Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka raskasta on opiskella huonoilla geeneillä?

Vierailija
14.07.2022 |

Kuinka kauan sinulta kestäisi opetella lentokoneiden tai ydinvoimaloiden suunnittelua?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa.

Vierailija
2/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilaaksi koulutukseen hyväksytään jenkeissä 83 ÄO:lla, jota vähemmällä oppii liian hitaasti. Jos oppii liian hitaasti, menee enemmän energiaa ja palautuminen jää vajaaksi, johtaen loppuunpalamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotilaaksi koulutukseen hyväksytään jenkeissä 83 ÄO:lla, jota vähemmällä oppii liian hitaasti. Jos oppii liian hitaasti, menee enemmän energiaa ja palautuminen jää vajaaksi, johtaen loppuunpalamiseen.

Ok. Oliko jotain aloituksen aiheeseen?

Vierailija
4/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt? Ei me opiskella vaan ollaan täällä…

Vierailija
5/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmasti raskaampaa, mutta eniten opiskelu vaatii istumalihaksia ja motivaatiota.

Vierailija
6/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkkyys ei tule ilmi välttämättä oppimisessa vaan kun eteen tulee ongelma ja kuiinka nopeasti kykenet sen ratkaisemaan.

Vierailija
7/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmasti raskaampaa, mutta eniten opiskelu vaatii istumalihaksia ja motivaatiota.

Puhutko kokemuksesta? Kuinka kauan sinulta kesti?

Vierailija
8/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siirtäneet huonot geenit silti eteenpäin? Odotatteko jälkeläisen tekevän enemmän?

Vierailija
9/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkkyys ei tule ilmi välttämättä oppimisessa vaan kun eteen tulee ongelma ja kuiinka nopeasti kykenet sen ratkaisemaan.

Ja kunn on päässyt perille itse ongellmasta ja saa punaisesta langasta kiinni niin mikä on sen looginen käyttäytymismalli. Eli tieto ja äly.

Vierailija
10/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v

Vierailija
11/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen että vanhempani ovat heikompaa ainesta, että minäkin voin olla.

Vastaus kysymykseen: ehkä 300-400 vuotta.

Vierailija
12/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskella kun voi lisääntyä.

Vierailija
13/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kunn on päässyt perille itse ongellmasta ja saa punaisesta langasta kiinni niin mikä on sen looginen käyttäytymismalli. Eli tieto ja äly.

Esiim vaikka paineensietokyky voi vaiikuttaa vaikka nopeiden havaintojen tekemiseen joiden pohjalta tekee johtopääätelmän ja ratkaiisun vaikka sosiaalistentilanteiden pelosta johtuuen.

Vierailija
14/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on raskasta. Ehkä 20v.

Vierailija
15/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on raskasta. Ehkä 20v.

Jos ei tarvitsisi tehdä muuta.

Vierailija
16/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapiota voi oppia käyttämään heikkolahjainenkin. Sillähän pääsee jo vaikka asfalttihommiin. Yliopistotasolle ei mitään mahdollisuuksia. Amk voi olla helpolla alalla joka ei ole tekninen mahdollista suorittaa. Motivaatiosta on hyötyä, jos muisti on huono eli lyhyt kuten minulla.

Vierailija
17/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokellut mutta pärjäisin ennemmin hoitsuna kuten valtaosa maailman muustakin väestöstä.

Vierailija
18/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tietenkin ajatella olevani fiksu vaikka kaikki todisteet puhuvat sitä vastaan. Eikö se ole ihan tyypillistä?

En oppisi juuri mitään.

Vierailija
19/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiim vaikka paineensietokyky voi vaiikuttaa vaikka nopeiden havaintojen tekemiseen joiden pohjalta tekee johtopääätelmän ja ratkaiisun vaikka sosiaalistentilanteiden pelosta johtuuen.

Esiim autismissa voi olla se etttä havainnoi maailmaa hyvinkin tarkasti jotka liittää johtopääätelmien tekemiseen mutta taas esiim vaikka shakkimestari ei pärjää taaas muualla niin hyvin kuin siiinä shakiissa.

Vierailija
20/58 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se raskasta jos asoiden omaksuminen on paljon hitaampaa kuin muilla ja jos pitää omaksua todella paljon uusia asioita.

Kannattaa miettiä viime kädessä kunkin omalla kohdalla, että mihin elämänsä haluaa käyttää. Kannattaako hampaat irvessä suorittaa jotain tutkintoa vain sen takia että se on "hienoa".

Mulla itselläni oli vaikeuksia ihan asioiden muistamisessakin, jos piti yliopistossa pelkästään muistaakin jo aika paljon asioita. Tuntui että joillekin se oli helppoa tai ainakin huomattavasti helpompaa kuin minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme