Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikaalisten päiväkirjamurrhaaja - VAROKAA NAISET!

Vierailija
14.07.2022 |

Jos saat puhelun oudosta numerosta, tai yhteydenoton "löytötavaratoimistosta", tai viestejä "vanhalta tindermachilta" VARO! Kyseessä on vaarallinen henkirikoksia sekä räiskäyksiä suorittanut henkilö joka hilluu vapaalla jalalla.

MITEN tuota hullua ei saada telkien taakse? Tänä kesänä on TAAS saanut lukea Facen naistenhuoneelta lukuisia tarinoita tuosta sekopäästä ja mitä ihmeellisimmistä yhteydenottoyrityksistä. Yrittänyt kalastella mm. jopa joidenkin sukulaisten kautta naisten numeroita.
Ihan oikeasti pelottaa, milloin taas tapahtuu jotain pahaa.
Levittäkää tietoa tutuillenne ja olkaa varovaisia.

Kommentit (415)

Vierailija
161/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu Ylöjärvellä

Ei kai tällä hetkellä? Ymmärsin että Lahdessa nyt

Helsinki, Pori, Tampere, Nokia ainakin oli paikkakuntia jotka minulle jäi mieleen missä naisia koittanut tavoitella lähiaikoina. Yhdestä faceryhmästä siis näitä naisten kommentteja luin.

Ymmärtääkseni vaihtelee paikkakuntaa hyvin aktiivisesti, koska hänet aletaan tunnistaa vähän joka paikassa. Lisäksi esiintyy eri nimillä. Tämänkin vuoksi hyvä, että sana touhuistaan leviää niin naiset osaavat varoa.

Vierailija
162/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/694c2fa6-3ddc-41cf-b935-d9681bedfa51

Tuttavankin mielestä S ei ole yhteiskuntaan sopiva.

Lukekaahan tuosta linkistä tarkempi kuvaus ns. päiväkirjataposta. Siis miten tuosta ei tullut murhatuomiota, vaan tyyppi käytännössä selvisi 5v istumisella?? Tai pikemminkin olisi pitänyt toimittaa ajat sitten sinne Niuvanniemeen ja portit visusti kiinni.

Siis oikeasti, miten ei tullut murhatuomiota? Mikä Suomen oikeuslaitosta vaivaa? Miten seuraavasta raiskauksesta ei tuomittu vissiin lainkaan? Saako Suomessa raiskata oikeasti? Vain suojaikärajan alittavia suojellaan, muita ei?

Ei tuolla kerrottu edes kaikkea.

Mur.hainfoon oli kopioitu Aamulehden uutinen tästä casesta, siis vuodelta 2011. Tämä Samppa oli siis käynyt edellisenä päivänä salaa tyttöystävänsä kodissa (ilmeisesti kopioinut talon avaimet tms.) ja raivostunut, kun oli lukenut tämän päiväkirjasta että tytöllä oli uusi poikaystävä. Seuraavana päivänä oli mennyt taloon tytön ollessa yksin kotona, k.uristanut tämän hengiltä, vii.llellyt v.eitsellä ja piirtänyt tytön omalla sormella/verellä särkyneen sydämen päiväkirjan sivulle. Lisäksi oli kuvannut päiväkirjan sivua ja kuolleen tytön a.lapäätä. Sitten oli mennyt iloisena kouluun ja todennut tytön uudelle poikaystävälle, että "Tänään on hyvä päivä". Äiti oli kotiin tullessaan löytänyt tytön hengettä sängystään ja arvannut heti kuka oli syyllinen, sillä Samppa oli jatkuvasti soitellut myös vanhemmille ja käynyt perheen kotiovella. Tämmöinen sympaattinen henkilö siis kyseessä.

Miettikää oikesti miten sinnikäs ja pakkomielteinen kaveri on. Suhde tyttöön oli kestänyt pari kuukautta ja päättynyt elokuussa 2009. Henkirikoksen teki toukokuussa 2011 ja koko tuon ajan siis vainonnut ja piinannut sekä tyttöä että tämän perhettä. Tämähän oli tuomittu mm. vapaudenriistosta, kun oli pitänyt tyttöä vankina autossaan ja asunnossaan ym mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavan kansalaiset eivät saa terapiaa, ainakaan sitä kuuluisaa Kelan psykoterapiaa, helposti. Sitten näitä hulluja pistetään vuodesta toisesta terapioihin parannuksen toivossa, siis että näistä tulisi yhteiskuntakelpoisia. Ei tule. Terapia toimii tiettyihin tapauksiin, mutta rajansa kaikella. En usko, että esim. psykopaatti voi parantua, ja jos siltä vaikuttaa, niin eikö tämäkin ole manipulointitemppu?

Henkirikoksen uhrien läheiset (esim. Eveliina Lappalaisen perhe) ovat kritisoineet sitä, että tekijälle kyllä löytyy Suomessa kaikki mahdollinen tuki ja apu ja terapia, mutta uhrin läheiset jätetään selviämään omillaan.

Unohtamatta sitä että henkirikoksen uhrien läheisten täytyy itse hakea korvauksia ja näin mm tekijä saa heidän yhteystiedot.

Eikä niitä korvauksia yleensä edes saa, sillä niitä ei maksa valtionkonttori ja tekijät ovat useimmiten varattomia. Korvaushakemus täytyy myös uusia tietyin väliajoin. Reilukerhosta päivää.

Vierailija
164/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu Ylöjärvellä

Jos on sitten kevään jälkeen muuttanut.

Vierailija
165/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
166/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu Ylöjärvellä

Helsinki, Pori, Tampere, Nokia ainakin oli paikkakuntia jotka minulle jäi mieleen missä naisia koittanut tavoitella lähiaikoina. Yhdestä faceryhmästä siis näitä naisten kommentteja luin.

Ymmärtääkseni vaihtelee paikkakuntaa hyvin aktiivisesti, koska hänet aletaan tunnistaa vähän joka paikassa. Lisäksi esiintyy eri nimillä. Tämänkin vuoksi hyvä, että sana touhuistaan leviää niin naiset osaavat varoa.

Ainakin Sebu tai Sebastian on ollut lähiaikoina käytössä. Olisko joku Valtteri tai vastaava nimellä esittänyt olevansa löytötavatatoimistolta.

Vierailija
167/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu Ylöjärvellä

Ainakin Sebu tai Sebastian on ollut lähiaikoina käytössä. Olisko joku Valtteri tai vastaava nimellä esittänyt olevansa löytötavatatoimistolta.

Ja Lasse. Aiemmin käytti nimeä Samppa, mutta siitä kaiketi luopunut kun tunnistetaan jo niin laajasti.

Vierailija
168/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tyttärillene ja ystävillenne. Mies saattaa liikkua myös yöelämässä

Onko av:lla kokemuksia, onko joku törmännyt tähän tyyppiin jotain kautta? Ainakin naistenhuoneella on LUKUISIA keskusteluja ja monia jaettuja kokemuksia tuosta hyypiöstä

Mulle selvisi joku kuukausi pari sen jälkeen, kun olin käynyt tuon kanssa "treffeillä", kuka oli kyseessä. En olisi ikinä mennyt, jos olisin tiennyt. Painosti tapaamaan tosi nopeasti, vei keskustelua koko ajan panemiseen ja yritti kutsua itsensä mun kämpille. Kun en lämmennyt, keksi jonkun maailman läpinäkyvimmän tekosyyn häipyä. Hyi.

Ole onnellinen että pääsit noin vähällä eikä jäänyt vainoamaan sua!

Vierailija
169/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu Ylöjärvellä

Arvelinkin, että tuskin viihtyy kauaa samalla paikkakunnalla, koska porukka oppii hyvin nopeasti sen, kuka on kyseessä. Hyvä myös, että käyttämänsä valenimet sekä yhteydenottotaktiikat (esiintyminen löytötavaratoimiston edustajana/Tinder-matchina, numeroiden kalastelu naisten tuttavapiiristä) alkavat olla yleistä tietoa. Jos vaihtaisikin taas nimeä tai yhteydenottotapaa niin suuri osa naisista osannee olla varuillaan, kun tietää, millainen sekopää on liikenteessä. Toivon vain, että mitään pahempaa ei satu.

Vierailija
170/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää todellinen elämä ja tiedo poissa somesta... Ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Vierailija
171/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää todellinen elämä ja tiedo poissa somesta... Ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Totta toisaalta, mutta sitten taas se toinen puoli. Sekopäät itse pitäisi ymmärtää (tiedän etteivät) tekonsa ja seuraukset.

Vierailija
172/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olla oikeasti varovainen Tinderissä. Mä en jotenkin halua enää sitä edes käyttää kun oon kuullut näitä huonoja kokemuksia.

Vierailija
173/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olla oikeasti varovainen Tinderissä. Mä en jotenkin halua enää sitä edes käyttää kun oon kuullut näitä huonoja kokemuksia.

Sama juttu, tinderin "taso" laskenut jo vuosia sitten. Hirveästi tuli vastaan tyyppejä, jotka aloittivat keskustelun aiheesta seksi. Perinteistä "mitä kuuluu" ei edes tullut. Toki seksiseuran etsiminen ok, mutta meni maku kun tuntui, ettei siellä oikeasti ole kuin seksiseuran etsijöitä. Tai muutoin hämärää porukkaa profiilin perusteella.

Vierailija
174/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua pelota somen tai tinderin käyttö. En vaan mene tapaamaan tuntematonta.

Tai siis saatanahan minä lopulta mennä mutta ennen sitä on käyty piiiiitkään keskustelua ja missään yksin en tapaa ketään.

Näin monet toiminut jo ennen tuota sekopäätä ja toimii jatkossakin.

Niitä naisten kommetteja kun ovat törmänneet tuohon tinderissä yhdisti se että se koittaa päästä tapaamaan tosi nopeasti.

Vierailija
175/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upataas taas! Varokaa hyvät naiset!!

Vierailija
176/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen peittelemätön ja sitkeä halu vahingoittaa naisia on aivan hemmetin pelottavaa. On samanmoisia tässä maassa varmaan muitakin mutta S.L:n avoimuus toimintansa kanssa tekee tästä normaaliakin karmivampaa. Mietityttää, että sekosiko hän tosiaan vasta silloin, kun seurustelusuhde J:n kanssa päättyi vai oliko joitain varoitusmerkkejä ollut aikaisemmin jo ilmassa? Esimerkiksi samalla luokalla olleiden tyttöjen kiusaamista ja ahdistelua, naispuolisten naapureiden salakatselua tai muuta sellaista.

Vierailija
177/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen peittelemätön ja sitkeä halu vahingoittaa naisia on aivan hemmetin pelottavaa. On samanmoisia tässä maassa varmaan muitakin mutta S.L:n avoimuus toimintansa kanssa tekee tästä normaaliakin karmivampaa. Mietityttää, että sekosiko hän tosiaan vasta silloin, kun seurustelusuhde J:n kanssa päättyi vai oliko joitain varoitusmerkkejä ollut aikaisemmin jo ilmassa? Esimerkiksi samalla luokalla olleiden tyttöjen kiusaamista ja ahdistelua, naispuolisten naapureiden salakatselua tai muuta sellaista.

Muistanko nyt ihan väärin vai oliko eron ja murhan välissä pari vuotta? Että ei se ero olisi syy tuohon.

Vierailija
178/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko nyt ihan väärin vai oliko eron ja murhan välissä pari vuotta? Että ei se ero olisi syy tuohon.

Oli, mutta vainosi tyttöä koko sen ajan. Ei terveen ihmisen touhua sekään.

Vierailija
179/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua pelota somen tai tinderin käyttö. En vaan mene tapaamaan tuntematonta.

Tai siis saatanahan minä lopulta mennä mutta ennen sitä on käyty piiiiitkään keskustelua ja missään yksin en tapaa ketään.

Näin monet toiminut jo ennen tuota sekopäätä ja toimii jatkossakin.

Niitä naisten kommetteja kun ovat törmänneet tuohon tinderissä yhdisti se että se koittaa päästä tapaamaan tosi nopeasti.

Kiva typo saatana :D

Minäkin aina välttänyt noita jotka haluaa ennen mitään tutustumista tapamaan. Nyt on vielä kunnolla syytä siihen.

Vierailija
180/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli, mutta vainosi tyttöä koko sen ajan. Ei terveen ihmisen touhua sekään.

Murha tapahtui sen jälkeen kun sai tietää tyttöparan seurustelevan toisen kanssa. Ei se koskaan ole normaalisti voinut naisiin suhtautua kun tuohon kykenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan