Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
13.07.2022 |

Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.

Kommentit (1943)

Vierailija
1881/1943 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 34 vuotias mies. Haluaisin kyllä perustaa perheen, mutta ongelmaksi tulee se että olen todella hitaasti syttyvä ja on vaikea löytää ihmistä kenen kanssa se aidosti haluaisin. Jos teen lapsia haluan tarjota ehjän perheen loppuiäkseni, minulle ei lähtökohtaisesti ole vaihtoehto se että tulisi lapsia epävarmaan liittoon. 

Tiedätkö, valtaosa eronneista on halunnut tarjota ehjän perheen. Asioita tapahtuu, sellaisiakin joita ei haluaisi tai ei olisi valmis niihin. Silti vaan tapahtuu ja siitä on päästävä eteenpäin uusin suunnitelmin.

Vierailija
1882/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita,kaikki muut menevät ikuisesti kestävään avioliittoon 18-vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita,kaikki muut menevät ikuisesti kestävään avioliittoon 18-vuotiaina.

Vierailija
1884/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys naisten perisynti parinetsinnässä.

Vierailija
1885/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa aloittajan asenteessa on sinusta ylimielistä?

Vierailija
1886/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi mahdollistaa sulle perheen. Hirmu kasa työtä, väsymystä, rahan, ajan ja elämän haaskaamista. Mitä se toinen osapuoli saa tässä diilissä?

Tämä just, kun nykyään monella on näin sairas suhtautuminen rakkauteen ja parisuhteeseen. No eläkää miten haluatte, mut turha valittaa sit 60-vuotiaina kun ei ole sitä omaa kumppania, saati lapsia, ja tuntuu vähän yksinäiseltä. Nyt luulette ettei tunnu, mut palataan tähän 30v päästä ja kertokaa sitten.

onnellinen vanhempi rouva

Vierailija
1887/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Entäs miesten puolen perisynti? Vai hekö täysin täydellisiä ja viattomia tilanteessa?

Vierailija
1888/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata on nykyään löytää nainen, joka ei olisi aivopesty ilmasto höppänällä...

Vierailija
1889/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmikymppinen, ja koen ongelmaksi löytää minkäänlaista läheisen tapaistakaan yhteyttä kenenkään ihmisen kanssa. Sitä kaipaisin eniten, aitoa, läheistä ja luotettavaa ihmissuhdetta, sukupuoli on toissijaista, en kaipaa seksisuhdetta.

Vierailija
1890/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeata on nykyään löytää nainen, joka ei olisi aivopesty ilmasto höppänällä...

Mitä tämä ilmastohöpinä-aivopesu aiheuttaa avioliitossa? Millä tavoin estää rakkautta?

Vierailija
1891/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä ilmastohöpinä-aivopesu aiheuttaa avioliitossa? Millä tavoin estää rakkautta?

Joutuu lähtemään vuosittain balille.

Vierailija
1892/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v ja en voi saada lapsia, 8 vuotta vietin vaikeassa parisuhteessa, sinne meni nuoruus enkä kelpaa kenellekään joka haluaa perhettä kun en voi lapsia saada. Ennen oli vientiä paljon, nyt ei yhtään. Pilasin mahdollisuuteni tuon miehen kanssa . Olen jo luovuttanut . 

Vierailija
1893/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopuoliso

Perhe

Älä unta näe

Vierailija
1894/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa aloittajan asenteessa on sinusta ylimielistä?

Yleisesti naisista

Vierailija
1895/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Entäs miesten puolen perisynti? Vai hekö täysin täydellisiä ja viattomia tilanteessa?

Miehillä on himo ongelmana

Vierailija
1896/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin Tinder-suhteita seuranneena en usko, että Tinderistä kannattaa etsiä vakavia suhteita ollenkaan. Tuuripeliä, että löytyy joku vakavasti otettava. Ihmeellisiä kuvioita joka miehellä. Pitää hyväksyä, että heillä on myös muita Tinder-suhteita koeajalla. Pitävät löysässä hirressä kunnes löytyy taas joku parempi.

Vierailija
1897/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin Tinder-suhteita seuranneena en usko, että Tinderistä kannattaa etsiä vakavia suhteita ollenkaan. Tuuripeliä, että löytyy joku vakavasti otettava. Ihmeellisiä kuvioita joka miehellä. Pitää hyväksyä, että heillä on myös muita Tinder-suhteita koeajalla. Pitävät löysässä hirressä kunnes löytyy taas joku parempi.

Tuo ei eroa mitenkään naisten käytöksestä tinderissä.

Olen ollut kaksi vuotta Tinderissä, ja se on ollut aivan hämmästyttävää tajuta miten räikeästi naiset tapailevat ja "kilpailuttavat" useita miehiä samaan aikaan ja ghostailevat täysin tunnekylmästi. 

M38

Vierailija
1898/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uskonnollinen/lahkollinen, ehkäisy kielletty joten lapsi on todennäköinen ja avioliitto solmitaan kuolemaan asti.

Vierailija
1899/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan halua sitoutua, kun pitää räplätä älykännykkää

Vierailija
1900/1943 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on himo ongelmana.

HImorunkkausta. Ei muuta.