Minkälainen pukeutuminen jne ärsyttää sinun silmiäsi?
Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nyt on kesä. Minkälainen pukeutuminen saa silmäsi verestämään ja verenpaineen nousemaan?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän laskuharjoituksia yliopistolla. Kyllä nauratti, kun yksi tyttö oli tunnilla pyllyverkkareissa. Joka kerta kun hän kävi taululla koko ryhmä tuijotti hänen takamustaan. Taisi unohtua, että on laskentatoimen tunti eikä jumppatuokio.
Mutta ärsyttikö tuo lopulta ketään muuta?
Minua nauratti, ei ärsyttänyt. Olin siis huvittunut. En tiedä muiden tunteista, niistä emme keskustelleet.
olivat kiimassa jos se lasketaan tunteeksi.
Ei mikään. Mulle on tälläiset asiat ihan sama.
Yli paljastavat vaatteet.. Esim nykynuorilla napapaita, läpinäkyvät leggingsit ja rintaliivit paitana jne.. Sitten kuikuillaan, kuka kattoo ja katsellaan omahyväisen näkösenä ympäriinsä.
Tilaisuuteen sopimaton vähän ärsyttää, enkä tarkoita että mustan puvun sijaan on pinkki, vaan että ei edes yritetä kunnioittaa tilaisuutta, vaan valmistujaista häihin ollaan hupparissa.
Lähinnä sellaisten fitnesskalsareiden käyttäminen julkisella paikalla, joista erottuu kirkkaasti sun häppärit, en halua katsella oikeasti toisten pil dejä keskellä päivää.
Myös napapaita 100kiloisella, näyttää vaan niin sopimattomalta
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi sekuntiakaan mitä kenelläkään muulla on päällä? Tai että vielä ärsyyntyisi siitä? Miksi?!?
Oletko itse niitä, jotka kulkevat puoli takapuolta näkyvissä? Minua ei moni asia toisten pukeutumisessa häiritse, mutta tuo häiritsee.
Ilmeisesti sinua kuitenkin häiritsee minun mielipiteeni. Miksi?
Mustat kaavut naisilla ja miehillä valkoiset housut ja ruskeat kaavut sekä uskonnollinen hattu. Siis erään uskonnon uniformut.
Vierailija kirjoitti:
Mustat kaavut naisilla ja miehillä valkoiset housut ja ruskeat kaavut sekä uskonnollinen hattu. Siis erään uskonnon uniformut.
Hei "riikka", mitä kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ei kyllä ärsytä mikään erityisesti, mutta tätä ihmettelen: miksi ihmiset käyttävät värejä, jotka eivät heille yhtään sovi.
Tämä taas on omassa arvoasteikossai ehdottomasti arjassa 100% ei kiinnosta.
Ihmiset sitäpaitsi näkevät värit eri tavoin ja ihan varmasti on niitä, joiden mielestä tietty väri sopii heille hyvin, vaikka sinä olisit eri mieltä.
Kyllä se vaan minusta on roisin näköistä, kun isorintaiset naiset liikkuvat julkisella paikalla ilman rintaliivejä. Väkisinkin siitä tulee huomiohuoraus mieleen.
Nuorten japaninaisten pukeutuminen. Nuorten naisten bikinit. N46
Tietenkin paljas pinta. Se on w t.
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat. Ruutupaidat.
Se, että housut ovat raitaa, paita lintukuviota, laukku pallokuviota ja värit vielä riitelevät.
Liian paljastava pukeutuminen. Kuumuus ei oikeuta kulkemaan puolialasti.
En jaksa keksiä enempää.
Ja tuohon monenkirjavaan raita-/ruutu-/pallo-/kukkasekamelskaan vielä räikeät tatuoinnit lisäksi niin siinäpä sitä silmäniloa sitten riittää!
Tilanteeseen sopimaton asu saa nupin kiristymään. Liian paljastavat vaatteet tilanteessa kuin tilanteessa. Yksi esimerkki: tämä Diili-Borg naikkonen mainostaessaan kirjaansa telkkarissa. Yläosana pelkkä liian väljä bleiseri jostain aika jäykästä kankaasta, kun liikahteli naisen liikkuessa niin, että pyöreät kumitissit näkyivät melkein kokonaan. Uskon, että äijät kuolaavat sitä mainosta, mutta naisena minua kuvottaa. Jokainen tietää, että naisella on rinnat, ei niitä tarvitse näytellä.
Se, että ihmiset eivät osaa yhdistellä vaatteita. Kirpparilta saa eurolla vaatteita. Tarvitsee vain liittää sopivat yhteen. Jotkut kulkevat hirvittävissä yhdistelmässä.
Alastomuus. En saakeli haluaisi nähdä kenenkään paljaita pakaroita ruokakaupassa. Mutta sitäkin on joutunut jo näkemään. Mitä nää akat oikein hakee?
80-90-luvuilla kaikilla oli tuulipuku, farkkutakki tai verkkaripusakka.
Nyt joka ukon täytyy pukeutua teepaitaan ja shortseihin kesällä.
Ruman konformistista.
Ennen jengi käytti kesälläkin pitkiä housuja.
Mekot nuorilla naisilla saavat naisen kuin naisen näyttämään todella vastenmieliseltä "tantalta"
Mua inhottaa, kun kaikki ei pidä mekon/hameen alla shortseja. Sitten kyykitään ja pyllistellään julkisilla paikoilla niin, että muiden katse voi vahingossa päätyä toisen alapäähän. Esim. Pori Jazzeilla jouduin vahingossa katselemaan vieraan ihmisen alapäätä, kun tämä pyllisteli edessäni lyhyessä hameessa ilmeisesti alkkarit vakoon porautuneena. Kukaan ei ihan oikeasti halua nähdä tuollaista vaikka kyseessä olisi puolen sekunnin vahinko.
Täytyy olla tyytyväinen ettei tuollaiset pienet asiat hetkauta ja elämä on muutamaa ärsytystä vähemmän.