Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
521/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nähnyt Mariskaa selvinpäin telkkarissa ikinä.

Vierailija
522/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän häitämme tanssittiin

Oli taivas vielä nuori niin

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Toimi pappeina Zeus ja Ra

Teki kerubit kunniaa

Vedet väistyi ja niias maa

Kun minä liityin sinuun

Jos toinen onnekas sut saa

Ei haittaa, osaan odottaa

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Kun kiire ei oo mihinkään

Me kuollaan ja taas synnytään

Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää

Jos nämä lyriikat laulaa toiselle ja tuijottelee silmiin niin veikkaisin että muutakin kuin yritysvalmennusta tehdään.

Ja tuoko on sielukasta tekstiä.

Minusta tuo on pelkkää sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun maailmassa on rakkautta. Mutta olisiko sitä näiden kahden välillä enää, jos joutuisivat jakamaan arjen? Tuskinpa. En usko, että havittelevat parisuhdetta keskenään. Olisin kuitenkin hiukan mustasukkainen puolisoidensa asemassa tuosta vahvasta yhteydestä, jota eivät arkiset asiat pääse näivettämään.

Vierailija
524/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Puolisot yrittää olla fiksuja, mut vaikee kuvitella ettei tuollainen " ystävyys" jota lehtienkin palstoilla hehkutellaan, missään tuntuis. Aivan varmasti tuntuu. Riippuen tietysti siitä kuinka hyvä puoliso on kotona, että kuinka paljon tuo on omalta suhteelta pois. Tuo näyttää erittäin intiimiltä ystävyydeltä ja mukana vielä ripaus narsistista esilläolon tarvetta ja sitä oman minän pönkitystä. Niin aika huikee se saa parisuhde olla jota ei yhtään haittaa. "Työystävyys" on niin helposti falski valhe. Ja koska tuo on julkista, tosiaan puolisot koittaa tsempata et mikäs tässä. Mä en usko päivääkään tuon suhteen rehellisyyteen, siihen että ei ketään satu ja lujaa enkä siihenkään etteikö tuossa ennen pitkää jotain sekoilua seuraa. Katsoin just jotain Sarasvuon haastattelua ja kyllä oli niin täynnä tyhjiä lauseita, että vaikee uskoo että hän tuossa ns vastuullisesti ja parisuhdettaan kunnioittaen olis kartalla. Kun sopiva hetki tai elämää suurempi läikähdys koittaa, sitten vaan muutetaan puheita ja erotaan " sovussa". Mariskaa en tunne, mut en kyl hänenkään tarkoitusperiin luottais. "Ystävyys". Hah. Näitä on niin nähty. Kun on tarpeeks intiimiä, ystävyys ja työsuhde muuttuu helposti ihmissuhteeks. Varsinki luovilla aloilla. Ku siin on vielä se yhteinen intohimo.

Vierailija
525/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miten noin sielukas ja upea sanoittaja on löytänyt sielunystävän tuosta tyypistä Hei haloo, Mariska. Herätys.

Kerrotko vielä esimerkkejä mariskan sielukkaista sanoituksista?

Kiitis!

Kukkuluuruu, taivaalle on noussut kuu.

Vierailija
526/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sapioseksuaali; miksi tähän ystävyyteen liittyy seksuaalisuus? Järkyttävää oman vaimon dissaamista.

Sarasvuo on puhetyöläinen, jonka ammatti on keksiä mitä tahansa puhuttavaa. Sapioseksuaalisuudesta tiedämme nyt.

On puhetyöläisiä ja puhetyöläisiä. Toiset hölisee mitä sattuu, ja jotkut puhuu viisaitakin. Ja siihen viisauteen liittyy yleensä se, että on ajatellut ja sisäistänyt jotain, eikä puhu sitä millä saa maksimoitua näkyvyyden ja tulonsa

Vierailija
527/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miten noin sielukas ja upea sanoittaja on löytänyt sielunystävän tuosta tyypistä Hei haloo, Mariska. Herätys.

Kiitis!

Missä kohti on se sielukkuus. Kukkuluuruu?

Vierailija
528/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sapioseksuaali; miksi tähän ystävyyteen liittyy seksuaalisuus? Järkyttävää oman vaimon dissaamista.

Sarasvuo on puhetyöläinen, jonka ammatti on keksiä mitä tahansa puhuttavaa. Sapioseksuaalisuudesta tiedämme nyt.

On puhetyöläisiä ja puhetyöläisiä. Toiset hölisee mitä sattuu, ja jotkut puhuu viisaitakin. Ja siihen viisauteen liittyy yleensä se, että on ajatellut ja sisäistänyt jotain, eikä puhu sitä millä saa maksimoitua näkyvyyden ja tulonsa

Näitä puhetyöläisiä jouduin valitettavasti työssäni tapaamaan useita. Yhden kun oli nähnyt oli pettynyt ja nähnyt kaikki. Pahin oli tämän santapukin äiti. Voi luoja, mitä sontaa se muija päästeli suustaan. Me lähdimme luennolta kun oli puhunut 10 minuuttia.

Vierailija
529/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuiko tämä alkuperäinen juttu jossain vaiheessa? Olen varma, että kun luin sen ekan kerran, siinä ei mainittu Virpiä sanallakaan. Kun törmäsin juttuun uudelleen, siihen oli lisätty vaikka mitä selittelyä siitä, miten sapioseksuaalisuus ei tarkoita eroottisuutta (tms. outoa), miten Virpillä ei ole pienintäkään syytä olla mustasukkainen, miten J itsekin ymmärtää että jonkun korvaan olisi voinut kuulostaa sopimattomalta kun hän sanoo puhelimessa M:lle että on hulluna tähän, miten M on antanut Virpille villatakin ja miten viettävät aikaa myös perheinä yhdessä. Mitään tällaista ei alkuperäisessä jutussa ollut. 

Olen ymmälläni myös siitä, miten Jari sapioseksuaalina kiinnostui Virpistä tämän punnertaessa suksilla ylämäkeen. Eikö hänen pitänyt kiinnostua älystä? Miten Virpin äly näkyi tuossa ylämäessä?

Voi Jari, Jari, kun sapioseksuaali nimenomaan kiihottu älykkyydestä ja älykkäistä ihmisistä. Kyllä se on nimenomaan eroottinen määritelmä. Siksi siinä on -seksuaali siinä perässä, kuten heteroseksuaali, panseksuaali, demiseksuaali jne.

Vierailija
530/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitis!

Missä kohti on se sielukkuus. Kukkuluuruu?

Kuulostaa vaippaikäisen jokeltelulta.

Vierailija
531/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuiko tämä alkuperäinen juttu jossain vaiheessa? Olen varma, että kun luin sen ekan kerran, siinä ei mainittu Virpiä sanallakaan. Kun törmäsin juttuun uudelleen, siihen oli lisätty vaikka mitä selittelyä siitä, miten sapioseksuaalisuus ei tarkoita eroottisuutta (tms. outoa), miten Virpillä ei ole pienintäkään syytä olla mustasukkainen, miten J itsekin ymmärtää että jonkun korvaan olisi voinut kuulostaa sopimattomalta kun hän sanoo puhelimessa M:lle että on hulluna tähän, miten M on antanut Virpille villatakin ja miten viettävät aikaa myös perheinä yhdessä. Mitään tällaista ei alkuperäisessä jutussa ollut. 

Olen ymmälläni myös siitä, miten Jari sapioseksuaalina kiinnostui Virpistä tämän punnertaessa suksilla ylämäkeen. Eikö hänen pitänyt kiinnostua älystä? Miten Virpin äly näkyi tuossa ylämäessä?

Niin että jos viehättyy älystä, ei voi viehättyä mistään muusta ominaisuudesta? Käytitkö lainkaan aivojasi, kun kirjoitit tuon viestin?

Ja siinä artikkelissa, jonka minä luin, ei sanottu, että Jari olisi hulluna Mariskaan, vaan heikkona. Ymmärrätkö sinä noiden sanojen/ilmaisujen välisen eron?

En ymmärrä. Oon eri.

En minäkään. Ja oon sama.

No en sitten valitettavasti voi auttaa.

Vierailija
532/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jari, Jari, kun sapioseksuaali nimenomaan kiihottu älykkyydestä ja älykkäistä ihmisistä. Kyllä se on nimenomaan eroottinen määritelmä. Siksi siinä on -seksuaali siinä perässä, kuten heteroseksuaali, panseksuaali, demiseksuaali jne.

Ja nytkö joku tulee selittämään, että seksuaalisus ja eroottisuus on yksi ja sama asia?

Vierailija
533/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallisia ja kovin ohuita nuo Mariskan laulujen sepustukset  kyllä minusta on. Johtunee siitä, kun vertaan niitä  esimerkiksi Jukka Kuoppamäen kynän jälkeen joista tähän muutamia mainitakseni.

Aika näyttää, Anna mulle tähtitaivas, Kotimaa kun kauas jää, Kun yö on hiljaa ja Satulinna.

Samoin on laita jo edesmenneitten Juice Leskisen ja Juha Vainion tuotannon kanssa johon verrattuna Mariskan tuotokset ovat vain varjo. 

Nykyisistä naisoletetuista kevyen musiikin tekijöistä Mariska tulee ehkä siellä jaetulla sijalla kolme, eli  heti Chisun 1 ja Maija Vilkkumaan 2 perässä, jakaen sen kolmossijan Elisa Tiilikaisen kanssa.

Vierailija
534/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että jos viehättyy älystä, ei voi viehättyä mistään muusta ominaisuudesta? Käytitkö lainkaan aivojasi, kun kirjoitit tuon viestin?

Ja siinä artikkelissa, jonka minä luin, ei sanottu, että Jari olisi hulluna Mariskaan, vaan heikkona. Ymmärrätkö sinä noiden sanojen/ilmaisujen välisen eron?

En ymmärrä. Oon eri.

En minäkään. Ja oon sama.

No en sitten valitettavasti voi auttaa.

Miksi, jos kerran näet niissä jonkun eron?

Vierailija
535/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuolla on ollut nuorena kiihkeä suhde naisparin kanssa. Vaikutaa siltä, ettei Jarilla ole juuri rajoja suhteissaan. Hän tekee mitä haluaa ja selittää asiat miten haluaa. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001022027.html

Vierailija
536/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo, että se on heikkona muhun. Ajattelen että se on ihastunut muhun ja haluaa nusautella. Mies sanoo mulle, että se on hulluna muhun. Ajattelen että se on ihastunut muhun ja haluaa nusautella.

Olenko yksinkertainen?

Vierailija
537/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo juttu että Jari vastaa tässä kaverisuhteessa kun huvittaa, siis viesteihin ja puhelimeen.

Jos onkin niin että koko juttu on vain julkisuustemppu ja Jari ylistää, koska hänellä on syyllinen olo siitä, että on oikeasti ollut kehno ystävä.

Vierailija
538/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Sarasvuolla on ollut nuorena kiihkeä suhde naisparin kanssa. Vaikutaa siltä, ettei Jarilla ole juuri rajoja suhteissaan. Hän tekee mitä haluaa ja selittää asiat miten haluaa. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001022027.html

Nauttisin nämä herran flexailut suolahippusen kera.

Vierailija
539/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo seurusteli siis nuorena lesboparin kanssa. Ei ole yllättävää, että hänellä on aika omaperäiset käsitykset parisuhteesta. 

Vierailija
540/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallisia ja kovin ohuita nuo Mariskan laulujen sepustukset  kyllä minusta on. Johtunee siitä, kun vertaan niitä  esimerkiksi Jukka Kuoppamäen kynän jälkeen joista tähän muutamia mainitakseni.

Aika näyttää, Anna mulle tähtitaivas, Kotimaa kun kauas jää, Kun yö on hiljaa ja Satulinna.

Samoin on laita jo edesmenneitten Juice Leskisen ja Juha Vainion tuotannon kanssa johon verrattuna Mariskan tuotokset ovat vain varjo. 

Nykyisistä naisoletetuista kevyen musiikin tekijöistä Mariska tulee ehkä siellä jaetulla sijalla kolme, eli  heti Chisun 1 ja Maija Vilkkumaan 2 perässä, jakaen sen kolmossijan Elisa Tiilikaisen kanssa.

Mariska on tainnut sanoittaa myös Chisun biisejä. Kaikki Chisun biisit eivät ole hänen omiaan.