Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utopistisinta mitä narsistinen ex-puoliso on sulle sanonut?

Vierailija
10.07.2022 |

Näitä esimerkkejä mulla riittäisi vaikka kirjaksi asti, mutta tuli mieleen tämä postaus aloittaa kun oma exäni just muutama minuutti sitten soitti mulle ja syytti siitä, etten ole kertonut hänelle kun minun isäni kuoli 5 päivää sitten. Olemme siis avioeronneet 10 vuotta sitten exän kanssa, ja lapsemme (jotka nyt isällä) olivat maininneet tästä hänelle.

"Etkö ajatellut että minullekin pitäisi kertoa?".

Ja kyllä, hänet on ihan oikeasti, ammattilaisen toimesta diagnosoitu narsistiksi. Itkettäis, jos ei onneksi jo naurattais.

Mitäs teillä muilla=

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytti minua pettämisestä, valehtelusta, puhelimensa nuuskimisesta. En ymmärtänyt yhtään, mistä on kyse mutta nyt jälkeenpäin tiedän, että teki itse noita ja siksi epäili minua.

Vierailija
2/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopistisinta on exäbi suusta se, että olen narkkari ja varastan työpaikaltani lääkkeitä. Harmi vaan, että tietää vallan hyvin, etten ole edes kokeillut koskaan laittomia huumeita.

Hän myös kertoi minun olevan väkivaltainen, vaikka jätin hänet itse reilu kahden vuoden jälkeen väkivaltaisuuden takia.

Hän myös kertoi minun olevan psykoosissa tai maaninen ja tähän riitti selitykseksi se, kun jätin hänet. Ilmeisesti vielä paniikin kaikkea mikä liikkui. Yllättäen, en pannut.

Ainut paska puoli tässä oli se, että hän vahingoitti minulle tärkeää lasta näillä valheillaan. Se oli jo niin sairasta, etten voinut kuvitella hänen keksivän tuollaista.

Neljä vuotta on mennyt ja tämä lapsi edelleen kuulee näitä valheita minusta, vaikka tiedän, ettei hän haluaisi kuulla/ ei usko.

En tiedä onko tämä ihminen narsisti, eikä sillä ole edes väliä. Mutta yllättävän kummallisiin valheisiin hän kykeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vielä: tämä oli myös "hyvä":

ex-mieheni sai avioliittomme aikana lapsen toisen naisen kanssa. Meidän lapsi syntyi 3kk ennen tätä toista lasta, hätäsektiolla. Olin sairaan huonossa kunnossa vielä kuukausi synnytyksen jälkeen (komplikaatioita jne). Erosimme, luonnollisesti, kun tämä au-schaisse mulle paljastui. Mies syytti minua eron tiimellyksessä toki mm siitä etten "osaa edes synnyttää oikein, niinkuin kunnon naiset, kun lapsi piti leikata minusta".

Vierailija
4/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi lomalla helteellä etten saisi käyttää hametta koska mun verisuonet paistaa liikaa ihon lävitse.

Vierailija
5/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisii latvakakkosii te otatte, noinko helvetin tärkeitä se varallisuus, koulutus/ammatti ja kulissien kunnollisuus on?

Vierailija
6/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pettynyt minuun, kun perusilmeeni oli neutraali ja vähän tympeäkin, ja sanoikin, että minun pitäisi yrittää hymyillä enemmän julkisilla paikoilla, sillä muuten ihmiset ajattelisivat, että hän on ihan kauheaa seuraa ja ikävä ihminen, kun näytän aina niin myrtsiltä. :)

Vierailija
7/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sun tarvi nukkuu, sä oot työtön."

Vierailija
8/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pettynyt minuun, kun perusilmeeni oli neutraali ja vähän tympeäkin, ja sanoikin, että minun pitäisi yrittää hymyillä enemmän julkisilla paikoilla, sillä muuten ihmiset ajattelisivat, että hän on ihan kauheaa seuraa ja ikävä ihminen, kun näytän aina niin myrtsiltä. :)

Lisättäköön nyt vielä, että häneltä itseltään tuli luontevasti leveä hammashymy tilanteessa kuin tilanteessa, mutta minä en vieläkään hymyile niin, että hampaat näkyvät. Hänelle tosiaan oli tärkeää, miltä kaikki näyttää ulospäin, eikä meikäläisen neutraali ilme kelvannut, vaikka olisin muuten ollut hyvällä tuulella. Joistain yhteiskuvistakin hän analysoi tarkkaan ilmettäni.

Vierailija
9/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina maksan velkani.  Käy vitsistä sitten kun sen oppii.

Vierailija
10/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopia tarkoittaa ihanneyhteiskuntaa, vähän lavennettuna (epärealistista)unelmaa siitä, miten asioiden tulisi olla.

Tämän sanan väärinkäyttö sattuu sieluun.

Vierailija
11/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et oo sellainen, jota miehet yleensä katsoo"

"Mä nään sun tissit pieninä"

"Mä yritän tehdä susta tavallisen"

Oikeasti olen aina ollut tosi suosittu ja tämä sadisti narsisti oli erittäin kateellinen. Myös ammattiosaamisestani ja siitäkin sanoi vaikka mitä itsetuntoani murskatakseni. Muitakin löytyisi, mutta kohta joku vielä tunnistaa.

Vierailija
12/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui ja väitti että petän, kun sanoin että torstai on toivoa täynnä.

Vierailija
13/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Utopia tarkoittaa ihanneyhteiskuntaa, vähän lavennettuna (epärealistista)unelmaa siitä, miten asioiden tulisi olla.

Tämän sanan väärinkäyttö sattuu sieluun.

Elät utopiassa jos kuvittelet että sanoja käytettäisiin aina niiden oikeissa ja täsmällisissä tarkoituksissa. Näin, ole hyvä. Nyt saatiin ketjuun yksi oikein käytetty sana. Toivottavasti helpotti sielua :)

Vierailija
14/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla vain pienellä muutoksella omani menneisyydessä. Emme olleet naimisissa, erosta n. 10 vuotta kun isäni kuoli. Tämä ah niin paljon minua aina ajatellut exäni raivosi minulle kun olin rikki suremisesta etten koskaan ajattele hänen tunteita ja minun olisi pitänyt välittömästi kertoa hänelle asiasta.

Tuo etten koskaan ajatellut tai ajattele vieläkään, siis yli 10 vuotta eron jälkeen häntä ja hänen tarpeitaan ja tunteitaan. Sama vanha raivoamisvirsi tuli kun soitti minulle, että minun pitäisi ostaa hänelle kaksi isoa laatikollista mansikoita, perata ne ja laittaa pakastimeen, tuoda ne hänelle kun vaivautuu takaisin päin kotiinsa. Eli minun olisi pitänyt ajella ympäri omalla rahalla ja ajalla etsimässä exälle mansikoita, joista ei tietenkään ajatellut maksaa minulle mitään, pahasti allergisena mansikoille peratakin ne hänelle ja minä olin se joka ei ottanut häntä huomioon taaskaan lainkaan. Ex toki muisti muistuttaa vielä kun olimme yhdessä, ettei hän mikään palvelija ollut minulle, jos pyysin ojentamaan jotain, mikä oli hänen takanaan tai vieressä.

Osanottoni isäsi kuolemasta ap.

Vierailija
15/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä yritti lovebombingia monta monta vuotta erosta ja sitten alkoi selittää esim. sitä että kun minä niin kovasti aina halusin draamaa niin siksi hän mulle sitä järjesti :D Mua tasaisempaa ihmistä ei oikeasti ole, peitän kaikki tunteeni, välttelen riitaa, enkä saa mitään kohtauksia ja hänenkin naisjuttuja yms katsoin täysin läpi sormien silloin aikoinaan.

Vierailija
16/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon aloitukseen,  mä varmaan olisin kertonut eksälle vanhempani kuolemasta. ei sillä, että se sille oman elämäni puitteissa enää kuuluisi, mutta asia vaikuttaa varmasti lapsiin ja kun lapset on toisella vanhemmalla niin mun mielestä olis ihan hyvä tietää. saattaisin jos olis kouluaika eikä kesäloma laittaa asiasta opettajallekin viestin. näin ainakin, jos lapset on olleet yhtään läheisiä isovanhempien kanssa.

Vierailija
17/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuohon aloitukseen,  mä varmaan olisin kertonut eksälle vanhempani kuolemasta. ei sillä, että se sille oman elämäni puitteissa enää kuuluisi, mutta asia vaikuttaa varmasti lapsiin ja kun lapset on toisella vanhemmalla niin mun mielestä olis ihan hyvä tietää. saattaisin jos olis kouluaika eikä kesäloma laittaa asiasta opettajallekin viestin. näin ainakin, jos lapset on olleet yhtään läheisiä isovanhempien kanssa.

Tuletko oikeasti tänne nyt moraaliposeeraamaan ap:lle, että mitä AP teki narsisti-exälleen väärin. Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
18/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun eksä narsisti?

Vierailija
19/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetki sitten saunassa juoninut jotain, koska ilme oli vittumainen

Vierailija
20/78 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo minulle kivuliasta kuolemaa ( kun olin sairastunut laajasti levinneeseen syöpään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän