Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen pukeutuminen jne ärsyttää sinun silmiäsi?

Vierailija
10.07.2022 |

Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nyt on kesä. Minkälainen pukeutuminen saa silmäsi verestämään ja verenpaineen nousemaan?

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ärsyynny mistään muusta, kuin paidattomista miehistä terasseilla ja muilla julkisilla paikoilla.

Vierailija
42/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ärsyynny mistään muusta, kuin paidattomista miehistä terasseilla ja muilla julkisilla paikoilla.

Minua ei tuokaan häiritse elleivät sitten hikoile ja haise hielle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Eniten inhoan sellaista Maria Veitola tyyliä.

Mielestäni Veitolalla on piristävä tyyli. Ei pyri ainakaan hukuttautumaan massaan.

Itse taas eniten inhoan sellaista, ettei ole rohkeutta mihinkään.

Vierailija
44/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mutta ehkä harmittaa puolesta, jos joku on pukeutunut itselleen epäedullisiin vaatteisiin. Harmittaa ettei henkilö itse näe sitä tai välitä ulkonäöstään.

Vierailija
45/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä mutta ehkä harmittaa puolesta, jos joku on pukeutunut itselleen epäedullisiin vaatteisiin. Harmittaa ettei henkilö itse näe sitä tai välitä ulkonäöstään.

Miksi sinua harmittaa, jos häntä itseään ei harmita?  En ymmärrä tätä toisten puolesta harmitusta. 

Vierailija
46/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän laskuharjoituksia yliopistolla. Kyllä nauratti, kun yksi tyttö oli tunnilla pyllyverkkareissa. Joka kerta kun hän kävi taululla koko ryhmä tuijotti hänen takamustaan. Taisi unohtua, että on laskentatoimen tunti eikä jumppatuokio.

Vierailija
47/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän laskuharjoituksia yliopistolla. Kyllä nauratti, kun yksi tyttö oli tunnilla pyllyverkkareissa. Joka kerta kun hän kävi taululla koko ryhmä tuijotti hänen takamustaan. Taisi unohtua, että on laskentatoimen tunti eikä jumppatuokio.

Mutta ärsyttikö tuo lopulta ketään muuta? 

Vierailija
48/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua harmittaa, jos häntä itseään ei harmita?  En ymmärrä tätä toisten puolesta harmitusta. 

Puolestaharmitus on vähän kuin myötätunto.

Vierailija
49/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ärsyttikö tuo lopulta ketään muuta? 

Minua nauratti, ei ärsyttänyt. Olin siis huvittunut. En tiedä muiden tunteista, niistä emme keskustelleet.

Vierailija
50/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niinkään ärsytä vaan ihmetyttää.

Eli ne pyllybikint. Eikä sekään että ne päällä käydään uimassa, mutta miten niiden kanssa voi istua penkille/saunan lauteille? Eikö heitä ällötä istua pylly paljaana missä on monet muutkin istunut?

Joo, en myöskään ymmärrä julkisessa saunassa tai uimahallissa käyntiä paljain jaloin.

Vierailija
51/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsivaatteet. 

Vierailija
52/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nää ketjut täyttyy jeesustelijoista: kun MINUA EI MIKÄÄN HAITTAA, KAIKKI KUKAT JNE.

No ei todellakaan haittaa. Miksi ihmeessä ärsyyntyisen jonku vaatetuksesta? Mitä hemmetin väliä miten joku pukeutuu? Ainoa asia, josta ärsyyntyisin olisivat hajuhaitat.

Vierailija
53/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli viime vuonna pyllybiksut ja istui sekä rantakiskan penkillä että pukkarin penkillä ja sai niin kuvottavaa, toiseen alaraajaan ja haaruksiin levinneen ihottuman, että ei sen jälkeen noita päälleen laittanut. Ei saanut kyllä enää ees olla auringossa eikä istua hetkeen, kun sai jotain reseptirasvoja 14vrk kuurit, joilla rasvaili ja valitteli huonoa onneaan. Kiva kesämieli jäi. Not. Heitti biksut pois.

Vierailija
54/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset revityt vaatteet. Näyttää raiskatulta kun rintsikoiden päällä vain suikaleita revitystä paidasta, farkut rikki. Luennolla nähtyä.

Onneksi ehjät vaatteet ovat tulleet taas muotiin. Se, miten saa niitä vaatteita repaleiksi johtuu ihan vaatteille tehdyistä käsittelyistä. Esimerkiksi farkkujen haalistukset tehdään puhaltamalla. Joku ihmispolo tekee senkin ilman suojausta, että saataisiin olla täällä cooleja.

Minua ärsyttää sellainen maalaisjärjen puuttuminen pukeutumisesta. Kylmällä painellaan ohuissa vaatteissa ilman sukkia ja kuumalla on senkin edestä enemmän vaatekerroksia käytössä.

Miksi sinua ärsyttää tuo? Onko mahdollisesti oma lapsi, joka pukeutuu tuolla tavalla? Mulle ainakin on yksi hailee, jos joku haluaa painella ohuissa vaatteissa ilman sukkia. Ei voi vähempää ärsyttää.

Kyllä joskus on ohuissa vaatteissa kulkevalta värjöttelijältä tehnyt mieli mennä kysymään, että onko kaikki ok. Ihminen on voinut joutua lähteä kotoaan pakoon humalaisia tai huimausainepäisiä ihmisiä. Ihminen on voinut joutua heitetyksi pihalle kotoaan jne.

Vierailija
55/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina nää ketjut täyttyy jeesustelijoista: kun MINUA EI MIKÄÄN HAITTAA, KAIKKI KUKAT JNE.

No ei todellakaan haittaa. Miksi ihmeessä ärsyyntyisen jonku vaatetuksesta? Mitä hemmetin väliä miten joku pukeutuu? Ainoa asia, josta ärsyyntyisin olisivat hajuhaitat.

Se ei ole se pointti vaan toi teidän kyltymätön tarve tulla joka hiton väliin moraaliposeeraamaan ja hyvesignaloimaan ja siis nostamaan itseänne muiden yläpuolelle. Se tekee teistä vain ja ainoastaan luotaantyöntäviä. Pthyi.

Mitä ihmettä? Sinua siis ärsyttää ettei minua ärsytä vai mitä yrität nyt sanoa? 

Sinua kyllä ärsyttää nyt ihan liikaa kaikkia asiat. 

Vierailija
56/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset revityt vaatteet. Näyttää raiskatulta kun rintsikoiden päällä vain suikaleita revitystä paidasta, farkut rikki. Luennolla nähtyä.

Onneksi ehjät vaatteet ovat tulleet taas muotiin. Se, miten saa niitä vaatteita repaleiksi johtuu ihan vaatteille tehdyistä käsittelyistä. Esimerkiksi farkkujen haalistukset tehdään puhaltamalla. Joku ihmispolo tekee senkin ilman suojausta, että saataisiin olla täällä cooleja.

Minua ärsyttää sellainen maalaisjärjen puuttuminen pukeutumisesta. Kylmällä painellaan ohuissa vaatteissa ilman sukkia ja kuumalla on senkin edestä enemmän vaatekerroksia käytössä.

Miksi sinua ärsyttää tuo? Onko mahdollisesti oma lapsi, joka pukeutuu tuolla tavalla? Mulle ainakin on yksi hailee, jos joku haluaa painella ohuissa vaatteissa ilman sukkia. Ei voi vähempää ärsyttää.

Kyllä joskus on ohuissa vaatteissa kulkevalta värjöttelijältä tehnyt mieli mennä kysymään, että onko kaikki ok. Ihminen on voinut joutua lähteä kotoaan pakoon humalaisia tai huimausainepäisiä ihmisiä. Ihminen on voinut joutua heitetyksi pihalle kotoaan jne.

Nykynuoriso pukeutuu talvella kevyesti ilman sukkia. Se on muotia nykyään. Kyllä ihmisen käyttäymisestä varmasti selviää, että onko muuten vain ilman sukkia liikenteessä vain joutunut lähtemään kotoaan pakoon. En usko, että käyttäytyvät ihan samalla tavalla. 

Vierailija
57/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen. Kulkekoon vaikka alasti. Ei kuulu minulle eikä vaikuta minun elämääni. 

Tai otetaan sen verran takaisin, että jos istuu jossain julkisella paikalla, on syytä käyttää vähintään peflettiä. Ihan hygieniasyistä. 

Tuohon hommaan rikkinäisten sateenvarjojen kangas on hyvä. Menee pieneen tilaan johonkin pussiin ja sen voi levittää penkille, nurmikolle tai kivelle. Pienempi vaiva sen pesemisestä on kuin esimerkiksi yrittää saada nurmikonvihreitä jälkiä irti vaatteista.

Vierailija
58/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi turha vaate:

minihame, mikroshortsit, napatoppi, urheilurintaliivit ja legginsit.

Minihameessa ja mikroshortseista en tiedä, mutta joustavat toppi, rintsikat ja leggingsit ovat ihanat joustavuutensa vuoksi. Minä ainakin liikun enemmän kun minulla on noita vaatteita. Peitän aina vaatteella takapuoleni leggingsejä käyttäessäni.

Vierailija
59/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää viitsi käyttää rintsikoita, kun opin olemaan ilman korona-aikaan. Mulla on siis hyvät rintsikat ja istuvat hyvin päälle, mutta tykkään mieluummin olla ilman kuitenkin. Varmaan joitakin ällöttää, että kävelen isot rinnat heiluan t-paita päällä, mutta ei voi vähempää kiinnosta, mitä muut ajattelevat. Onko täällä vielä ollut, että naiset ilman rintsikoita ärsyttää? 

Vierailija
60/210 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien pukeutuminen muuhun kuin säkkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi