Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sukupuolten välinen vihanpito ja katkeruus johtuu?

Vierailija
13.07.2022 |

Näitä av-palstan keskusteluja seuranneena ihmettelen, mistä kumpuaa tämä jatkuva sukupuolten välinen vihamielisyys? Naiset vastaan miehet ja toisin päin. Onko se omien turhautumien ja parisuhteissa koettujen pettymysten yleistämistä toiseen sukupuoleen, kannustaako kulttuurimme jotenkin vastakkainasetteluun vai mistä on kyse?

Kommentit (1643)

Vierailija
1361/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pelosta että naiset huomaavat että eivät tarvi miestä mihinkään.

ei ole pelkoa, että naiset pärjäisivät ilman miehiä. jos yksinäiset miehet eivät kävisi töissä ja maksaisi suurta osaa palkastaan veroja, niin kuka yh mammojen tuet maksaisi

Joko tänään saisin vastauksen, että mitä ovat ne tuet, mitä maksetaan sukupuolen perusteella. Äitiyspäiväraha on ainoa, minkä itse tiedän, sitä maksetaan ruhtinaalliset 4 kk.

Syöpäseulonnat

Jotka tehdâän vaan yh-mammoille?

Ei. Taas tämä pskanjauhanta alkaa. Rintasyöpä- ja kohtusyöpäseulinnat naisille, suolistosyöpä molemmille sukupuolille, ja seulonnat tehdään asiantuntijaryhmän suositusten perusteella. Asiantuntijoiden suositukset perustuvat laaja- alaisiin, tieteellisiin tutkimuksiin.

https://stm.fi/seulonnat/syopaseulonnat

Susitukset jotka ovat naisten käsialaa.

Samaa on täynnä koko lääketiede:

- mies ei saa vasektomiaa ilman naisen lupaa

- seulonnat koskevat vain naisia

- äidiltä otetaan sukupuolitautien seulonnat raskasuden aikaan koska lapsen etu. Lapsen oikeus biologisen isän tietämiseen kuitenkin varmistetaan vain keinoalkuisille, isyystutkimuksia ei siis teetetä automaationa

Aviomies haki vasektomian. Sai sen ihan vain pyytämällä. Lääkäristä ei tullut mulle puhelua.

Vierailija
1362/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ylikoulutetaan kalliisti kortistoon ja julkiselle sairaslomailemaan.

Osa pojista, joissa ei ole mitään vikaa syrjäytetään jo peruskoulussa kortistoon. Ohjataan tukien piiriin elämään kalja-mikropizza elämää. Niiltä ei vaadita mitään ja se kelpaa niille.

Ei tässä vaan ole mitään mieltä. Mut tälleen jokainen turvaa oman etunsa, viis siitä miten koko laiva uppoo.

Kröhöm. Miesten työttömyysaste on korkeampi kuin naisten.

Niin?

Typerintä politiikkaa ikinä. Töissä olevat miehet tuottaa silti moninverroin enemmän kuin naiset.

Enemmän miehiä töihin siis. Ja ne saadaan töihin, kun otetaan tuet pois.

Ja kannattaisi niitä vähän kouluttaakin ja naisten kouluttamista ihan vaan talouslukujen perusteella vähentää. Siihenkin on ratkaisu, joka ei syrji sukupuolen perusteella. Vaatimustason nostaminen. Liian moni nainen huomaa vasta tutkinnon saatuaan, että työelämän vaatimukset on liikaa heille. Heidät pitää saada huomaamaan se jo siellä koulussa.

Ei tälle sepustuksellesi voi muuta kuin nauraa. Naiset ovat menossa koulutuksessa ja työelämässä kovaa vauhtia miesten ohi. Niin se vain on. Ihan turha maalata heistä kuvaa joinain työhön kykenemättöminä ressukkoina.

Ei voi kuin nauraa tälle femmaritarinalle. Toistelette näitä asioita niin kauan, kun alatte itse uskoa, niinkö se menee? Lopulta te murrutte siihen työpaineeseen kuitenkin.

Meillä on älliä päästä niihin helppoihin käsienheilutteluhommiin, joissa vastuu ei paina. Älkää meistä huoliko 🙂.

Tutkimusten mukaan ei ole. Meidän keskiarvo on edelleen teidän keskiarvoa edellä. Hyvin niukasti, mutta kuitenkin. Ja edelleen me miehet otamme enemmän riskiä, ja saamme siitä riskistä enemmän tuottoa, ja te naiset ette kykene samaan. Mahtaa kahvituttaa?

Miksi minä ottaisin riskejä ja haluaisin lisää tuottoa? Pärjään oikein hyvin nykyisellä tulotasollani. Sopivasti rentoa työntekoa ja kivasti vapaa-aikaa. Mutta oravanpyörä toki sopii monille. Kukin tavallaan.

Olet varmaan siis yksityisyrittäjä tai ainakin toisella naisella töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole pelkoa, että naiset pärjäisivät ilman miehiä. jos yksinäiset miehet eivät kävisi töissä ja maksaisi suurta osaa palkastaan veroja, niin kuka yh mammojen tuet maksaisi

Joko tänään saisin vastauksen, että mitä ovat ne tuet, mitä maksetaan sukupuolen perusteella. Äitiyspäiväraha on ainoa, minkä itse tiedän, sitä maksetaan ruhtinaalliset 4 kk.

Syöpäseulonnat

Ei. Taas tämä pskanjauhanta alkaa. Rintasyöpä- ja kohtusyöpäseulinnat naisille, suolistosyöpä molemmille sukupuolille, ja seulonnat tehdään asiantuntijaryhmän suositusten perusteella. Asiantuntijoiden suositukset perustuvat laaja- alaisiin, tieteellisiin tutkimuksiin.

- äidiltä otetaan sukupuolitautien seulonnat raskasuden aikaan koska lapsen etu. Lapsen oikeus biologisen isän tietämiseen kuitenkin varmistetaan vain keinoalkuisille, isyystutkimuksia ei siis teetetä automaationa

😂🤣😅 jep. Olet vainoharhainen. Kuule, jos et ole varma isyydestä, niin teetätä itse isyystesti Älä maksaa veronmaksajilla.

Sinulla se ei kuitenkaan edes ole mahdollista, kun pitäisi saada sitä pillua.

Vierailija
1364/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäseulonnat

Aviomies haki vasektomian. Sai sen ihan vain pyytämällä. Lääkäristä ei tullut mulle puhelua.

Ei saa

Vierailija
1365/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jostain syystä mieleen että kun olen eronnut kaksi vuotta sitten 26 vuotta kestäneestä avioliitosta, niin olen tehnyt pari havaintoa, liittyen juuri noihin edellä mainittuihin kotitöihin ja taloudellisiin asioihin.

Ex vaimoni ilmeisesti kuvittelee että olen häntä kohtaan elatusvelvollinen lopun ikäni. Kultainen kädenpuristus ei riittänyt. Lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan.

Tais olla liian suuri virhe elättää häntä edelliset 27 vuotta, koska on jäänyt tuollainen käsitys?

Toiveet ja vaatimukset senkun vaan lisääntyi heti sen jälkeen kun minä aloitin uuden parisuhteen.

Niin että onko tuo miten tyypillistä laji- ja sukupuoli käyttääntymistä?

Mulle kävi niin, että eron jälkeen olin lähivanhempi ja kuvittelin olevani varsin höveli ex-miestäni kohtaan, kun en pyytänyt tai saanut elareita. Kun muutin uuden miehen kanssa yhteen, edelleen lähivanhempana ja pienituloisempana kuin ex, se tollo ehdotteli tosissaan, että minun olisi pitänyt maksaa sille elareita.😁🤸

Miksi annoit aikoinaan pllua tollolle miehelle? Kuina vatun tyhmä naisen pitää olla että menee sekaantumaan tolloon mieheen?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1366/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäseulonnat

😂🤣😅 jep. Olet vainoharhainen. Kuule, jos et ole varma isyydestä, niin teetätä itse isyystesti Älä maksaa veronmaksajilla.

Sinulla se ei kuitenkaan edes ole mahdollista, kun pitäisi saada sitä pillua.

Niin aivan kuten naisen sp-tauditkin... eikö?

Vierailija
1367/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

No siksi, kun molemmat sukupuolet kärsii epätasa-arvosta. Kuitenkaan sitä ei edes huomata, että ne juurisyyt on samat. Huomataan vaan ne itseen kohdistuvat epäoikeudenmukaisuudet ja niitä kiljutaan, vaikka pitäisi keskittyä poistamaan juurisyyt.

Suurin juurisyy on vanhempainvapaiden epätasainen jakautuminen vanhemmille. Tämä taas johtaa naisen matalampaan ura- ja palkkakehitykseen ja se taas johtaa siihen, että miehen on pakko maksaa enemmän. Eihän naisetkaan pelkällä valolla voi elää. Ja koska mies maksaa enemmän, vaatii hän naiselta kotitöiden tekoa, mikä tietysti ärsyttää naista, kun hän kuitenkin tekee myös palkkatyötä ja siksi väsyy.

Tiedän, että vanhempainvapaat uudistettiin, mutta en usko sen auttavan, kun siinä ei kuitenkaan tehty sitä pakkojakoa, minkä asia vaatisi toimiakseen. Ihmisillä on jo niin vahva näkemys siitä, että äidin pitää ja kuuluu hoitaa lapset, lisäksi miehen palkka on suurempi, joten perheet tulevat jatkossa vaihtamaan ne isän vapaat äidille ja juurisyy jää voimaan. Lisäksi miestä harmittaa, kun ei saa "lomaa". Ja tappelu jatkuu, kum nähdään vaan omaan itseen kohdistuvat ongelmat, ei juurisyytä.

Tämä. Vanhempainvapaat puoliksi.

Auttaisi myös miehiä ottamaan vastuuta lapsistaan, parantaisi heidän suhdettaan ja auttaisi huoltajuuden tasaveroisempaan jakautumiseen mahdolliaen eron jälkeen. Luulisi kelpaavan isille.

Naiset vastustavat muutosta koska perheen tulotaso romahtaa

Niin. Miksiköhän.

Vierailija
1368/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jostain syystä mieleen että kun olen eronnut kaksi vuotta sitten 26 vuotta kestäneestä avioliitosta, niin olen tehnyt pari havaintoa, liittyen juuri noihin edellä mainittuihin kotitöihin ja taloudellisiin asioihin.

Ex vaimoni ilmeisesti kuvittelee että olen häntä kohtaan elatusvelvollinen lopun ikäni. Kultainen kädenpuristus ei riittänyt. Lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan.

Tais olla liian suuri virhe elättää häntä edelliset 27 vuotta, koska on jäänyt tuollainen käsitys?

Toiveet ja vaatimukset senkun vaan lisääntyi heti sen jälkeen kun minä aloitin uuden parisuhteen.

Mulle kävi niin, että eron jälkeen olin lähivanhempi ja kuvittelin olevani varsin höveli ex-miestäni kohtaan, kun en pyytänyt tai saanut elareita. Kun muutin uuden miehen kanssa yhteen, edelleen lähivanhempana ja pienituloisempana kuin ex, se tollo ehdotteli tosissaan, että minun olisi pitänyt maksaa sille elareita.😁🤸

Ei sinun olisi kuulunutkaan saada elareita. Lapsesi olisi kuulunut. Miksi ihmeessä et varmistanut niitä hänelle? En kykene ymmärtämään.

Siksi että pärjäsin lapsen kanssa ilmankin ja vietti se kersa aikaa siellä isälläänkin välillä.

Ja tästä syystä luovuit lapsesi puolesta hänen elatuksestaan? Naiset, olette uskomattomia.

Tämäpä oli mielenkiintoinen käänne, yleensä miehet itkevät kuorossa kuinka naiset kuppaavat heiltä viimeisetkin pennit elareissa.

Vierailija
1369/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

No siksi, kun molemmat sukupuolet kärsii epätasa-arvosta. Kuitenkaan sitä ei edes huomata, että ne juurisyyt on samat. Huomataan vaan ne itseen kohdistuvat epäoikeudenmukaisuudet ja niitä kiljutaan, vaikka pitäisi keskittyä poistamaan juurisyyt.

Suurin juurisyy on vanhempainvapaiden epätasainen jakautuminen vanhemmille. Tämä taas johtaa naisen matalampaan ura- ja palkkakehitykseen ja se taas johtaa siihen, että miehen on pakko maksaa enemmän. Eihän naisetkaan pelkällä valolla voi elää. Ja koska mies maksaa enemmän, vaatii hän naiselta kotitöiden tekoa, mikä tietysti ärsyttää naista, kun hän kuitenkin tekee myös palkkatyötä ja siksi väsyy.

Tiedän, että vanhempainvapaat uudistettiin, mutta en usko sen auttavan, kun siinä ei kuitenkaan tehty sitä pakkojakoa, minkä asia vaatisi toimiakseen. Ihmisillä on jo niin vahva näkemys siitä, että äidin pitää ja kuuluu hoitaa lapset, lisäksi miehen palkka on suurempi, joten perheet tulevat jatkossa vaihtamaan ne isän vapaat äidille ja juurisyy jää voimaan. Lisäksi miestä harmittaa, kun ei saa "lomaa". Ja tappelu jatkuu, kum nähdään vaan omaan itseen kohdistuvat ongelmat, ei juurisyytä.

Tämä. Vanhempainvapaat puoliksi.

Tämäpä juuri! En voi ymmärtää miksi yhä edelleen monet naiset vastustavat tätä. Vedotaan imetykseen ja kiintymyssuhteeseen sekä siihen, ettei miehet kuitenkaan osaa. Sitten valitetaan naisten huonoa asemaa työelämässä ja sitä kuinka miehet pääsevät helpolla. Miehiä ei toisaalta paheksuta jos he hylkäävät perheensä. Kohautetaan olkapäitä ja todetaan, että naisen osa nyt vaan on tämä.

Itse olen nämä epäkohdat tiedostanut jo lapsena ja ymmärrän olla lisääntymättä. Omana elinaikanani naisen asema Suomessa ei tule kohenemaan. Vasta ehkä 2030-luvulla syntyneet naiset ja miehet alkavat muuttaa asioita.

Ja vaikka mulla ei ole lapsia, niin sukupuoleni on vaikuttanut urakehitykseeni. Olen maisteri ja teen assistentin töitä huonolla palkalla. Koulutusta vastaavan työn saanti on ollut supervaikeaa. Pätevyyttä minulla olisi korkean tason asiantuntija- ja esimiestyöhön. Työpaikoissani näitä ovat tehneet saman koulutuksen saaneet perheelliset miehet. Kerran päälliköksi palkattiin vastasyntyneiden kolmosten isä.

höpöhöpö

Vierailija
1370/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä raskassoutuinen vonkujamues, joka joka ketjussa vinkuu näitä samoja valitusvirsiä.

Kyllä on vttu raskasta seuraa ....ei ihme, että ei ole aikaa, ystäviä, eikä kukaan halua pitää yhteyttä Repoanan ainut keskustelupaikka on av.

Vierailija
1371/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäseulonnat

Siis naisetko kansoittaakin nyt lääketieteen huippupaikat eikä järjestösihteerien käsienheiluttelupaikat? Miten tämä nyt menee? Mihin se maali taas siirtyi? Ei tässä pysy perässä.

Vierailija
1372/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on asetettu moninkertaiset paineet. Naiset tekevät liikaa maatalapalkka-alojen töitä, joissa vaaditaan hoivaamista ja itsestään pois antamista. Naisilla on silti ollut aikaa vievämpi koulutus, vaikka työstä ei maksetakaan hyvin! Naiset maksavat puolet kaikesta ja käyttävät enemmän aikaa yhteisiin asioihin ja  hoitavat lapset, ovat sidoksissa lapsiin 24/7.  Vain nainen miettii ennen lasten saantia, että miten osaa siivota, huoltaa vaatteet ja laittaa ruokaa edes siedettävästi. Mies tahtoo, että häntä neuvottaisiin kaikessa, kotityössä,  joka tarkoittaisi, että nainen tekee siinäkin ison työn ilman, että mies mitenkään hyödyttää häntä ajankäytöllisesti. Nainen on käyttänyt nuoruutensa kotitaloustaitojen oppimiseen (ja neitsyenä pysymiseen, jos on uskovainen). Mies pyytää, että nainen osaisi neuvoa aina ja kaikessa ja uudestaan ja uudestaan tai muuten nainen joutuu tekemään kaiken yksin/mies on vain vastuuton pikkuapulainen. Mies ei tee paljon mitään, ellei asuta maalla ja täydy tehdä. Kerrostalossa ei ole miehille tekemistä. Nainen ei tahtoisi tällaista elämää, mutta tätä on silti tarjolla. Jos muuttavat maalle, niin ei mies sielläkään osaa tehdä mitään, ellei ole kasvanut maalla. Mies harrastaa omiaan tyytyväisenä  ja hoitaa palkkatyönsä ja jättää melkein kaiken muun vaimolle.

Miehille lankeaa asevelvollisuus ja syrjäytyminen. Unohdit kummasti tämän.

En tajua tätä jatkuvaa valitusta asevelvollisuudesta, kun sen voi suorittaa puolessa vuodessa. Ja syrjäytyminen on paljolti itsestä kiinni, ainakaan se ei ole millään lailla naisten syy.

En tajua tätä valitusta naisen eurosta sillä aina voi valita parempipalkkaisen työn ja äitiyslomista saa hyvät rahat. Ei ole miesten syy.

Naisten uraputki tyssää siihen, kun ovat naisia- ovat potentiaalisia synnyttäjiä. Naiset myös tekevät lyhyempää työpäivää, joka hidastaa palkka- ja urakehitystä, koska lapset ovat naisen vastuulla. Tiesitkö, että äitiyspäivärahaa annetaan myös poikalasten äideille, myös dinun äitisi on sitä saanut.

Ei tyssää, se on naisten tekosyy epäpätevyydelleen

Uutinen: parikymppiset miehet eivät aloita uraansa johtajina.

Toinen uutinen: kaikki eivät voi olla huipulla, jos mies on pätevämpi niin se ei johdu hänen sukupuolestaan.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1373/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on asetettu moninkertaiset paineet. Naiset tekevät liikaa maatalapalkka-alojen töitä, joissa vaaditaan hoivaamista ja itsestään pois antamista. Naisilla on silti ollut aikaa vievämpi koulutus, vaikka työstä ei maksetakaan hyvin! Naiset maksavat puolet kaikesta ja käyttävät enemmän aikaa yhteisiin asioihin ja  hoitavat lapset, ovat sidoksissa lapsiin 24/7.  Vain nainen miettii ennen lasten saantia, että miten osaa siivota, huoltaa vaatteet ja laittaa ruokaa edes siedettävästi. Mies tahtoo, että häntä neuvottaisiin kaikessa, kotityössä,  joka tarkoittaisi, että nainen tekee siinäkin ison työn ilman, että mies mitenkään hyödyttää häntä ajankäytöllisesti. Nainen on käyttänyt nuoruutensa kotitaloustaitojen oppimiseen (ja neitsyenä pysymiseen, jos on uskovainen). Mies pyytää, että nainen osaisi neuvoa aina ja kaikessa ja uudestaan ja uudestaan tai muuten nainen joutuu tekemään kaiken yksin/mies on vain vastuuton pikkuapulainen. Mies ei tee paljon mitään, ellei asuta maalla ja täydy tehdä. Kerrostalossa ei ole miehille tekemistä. Nainen ei tahtoisi tällaista elämää, mutta tätä on silti tarjolla. Jos muuttavat maalle, niin ei mies sielläkään osaa tehdä mitään, ellei ole kasvanut maalla. Mies harrastaa omiaan tyytyväisenä  ja hoitaa palkkatyönsä ja jättää melkein kaiken muun vaimolle.

Miehille lankeaa asevelvollisuus ja syrjäytyminen. Unohdit kummasti tämän.

En tajua tätä jatkuvaa valitusta asevelvollisuudesta, kun sen voi suorittaa puolessa vuodessa. Ja syrjäytyminen on paljolti itsestä kiinni, ainakaan se ei ole millään lailla naisten syy.

Tämä on tämän yhden miesvalittajan ainaisen ulinaa syy- asevelvollisuus ja toinen on miesten syrjäytyminen. Kaikilla syrjäytyneillä miehille pitäisi hänen mielestään ilmeisesti valtion toimesta antaa käyttönsinen, joka siivoaisi, kokkaisi ja antaisi tussua, niin miehet eivät syrjäytyisi.

Naisen eurosta ja kotitöistä valittaminen on sitä parempaa valittamista jota tuetaan verovaroin jopa. Ukrainankin miehet pääsevät helpolla palstafeministien mielestä ja suurin uhri maailmassa on Suomalainen feministi.

Kotitöistä valittaminen? Kannattaa pistää ukko pihalle, kuten minä tein, jo helpotti. Kotitöiden määrä pieni yli puolella, ja vapaa - aika lisääntyi. Ei koskaan enää.

Miksi edes otit miestä? PIti porsia?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1374/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun olisi kuulunutkaan saada elareita. Lapsesi olisi kuulunut. Miksi ihmeessä et varmistanut niitä hänelle? En kykene ymmärtämään.

Siksi että pärjäsin lapsen kanssa ilmankin ja vietti se kersa aikaa siellä isälläänkin välillä.

Ja tästä syystä luovuit lapsesi puolesta hänen elatuksestaan? Naiset, olette uskomattomia.

Tämäpä oli mielenkiintoinen käänne, yleensä miehet itkevät kuorossa kuinka naiset kuppaavat heiltä viimeisetkin pennit elareissa.

Ai kuten se nainen joka teki lapsen vieraalle miehelle, tiesi asiasta, lattoi miehen maksamaan elarit ottaessaan eron ja yritti vielä korottaa summaa vaikka asui jo uuden miehen kanssa, sen lapsen oikean isän...

Vierailija
1375/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäseulonnat

Siis naisetko kansoittaakin nyt lääketieteen huippupaikat eikä järjestösihteerien käsienheiluttelupaikat? Miten tämä nyt menee? Mihin se maali taas siirtyi? Ei tässä pysy perässä.

Sano älä muuta . ..

Vierailija
1376/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäseulonnat

Sulla on vähän väärä käsitys mikä ryhmä tekee suosituksia

Vierailija
1377/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on niin vaikea ymmärtää miksi jotkut naiset niin halukkaasti sahaavat omaa oksaansa. Kun toimii noin, on turha valittaa yh-perheiden talousvaikeuksista. Naiset, pitäkää parempi huoli lastenne elatuksesta. Se on teidän velvollisuutenne.

Vierailija
1378/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on korostuneesti vakoisen miehen hetero mieheen kohdistuva syrjintä ja viha. Parhaiten näkyy työelämässä, jossa rekrytoinneissa naiset on HR-vastaavia joka paikassa ja toteuttavat päähänsä iskostettua feminismin agendaa. Eli valkoiset miehte älköön työelämään vaivautuko. Työpiakoilla näkyy siinä että työntävät miehet ulos työelämästä, jokainen erimielisyys saa mielettömät mittasuhteet ja miehiä kohtaan hyökätään. Räikeää eikä kukaan puutu. Onhan se suomen virallisestikin hyväksymää. Parisuhteiden muodostaminen on oma luksa ja siinä missä ennen n. 15.v vielä sitten kaikilla oli tyttöystävä, nykyään ei tavallinen mies naista saa. Rima on vedetty median viitoittamana sinne filmitähti kategoriaan. Kun mikään ei kelpaa. Mutta tosiaan näkyy miesten syrjäytyneisyytenä ja yksinäisyytenä.

Miesten suhteen miehet reagoi tähän siten että katkeroituvat.

Ratkaisuna lähtisin tarkastelemaan feminismiä ja suomalaisten miesten syrjintää yhteiskunnassa. Voisiko esim feminismistä puhua sinä mitä se on eli naisten etuoikeuksia ajavana liikkeenä, jonka tarkoitus ei ole hyödyllinen ja rakentava yhteiskunnalle. Hyvin vahingollinen niinkuin kaikilla ääriliikkeillä ja uskonnolla. Kritiikkiä feminismi-uskontoa kohtaan kaivataan. Kuten myös mieskiintiöitä työpaikoille.

Aivovuoto? Naisia muuttaa miesten tavoin ulkomaille. Täällä ei vain löydy töitä!

Onko sukupuolentutkijoille ja järjestösihteereille muualla hyvätkin markkinat?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1379/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että sukupuolet olisivat toistensa vihollisia, ei vastaa todellisuutta. Olen täälläkin yrittänyt asiasta kertoa useaan otteeseen, mutta ilmeisesti jokin algoritmi poistaa viestini.

USA:ssa miehet voivat menettää avioerotilanteissa kaiken.  Asiaa tutki C a s s i e  J a y e, joka kertoo T E D -tapahtumassa omaksi lähtökohdakseen paljastaa haastatteluilla miesten kelvottomuus ja pahuus. Hän huomasikin, että miehet eivät ole pahoja.

Kirjoitin C:n nimen välilyönnein siksi, että algoritmi voi poistaa viestit, jotka sisältävät hänen etunimensä kirjaimet tiiviisti yhteenkirjoitettuina. Kannattaa tutkia asiaa. Videoita löytyy netistä.

No onpa uutinen - kaikki miehet eivät ole pahoja.

Ei heidän kanssaan silti välttämättä halua parisuhteeseen ryhtyä.

Kaikki naiset eivät tapa vauvojaan

Ei heidän kanssa silti välttämättä halua lapsia tehdä

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1380/1643 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perustuu trollaukseen jota meidän itänaapuri harrastaa

Sadat ja tuhannet trollitko miesvihaviesteistä tykkäilee?

Miksi ette paina nuolta alas jos ette tue sitä sanomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän