Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
481/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariska on nainen, jota naiset ja miehet ihailee. Ei ole niin kaunis, että voi kadehtia, mutta on sen verran viehättävä, että miehet ihastuu.

Mä oon tavannut Mariskan kaksi kertaa livenä, ja hänellä on hämmentävä preesens.

Puhuu matalalla äänellä harkitusti ja on jotenkin todella läsnä.

Vaikea selittää sitä mut ymmärrän miksi häneen ihastutaan.

Ja keikalla esiintymässä hän taas oli tosi koukuttava, keikka oli intiimi, vaikka yleisöä oli paljon.

Mariska oli mun girl crush pitkään, mutta sitten nää sen sekoilut varattujen miesten kanssa ja heille avoimesti flirttailu

Että niin, helvetissä on sellaisille naisille oma osastonsa, jotka on epäsolidaarisia muita naisia kohtaan.

Mariska selkeesti ei omaa kovin suurta empatiakykyä, ei muuten patsastelis lehtien palstoilla varatun miehen kanssa tai muuttais avoliittoon naimisissa olevan perheen isän kanssa.

Onko joku todella niin vailla arvostelukykyä, että ihailee Mariskaa? Voi hyvänen aika! Miksi?

Täti-ihminen hätääntyi ja älähtää: voi hyvänen aika maailma tai edes palsta ei noudatakaan hänen keskiluokkaista makuaan! Tädin närkästys on tehtävä tiettäväksi: me emme hyväksy!

Missä sanoin, etten hyväksy? Kysyin, että onko ihan totta, että joku voi olla niin tyhmä, että ihailee mariskaa, ja kysyin, miksi ihailee.

Tajusin, että ainakin sinä olet niin tyhmä, et edes ymmärrä lukemaasi. Onhan persujakin olemassa, hyvin joukkoon passaat..

"We are not amused", sanoi täti tärkeänä.

I wsh I was like you, easily amused.

Puhu suomea että itsekin ymmärrät.

Vierailija
482/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Sarasvuolta suoraan sanoen kummallista, että täytyy tuollaista asiaa lehdistössä pohtia ja käydä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariska on nainen, jota naiset ja miehet ihailee. Ei ole niin kaunis, että voi kadehtia, mutta on sen verran viehättävä, että miehet ihastuu.

Mä oon tavannut Mariskan kaksi kertaa livenä, ja hänellä on hämmentävä preesens.

Ja keikalla esiintymässä hän taas oli tosi koukuttava, keikka oli intiimi, vaikka yleisöä oli paljon.

Mariska oli mun girl crush pitkään, mutta sitten nää sen sekoilut varattujen miesten kanssa ja heille avoimesti flirttailu

Että niin, helvetissä on sellaisille naisille oma osastonsa, jotka on epäsolidaarisia muita naisia kohtaan.

Mariska selkeesti ei omaa kovin suurta empatiakykyä, ei muuten patsastelis lehtien palstoilla varatun miehen kanssa tai muuttais avoliittoon naimisissa olevan perheen isän kanssa.

Onko joku todella niin vailla arvostelukykyä, että ihailee Mariskaa? Voi hyvänen aika! Miksi?

Täti-ihminen hätääntyi ja älähtää: voi hyvänen aika maailma tai edes palsta ei noudatakaan hänen keskiluokkaista makuaan! Tädin närkästys on tehtävä tiettäväksi: me emme hyväksy!

Missä sanoin, etten hyväksy? Kysyin, että onko ihan totta, että joku voi olla niin tyhmä, että ihailee mariskaa, ja kysyin, miksi ihailee.

Tajusin, että ainakin sinä olet niin tyhmä, et edes ymmärrä lukemaasi. Onhan persujakin olemassa, hyvin joukkoon passaat..

Yritäpäs vastata? Jos osaat.

Ohesta huutelen.

Vierailija
484/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Sarasvuolta suoraan sanoen kummallista, että täytyy tuollaista asiaa lehdistössä pohtia ja käydä läpi.

Samaa ajattelin, iältään kuitenkin aikuinen ihminen. Selittääkö tuota muu kuin mania?

Vierailija
485/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpäs vastata? Jos osaat.

Ohesta huutelen.

Äitisikö opetti huutelemaan vieraisiin pöytiin?

Vierailija
486/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vaivaannuttavampaa kuin lukea kahden keskinkertaisen mutta kyvykkyyksistään ja tärkeydestään harhaisen ihmisen pompöösiä ns. itseanalyysia. Sarasvuo ja Mariska ovat oikeita malliesimerkkejä tästä. Sitten kun he tekevät sitä samalla mukamas toisistaan (vaikkakin kyllä itsestään).... Voi voi voi. 

Vierailija
487/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari haluaa Virpin ja Mariskan yht´aikaa, eihän siinä mitään pahaa ole :)

Vierailija
488/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskiaikaista kirjoittelua kahden aikuisen ystävyydestä.

Ja käsittämättömän lapsellista.

Ihmetellään henkistä pettämistä. Voi hellanlettas sentään.

Voin kertoa että kun mittarissa alkaa olla 60 tai 70 v ihan jokainen teistä on vähintäänkin kerran henkisesti pettänyt puolisoaan ja suurin osa useamman kerran myös ihan fyysisestikin.

Vierailija
489/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että kun mittarissa alkaa olla 60 tai 70 v ihan jokainen teistä on vähintäänkin kerran henkisesti pettänyt puolisoaan ja suurin osa useamman kerran myös ihan fyysisestikin.

Toivottavasti ei sentään lehden kannessa.

Vierailija
490/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvi meille selitellä pettämisiäsi vaan kumppanillesi.

Vierailija
491/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on aina ollut sekaisin ja ollut sellainen "itsenäinen heittopussi" jota lukuisat musiikin  alfa-miehet ovat kierrättäneet jo vuosia, nyt sitten tämä perheidenrikkominen on ihan samaa kaavaa joka kumpuaa lapsuuden sekä matkan varrelta saaduista "traumoista". Mariska on aina hakenut vahvaa miestä isähahmoa ja se kai johtuu alunperin "isättömyydestä" tai liian monista isistä sekä äidiltään saamista vaikutteista sekä matkalta kertyneistä sekavista itsenäisen, feministin-naisen yms vaikutteista. Yleensä oletetaan, että lähes kuolaavat idiootit ovat alttiita Sarasvuon kaltaisen psykopaattis-narsistisen-saarnamiehen uhreiksi, mutta asia ei ole aivan niin,  myös kohtuullisen älykkäät naiset ovat melkoisen alttiita tuollaisten miesten uhreiksi, varsinkin kun Mariskan lähtökohdat ovat olleet sellaiset että ovat luoneet sopivia heikkouksia joihin Sarasvuon kaltaiset tahmaisen-limaiset tyypit osaavat ottaa todella nopeasti kiinni ja johdattaa "opetuslapsiaan" oman maailmankuvansa halujensa piiriin käytettäväksi miten kulloinkin saarnamiehille on parhaaksi. Näen Virpissä myös samankaltaisia heikkouksia kuin Mariskalla, hai saalistaa juuri tuollaisia hylkeitä joista näkyy pinnanalle oikeanlainen kuva...

Vierailija
492/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas ihminen kun sinun luulosi ei ole tietoa. Kaikki eivät ole kuten sinä ja muut vilkkusilmät. Pitää olla todella yksinkertainen, jos yrittää väittää, että hei me kaikki miljardit ihmiset olemme toistemme klooneja. Että me kaikki teemme samoja asioita, ajattelemme ja tunnemme samoin, haluamme ja arvostamme samoja asioita jne. Ei muru, niin se ei suinkaan ole, että hellanlettas vaan itsellesi.

Terkuin lähes yhtä kauan tätä palloa tallannut eikä ole ollut mitään tuollaisia kokemuksia, tuntemuksia ja ajatuksia ja tiedän etten ole ainoa, vaikka toki eri tavoin eläviäkin on kuten esim. sinä.

Vierailija
493/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jartsa helmistä samaan aikaan kahta. Vaimo ja toinen ystävä.

Vierailija
494/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jartsa helmistä samaan aikaan kahta. Vaimo ja toinen ystävä.

Hellusta

Vierailija
495/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas ihminen kun sinun luulosi ei ole tietoa. Kaikki eivät ole kuten sinä ja muut vilkkusilmät. Pitää olla todella yksinkertainen, jos yrittää väittää, että hei me kaikki miljardit ihmiset olemme toistemme klooneja. Että me kaikki teemme samoja asioita, ajattelemme ja tunnemme samoin, haluamme ja arvostamme samoja asioita jne. Ei muru, niin se ei suinkaan ole, että hellanlettas vaan itsellesi.

Terkuin lähes yhtä kauan tätä palloa tallannut eikä ole ollut mitään tuollaisia kokemuksia, tuntemuksia ja ajatuksia ja tiedän etten ole ainoa, vaikka toki eri tavoin eläviäkin on kuten esim. sinä.

Luulo ei ole tietoa muruseni. Voit olla varma vain itsestäsi, muiden tunteista sulla ei ole tietoa

Vierailija
496/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Oli ihan kiva haastattelu. Ovat vähän erikoisia tyyppejä, mutta ei tuossa ollut mitään outoa. Ei syväkään ystävyys katso sukupuolta, ja olen varma että Virpi kyllä tajuaa tämän, turha häntä on sääliä.

Vierailija
497/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän häitämme tanssittiin

Oli taivas vielä nuori niin

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Toimi pappeina Zeus ja Ra

Teki kerubit kunniaa

Vedet väistyi ja niias maa

Kun minä liityin sinuun

Jos toinen onnekas sut saa

Ei haittaa, osaan odottaa

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Kun kiire ei oo mihinkään

Me kuollaan ja taas synnytään

Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää

Jos nämä lyriikat laulaa toiselle ja tuijottelee silmiin niin veikkaisin että muutakin kuin yritysvalmennusta tehdään.

Vierailija
498/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että miksi tästä ystävyydestä haluavat lehdessä kertoa?

Vierailija
499/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulusteleeko Jali Salasvuo ja Maliska.

Vierailija
500/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tietoa muruseni. Voit olla varma vain itsestäsi, muiden tunteista sulla ei ole tietoa

No mutta justhan mä sanoin niin...Voi luoja teidän lukutaidottomien kanssa! Minä sanoin, etten toimi kuten tuo alkuperäinen kirjoittaja (sinä?) väitti ja TIEDÄN (vuosikymmenten keskustelut ja muut havainnot läheisten ja muiden ihmisten kanssa, ei siis luuloa vaan TIETOA) etten ole myöskään ainoa, MUTTA että ON myös TOISIN ajattelevia ja tekeviä, kuten juuri esim. ilmeisesti tuo alkuperäinen kirjoittaja eli ehkä sinä ja muitakin. Minä nimenomaan en väittänyt kaikkien tekevän ja kokevan kuten itse teen ja koen toisin kuin sinä(?). Sinä(?) se kovin itsevarmana kerroit, että asia on tietyllä tapaa, en minä ja teit samalla taas uuden OLETUKSEN mun tekstistä, etten TIEDÄ kenenkään muun olevan itseni kaltainen, vaan ainoastaan luulen niin. No, jos ei ihmisellä ole vuosikymmenien aikana kertynyt mitään tietoa muista, edes läheisistä ihmisistä, niin todella outoa on. Toki mahdollista sekin, sillä usko tai älä, tänne maailmaan TODELLAKIN mahtuu valtava määrä ERILAISIA IHMISIÄ ERILAISINE TAPOINEEN JA AJATUKSINEEN. Menisiköhän nyt perille, kun jotkut ydinkohdat on pointattu suurilla kirjaimilla...keskittyisitte lukemaan kirjoitukset ennen kuin ryntäätte suuna päänä vastaamaan täysin ohi kirjoitetun!