Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas heillä syvällinen yhteys. Yhtyminen fyysisesti vain puuttuu. Virpinä olisin todella huolissani.
Ei hajuakaan, mistä tässä on kyse, mutta jos EPO-Virpi saa maistaa omaa lääkettään, niin ei kyllä sääliä heru pätkääkään naiselle, joka nimenomaan itse on kunnostautunut ukkomiesten vikittelijänä.
Mariskaan meni taas maku totaalisesti, jos hällä on jotain sutinaa maailman ylimielisimmän ja vastenmielisimmän idioottikokkarin kanssa.
Kuulostaa samanlaisilta ennakkoluuloilta Sarasvuota kohtaan, joita Mariskalla oli ennen rakastumistaan ( ;
ensin lintu, sitten ihmiset, aivoon sattuu
Vierailija kirjoitti:
Sapioseksuaali; miksi tähän ystävyyteen liittyy seksuaalisuus? Järkyttävää oman vaimon dissaamista.
Sarasvuo on puhetyöläinen, jonka ammatti on keksiä mitä tahansa puhuttavaa. Sapioseksuaalisuudesta tiedämme nyt.
Vierailija kirjoitti:
Maljatta Jaita kirjoitti:
Seulusteleeko Jali Salasvuo ja Maliska.
Ne nus*sii
Ihmisillä on asiat liian hyvin, koska sietävät Sarasvuota.
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa en pidä minään, Jariakaan en enää tämän jälkeen.
Aloittelevan laululyyrikon ensimmäinen säkeistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sapioseksuaali; miksi tähän ystävyyteen liittyy seksuaalisuus? Järkyttävää oman vaimon dissaamista.
Sarasvuo on puhetyöläinen, jonka ammatti on keksiä mitä tahansa puhuttavaa. Sapioseksuaalisuudesta tiedämme nyt.
Puhetyöläinen, joka rakastaa - rakastaa - omaa ääntään ja jokaista mielenliikettään. Rasittavuudella ei ole mitään rajaa. Aivan sietämätön tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mariska varmaan kuvitteli olevansa kuin Marilyn Monroe, kun hän lauloi John F Kennedylle tämän istuessa vaimonsa vierellä. Nuista molemmista näkee, että kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa väkeä, vaikka näyttävät ihan juopoilta...
Eikö Mariska ole käyttänyt aineita nuoruudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskiaikaista kirjoittelua kahden aikuisen ystävyydestä.
Ja käsittämättömän lapsellista.Ihmetellään henkistä pettämistä. Voi hellanlettas sentään.
Voin kertoa että kun mittarissa alkaa olla 60 tai 70 v ihan jokainen teistä on vähintäänkin kerran henkisesti pettänyt puolisoaan ja suurin osa useamman kerran myös ihan fyysisestikin.
Vaikka sinä mummo olisitkin jakanut tavaraasi tuohon ikään mennessä sinne ja tänne parisuhteessakin ollessasi, niin älä oleta että suurimmalla osalla ihmisistä on yhtä heikko itsehillintä ja moraali.
Kyllä se on (henkistä) pettämistä jos hakeutuu ihastuksensa seuraan, ruokkii niitä tunteita ja leikkii tulella. Todennäköistä että se ennen pitkää johtaa paneskeluun ja parisuhdettaan arvostava ihminen ei sitä riskiä ota ja leiki "ystäviä".
IS:n sivuilla on nyt taas uusi juttu näistä :O Nyt aiheena se miten J:n oli vaikea istua tuolilla kun M lauloi siinä ohjelmassa. Olitte oikeassa, joku juttu tässä on nyt takana kun nyt näin paljon tätä ystävyyttä markkinoidaan.
Ihmettelen kyllä, miten noin sielukas ja upea sanoittaja on löytänyt sielunystävän tuosta tyypistä Hei haloo, Mariska. Herätys.
Muuttuiko tämä alkuperäinen juttu jossain vaiheessa? Olen varma, että kun luin sen ekan kerran, siinä ei mainittu Virpiä sanallakaan. Kun törmäsin juttuun uudelleen, siihen oli lisätty vaikka mitä selittelyä siitä, miten sapioseksuaalisuus ei tarkoita eroottisuutta (tms. outoa), miten Virpillä ei ole pienintäkään syytä olla mustasukkainen, miten J itsekin ymmärtää että jonkun korvaan olisi voinut kuulostaa sopimattomalta kun hän sanoo puhelimessa M:lle että on hulluna tähän, miten M on antanut Virpille villatakin ja miten viettävät aikaa myös perheinä yhdessä. Mitään tällaista ei alkuperäisessä jutussa ollut.
Olen ymmälläni myös siitä, miten Jari sapioseksuaalina kiinnostui Virpistä tämän punnertaessa suksilla ylämäkeen. Eikö hänen pitänyt kiinnostua älystä? Miten Virpin äly näkyi tuossa ylämäessä?
Vierailija kirjoitti:
Henkilöiden nimet, kuten myös muut erisnimet, kirjoitetaan yhä isolla alkukirjaimella, vaikka älypuhelin kaikki viestit kirjoittaakin oman kielioppinsa mukaan (=väärin). Vai puhutaanko nyt yleisellä tasolla mariskoista ja sarasvuoista?
Sarasvuoka : Sarasvuoista
Sarasvuo : Sarasvoista
mutka mutkalta skolioosi pahenee
Vierailija kirjoitti:
Muuttuiko tämä alkuperäinen juttu jossain vaiheessa? Olen varma, että kun luin sen ekan kerran, siinä ei mainittu Virpiä sanallakaan. Kun törmäsin juttuun uudelleen, siihen oli lisätty vaikka mitä selittelyä siitä, miten sapioseksuaalisuus ei tarkoita eroottisuutta (tms. outoa), miten Virpillä ei ole pienintäkään syytä olla mustasukkainen, miten J itsekin ymmärtää että jonkun korvaan olisi voinut kuulostaa sopimattomalta kun hän sanoo puhelimessa M:lle että on hulluna tähän, miten M on antanut Virpille villatakin ja miten viettävät aikaa myös perheinä yhdessä. Mitään tällaista ei alkuperäisessä jutussa ollut.
Olen ymmälläni myös siitä, miten Jari sapioseksuaalina kiinnostui Virpistä tämän punnertaessa suksilla ylämäkeen. Eikö hänen pitänyt kiinnostua älystä? Miten Virpin äly näkyi tuossa ylämäessä?
Niin että jos viehättyy älystä, ei voi viehättyä mistään muusta ominaisuudesta? Käytitkö lainkaan aivojasi, kun kirjoitit tuon viestin?
Ja siinä artikkelissa, jonka minä luin, ei sanottu, että Jari olisi hulluna Mariskaan, vaan heikkona. Ymmärrätkö sinä noiden sanojen/ilmaisujen välisen eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos viehättyy älystä, ei voi viehättyä mistään muusta ominaisuudesta? Käytitkö lainkaan aivojasi, kun kirjoitit tuon viestin?
Ja siinä artikkelissa, jonka minä luin, ei sanottu, että Jari olisi hulluna Mariskaan, vaan heikkona. Ymmärrätkö sinä noiden sanojen/ilmaisujen välisen eron?
En ymmärrä. Oon eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Oon eri.
En minäkään. Ja oon sama.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miten noin sielukas ja upea sanoittaja on löytänyt sielunystävän tuosta tyypistä Hei haloo, Mariska. Herätys.
Kerrotko vielä esimerkkejä mariskan sielukkaista sanoituksista?
Kiitis!
Ja sori tämä ohis enkä enää jatka tätä omalta osaltani. Sori siitäkin, etten jaksanut olla ihan niin hillitty kuin olisin halunnut. Ei vaan valitettavasti jaksa enää, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta siis jatkakaa te, mä en nyt häiritse enempää ja sä jolle vastailin noita edellä olevia, niin en tarkoittanut pahalla. Peace and out.