Naisen kannattaa olla aloitteellinen Tinderissä!
..mikäli EI halua treffeille.. Teen käytännössä kaikki keskustelunaloitukset Tinder-matchien kanssa eikä yksikään tapaus ole edennyt tapaamiseen saakka.
Miehet joko
- eivät vastaa ollenkaan
- vastaavat lyhytsanaisesti eivätkä vie keskustelua eteenpäin
- lakkaavat myöhemmin vastaamasta
- poistavat matchin treffejä edeltävänä iltana
N41
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt aina aloitteen keskutelusta, ehdottanut treffejä, eikä kukaan ole koskaan ghostannut. Treffeille ilmestyneet miehet ovat olleet juuri sitä mitä ovat antaneet ymmärtää ja kaikki kokemukset ovat olleet mukavia. Joidenkin kanssa on tavattu toistekin, joidenkin kanssa todettu, ettei kemiaa ole ja muutamat ovat jääneet vähän ikävästi roikkumaan.
Musta tuntuu, että käytän Tinderiä jotenkin tosi väärin, kun en osaa samaistua niihin kauhutarinoihin yhtään.
Kliinistä treffityöskentelyä! Etkö kuitenkaan ole valmis sitoutumaan?
Itselle ei yksikään n. sadasta mätsistä ole aloittanut keskustelua sekä vain n. 1/10 on ylipäätään vastannut jotain aloitukseeni. Olen ilmeisesti tylsä tyyppi, joten ei kai tässä voi muuta todeta, kuin että ei sitä seuraa enää löydy perustylsänä miehenä, jos ei löydy naistennauratustataitoja. Takana pari vuosia kestänyttä suhdetta, vaan taitaa nuo parisuhteet olla nähty tässä elämässä, kun naisista on tullut noin helvetin nirppanokkaisia.
Kerro nyt joku esimerkki keskustelunaloituksestasi. Onko sulla muitakin versioita kuin Moi, mitä kuuluu?
- Useimmiten tartun johonkin profiilissa esiteltyyn mielenkiinnon kohteeseen ja kysyn siitä. Mutta olen kokeillut toki kaikkea muutakin.
Onko sulla mitään tekstiä Tinderissä? Onko mitään muuta kuin tyypillistä höpöhöpöä. Onko yhtään sulle aitoa lausetta?
- Kerron profiilissa minkälaista suhdetta etsin ja minkälainen olen. Ei vaatimuslistoja, mietelauseita eikä yhtään emojia.
Mites kuvat? Kymmenen kuvaa, josta yhdeksännen ylänurkassa näkyy puolet kasvoistasi - vai?
- 6 kpl tuoreita ja filtterittömiä kuvia, joista kahdessa näkyy myös vartalo
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se aloitteellisuudesta on kiinni, tasosi ei vain riitä.
Kannattaiskohan miesten sitten tutkailla sitä tasoa vähän paremmin ENNEN kuin laittavat tykkäyksen?
Ap
Varuuksi tykkäävät lähes kaikista. Tarkemman valkkauksen voi suorittaa myöhemminkin tarpeen mukaan. Kuivina kausina käy heikkotasoisempikin varalla ollut.
Jaaha. Taidanpa lopettaa koko homman siinä tapauksessa. Ei kiinnosta olla mikään jämäpala.
Ap
Oletko treffaillut jotain muuta kautta? Onko nämä ongelmat vain Tinderissä? En usko, että tässä on mistään tasosta kyse, joku vaan nyt puuttuu että tulisit esille upeana itsenäsi.
En treffaile muuten. En ole sen tyyppinen nainen, jota lähestyttäisiin missään tai kyseltäisiin treffeille. Itse en kehtaa pyytää ketään, kun en osaa tulkita miesten käytöstä, että ovatko kiinnostuneita vai ei. Joskus olen toki pyytänyt (ja saanut pakit)..
Ap
Pitäisikö olla erikseen "Naisten haku" -sovellus?
6 vuotta Tinderissä eikä yhtään matchia, sillä olen mies.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta Tinderissä eikä yhtään matchia, sillä olen mies.
Sun profiilissa on joku yleinen red flag. Suttuiset kuvat, ruma parta, epäsiistit hiukset, kuvissa aurinkolasit ja lippis, huumorikuvia, kuvissa alkoholia tai tupakkaa, kuvia autosta, ei tekstiä, "ota selvää!", "en etsi kirjekavereita", "en näe tykkäyksiä", "laita rohkeasti viestiä!", pituus ilmoitettuna tyyliin "kun se kerran on niin tärkeä tieto". KATKERUUS "ei täältä taida ketään löytyä"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei yksikään n. sadasta mätsistä ole aloittanut keskustelua sekä vain n. 1/10 on ylipäätään vastannut jotain aloitukseeni. Olen ilmeisesti tylsä tyyppi, joten ei kai tässä voi muuta todeta, kuin että ei sitä seuraa enää löydy perustylsänä miehenä, jos ei löydy naistennauratustataitoja. Takana pari vuosia kestänyttä suhdetta, vaan taitaa nuo parisuhteet olla nähty tässä elämässä, kun naisista on tullut noin helvetin nirppanokkaisia.
Sata mätsiä kuitenkin, joten kuvissasi ei liene vikaa? Mutta jos tuo tympeytesi ja katkeruutesi näkyy viesteissäsi, en ihmettele ettei keskustelu lähde sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata mätsiä kuitenkin, joten kuvissasi ei liene vikaa? Mutta jos tuo tympeytesi ja katkeruutesi näkyy viesteissäsi, en ihmettele ettei keskustelu lähde sujumaan.
No jos ekasta viestistä jo nainen näkee, että olen tympiintynyt ja katkera, niin taitaa se ongelma tosiaan olla siellä naisten päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaiskohan miesten sitten tutkailla sitä tasoa vähän paremmin ENNEN kuin laittavat tykkäyksen?
Ap
Varuuksi tykkäävät lähes kaikista. Tarkemman valkkauksen voi suorittaa myöhemminkin tarpeen mukaan. Kuivina kausina käy heikkotasoisempikin varalla ollut.
Jaaha. Taidanpa lopettaa koko homman siinä tapauksessa. Ei kiinnosta olla mikään jämäpala.
Ap
Oletko treffaillut jotain muuta kautta? Onko nämä ongelmat vain Tinderissä? En usko, että tässä on mistään tasosta kyse, joku vaan nyt puuttuu että tulisit esille upeana itsenäsi.
En treffaile muuten. En ole sen tyyppinen nainen, jota lähestyttäisiin missään tai kyseltäisiin treffeille. Itse en kehtaa pyytää ketään, kun en osaa tulkita miesten käytöstä, että ovatko kiinnostuneita vai ei. Joskus olen toki pyytänyt (ja saanut pakit)..
Ap
Joku nyt on, että teet itsestäsi vaikeasti lähestyttävän. Jotta saisit itseluottamustasi takaisin yritä pienin askelin. Pudota kaikki isot odotukset. Ota treffi toiseen tutustumisena, jossa vähän avaat itseäsikin. Kun pääset alkuun opit toisia tulkitsemaankin. Treffailun ei pitäisi olla suorittamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Joku nyt on, että teet itsestäsi vaikeasti lähestyttävän. Jotta saisit itseluottamustasi takaisin yritä pienin askelin. Pudota kaikki isot odotukset. Ota treffi toiseen tutustumisena, jossa vähän avaat itseäsikin. Kun pääset alkuun opit toisia tulkitsemaankin. Treffailun ei pitäisi olla suorittamista
Enää pitäis vaan päästä sinne treffeille :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ekasta viestistä jo nainen näkee, että olen tympiintynyt ja katkera, niin taitaa se ongelma tosiaan olla siellä naisten päässä.
Kuinka niin? Jos sata naista huomaa heti ekasta viestistäsi, että ei kiitos, niin miten mieleesi tulee etsiä vikaa niistä sadasta naisesta? Eikö kannattaisi katsoa, mikä on näiden naisten (ainoa) yhteinen nimittäjä? Löytyy peilistäsi.
Ps. Huomasinhan minäkin jo ekasta viestistäsi tänne palstalle, että olet tympeä ja katkera. Tympeys ja katkeruus oikein loistaa viesteistäsi.
Vierailija kirjoitti:
- Tuntuu ettei täällä oikein ymmärretä Tinderiä. Odotukset on aivan väärät.
- Tinderissä 75 % on miehiä ja miehet saa 1% siitä huomiosta kuin naiset.
- Tinderissä suurin osa kävijöitä on ikävälillä 30-40v. Yli 55v osuus on 1-2%.
- Suomessa Tinderiä käyttää reilut 100 000 käyttäjää kuukaudessa, mätsit kasautuu pienelle joukolle
- Amanda Harkimo sai muutamassa päivässä 10 000 tykkäystä ja lensi Tinderistä ulos kun sekoitti systeemin
- kansainvälisesti suurin osa on Tinderissä buustaamassa omaa egoaan hakemalla tykkäyksiä, osa hakee pidempää suhdetta ja 25% seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Suomessa Tinderiä käyttää reilut 100 000 käyttäjää kuukaudessa, mätsit kasautuu pienelle joukolle
- Amanda Harkimo sai muutamassa päivässä 10 000 tykkäystä ja lensi Tinderistä ulos kun sekoitti systeemin
- kansainvälisesti suurin osa on Tinderissä buustaamassa omaa egoaan hakemalla tykkäyksiä, osa hakee pidempää suhdetta ja 25% seksiä
Jos nää luvut pitää paikkansa edes osittaisestikin, niin eipä yhtään ihmetytä ettei tinderöinti kaikille ole paras sovellus. Minun henkilökohtainen mielipide on, että se taitaa olla seksiä hakeavien sovellus ja semmoinen lihatiski, mistä swappaillen ja pinnallisesti etsitään silmää miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Enää pitäis vaan päästä sinne treffeille :D
Ap
Laita sinne profiiliin jotain persoonallista. Se ei ole totinen CV.
Älä lannistu! :D
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen perustava yritys on konkurssissa hyvin nopeasti kun naiset ovat päättäneet että aloitteen tekeminen on miesten hommaa. En varmaksi tiedä mistä tuo johtuu mutta epäilen että se johtuu pakkien pelosta tai vaatimuksesta tuntea olevan haluttu kun jos itse tekee aloitteen tarkoittaa sitä että on se joka haluaa ja se ketä kohtaan se aloite kohdistuu on se haluttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nää luvut pitää paikkansa edes osittaisestikin, niin eipä yhtään ihmetytä ettei tinderöinti kaikille ole paras sovellus. Minun henkilökohtainen mielipide on, että se taitaa olla seksiä hakeavien sovellus ja semmoinen lihatiski, mistä swappaillen ja pinnallisesti etsitään silmää miellyttävää.
Kyllä siellä on aika paljon pidempiaikaista suhdettakin etsiviä, mutta sen logiikka on tosi tyly siinä kuinka tykkäykset keskittyy tietyille profiilille. Sama homma kuin Googlen haussa. Maksa niin pääset hauissa paremmin esille.
Sitten se, että visuaalisesti pitäisi osata tuoda itsensä vetoavasti esille noin isosta massasta vaatii jo jotain vähän enemmän. Oma huomioni on, että yhä enemmän siellä on jollain ammattilaisella teetätettyjä profiileja.
Kyllä siitä alkaa olla kaikki hauskuus, kepeys ja yllätyksellisyys poissa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla saattaa olla siellä meneillään useampi keskustelu ja tällöin osa saattaa jäädä pois tai sillä hetkellä juttu meneillään vähän kiinnostavamman kanssa. Lisäksi monet saattavat ylipäätänsä olla vaan väsyneitä koko touhuun, joten eivät ole erityisen aktiivisia. On raskasta olla hatkuvasti kiinnostunut uudelleen ja uudelleen uusista ihmisistä ja jutella samat asiat.
Tuo on totta ja tuon useamman keskustelun ylläpitäminen on myös helppo aistia.
Toinen on täysin perässä vedettävä ja hänen oma aktiivisuutensa on lähes tulkoon nolla.
Toki kirjoittaa jotain, muttei vie keskustelua aktiivisesti mihinkään suuntaan.
Kolme kertaa yritän heittää aiheesta palloa ja jos ei tule koppia, niin "moikat" ja mätsi hiiteen. Olkoon vaikka viimeinen, ei väliä. Ajatustakaan en uhraa sille, että vastapuolen aktiivisuus joskus kasvaisi tjsp.
Ja tuosta raskaudesta samaa mieltä. Itse otan 1-3 kk tauon, kun älkää pännimään puhua samoja asioita uudestaan ja taas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen perustava yritys on konkurssissa hyvin nopeasti kun naiset ovat päättäneet että aloitteen tekeminen on miesten hommaa. En varmaksi tiedä mistä tuo johtuu mutta epäilen että se johtuu pakkien pelosta tai vaatimuksesta tuntea olevan haluttu kun jos itse tekee aloitteen tarkoittaa sitä että on se joka haluaa ja se ketä kohtaan se aloite kohdistuu on se haluttu
Itse epäilen, että tuo sukupuolten välinen epäsuhta käyttäjämäärissä aiheuttaa sen, että aina löytyy uusi aloitteentekijä, jolloin minkäänlaista omaa aktiivisuutta ei vaadita.
En oikein usko, että se olisi tajuamisesta kiinni, jos noin selväsanainen olet. Näissä asioissa vaan pienet asiat merkitsee eli tuo "joskus" vähän särähtää. Haluaisit siis tavata vaikka ensi vuonna. Jokainen kuitenkin haluaa tuntea olevansa vähän spesiaali eli koetapa tyyliä: " Oletpa harvinaisen mukavan oloinen ihminen. Milloin voitaisiin tavata?"