nettideittailusta
Kysymys kauniimman sukupuolen edustajille:
Miten jäänmurtaminen pitäisi aloittaa?
Joidenkin (useimpien) naisten kanssa keskustelu on kuin vetäisi kivirekeä perässään.
Hakeeko tällaiset naiset ylipäätään mitään nettideiteiltä. Olisi kiva vaihteeksi jos se keskustelu olisi vuorovaikutteisempaa.
Kommentit (25)
Nettideittailusta...
Kannattaa asettaa omat säännöt ja pitäytyä niissä. Yksi säännöistäni on, että kolme kertaa annan vastapuolelle mahdollisuuden aktivoitua ja johdattaa keskustelua johonkin suuntaan ja jos ei lähde, niin: "Kiitti, hyvää jotakin jatkoa ja minä poistun nyt."
Totta kai toisella voi olla kiire, keskusteluja muiden kanssa käynnissä tai muuten vain huono päivä tai jotain. Edelleenkään en uhraa ajatustakaan, että miksi tuo tuosta paremmaksi muuttuisi, vaan em. latteudella poistun paikalta.
Mä sanoisin, että ei ole sukupuolikysymys. Jos toinen ei puhu/kirjoita sun kanssa samaa kieltä, niin anna olla. Ei se siitä miksikään tule muuttumaan. Kirjoitus- ja keskustelutaitoisia on tosi vähän noin ylipäätään. Jos vain haluat pimperoa, niin sitten vain kyselet ja annat huomiota + johdatat tilannetta haluamaasi suuntaan kunnes tärppää.
Suomilehmät nyt vain etsivät aina tasoaan parempia miehiä. Työtön mies on kuin myrkkyä suominaisen egolle.
No himputti..!
En mä etsi mitään "vakavaa". Mä myönnän suoraan, että etsin n*ssutusseuraa. Mikä siinä on vaikeeta? HUH?
Ladies???
"whambangthankyoumam" Mitä olen missannut? En mää mistään Tinderistä elämänkumppania hae itselleni... C´mon!
Samaa mieltä. Tokkopa on sukupuolisidonnaista, vaan kehnot keskustelijat ovat ja pysyvät sinkkuina kehnoina keskustelijoina.