Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
13.07.2022 |

Kaipaisin nyt vähän vertaistukea, en keljuilua. Löytyykö palstalta muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen? Tuntuu että nykypäivän deittimarkkinat on yhtä pikku kivan ja seksin hakemista, haaremin keräämistä ja multideittailua. Avoimet suhteet, polysuhteet ja yhdenillanjutut ovat pinnalla ja tulee välillä se olo että arvostaako kukaan enää monogaamista suhdetta. Tämä tuottaa surua koska itse toivoisin seurustella vain sen yhden kanssa, muuttaa ajan kanssa kenties yhteen ja perustaa sen perheenkin, mutta se on vaikeaa kun yksi jos toinenkin etsii vain pikkukivaa tai parin kk:n pikasuhdetta. Mikäli haluan saada lapsen ja perheen tässä elämässä, ei minulla ole loputtomasti aikaa etsiä kumppania saati pettyä kun joku ei sitten suurista sanoistaan huolimatta sitoudukaan tai luovuttaa heti kun tulee vastaan ensimmäinen pieni keskustelu/ongelma. Tuntuu että deittisovelluksia käyttävät ovat pahimpia: vastassa on sitoutumiskammoinen ihminen joka on saanut jo paljon takkiinsa tai ihminen joka nirsoaa ja etsii aina vain parempaa ja parempaa ja on selkeästi jäänyt koukkuun deittiappiin loputtomaan tarjontaan. Tuntuu että nykymaailmassa ei malteta tai edes viitsitä panostaa enää yhteen kerralla ja oikeasti näin rakentaa ja saada jotakin yhteistä aikaan. Kun on aina olemassa se seuraava ja seuraava.

Kommentit (1943)

Vierailija
1621/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina anta sina poika

Vierailija
1622/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samoja havaintoja. Ei voi oikein olettaa enää toisen haluavan tavallisen monogaamisen heterosuhteen. Jopa uskonnollisen kasvatuksen saanut ex-vaimoni halusi avioliittomme loppumetreillä "avata" suhdettamme. Eikä niin, että yhdessä olisimme olleet jonkun kolmannen kanssa, vaan pelkästään hän.

Vaikea luottaa tosiaan siihenkään, että vaikka sanoisi haluavan tavallisen monogaamisen heterosuhteen, mieli voi näemmä muuttua monen yhdessäolovuoden jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lammasparka 😁😁😁

Vierailija
1624/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellukset varsinkin ovat todella omituisia. Tai siis ihmiset siellä ovat. Ensin osoitetaan kiinnostusta, mutta sitten ollaan täysin mykkiä. Ja tottakai mykkänä olo on jokaiselle oikeutettua, mutta ihmettelen vain, että eikö mykkänä voi olla yksinkin? Ei siihen tarvita seuraksi toista.

Vierailija
1625/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ollut päinvastoin, tapailemani miehet ovat olleet halukkaita sitoutumaan ja perustamaan perhettä. Komeita ja menestyviä ovat olleet. Mä itse olen ollut nopeasti kyllästyvä enkä halua lapsia. Oon iloinen, kaunis, nuorekas ja hyväkroppainen pieni 32v blondi. Yrittäjänä toimin kampaamossa. Miehiä ois tyrkyllä riesaksi asti, asiakkaat ja miehet ulkona kävellessäni tulevat pyytelemään treffeille. Olen nykyään vuoden verran ollut onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
1626/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, minne voi tällainen nuori mies, parisuhdetta, lapsia ja perhe-elämää haluava kolmekymppinen mennä tätä vaimoa etsimään? Ei ole alkoholiongelmaa, ei tupakoi, on suht hyväpalkkaisessa työssä, 175 cm, lihaksiakin on, soittaa useita soittimia, lukee kirjoja, on kavereita, pitää lapsista tosi hyvää huolta, kokkaa, pyykkää, siivoaa ja hoitaa mallikkaasti raha-asiansa. On lemmikkejä, on autoa, on vene. Hyväntuulinen, hauska ja älykäs, ei tosin korkeakoulututkintoa - vain ylioppilas. Mutta todella ujo. Ei tee aloitteita itse. Etsii hyväntuulista, lempeää, älykästä ja toimeliasta naista elämänkumppaniksi. Hän haluaisi sitoutua, on todellakin yhden naisen mies. Hänestä tuntuvat kiinnostuvan varatut naiset, mutta hän ei itse parisuhdetta menisi rikkomaan, on kovinkin periaatteellinen tässä vaikkei hänellä mitään uskonnollista taustaa todellakaan ole. Aloitteita ei tee kai siksi, että on niin monta kertaa jo saanut negatiivista ja yl

Itse olisin nuorena tykännyt tällaisesta, mutta eipä löytynyt ja yksin elelen keski-ikäisenä ja lapsettomana. :( Olen ikävä kyllä tehnyt havainnon, että nämä ujot miehet ihastuvat sellaisiin räväköihin naisiin, jotka joko eivät katso päinkään tai vaihtoehtoisesti ottavat kumppanikseen ja alistavat justiina-meiningillä.

Vierailija
1627/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten saada 30-vuotiaana parisuhde. 

Vierailija
1628/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteet on se juttu nykyään.

M29

Se on kumma kun ne oli se juttu jo 80- ja 90-luvulla, ja sen jälkeenkin, ja sikäli kun tiedän, niin myös 70-luvulla, kun ab0rtti ja pillerit tulivat kuvaan.

Vierailija
1629/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan monogaaminen parisuhde on vanhanaikaista nykyään.

Vierailija
1630/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jää vanhana yksin, on sitten yksin. Apua saa vain kaupungin palveluista ja niitäkin vahtimassa pitäisi olla teräväpäinen apuri. Jos ei ole, niin suosittelen itsemurhaa.

Vierailija
1631/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama edessä tai no olin jo naimisissa ja liitosta yksi lapsi, mutta ero tuli samana vuonna, kun täytin 30. Työkaverin kans on ollut säpinää, oltiin pari vuotta työpari, siis ammatillisesti, mutta ei jäänyt siihen. Jännittää miten syksyllä jatkuu kun edelleen sama työpaikka mutta miulla ei enää ihan samat tehtävät. 

Vierailija
1632/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Niin umpihomo ku voi olla😂

Vierailija
1633/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vastaan tullut kolmikymppinen mies sanoo että tahtoo parisuhteen ja lapsia, jotkut jopa että ovat vauvakuumeisia, ja silti parissa kuussa huomaakin että tyyppi on sitoutumiskammoinen ja yhteenmuutto- ja lapsipuheet pelottaa.

En todellakaan olisi kahdessa kuukaudessa valmis muuttamaan yhteen ja hankkimaan lapsia. Sitten, kun on seurusteltu muutama vuosi, voidaan katsoa asiaa tarkemmin.

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, minne voi tällainen nuori mies, parisuhdetta, lapsia ja perhe-elämää haluava kolmekymppinen mennä tätä vaimoa etsimään? Ei ole alkoholiongelmaa, ei tupakoi, on suht hyväpalkkaisessa työssä, 175 cm, lihaksiakin on, soittaa useita soittimia, lukee kirjoja, on kavereita, pitää lapsista tosi hyvää huolta, kokkaa, pyykkää, siivoaa ja hoitaa mallikkaasti raha-asiansa. On lemmikkejä, on autoa, on vene. Hyväntuulinen, hauska ja älykäs, ei tosin korkeakoulututkintoa - vain ylioppilas. Mutta todella ujo. Ei tee aloitteita itse. Etsii hyväntuulista, lempeää, älykästä ja toimeliasta naista elämänkumppaniksi. Hän haluaisi sitoutua, on todellakin yhden naisen mies. Hänestä tuntuvat kiinnostuvan varatut naiset, mutta hän ei itse parisuhdetta menisi rikkomaan, on kovinkin periaatteellinen tässä vaikkei hänellä mitään uskonnollista taustaa todellakaan ole. Aloitteita ei tee kai siksi, että on niin monta kertaa jo saanut negatiivista ja ylimielistä kohtelua osakseen.

Kuvailit juuri minut täydellisesti. Oletko isoäitini? Luultavasti et, koska hän on jo kuollut. Kaltaisiani on kuitenkin paljon. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin, mutta en yksinkertaisesti riitä. Ketään ei kiinnosta tutustua, eikä minulla tunnu olevan mahdollisuuksia muuttaa tilannetta. Kaltaisiani naisia tulee myös erittäin harvoin vastaan. Kaikki viehättävät kolmekymppiset naiset ovat jo perustaneet perheensä tai eronneet pitkistä suhteistaan, kun taas minä olen yhä täysin kokematon.

Vierailija
1634/1943 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki osaavat naida miehet ja naiset. Sen todistaa maapallon väkiluku. Ensimmäinen kerta menee vähän kökösti. Toinen menee jo paremmin. Kolmannella kerralla voi jo säveltää kaikkea kivaa.

Vierailija
1635/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kolmekymppisenä. Löysin miehen, juurikin sellaisen joka ei täytä näitä nykynaisen kriteereitä ja listoja pitkästä, komeasta, menestyvästä jännämiehestä. Hän vaikutti kiltiltä ja mukavalta, mutta oli lyhyt ja kaljuuntuva. Ajattelin, että minulle merkitsee enemmän se, millainen ihminen on, ei ulkonäkö. Jotenkin naiivisti kuvittelin myös, että hän on takuulla uskollinen. Väärässäpä olin. Tällaisella miehellä on huono itsetunto ja kun tuli tilaisuus pettää, niin pettihän se.

Vierailija
1636/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kolmekymppisenä. Löysin miehen, juurikin sellaisen joka ei täytä näitä nykynaisen kriteereitä ja listoja pitkästä, komeasta, menestyvästä jännämiehestä. Hän vaikutti kiltiltä ja mukavalta, mutta oli lyhyt ja kaljuuntuva. Ajattelin, että minulle merkitsee enemmän se, millainen ihminen on, ei ulkonäkö. Jotenkin naiivisti kuvittelin myös, että hän on takuulla uskollinen. Väärässäpä olin. Tällaisella miehellä on huono itsetunto ja kun tuli tilaisuus pettää, niin pettihän se.

Ei se huonosta itsetunnosta johdu että mies käy muita panemassa vaan siitä että haluaa panna monia naisia. Tavalliselle miehelle tilaisuuksia tulee niin harvoin ettei niitä kannata jättää käyttämättä. 

Vierailija
1637/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä parisuhde suomalaisen naisen kanssa tarkoittaa ainoastaan sitä että miestä käytetään henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Naiset on muuttuneet niin kauheaksi miehiä kohtaan. 

Kun te naiset vaaditte että teitä pitää kohdella kuin palkintoa joita edes kannattaisi tavoitella niin pitäisi naisten muuttua takaisin niiksi palkinnoksi joita edes kannattaa tavoitella?

Vierailija
1638/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se huonosta itsetunnosta johdu että mies käy muita panemassa vaan siitä että haluaa panna monia naisia. Tavalliselle miehelle tilaisuuksia tulee niin harvoin ettei niitä kannata jättää käyttämättä. 

Ja tämän takia meillä on markkinat täynnä joko koulimattomia orivarsoja tai valmentajan (naisen) ulospotkimia iltaravitähtiä. Miehet eivät ymmärrä olevansa lähinnä käymässä naisten pitämillä talleilla. Saat kyllä aikasi märkää kunnes päädyt myyntiin. 

Vierailija
1639/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samoja havaintoja. Ei voi oikein olettaa enää toisen haluavan tavallisen monogaamisen heterosuhteen. Jopa uskonnollisen kasvatuksen saanut ex-vaimoni halusi avioliittomme loppumetreillä "avata" suhdettamme. Eikä niin, että yhdessä olisimme olleet jonkun kolmannen kanssa, vaan pelkästään hän.

Vaikea luottaa tosiaan siihenkään, että vaikka sanoisi haluavan tavallisen monogaamisen heterosuhteen, mieli voi näemmä muuttua monen yhdessäolovuoden jälkeenkin.

Mikk Saare. Kenen nimi taas olikaan vihki-ja avioeropapereissa? Ei ainakaan kenenkään teistä. Siksi toisekseen. Oon useasti sanonut etten enää ota ketään.

Vierailija
1640/1943 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä parisuhde suomalaisen naisen kanssa tarkoittaa ainoastaan sitä että miestä käytetään henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Naiset on muuttuneet niin kauheaksi miehiä kohtaan. 

Kun te naiset vaaditte että teitä pitää kohdella kuin palkintoa joita edes kannattaisi tavoitella niin pitäisi naisten muuttua takaisin niiksi palkinnoksi joita edes kannattaa tavoitella?

Puhut nyt netistä saatavista vuokravaimoista. Totta halvatussa kuka tahansa esiintyy saadakseen rahaa. Sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi