" romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä eikä mihinkään ystävyyssuhteisiin. Mulla on monia miespuolisia erittäinkin älykkäitä ystäviä enkä ole ikinä näiden kymmenien vuosien aikana ajatellut heihin liittyen omaa sapioseksuaalisuuttani, koska he ovat vain ja ainoastaan ystäviä.

Vierailija
91/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ny ne voi ystävyyden vuoksi liikkua yhdessä yöllä ja päivällä

Vierailija
92/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen ystävyyssuhde ja se on aivan mahtavaa, mutta ihan helevetin vaarallista. Saattaa lipsahtaa niin helposti reunan yli minä hetkenä tahansa. Haluan pitää tämän ihmisen elämässäni, mutta niin haluan pitää myös perheeni. Saan tältä ystävyydeltä niin paljon henkistä voimaa, seksuaalinen vetovoima siinä on ihan häivähdyksen omaista eikä tunnu todelliselta vaihtoehdolta. Rakkaus tai rakastuminen onkin sitten ihan eri asia, se huolestuttaa eniten.

Vierailija
93/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo haastattelu. Onko siellä nyt kuitenkin sitten menty rakastumaan, muttei haluta vielä myöntää sitä, edes itselleen.

Vierailija
94/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli oikeestaan mieleen semmoset 50-60v villitystä elävät miehet jotka kaipaavat nuorta ja villiä seuraa ja luulevat sen myötä itsekin nuortuvansa. Haastattelu oli minusta vaivaannuttavaa luettavaa juuri ton takia.

Muistan omasta elämästä kun nuorempana havahduin tämmöseen setä-intoilijaan joka mun kavereille selitti että just me kaks bestistä halaillaan usein ja ollaan niin erityisiä toisillemme, tajuamatta että mä nyt oon semmonen hömppä joka halailee kaikkia tuttuja ja kavereita usein, ja adhdn takia vähän rajaton ehkä muutenkin, enkä itse ollut kokenut meillä hänen kans olleen mitään sen erityisempää. En väitä että haastattelun ihmisillä olis just näin, mut tuli omat muistot vahvasti mieleen tuosta.

Vierailija
95/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Ihmetellyt samaa.

Lahjakas, nero?

Mä uskon, että hänen talenttinsa on jossain sellaisessa, mistä ei julkisesti puhuta.

Musiikki on vain kulissia ja peitetoimintaa ydinliiketoiminnalle.

Vierailija
96/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovien alojen piireissä tavanomaista, että muodostuu tiiviitä monivuotisia ystävyyssuhteita eri sukupuolten välillä, ihan ammatillisen sekä työn luonteenkin vuoksi.

Toimiva yhteisymmärrys korostuu mm aloilla, missä luovan työn (esim näyttämötaide, sanoitus,sävellys ja sen sovittaminen sen esittäjälle, tanssiteos, elokuvatuotanto eri tekijöineen) onnistunut kokonaisuus muodostuu yhdessä tekemisen lopputuloksena. 

Ei välttämättä toki kaikki ole noin intensiivisiä ja läheisiä kuin vaikuttaa ---> jutun perusteella ---olevan Mariskalla ja Jarilla.

Artikkelista sain kuvan, että vekkulisti tehty kurssimainos: saat samaan kurssihintaan nähdä myös "Vain elämää"-hittisarjasta tv-stä tutun Mariskan joka sattumalta on Jarin läheinen ystävä ja jonka sanoituksia hän käyttää myös kurssittaessa osallistujia.

Lahjakkaat, monivuotiset ystävät ovat arvokkaita. He auttavat vuorostaan ja mielellään,  kun koronan kamaluuden jälkeen ura tarvitsee julkisuutta ja nostetta.

Jari taitaa olla hyvä bisnesmies ,

ja 80% tämän keskustelun kommenttien luonteen perusteella, ne tulee hattarapäiltä joita on helppo provosoida maksimoimaan julkisuus tälle(kin) agendalle. 

Menkää Jarin kurssille, näette myös Mariskan ja saatte omin silmin halutessanne todeta mitä parhaimmillaan on sapioseksuaalisuus.

Vierailija
97/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön juttu. Itse olen sapioseksuaali ja se liittyy vain ja ainoastaan "parin hakuun" romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä eikä mihinkään ystävyyssuhteisiin. Mulla on monia miespuolisia erittäinkin älykkäitä ystäviä enkä ole ikinä näiden kymmenien vuosien aikana ajatellut heihin liittyen omaa sapioseksuaalisuuttani, koska he ovat vain ja ainoastaan ystäviä.

Ihan älytön juttu.

Pitäiskö kaikkien sapioseksuaalien siis olla 100% kuin sinä, sinun tapasi on ainoa oikea tapa elää?

Vierailija
98/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tämä on juuri tuollaisten itseään fiksuina pitävien ihmisten puhetta.

Olen sapioseksuaali.

Eli et ole vain mies joka viehättyi naisesta, johon koet seksuaalista vetovoimaa.

Sekin on seksuaalista vetovoimaa ylipäänsä viehättyä ihmisestä vaikkapa tämän älyn takia. Normaalissa ystävyyssuhteessa ei ole seksuaalista jännitettä."

Onhan toi svengaavaa ilmaista esimerkiksi, että minä en ole pelkästään vain keskiverto-Maire,

joka tykkää puuhastella puutarhassani pensaita mylläämässä ja istuttamassa niitä muhkeaan multaan iso lapio heiluen.

Ei. Olen oikeastaan originelli tapaus.

Minä olen lapioseksuaali.

Vierailija
99/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat verbaalisesti lahjakkaita tapauksia, joten ilmiselvää että tulevat juttuun ja seura on kohottavaa. Who cares.

Ei kai sitä jaksa koko elämäänsä esim vaikka murtomaahiihdon treeneistä ihminen puhua.

Vierailija
100/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem Tapio Seksuaali Turusta. Asun Samppalinnassa ja luen Alibia iltaisin.

Älykäs nainen, haluatko kävelylle kanssani illalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä