Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utopistisinta mitä narsistinen ex-puoliso on sulle sanonut?

Vierailija
10.07.2022 |

Näitä esimerkkejä mulla riittäisi vaikka kirjaksi asti, mutta tuli mieleen tämä postaus aloittaa kun oma exäni just muutama minuutti sitten soitti mulle ja syytti siitä, etten ole kertonut hänelle kun minun isäni kuoli 5 päivää sitten. Olemme siis avioeronneet 10 vuotta sitten exän kanssa, ja lapsemme (jotka nyt isällä) olivat maininneet tästä hänelle.

"Etkö ajatellut että minullekin pitäisi kertoa?".

Ja kyllä, hänet on ihan oikeasti, ammattilaisen toimesta diagnosoitu narsistiksi. Itkettäis, jos ei onneksi jo naurattais.

Mitäs teillä muilla=

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi itselleen patsaan kaupungin keskustaan, jotta ihmiset voisi palvoa häntä

Vierailija
42/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuden vahvistamassa sopimuksessa lukee, että osapuolet sitoutuvat siihen, etteivät he kommunikoi keskenään.

Ilmaisella oikeusavulla perusteettomia oikeusjuttuja tehtaileva mies esittää itsensä poikkeuksetta uhrina ja vastapuolen (minut) valheellisesti monipuolisen negatiivisessa valossa. Väitteidensä tueksi hän esittää mm sen, että vastapuoli (minä) kieltäydyn kommunikoimasta hänen kanssaan. Olen osapuolena oikeusjutussa, jonka perusteena on se, että noudatan sitä, mikä on oikeudessa sovittu.

Yli kymmenen vuotta sitten pelkäsin, ettei kiusaaminen lopu koskaan. Olin lukenut kertomuksia siitä, kuinka hallinnan menetettyään narsistit aloittavat oikeusprosessikierteen. Mietin tuolloin, että niistä selvinnen, koska perusteita ei ole ja onhan oikeuslaitos kuitenkin todisteisiin ja näyttöön perustuva järjestelmä.

Vähänpä tiesin. Vallankäyttäjillä on aina oikeus ja valehdella saa seuraamuksitta. Valtio tukee parisuhdeväkivallan jatkumista henkisenä ja taloudellisena eron jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla naisilla on narsistinen exä ja minä en kelpaa kenellekkään vaikka kohtelen naisia kuin kukkaa kämmenellä?

Vierailija
44/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä varasi koiranpennun minulta kysymättä ja kertoi esikoiselle että jippii, tämä saa koiran. Olin viimeisillään raskaana ja pentu tuli viikkoa ennen synnytystä. 

Minun olisi pitänyt olla hiljaa ja onnellinen, koska oli koiralle hyvä että joku on kotona kun se on pentu. 

Saiko se koira elää vanhuuteen asti? Näitä juttuja on ihan liikaa niinkin päin, että aika yllättäin on narsistin perheen koira piikillä/ammuttu tai annettu pois. 

Vierailija
45/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin voi tuhota kun vie siltä kaiken mitä sillä on. Itse tein näin ja narsisti menetti myös hovinsa. Alkoholisoitui reppana.

Vierailija
46/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla naisilla on narsistinen exä ja minä en kelpaa kenellekkään vaikka kohtelen naisia kuin kukkaa kämmenellä?

Ketä naista olet ikinä kohdellut kuin kukkaa kämmenellä?

Vierailija
47/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisii latvakakkosii te otatte, noinko helvetin tärkeitä se varallisuus, koulutus/ammatti ja kulissien kunnollisuus on?

Alapeukuista päätellen monella osunut tuulettimeen.

Vierailija
48/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näistä ei välttämättä ole narsisti vaan ainoastaan hyvin itsekeskeisiä ksipäitä. Kannattaa lukea kirja Why Does He Do That?

Miehet kasvaa siihen fantasiaan, että naiset palvelevat heitä eikä naisilla ole omaa tahtoa tai elämää. Naiset ovat näille miehille esiteitä, joita voi käyttää ja kohdella miten haluaa.

Kyse on vallasta. Kohtelemaan naisia kamalalla tavalla ja uhkailemalla heitä suorasti tai epäsuorasti miehet saavat mitä haluavat: naiset palvelevat heitä, ei uskalla lähteä, mies saa nauttia eduista, nainen ei mistään. Ja tätä yhteiskunta tavallaan myös tukee, onneksi koko ajan vähemmän.

Jos mies kohtelee muuten elämässä ihmisiä normaalisti, esimerkiksi töissä, hän ei välttämättä ole narsisti vaan ainoastaan täysin itsekeskeinen kpää. He eivät ikinä koskaan myönnä sitä, mitä tekevät, mutta he tietävät itsekin kaikki väitteet pettämisistä yms valheellisiksi ja ainoastaan keinoiksi kontrolloida naista.

Nämä miehet eivät koskaan muutu paremmaksi. He saattavat sen sijaan muuttua väkivaltaisiksi ja jopa t a p p a a .

Vierailija
49/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisii latvakakkosii te otatte, noinko helvetin tärkeitä se varallisuus, koulutus/ammatti ja kulissien kunnollisuus on?

Alapeukuista päätellen monella osunut tuulettimeen.

Missä satumaailmassa narsistit ovat pääosin menestyjiä? Hehän juuri vetoavat naisen empaattisuuteen, jotta pääsevät loisimaan naisen rahoilla ja kotitöillä. Aniharva narsisti on sellainen menestyvä kusipää, joksi narsi usein kuvataa.

Vierailija
50/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä naista olet ikinä kohdellut kuin kukkaa kämmenellä?

Kaikkia ketä olen tavannut, olen pyrkinyt tekemään heidän olonsa turvalliseksi ja mukavaksi.

Vierailija
51/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologian ammattilaisen toimesta totean, että halu tietää isäsi kuolemasta viestii todennäköisesti välittämisestä ja empatiasta.

Vierailija
52/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologian ammattilaisen toimesta totean, että halu tietää isäsi kuolemasta viestii todennäköisesti välittämisestä ja empatiasta.

Ja höpöhöpö. Kunhan halusi näpäyttää jälleen kerran eksää ja päästä esittämään "suuren menetyksen kokenutta" rassukkaa.

Vierailija
53/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui esimerkiksi siitä, että että en ollut valmis lähtemään toiselta puolelta Suomea auttamaan häntä muutosssa reilun 10 vuoden jälkeen ja olisi pitänyt heti olla valmis lähteä auttamaan jos hän keksi haluta apua. Minulla ei juuri silloin ollut autoa ja hänestä minun olisi pitänyt itse maksaa esim. matkan hänen luokse, asumisen hotellissa, syömiseni ja kaikki muut. Ihme, että ei olisi tarvinnut maksaa hänelle siitä, että olisin saanut auttaa häntä. Hän olisi siis tarvinnut apua useampana päivänä ja minun olisi pitänyt asua vaikka hotellissa se aika minkä olisin ollut auttamassa häntä. Hän ei siis olisi itse ollut valmis tarjoamaan minulle edes ruokaa vaikka olisin ollut ilman palkkaa auttamassa häntä.

Vierailija
54/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Utopia tarkoittaa ihanneyhteiskuntaa, vähän lavennettuna (epärealistista)unelmaa siitä, miten asioiden tulisi olla.

Tämän sanan väärinkäyttö sattuu sieluun.

Narsistin utopia on että hän on jumalan asemassa, ja narsistien puheet ovat kirjaimellisesti jumalallisia määräyksiä miten hänen ihanneyhteiskuntansa toimisi, eli todellakin utopistisia puheita, muiden pitäisi vain tajuta kuinka onnellinen saa olla narsistin utopiassa jossain orjaa alempana kone-esineenä.

Myös n-Saksa ja Neuvostoliitto tavoittelivat utopiaa. Heidän ihanneyhteiskunta vaan ei oikein sopinut kaikille. Luonnon kannalta utopia olisi ihmiskunnan häviäminen kokonaan, harvalle ihmiselle tuo utopia sopii. Yhden utopia on monen dystopia.

T: a-burgeri nainen, joka yrittää muistaa ottaa selvää käytetäänkö jotain sanaa oikein, vaikka sitä merkitystä ei ole aikaisemmin tullut vastaan itselle. Omassa utopiassani tietäisin kaikki maailman sanat ja niiden käytöt ja ymmärtäisin sieluun sattumatta jos joku käyttää täysin väärin jotain sanaa.

Nyt mennään liikaa ohi aloituksen aiheen, toivottavasti tämä ohis ei jatku tästä pidemmälle.

Ei tuo otsikon ilmaisu väärinkään ole. Utopian alkuperäinen ja kirjaimellinen merkitys tuli tässä aiemmin esiin, mutta epämuodollisemmin termiä käytetään kuten otsikossa, jolloin sen merkitys on: - ei oo todellista! Termien merkitys voi olla laajempi kuin se ilmeisin ja alkuperäisin.

Vierailija
55/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi narsisti sanoi, että kannattaa ottaa sateenvarjo mukaan, kun oli mustia pilviä taivaalla. Uskomaton tapaus.

Vierailija
56/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän näissä on se narsismi todettu? Tuntuvat lähinnä huonostikäyttäytyviltä miehiltä tai ainakin naisten versioilta heistä.

Vierailija
57/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla psykopaattisilla naisilla on miehet ja mulla ei, vaikka hemmottelisin sitä ja harrastaisin sen kanssa seksiä joka päivä? Yyyh ja nyyh. 

Vierailija
58/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän näissä on se narsismi todettu? Tuntuvat lähinnä huonostikäyttäytyviltä miehiltä tai ainakin naisten versioilta heistä.

Jos osallistuu vaikkapa kakkostyypin diabetes -keskusteluun niin pitääkö ensin aina kertoa kaikki diagnoosit ja arvot ja sairaushistoria vai voiko ihan vaan kirjoittaa jonkun lyhyen viestin aiheeseen liittyen?

Vierailija
59/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta eromme jälkeen exä ilmoitti puhelimessa että hän voisi kyllä nyt muuttaa takaisin kotiin. Eipä siinä,olipa vain edelleen naimissa sen naisen kanssa jonka oli aikoinaan esitellyt lapsillemme 2vkoa eromme jälkeen. Aika sanattomaksi veti kyllä. Ihanko oikeasti ajatteli että 8vuoden jälkeen herra lompsii vaan ovesta sisään ja jatkaa siitä? :D

Vierailija
60/78 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin häntä. Mutta pelolla on valtava voima.

Hän oli luvannut tehdä elämästäni h* vettiä, jos jättäisin hänet. Vapisin hänen ollessaan samassa paikassa kanssani. Toivoin, että kuolisin.

Välttelin häntä myös fyysisesti. Muistan jonkun Naisten Linjalla kertoneen, että minulla olisi oikeus määrätä kehostani. Eihän minulla ollut.

Eräänä hirveänä päivänä sain papa-seulontojen tuloksen syöpälabran kirjekuoressa. Minulla oli todettu syövän esiastetta, mikä lopulta kohti jatkotutkimuksiin ja toimenpiteisiin. Kaiken jouduin käymään läpi yksin täysin ilman tukea sen lisäksi, että hän raivosi:

"Olet väärentänyt kirjeen saadaksesi muka hyvän syyn pihdata s* anan h* uora."

Tästä on jo yli 10 vuotta, mutta hän vainoaa minua yhä toteuttaen uhkaustaan elämäni tuhoamisesta. Jos olisin tiennyt, ettei Suomessa saa apua lähisuhdeväkivaltaan ja vainoon en koskaan olisi paennut, vaan olisin jäänyt kuolemaan jo silloin. Ei tämä ole elämisen arvoista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi