Nettitreffit ja peruminen, miten nykyään voi tutustua kehenkään?
Olin ennen liittoa ja lapsia nettitreffisivustoilla. Silloin treffejä sai sovittua ja paikalle saapui ihan ok miehiä.
Nyt tänä päivänä olen kokeillut kaikki deittisovellukset läpi ja mistään ei löydy mitään kunnollista! Suurin ongelma on, että kukaan ei ilmesty edes paikalle! Ensin kirjoitellaan ikuisuus elämäntarinoita, sitten mies on innoissaan tulossa tapaamiseen. Kunnes treffipäivänä onkin flunssa, jalka kipeä, niska venähtänyt, ylitöitä, lapsi kipeä tms. Ja koskaan enää ei kuulu mitään.
Tämä ei ole mikään pieni otos, vaan ihan useita kymmeniä miehiä on tehnyt tätä samaa. Joko jauhetaan pelkästä seksistä tai sitten ei ilmestytä edes paikalle.
Miten ihmeessä nykyään löytäisi kunnollisen vapaan miehen? Joka ilmestyisi edes siihen ensimmäiseen tapaamiseen...
Kommentit (14)
Tuollaista on nykydeittailu. Siksi moni lopettaakin sen.
Älä valitse tinderistä samoja miehiä kuin muutkin naiset.
Kuulostaa aivan äärimmäisen oudolta.
Itse olen miehenä käynyt yli 100 treffit enkä ole kertaakaan perunut ilman, että oikeasti sairastuisin.
Sen näkee helposti onko kyse tekosyyperumisesta jos mies ei oma-aloitteisesti ehdota uutta korvaavaa treffipäivää.
Jos itse sairastun niin ehdotan heti että nähdäänkö seuraavana viikonloppuna. Näin osoitan, että se ei ollut tekosyy ja olen edelleen halukas tutustumaan.
Kuten sanoin kaikki mahdolliset sivustot on kokeiltu, myös maksulliset. Samaa joka paikassa.
On annettu mahdollisuus vaikka kenelle. Ja sama lopputulos aina vain.
Mistä ihmeestä voi enää kumppanin löytää, kun töissä ja harrastuksissa ei ole ketään, baareissa en juuri käy ja kun käyn ei sielläkään tapahdu mitään...
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin kaikki mahdolliset sivustot on kokeiltu, myös maksulliset. Samaa joka paikassa.
Mistä ihmeestä voi enää kumppanin löytää, kun töissä ja harrastuksissa ei ole ketään, baareissa en juuri käy ja kun käyn ei sielläkään tapahdu mitään...
Eli kun baarissa menet juttelemaan miehelle niin mitä siinä yleensä tapahtuu?
Baareissa en käy juuri koskaan. Se vähä mitä olen käynyt paikalla on vain vanhoja juoppoja tai varattuja. Ei tässä lähemmäs 50v iässä vain löydy enää vapaita kunnollisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ratkaisu olla se, että älä anna mahdollisuutta "vaikka kenelle". Todennäköisemmin tulee noita huteja, kun et valikoi kovin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta eikös hän sanonut, ettei edes juuri käy baareissa. Olen itse samanlainen, ei tule käytyä baareissa, mutta silloin harvoin kun käyn, niin en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään. Minulla kun on se ongelma, että pelkkä ulkonäkö ei herätä kiinnostusta, eli sen vuoksi kukaan tuntematon mies, josta en tiedä mitään, ei herätä halua tutustua. Deittisovelluksissa sentään saa tietää ihmisestä jotain muutakin kuin ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa en käy juuri koskaan. Se vähä mitä olen käynyt paikalla on vain vanhoja juoppoja tai varattuja. Ei tässä lähemmäs 50v iässä vain löydy enää vapaita kunnollisia ihmisiä.
Tämä on niin surullista. En halua olla loppuelämääni yksin. Kyllä mä haluaisin, että olisi vierellä mies, joka halaa, pussaa, keskustelee, taputtaa takapuolelle, huomioi. Vituttaa kaikki kliseiset "täytyy rakastaa itseä ennen kuin voi rakastaa muita". Siis hohhoijaa!! Mitä se auttaa kun yksinkertaisesti hyviä miehiä ei ole vapaana?
Itselläni oli hyvä mies - näin luulin pitkään. Hän oli huomaavainen, kohtelias, muistutti päivittäin miten on rakastanut minua jo 15 vuotta. Kunnes... jäikin kiinni sivusuhteesta ja sen jälkeen myös 10 muusta naisesta parisuhteemme aikana. Olen itse menettänyt jo kaiken toivon.
Useita kymmeniä miehiä? - Sano vain katkeraksi tai ainakin kateelliseksi mieheksi mutta äkkiseltään mielessä käy, että välittyyköhän sinusta Ap kuva, jotenkin takertuvana ja hyvin epätoivoisena naisena?
- Vaikea sanoa kun en ole kokeillut ensimmäsitäkään treffiipalvelinta, vaikka vuoia sinkkuna eläneenä kohde ryhmää olen ja tai olen ollut-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta eikös hän sanonut, ettei edes juuri käy baareissa. Olen itse samanlainen, ei tule käytyä baareissa, mutta silloin harvoin kun käyn, niin en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään. Minulla kun on se ongelma, että pelkkä ulkonäkö ei herätä kiinnostusta, eli sen vuoksi kukaan tuntematon mies, josta en tiedä mitään, ei herätä halua tutustua. Deittisovelluksissa sentään saa tietää ihmisestä jotain muutakin kuin ulkonäön.
Joo mutta tuon lopun perusteella hän ilmeisesti käy tai kävi edes hieman. Baarimiesten reaktiot aloittajan lähestymisiin voisivat kertoa mikä on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta tuon lopun perusteella hän ilmeisesti käy tai kävi edes hieman. Baarimiesten reaktiot aloittajan lähestymisiin voisivat kertoa mikä on vialla.
Ei välttämättä mikään. Joku satunnainen baarissa bongattu mies voi olla varattu tai vaikka homo, tai sitten vaikka olisikin sinkkuhetero, niin ei hän välttämättä etsi seuraa tai ei etsi juuri sellaista seuraa mitä ap on. Se, että mies on peruskohtelias ja juttelee, mutta jutusta ei tule mitään, ei tarkoita vielä yhtään mitään.
En ole epätoivoinen tai takertuva. Ihan normaalisti tutustun miehiin netissä mukavia jutustellen. Miehet ovat kovin innokkaasti mukana kunnes tulee se tapaamisen hetki. Aina edellisenä päivänä ollaan niin innoissaan sopimassa ja sitten treffipäivänä perutaan ja homma jää siihen.
Kuten sanoin ei tämä tällaista ollut silloin 15-20v sitten. Silloin treffikumppani tuli aina paikalle ja sitten katsottiin nähdäänkö vielä vai ei... vaikea on nykyään tutustua, kun ei edes ilmestytä sinne treffeille.
Lataa Bumble sovellus ja tee kunnon profiili. Johan alkaa reffipyyntöjä tulemaan.