Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikaalisten päiväkirjamurrhaaja - VAROKAA NAISET!

Vierailija
14.07.2022 |

Jos saat puhelun oudosta numerosta, tai yhteydenoton "löytötavaratoimistosta", tai viestejä "vanhalta tindermachilta" VARO! Kyseessä on vaarallinen henkirikoksia sekä räiskäyksiä suorittanut henkilö joka hilluu vapaalla jalalla.

MITEN tuota hullua ei saada telkien taakse? Tänä kesänä on TAAS saanut lukea Facen naistenhuoneelta lukuisia tarinoita tuosta sekopäästä ja mitä ihmeellisimmistä yhteydenottoyrityksistä. Yrittänyt kalastella mm. jopa joidenkin sukulaisten kautta naisten numeroita.
Ihan oikeasti pelottaa, milloin taas tapahtuu jotain pahaa.
Levittäkää tietoa tutuillenne ja olkaa varovaisia.

Kommentit (415)

Vierailija
181/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää todellinen elämä ja tiedo poissa somesta... Ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Ja olla oikeasti varovainen Tinderissä. Mä en jotenkin halua enää sitä edes käyttää kun oon kuullut näitä huonoja kokemuksia.

Ei minua pelota somen tai tinderin käyttö. En vaan mene tapaamaan tuntematonta.

Tai siis saatanahan minä lopulta mennä mutta ennen sitä on käyty piiiiitkään keskustelua ja missään yksin en tapaa ketään.

Näin monet toiminut jo ennen tuota sekopäätä ja toimii jatkossakin.

Niitä naisten kommetteja kun ovat törmänneet tuohon tinderissä yhdisti se että se koittaa päästä tapaamaan tosi nopeasti.

Kiva typo saatana :D

Minäkin aina välttänyt noita jotka haluaa ennen mitään tutustumista tapamaan. Nyt on vielä kunnolla syytä siihen.

Tästä tyypistä voit saada vaarallisen stalkkerin itsellesi, jos edes erehdyt juttelemaan/tutustumaan kanssaan ja tapaamaan vaikka baarissa kaveriporukan läsnäollessa.

Vierailija
182/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää todellinen elämä ja tiedo poissa somesta... Ei pitäisi olla rakettitiedettä.

Ja olla oikeasti varovainen Tinderissä. Mä en jotenkin halua enää sitä edes käyttää kun oon kuullut näitä huonoja kokemuksia.

Tai siis saatanahan minä lopulta mennä mutta ennen sitä on käyty piiiiitkään keskustelua ja missään yksin en tapaa ketään.

Niitä naisten kommetteja kun ovat törmänneet tuohon tinderissä yhdisti se että se koittaa päästä tapaamaan tosi nopeasti.

Minäkin aina välttänyt noita jotka haluaa ennen mitään tutustumista tapamaan. Nyt on vielä kunnolla syytä siihen.

Tästä tyypistä voit saada vaarallisen stalkkerin itsellesi, jos edes erehdyt juttelemaan/tutustumaan kanssaan ja tapaamaan vaikka baarissa kaveriporukan läsnäollessa.

Jep. Ja jos kieltäydyt drinkistä, niin turhautuneen nimittelyn sijaan vetää suoraan lättyyn. Raskauskaan ei kelpaa perusteeksi drinkin torjumiselle, kuten valitettavasti on nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen peittelemätön ja sitkeä halu vahingoittaa naisia on aivan hemmetin pelottavaa. On samanmoisia tässä maassa varmaan muitakin mutta S.L:n avoimuus toimintansa kanssa tekee tästä normaaliakin karmivampaa. Mietityttää, että sekosiko hän tosiaan vasta silloin, kun seurustelusuhde J:n kanssa päättyi vai oliko joitain varoitusmerkkejä ollut aikaisemmin jo ilmassa? Esimerkiksi samalla luokalla olleiden tyttöjen kiusaamista ja ahdistelua, naispuolisten naapureiden salakatselua tai muuta sellaista.

Muistanko nyt ihan väärin vai oliko eron ja murhan välissä pari vuotta? Että ei se ero olisi syy tuohon.

Oli, mutta vainosi tyttöä koko sen ajan. Ei terveen ihmisen touhua sekään.

Murha tapahtui sen jälkeen kun sai tietää tyttöparan seurustelevan toisen kanssa. Ei se koskaan ole normaalisti voinut naisiin suhtautua kun tuohon kykenee.

Ja kun tällä ei ilmeisesti oikeasti ole minkäänlaista "sairaudentuntoa" tekojensa suhteen vaan oikeasti kuvittelee, ettei tee mitään väärää. Saattaa jopa kuvitella itse olevansa uhri, ainakin jotakin omista uhreistaan syytti s.eksulaalisesta hyväksikäytöstä kun olivat olleet sängyssä ja sitten nainen ei ollutkaan kiinnostunut jatkamaan tapailua.

Vierailija
184/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisen jälkeen ei tule ikuista porttikieltoa Tinderiin?

Vierailija
185/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja jos kieltäydyt drinkistä, niin turhautuneen nimittelyn sijaan vetää suoraan lättyyn. Raskauskaan ei kelpaa perusteeksi drinkin torjumiselle, kuten valitettavasti on nähty.

Kai jokaisella on oikea nimi tiedossa ja on jo googlettanut miltä se näyttää? Aika tavallinen mutta varmaan pystyy kuitenkin tunnistamaan jos se yhtään lähemmäs koittaa.

Vierailija
186/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen jälkeen ei tule ikuista porttikieltoa Tinderiin?

On ehkä voinut tullakin mutta pystyy kiertämään sen käyttämällä väärää nimeä ja muokattua kuvaa.

Vierailija
187/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että vaikka tämän ketjun aihe on todella ikävä niin silti tämä on virkistävän asiallista keskustelua. Ei ole tullut juuri ollenkaan mitään #eikaikkimiehet #miehiäkinstalkataan #naisetylireagoi valitusta ja jos onkin, ne kommentit on poistettu nopeasti. Tässä ketjussa on myös hyvää yhteen hiileen puhaltamisen ja toisista välittämisen tuntua. Hyvä AaVee!

Vierailija
188/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että vaikka tämän ketjun aihe on todella ikävä niin silti tämä on virkistävän asiallista keskustelua. Ei ole tullut juuri ollenkaan mitään #eikaikkimiehet #miehiäkinstalkataan #naisetylireagoi valitusta ja jos onkin, ne kommentit on poistettu nopeasti. Tässä ketjussa on myös hyvää yhteen hiileen puhaltamisen ja toisista välittämisen tuntua. Hyvä AaVee!

Olen samaa mieltä. En toivoisi tuollaista ahdistavaa stalkkeria tai surullista loppua edes pahimmalle vihamiehelle. Ehdottomasti tällaisissa tilanteissa pidettävä yhtä, oli sitten tuttu tai tuntematon.

Vierailija
189/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton insta on, löytyykö minfosta? Haluan estää, ettei vahingossakaan löydä mun somea ja ala stalkkaamaan.

Vierailija
190/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsittänyt, että tästä herrasta voit huonolla tuurilla saada ahdistavan kotiovellasi pyörijän jo sillä, että ylipäänsä erehdyt avaamaan keskusteluyhteyden kanssaan. Niinhän monet ovat sanoneet, että tämä on jotakin ihme reittejä onnistunut selvittämään kohteensa osoite- ja yhteystiedot ja sitten on alkanut stalkkaus.

Vierailija
191/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ton insta on, löytyykö minfosta? Haluan estää, ettei vahingossakaan löydä mun somea ja ala stalkkaamaan.

Se oli aiemmin tässä ketjussa. Suomen englanninkielisen nimen 3 ekaa kirjainta + tyypin oikean etunimen 4 ekaa kirjainta ja kaikki siis yhteenkirjoitettuna. Itse kävin jo estämässä profiilin ja tuli karmiva fiilis, kun siellä oli nähtävästi Espanjassa otettuja kuvia (oli sielläkin tehnyt näitä rikoksia) ja tosi positiivisen oloinen esittelyteksti, jotain "good/positive vibes only" tms.

Vierailija
192/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aiemmin tässä ketjussa. Suomen englanninkielisen nimen 3 ekaa kirjainta + tyypin oikean etunimen 4 ekaa kirjainta ja kaikki siis yhteenkirjoitettuna. Itse kävin jo estämässä profiilin ja tuli karmiva fiilis, kun siellä oli nähtävästi Espanjassa otettuja kuvia (oli sielläkin tehnyt näitä rikoksia) ja tosi positiivisen oloinen esittelyteksti, jotain "good/positive vibes only" tms.

Se on privaatti tili?

Vierailija
193/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais jo poistaa tilinsä/vaihtaa käyttäjänimeä. En meinaan löydä enää.

Vierailija
194/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis en ole löytänyt missään vaiheessa. Olen nyt 10min etsinyt.

T. Ylempi

Vierailija
195/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis en ole löytänyt missään vaiheessa. Olen nyt 10min etsinyt.

T. Ylempi

Joskus aikoinaan luin tästä Minfon tms ketjua, josta selvisi että tämä ilmeisesti vaihtelee sometilejään kun ne lähtevät leviämään keskustelupalstoilla. Toki en muista oliko siinä kyseessä just instatili vai tinderprofiili.

Vierailija
196/415 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.paivanlehti.fi/surmasi-ex-tyttoystavansa-nyt-vainoaa-uutta-…

Karmivaa.

Istui murhasta vain 5 vuotta? Erikoinen oikeuslaitos Suomessa.

Vierailija
197/415 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu eksyi muutaman kerran treffeille tuon kanssa. Oli just ilmeisesti vankilasta päässyt ja tuttuni ei tunnistanut nimen perusteella. Sai sitten kuulla jonkun kautta, että lopeta treffailu heti ja mitä tuo oli tehnyt. Oli ollut narsistisen oloinen treffeillä ja tosiaan tavanneet jossain ravintolassa, mutta ei silloin ollut mitenkään uhkaava. Keskustellut lähinnä itsestään. Tosin voi sitten olla, ettei edes tuttu ollut tuon Lammin naistyyppiä, mitä etsii. 

Vierailija
198/415 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö sitten nimenomaan m*rhaamansa exää muistuttavia naisia, jotta voisi elää tekonsa yhä uudelleen ja uudelleen? Hyi. Klassista sarjamurhaaja-ainesta. Mutta koska varma ei voi olla, niin saavat kaikki naiset, jotka saavat tältä yhteydenottoja/muita epäilyttäviä yhteydenottoja, olla varuillaan.

Vierailija
199/415 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se luulee sillä saavuttavansa. Heti kun uudella tilillä alkaa naisia häiritä leviää sekin kaikkien tietoon.

Tämä ei ole ainoa keskustelu aiheesta, niitä om about joka palstalla ja lisäksi someryhmät, itse kuulun viiteen ryhmään jossa jaetaan juttuja tästä tyypistä, myös sometilit.

Vierailija
200/415 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se luulee sillä saavuttavansa. Heti kun uudella tilillä alkaa naisia häiritä leviää sekin kaikkien tietoon.

Tämä ei ole ainoa keskustelu aiheesta, niitä om about joka palstalla ja lisäksi someryhmät, itse kuulun viiteen ryhmään jossa jaetaan juttuja tästä tyypistä, myös sometilit.

Samppa-Sebu-Lasse ampuu itseään jalkaan. Ilmeisesti on niin itsekeskeinen, että ei tajua sitä, että sana kiertää ja feikkitilit/-nimet leviävät nopeasti muiden tietoon. Meidän naisten kannalta tietty oikein hyvä juttu, että hän ei päätään mokomilla pikkuasioilla vaivaa. Säästyy henkikulta ja terveys, kun tiedetään hyvissä ajoin varoa tätä nilkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme