Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kannattaa olla aloitteellinen Tinderissä!

Vierailija
12.07.2022 |

..mikäli EI halua treffeille.. Teen käytännössä kaikki keskustelunaloitukset Tinder-matchien kanssa eikä yksikään tapaus ole edennyt tapaamiseen saakka.

Miehet joko
- eivät vastaa ollenkaan
- vastaavat lyhytsanaisesti eivätkä vie keskustelua eteenpäin
- lakkaavat myöhemmin vastaamasta
- poistavat matchin treffejä edeltävänä iltana

N41

Kommentit (122)

21/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se olen minä, joka ehdotan treffejä ensin. Vaikka minä kirjoitan hienovaraisen vihjeen: "sä vaikutat mukavalta ihmiseltä. Olisi kiva tavata sinut joskus" , ei sekään saa miestä tajuamaan, että hänen pitäisi ehdottaa treffejä.

Tälläkin hetkellä olen tosi pitkään viestitellyt erään fiksun oloisen miehen kanssa, enkä vieläkään ole saanut treffikutsua. Olen vaan päättänyt odottaa, että milloin sellainen tulee, kun en jaksaisi joka kerta olla itse aloitteellinen.

Vierailija
22/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se aloitteellisuudesta on kiinni, tasosi ei vain riitä.

Kannattaiskohan miesten sitten tutkailla sitä tasoa vähän paremmin ENNEN kuin laittavat tykkäyksen?

Ap

Varuuksi tykkäävät lähes kaikista. Tarkemman valkkauksen voi suorittaa myöhemminkin tarpeen mukaan. Kuivina kausina käy heikkotasoisempikin varalla ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaiskohan miesten sitten tutkailla sitä tasoa vähän paremmin ENNEN kuin laittavat tykkäyksen?

Ap

Varuuksi tykkäävät lähes kaikista. Tarkemman valkkauksen voi suorittaa myöhemminkin tarpeen mukaan. Kuivina kausina käy heikkotasoisempikin varalla ollut.

Jaaha. Taidanpa lopettaa koko homman siinä tapauksessa. Ei kiinnosta olla mikään jämäpala.

Ap

Vierailija
24/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet tykkää kaikista naisista ja vasta mätsien jälkeen alkavat valikoida. Naiset valikoivat jo ennen mätsejä. 

Näinhän se menee. Parempi tykätä kaikista ja sitten matcheista poistaa epähaluttavat.

Vierailija
25/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottu niin yrität itseäsi tasokkaampia miehiä.

Aloitteellisuus on hieno juttu, kaikki miehet toivovat aloitteellisuutta naisilta.

Mutta mikä siinä on, että ne harvat viestit tulevat aina kehopositiivisilta tai itseäni vanhemmilta tai yksinhuoltajilta? Naiset selvästikin harrastavat sellaista, että jos he lähettävät viestin niin se menee aina epärealistiselle kohteelle. Itse olen monesti tuskaillut kun haluaisin vastata viestiin, mutta nainen on vain liian matalatasoinen.

Tästähän oli tutkimustulos, että naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa epäviehättävämpiä. Tällaiset itsensä yliarvostamiset ja miesten aliarvioimiset johtavat epärealistisiin valintoihin.

Ronkelit, tiiät varmaan mitä.

Vierailija
26/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset mitään keskustelua aloita. Nainen kirjoitta pari sanaa että mitä kuluu, mitä haet. Se ei ole keskustelu eikä naiset usein itse vastaa mihinkään kysymykseen. Naiset ei keskustele tinderissä. Ei ne osaa, ei ne tiedä edes miksi ovat tinderissä. kun mies kysyy treffeille niin nainen katoaa. Opetelkaa edes kommunikoimaan miehen kanssa ennen kun tulette tinderiin.

Vierailija
27/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava sohvaperuna ja liikuntavihaaja,  lyhythiuksinen nainen? 

M37

Vierailija
28/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

En ole.

Ap

Vierailija
29/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies100 kirjoitti:

Ei naiset mitään keskustelua aloita. Nainen kirjoitta pari sanaa että mitä kuluu, mitä haet. Se ei ole keskustelu eikä naiset usein itse vastaa mihinkään kysymykseen. Naiset ei keskustele tinderissä. Ei ne osaa, ei ne tiedä edes miksi ovat tinderissä. kun mies kysyy treffeille niin nainen katoaa. Opetelkaa edes kommunikoimaan miehen kanssa ennen kun tulette tinderiin.

Täysin sama kokemus miehistä siellä. Ei tämä ole sukupuolikysymys.

Vierailija
30/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut 2,5 vuoteen tinderissä, mutta sitä ennen käytin sitä useamman vuoden. Ikinä ei ghostattu, mutta keskustelut tosiaan ovat monesti loppuneet kesken, kun kumpikaan ei vaan enää lisää sinne mitään. En muista, että kukaan olisi ikinä jättänyt täysin vastaamatta viestiini, mutta minä en ikinä itse jättänyt vastaamatta. Treffejä on tullut riippumatta siitä kumpi on aloitteellinen. Ja lopulta löysin sieltä puolisoni.

Monilla saattaa olla siellä meneillään useampi keskustelu ja tällöin osa saattaa jäädä pois tai sillä hetkellä juttu meneillään vähän kiinnostavamman kanssa. Lisäksi monet saattavat ylipäätänsä olla vaan väsyneitä koko touhuun, joten eivät ole erityisen aktiivisia. On raskasta olla hatkuvasti kiinnostunut uudelleen ja uudelleen uusista ihmisistä ja jutella samat asiat.

Vierailija
31/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteellisuus on hieno juttu, kaikki miehet toivovat aloitteellisuutta naisilta.

Mutta mikä siinä on, että ne harvat viestit tulevat aina kehopositiivisilta tai itseäni vanhemmilta tai yksinhuoltajilta? Naiset selvästikin harrastavat sellaista, että jos he lähettävät viestin niin se menee aina epärealistiselle kohteelle. Itse olen monesti tuskaillut kun haluaisin vastata viestiin, mutta nainen on vain liian matalatasoinen.

Tästähän oli tutkimustulos, että naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa epäviehättävämpiä. Tällaiset itsensä yliarvostamiset ja miesten aliarvioimiset johtavat epärealistisiin valintoihin.

Tässä puhuttiin Tinderistä. Siellä voi laittaa sen ikärajauksen. En ymmärrä miten silti saat viestiä itseäsi vanhemmilta naisilta kun olet jo rajannut ne pois. Tai jos et ole, niin ainakaan niille ei tarvitse antaa sydäntä, jolloin sitä viestiäkään ei voi tulla. Jokin tässä tarinassa ei nyt täsmää!

Vierailija
32/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kannattaa sopia treffeistä jo suht alussa, sillä sillä keskustelulla netissä ei pitkälle pääse. Siihen voi jopa kyllästyä, eikä se lopulta välttämättä kerro, millaista toisen seurassa on. Eli säästää aikaa, kun sopii kiinnostavan/ok-tyypin kanssa treffit.

Vierailija
33/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaaha. Taidanpa lopettaa koko homman siinä tapauksessa. Ei kiinnosta olla mikään jämäpala.

Ap

Tätä tarjottiin mullekin aina selitykseksi. "Tykkäät liian komeista ja sitten ne miehet ei haluakaan sua kun näkevät kuinka ruman kanssa tuli match."

Ensinnäkin, kukaan ei ole nähnyt sua tai mua eikä tiedä minkä näköisistä me on tykätty. Itse laitoin siellä sydäntä harkiten, sekä tekstin että kuvan perusteella. Tietenkin. Ihan tavallisia mukavan näköisiä miehiä, kunhan profiilin perusteella oli jotain yhteistä.

Jokainen match siis oli mieluisa ja aloitin keskustelun. Ehkä 1 kymmenestä vastasi ollenkaan tai useammalla kuin kahdella sanalla. Jos todella olin niin ruma heille, miksi ihmeessä he tykkäsivät minusta? Täysin oma vikansa. Ja sitten hekö avautuvat netissä kuinka vain alemman tason naiset tykkää. Naurettavaa.

Vierailija
34/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut enää tinderöidä. Kaikenlaiset lapselliset pullukat antoivat sydäntä eivätkä selvästikään lukeneet mun profiilia. Itse olen hoikka, lapseton ja liikunnallinen ja etsin kaltaistani seuraa. En myöskään halua mitään kolmen kimppaa jne. Ihmisiä oli myös vaikea saada treffeille. Haluavat mieluummin elää filtteröidyssä maailmassaan. N40

Vierailija
35/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuu kestämään naisten vähäpuheisuutta, aloitekyvyttömyyttä, monta rautaa tulessa pitämistä yms montaa seikkaa jatkuvasti. Itelläkin on tästä kokemuksia sekä suomi24:llä että tinderissä, kun naiset eivät vastaile ihan asiallisiin yhteydenottoihin. Ja taitaa olla niin, että miehet on yleisesti ittaen aloitteellisempia kuten vanhojen arvojen mukaan kuuluukin. Ite vaatisin enemmän tasa-arvoa ja naisten aloitteellisuutta.

Ei se oo miehellekään helppoa aina uhrata aikaansa ja vaivaansa sekä kestää pettymyksiä naisten suhteen. Saa naisetkin välillä olla se yritteliäs osa puoli, näin minä ajattelen.

Vierailija
36/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuttiin Tinderistä. Siellä voi laittaa sen ikärajauksen. En ymmärrä miten silti saat viestiä itseäsi vanhemmilta naisilta kun olet jo rajannut ne pois. Tai jos et ole, niin ainakaan niille ei tarvitse antaa sydäntä, jolloin sitä viestiäkään ei voi tulla. Jokin tässä tarinassa ei nyt täsmää!

Jep. Miehet tykkää itseään ällöttävistä naisista ja sitten suuttuvat kun nainen laittaa viesti - kun mies on itse tykännyt naisesta!!! Mistä naisen pitäisi tietää kenelle saa laittaa viestin?

Vierailija
37/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt joku esimerkki keskustelunaloituksestasi. Onko sulla muitakin versioita kuin Moi, mitä kuuluu?

Onko sulla mitään tekstiä Tinderissä? Onko mitään muuta kuin tyypillistä höpöhöpöä. Onko yhtään sulle aitoa lausetta?

Mites kuvat? Kymmenen kuvaa, josta yhdeksännen ylänurkassa näkyy puolet kasvoistasi - vai? 

Jotain on pahasti pielessä, jos et saa mitään vastauksia saati pääsisit treffeille. Naiset on niin paljon vahvemmilla Tinderissä.

Vierailija
38/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Palstan mukaanhan nämäkin saavat jatkuvasti seuraa. Sekä seksiä kympin miehiltä. Eli mitä tämä haittaisi?

Vierailija
39/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oletko treffaillut jotain muuta kautta? Onko nämä ongelmat vain Tinderissä? En usko, että tässä on mistään tasosta kyse, joku vaan nyt puuttuu että tulisit esille upeana itsenäsi.

Vierailija
40/122 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naiset on niitä jotka häippäsee ilmoittamatta. Eivät juurikaan puhu mitään joten juttua on vaikea kehittää eteenpäin. Niin monen naisen kanssa olen kirjoitellut ja yrittänyt saada niistä irti jotain. Muka koulutettuja ja fiksuja naisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi