Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka raskasta on opiskella huonoilla geeneillä?

Vierailija
14.07.2022 |

Kuinka kauan sinulta kestäisi opetella lentokoneiden tai ydinvoimaloiden suunnittelua?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaikeaa että käytän aikani mieluummin muiden painostamiseen opiskeluun.

Vierailija
42/58 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu paranoidinen skitsofrenia. Aika vaikeaa on ollut opiskelut. Lukio meni kyllä 4 vuodessa läpi. Tauti paheni amk:ssa, joka piti jättää kesken. Amis vähän myöhemmin oli lasten leikkiä. Minulla on huono muisti ja pelkään ihmisiä. Ei ole mitään mahdollisuuksia yliopisto tason töihin.

Ei se lukeminen mitään hyödytä, jos asiat ei mene kunnolla jakeluun. Motivaatio ei sitä miksikään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aikoinani töissä joten en opiskellut. Ei johdu siis huonoista geeneistä.

Vierailija
44/58 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin aikoinani töissä joten en opiskellut. Ei johdu siis huonoista geeneistä.

Ja siis varmaan se 5v menisi. Miksei menisi? En ole kokeillut.

Vierailija
45/58 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää aik haastavaa

Vierailija
46/58 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa palstalaisista vaativalla alalla asiantuntijana,  ei kyvyt riitä kunnolla siis.

Ei asiantuntijuus ole vaativaa jos hommat osaa.

t.DI. 

Vierailija
47/58 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koulutustasohan periytyy, sekä sikiäjältä jälkeläiselle että myös maittain vaikka vaihtaisi asuinmaataan.

Vierailija
48/58 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian.

Vierailija
49/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tietää onko huonot geenit? Älykkyyttä on erilaista. Opiskelin yliopistossa eikä se mielestäni mitään suurta älykkyyttä vaadi. Pitää vain olla suuntautunut alaan, jota opiskelee.

Tämä. Ei ydinvoimaloiden tai lentokoneiden suunnittelu mitään vaadi, toisin kuin humanistiset alat.

Jossain lukioketjussa suivaannuttiin kun yliopisto-opintoja kutsuttiin paljon lukio-opintoja haastavammiksi. Sitten selvisi että humanisteja olivat ne joiden mielestä opiskelu helpottui lukion jälkeen ja kertoivat vielä selitykseksi ettei yliopistossa enää ollut matikkaa. 

Vierailija
50/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se opiskelu on raskasta lähes kaikille

riippumatta geeneistä. Opiskelu on kovaa

työtä.

Vierailija
51/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hauki on kala " tyylillä pääsee aika pitkälle. Itselläkin huonot geenit ainakin toiselta puolelta.

Vierailija
52/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeet.

Vierailija
53/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään erityisen älykäs ja geenitkin varmaan, mitä sattuu. Silti olen saanut suoritettua kaksi yliopistotutkintoa, joista toisen työn ohessa. Opiskelu vaatii mielestäni lähinnä kiinnostusta alaan ja sitkeyttä sekä kykyä sietää myös vähän tylsempääkin tekemistä.

Vierailija
54/58 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään erityisen älykäs ja geenitkin varmaan, mitä sattuu. Silti olen saanut suoritettua kaksi yliopistotutkintoa, joista toisen työn ohessa. Opiskelu vaatii mielestäni lähinnä kiinnostusta alaan ja sitkeyttä sekä kykyä sietää myös vähän tylsempääkin tekemistä.

Tämä. Ydinvoimaloita otetaan suunnittelemaan ihmisiä joilla on 2-numeroinen äo, kunhan on myös kiinnostusta.

Vierailija
55/58 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa vedota huonoihin geeneihin. Mulla on tuttava, joka syyttää huonoa ihoaan ja ylipainoaan geeneistään. Kuitenkin vanhemmat ja sisarukset ovat normaalipainoisia eikä iho-ongelmia näyttäisi olevan. Lukiossa ei pärjännyt matematiikassa ja väitti sen johtuvan numerosokeudesta. Mistähän senkin keksi. Olen pyytänyt usein kävelylenkille kanssani mutta ei voi lähteä kun on kuulemma niin heikot nilkat. Myönsi kylläkin, että se on oma diagnoosi. 

Koko elämä on yhtä tekosyytä ja selittelyä. Mitään ei itse tehdä, jotta asiat paranisi ja nanosekunnissa löydetään aina syy, miksi ei kannat edes yrittää. Kiehukoon geeneissään minun puolesta.

Vierailija
56/58 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huonoilla geeneillä en kehtaa liikkua ulkona ihmisten ilmoilla saati sitten suunnitella mitään vaativaa opiskelua. Istun vaan kotona pimeässä huppu päässä. Joo ja tämä siis oli sarkasmia.

Vierailija
57/58 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä oikeasti mitään akateemisia ole vaikka sellaista väittävät.

Vierailija
58/58 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä opiskelee, humanistisia aloja vai kovia tieteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi