Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin jälleen elatusta lapsesta joka todistettavasti ei ole minun.

Vierailija
15.07.2022 |

Väärää isyyttä ylläpidetään lapsen edun vastaisesti, koska äiti kieltäytyy isyyden korjaamisesta.

Viranomaiset, oikeusasteet ja jopa oikeusministeriö pyrkivät säilyttämään nykytilan.

Hyvä meininki?

Kommentit (774)

Vierailija
21/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista naista ei ole, joka kieltäytyisi elareista. M27

Nainen ei voi luopua lapsensa puolesta tämän elatuksesta. Se olisi lasta kohtaan täysin väärin. Elatus on lapsen oikeus.

Entä miesten oikeudet?! Onko oikein antaa suomilehmälle rahaa, jotta hän voi ostaa uuden iPhonen lapselle, joka on toisen miehen? Ota vastuu omista teoistasi ja elätä lapsi itse! M27

Kulta, rauhoitu. Nämä asiat päätetään lapsen edun nimissä. Ei isän. Ei äidin.

Vierailija
22/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän oikeus tässä tapauksessa tekisi, jos juridinen isä hakisi tapaamisoikeutta? Eikö se olisi lapsen etu, että saisi muodostaa suhteen isäänsä? Luonapitovähennys myös elareihin.

Juridinen isä ei ole sitä hakenut. Mitä en itse ymmärrä ollenkaan. Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haluaa julkisen todistuksen siitä että on paitsi aisuri myös tuhkamuna?

Vierailija
24/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kauhea vääryys maksattaa elatusmaksut viattomalla miehellä. Ei heti olisi uskonut suomestakin, että tälläistä epäoikeudenmukaisuutta sitä on.

Vierailija
25/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi luopua lapsensa puolesta tämän elatuksesta. Se olisi lasta kohtaan täysin väärin. Elatus on lapsen oikeus.

Entä miesten oikeudet?! Onko oikein antaa suomilehmälle rahaa, jotta hän voi ostaa uuden iPhonen lapselle, joka on toisen miehen? Ota vastuu omista teoistasi ja elätä lapsi itse! M27

Lapsen etu olisi se, että äiti ei olisi valehtelija ja taloudellinen hyväksikäyttäjä. Elättäköön suomiakat itse lapsensa! M27

Minä luulen, että sinua ei tässä lapsen etu kyllä kiinnosta pätkääkään. Etkä tiedä siitä enempää kyin minäkään. Viranomaiset päättävät nämä asiat virkavastuulla. Äiti ei ole tässä keississä edes asianomainen.

Vierailija
26/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen etu olisi se, että äiti ei olisi valehtelija ja taloudellinen hyväksikäyttäjä. Elättäköön suomiakat itse lapsensa! M27

Niinhä me teemmekin. Mutta eikö sun äärioikeistoideologiaasi kuulunut se läestönlaihdon estäminen? Sinä kiihdytät sitä. Ei suakaan kukaan lastensa isäksi huoli. Pitää hommata mies muualta niille isäksi 😂

Vierailija
27/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa yh-äitejä, voitte joutua vastentahtoisesti elatusvelvolliseksi. 

Ahaa, kerro lisää. Miten tämä käytännössä tapahtuisi yh-äidin kanssa?

Vierailija
28/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse antaa rahaa yhdellekään lehmälle. Mutta jos sinut katsotaan lapsen elatuksesta vastuulliseksi, niin lain mukaan siihen osallistut omalta osaltasi.

Vierailija
29/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin lapsen edun vastaisesti?

päinvastoin. onhan se lapsenkin edun mukaista, että yh mamma saa jonkun random miehen maksajaksi

Jos ei saa, kaikki muut veronmaksajat joutuvat sen lapsen elättämään.

Vierailija
30/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yehnyt isyystestiä? Oletko tyhmä?

Isyystestillä voi pyyhkiä persettä täällä suomessa.

Vierailija
31/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitataanko tässä siis siihen tapaukseen jossa mies itse jätti tekemättä oikaisemispyynnön oikeuteen ajoissa?

Vierailija
32/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yehnyt isyystestiä? Oletko tyhmä?

Tottahan tämä on. Suomalaiseen naiseen ei voi luottaa. Isyystesti pitää tehdä aina

Lähtökohtaisesti keneenkään toiseen ei voi luottaa, ihan sama mikä sukupuoli.

Kannattaisi valita puolisokseen joku muu kuin jännänainen, saattaisi se lapsikin olla oma.

Vierailija
33/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin lapsen edun vastaisesti?

päinvastoin. onhan se lapsenkin edun mukaista, että yh mamma saa jonkun random miehen maksajaksi

Lapsen elatusta siinä maksetaan, joka on lapsen etu.

mammalle ne rahat menee, mutta olet sen verran oikeassa, että, hyvä kun saadaan joku maksamaan, koska mamma ei itse viitsi itseään elättää

Vierailija
34/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen ihminen omia tulojaan puolustaa jos maksajaksi on valittu vihattu mies. Ja turha valehdella että elarit menee lapseen kun en ole yhdenkään naisen nähnyt suostuvat todistamaan sitä että ne rahat menee oikeasti lapseen eikä naiseen

Luulet että lapset ihan pelkällä pyhällä hengellä elää?

Vierailija
35/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muija laittaa papereihin että se varakkain sen panoista on isä, riippumatta onko niin.

Vierailija
36/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen ihminen omia tulojaan puolustaa jos maksajaksi on valittu vihattu mies. Ja turha valehdella että elarit menee lapseen kun en ole yhdenkään naisen nähnyt suostuvat todistamaan sitä että ne rahat menee oikeasti lapseen eikä naiseen

Luulet että lapset ihan pelkällä pyhällä hengellä elää?

Ei ne pilttipurkit montaa euroa maksa.

Vierailija
37/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei onneksi ole pelkoa tuosta tilanteesta, kun et ole seksiä saanut. Mutta aikuiset ymmärtää, että sekä äiti ETTÄ isä ovat lapsesta vastuussa niin rahallisesti kuin muutenkin, vaikka kuinka yrität sälyttää lapsen elatuksen vain äidille.

Vierailija
38/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki lisää kuinka noin on päässyt tapahtumaan ja vieläpä jälleen.

Nää kun on monesti narsistien ulinoita ja jotkut menee retkuun koska tapahtuuhan näitä joskus ihan oikeastikin.

Vierailija
39/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kauhea vääryys maksattaa elatusmaksut viattomalla miehellä. Ei heti olisi uskonut suomestakin, että tälläistä epäoikeudenmukaisuutta sitä on.

Väärä mies maksaa. Se oikea maksaja pääsee pälkähästä.

Vierailija
40/774 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muija laittaa papereihin että se varakkain sen panoista on isä, riippumatta onko niin.

Elatusvelvolliseksi ei joudu sen takia että yksikään muija yksipuolisesti laittaa papereihin yhtään mitään. Pientä rajaa.

Jos olet varakas, sinulla lienee rahaa kondomeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän