Onko kaupoissa myytävänä jotain oikeasti kunnon mehua? jotain mikä vastaa itsetehtyä mehua mehumaijassa?
Mä en tykkää juoda mitään niitä litkuja mitä myydään, onko mitään kunnon mehuja? ostaako kukaan?
Mä tein maalla aikoinaan paljon omista marjoista, tuli hyvää, nykysin ei oo oikein mahollista tehä
Kommentit (13)
No ei tietenkään ole. Mehumaijamehua ei saa muuta kuin mehumaijalla tekemällä.
Ikean mustikka- ja puolukkamehut ovat hyviä.
Ekströmsin tiivistemehut myös.
Isoissa kaupoissa on appelsiinimehu-, omenamehu- ja ananasmehukoneet, eli kone puristaa sulle mehun pulloon juuri silloin kun laitat pullon koneeseen ja käynnistät sen.
Voi kun niistä kaikista puuttuu se aivotoksiini eli alumiini, mitä mehumaijasta irtosi.
Kylmäpuristettu mehu hakkaa mennen tullen mehumaijamehut. On vitaminit tallella
Vierailija kirjoitti:
Voi kun niistä kaikista puuttuu se aivotoksiini eli alumiini, mitä mehumaijasta irtosi.
Ei kaikki ole alumiinisia, on myös teräksestä tehtyjä
Marlin mustaherukkamehutiiviste on lähinnä.mehumaijamehua.
Lidlissä huomasin jokin aikaa sitten vähän sinne suuntaan.
Maksoi tosin jotain 5e puolilitraa.
Parempi on tehdä itse.
Lidlin hedelmälihallinen appelsiinimehu muovipullossa maistuu mielestäni "aidolta", samoin Innocentin mehut.
Maksoi ennen 4e sellanen tuoremehu jossa on hedelmälihaa mukana. Coca-cola ja jaffa 2-pack tulee halvemmaksi kuin ne halvat mehut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan teräksistä mehumaijaa meillä kyllä on käytetty.
Brunnebyn mehut on hyviä, vaikkei ihan mehumaijamehua vastaakaan. Ei kuitenkaan kauas jää.
Reko-ruokapiireistä kannattaa myös bongata mehuja.
Oisko noi Meritalon mehut lähinnä omatekoisia.