Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen pukeutuminen jne ärsyttää sinun silmiäsi?

Vierailija
10.07.2022 |

Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nyt on kesä. Minkälainen pukeutuminen saa silmäsi verestämään ja verenpaineen nousemaan?

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin nyt on; mua ärsyttää. Tai ei oikeastaan ärsytä, mutta ällöttää.

Vierailija
62/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenpaine ei noussut, mutta katsoin perjantaina kaunista parikymppistä naista ja mietin, että leggingsit eivät tosiaan sovi joka paikkaan. Olisin voinut piirtää stringien viivat. Paitakin oli kaunis, mutta se olisi napapaitana ollut minun silmissäni kauniimpi farkkujen kanssa.

Hän todennäköisesti meni mukavuus edellä vaatetuksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset revityt vaatteet. Näyttää raiskatulta kun rintsikoiden päällä vain suikaleita revitystä paidasta, farkut rikki. Luennolla nähtyä.

Onneksi ehjät vaatteet ovat tulleet taas muotiin. Se, miten saa niitä vaatteita repaleiksi johtuu ihan vaatteille tehdyistä käsittelyistä. Esimerkiksi farkkujen haalistukset tehdään puhaltamalla. Joku ihmispolo tekee senkin ilman suojausta, että saataisiin olla täällä cooleja.

Minua ärsyttää sellainen maalaisjärjen puuttuminen pukeutumisesta. Kylmällä painellaan ohuissa vaatteissa ilman sukkia ja kuumalla on senkin edestä enemmän vaatekerroksia käytössä.

Miksi sinua ärsyttää tuo? Onko mahdollisesti oma lapsi, joka pukeutuu tuolla tavalla? Mulle ainakin on yksi hailee, jos joku haluaa painella ohuissa vaatteissa ilman sukkia. Ei voi vähempää ärsyttää.

Kyllä joskus on ohuissa vaatteissa kulkevalta värjöttelijältä tehnyt mieli mennä kysymään, että onko kaikki ok. Ihminen on voinut joutua lähteä kotoaan pakoon humalaisia tai huimausainepäisiä ihmisiä. Ihminen on voinut joutua heitetyksi pihalle kotoaan jne.

Nykynuoriso pukeutuu talvella kevyesti ilman sukkia. Se on muotia nykyään. Kyllä ihmisen käyttäymisestä varmasti selviää, että onko muuten vain ilman sukkia liikenteessä vain joutunut lähtemään kotoaan pakoon. En usko, että käyttäytyvät ihan samalla tavalla. 

Nykynuoriso käyttää niitä Lenitan kammoamia valkeita tennissukkia.

Vierailija
64/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset revityt vaatteet. Näyttää raiskatulta kun rintsikoiden päällä vain suikaleita revitystä paidasta, farkut rikki. Luennolla nähtyä.

Onneksi ehjät vaatteet ovat tulleet taas muotiin. Se, miten saa niitä vaatteita repaleiksi johtuu ihan vaatteille tehdyistä käsittelyistä. Esimerkiksi farkkujen haalistukset tehdään puhaltamalla. Joku ihmispolo tekee senkin ilman suojausta, että saataisiin olla täällä cooleja.

Minua ärsyttää sellainen maalaisjärjen puuttuminen pukeutumisesta. Kylmällä painellaan ohuissa vaatteissa ilman sukkia ja kuumalla on senkin edestä enemmän vaatekerroksia käytössä.

Miksi sinua ärsyttää tuo? Onko mahdollisesti oma lapsi, joka pukeutuu tuolla tavalla? Mulle ainakin on yksi hailee, jos joku haluaa painella ohuissa vaatteissa ilman sukkia. Ei voi vähempää ärsyttää.

Kyllä joskus on ohuissa vaatteissa kulkevalta värjöttelijältä tehnyt mieli mennä kysymään, että onko kaikki ok. Ihminen on voinut joutua lähteä kotoaan pakoon humalaisia tai huimausainepäisiä ihmisiä. Ihminen on voinut joutua heitetyksi pihalle kotoaan jne.

Nykynuoriso pukeutuu talvella kevyesti ilman sukkia. Se on muotia nykyään. Kyllä ihmisen käyttäymisestä varmasti selviää, että onko muuten vain ilman sukkia liikenteessä vain joutunut lähtemään kotoaan pakoon. En usko, että käyttäytyvät ihan samalla tavalla. 

Nykynuoriso käyttää niitä Lenitan kammoamia valkeita tennissukkia.

Eikö nyt ole tullut muotiin villasukat paljasnilkkojen sijaan? 

Vierailija
65/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää viitsi käyttää rintsikoita, kun opin olemaan ilman korona-aikaan. Mulla on siis hyvät rintsikat ja istuvat hyvin päälle, mutta tykkään mieluummin olla ilman kuitenkin. Varmaan joitakin ällöttää, että kävelen isot rinnat heiluan t-paita päällä, mutta ei voi vähempää kiinnosta, mitä muut ajattelevat. Onko täällä vielä ollut, että naiset ilman rintsikoita ärsyttää? 

1970-luvun alussa kyllä feministit olivat ilman rintsikoita Suomessa. Kyse ei ole uudesta asiasta.

Vierailija
66/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvut ja jakut ärsyttää, sellainen konservatiivinen ja jäykkä bisnes-pukeutuminen. Tulee mielikuvia ärsyttävistä tärkeilijöistä.

Olen itsekin työskennellyt alalla, jossa tuo oli se normi. Ehkä sen takia ärsyttää entistä enemmän, suurin osa kollegoista olikin ihan kuspäitä :D

Vierailija
67/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan muu, kuin liian pieniin ja puristaviin vaatteisiin sulloutuminen, uskon sen olevan hyvin epämukavaakin. Muuten on ihan mukava katsella erilaisia pukeutumistyylejä, vaikkei kaikki ihan muodin mukaan olisikaan. 

Vierailija
68/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puvut ja jakut ärsyttää, sellainen konservatiivinen ja jäykkä bisnes-pukeutuminen. Tulee mielikuvia ärsyttävistä tärkeilijöistä.

Olen itsekin työskennellyt alalla, jossa tuo oli se normi. Ehkä sen takia ärsyttää entistä enemmän, suurin osa kollegoista olikin ihan kuspäitä :D

Tunnen monia, jotka joutuvat työnsä puolesta pukeutumaan pukuun, mutta eivät he mitään kuspäitä ole. 

Vierailija
69/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononainenmainen ja sitten sellanen rap pukeutuminen.

Vierailija
70/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia, jotka joutuvat työnsä puolesta pukeutumaan pukuun, mutta eivät he mitään kuspäitä ole. 

No minäpä tunnen monia kuspäitä! Siitä tuo suurin ärsytys varmaan kumpuaakin, kun kokemukseni mukaan monet pukumiehet ja jakkunaiset ovat ihan hirveitä.

Vierailija
71/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että leikitään jotain viranomaisia!

Tänäänkin näin kaupungilla tyypin, jonka paidanselässä luki:

United States

Coast Guard

Meinasin jo mennä kysymään, että millä valtuuksilla Yhdysvaltain rannikkovartiosto Suomessa toimii, mutta sain sitten hillittyä itseni.

Vierailija
72/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pahemmin mikään. En ole luonteeltani kyttääjä enkä toisten arvostelija.

Vierailija
73/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä tunnen monia kuspäitä! Siitä tuo suurin ärsytys varmaan kumpuaakin, kun kokemukseni mukaan monet pukumiehet ja jakkunaiset ovat ihan hirveitä.

Jaa mulla kokemuksena ihan mukavia tyyppejä, jotka joutuvat käyttämään tiettyä pukukoodia työpaikalla. 

Vierailija
74/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei kyllä ärsytä mikään erityisesti, mutta tätä ihmettelen: miksi ihmiset käyttävät värejä, jotka eivät heille yhtään sovi. Monet värit (tai tietyt värien sävyt) vie ihmisen kasvoilta eloisuuden ja saa näyttämään väsyneeltä, kulahtaneelta, korostaa mustia silmänalusia ja juonteita jne. Se onkin kyllä tosi harmi, että joku väri, josta itse tykkää, ei passaa omaan ihon väriin tms. ollenkaan. Esim. kalpealla ihmisellä beige/peruspellava ei useinkaan näytä hyvältä. Kannattais käydä värianalyysissä, vaikka en kyllä ole itsekään käynyt :D

Vierailija
75/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonattomuus ärsyttää, ei mikään muu. Ärsyttää suomalaiset arvostelevat lampaat.

Vierailija
76/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset. Kulkekoot vaikka jätesäkissä. Keskityn elämässäni muihin asioihin.

Vierailija
77/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vauvapalstan ärsyttääkö kyselijä.

Vierailija
78/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi teille joillekin vastanneille, joita ei kuulemma ärsytä mikään, että eihän tässä keskustelussa sitä kysyttykään. Kysymyksenä oli, että mikä ärsyttää silmiä, eli minkälainen pukeutumistyyli ei miellytä teitä visuaalisesti.

Vierailija
79/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi teille joillekin vastanneille, joita ei kuulemma ärsytä mikään, että eihän tässä keskustelussa sitä kysyttykään. Kysymyksenä oli, että mikä ärsyttää silmiä, eli minkälainen pukeutumistyyli ei miellytä teitä visuaalisesti.

No eikö voi sanoa, ettei ärsytä mikään? Minusta on vaan mukava, että ihmiset pukeutuvat juuri niin kuin haluavat. Tuntuu oudolta, että jonku vieraan pukeutuminen voi ärsyttää? 

Vierailija
80/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verenpaine ei noussut, mutta katsoin perjantaina kaunista parikymppistä naista ja mietin, että leggingsit eivät tosiaan sovi joka paikkaan. Olisin voinut piirtää stringien viivat. Paitakin oli kaunis, mutta se olisi napapaitana ollut minun silmissäni kauniimpi farkkujen kanssa.

Hän todennäköisesti meni mukavuus edellä vaatetuksessa. 

pieruverkkarit on mukavammat kuin legginsit ja stringit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi