Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
10.07.2022 |

Miltä se tuntuu, miksi sitä tavoitellaan ja tajuaako kaunis olevansa sitä? Täällä oli samanmoinen ketju hetki sitten. Ketju kuitenkin jostain syystä poistui.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen säilynyt nuorekkaan näköisenä kuin äiti aikoinaan. Mies sanoo kauniiksi. Muuten olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
82/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että miehet ovat mustasukkaisia. Pelkäävät että petät ja jätät. Moni mies ei edes uskalla lähestyä. Naiset vierastavat. Oikeiden kavereiden löytäminen on vaikeaa. Jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen säilynyt nuorekkaan näköisenä kuin äiti aikoinaan. Mies sanoo kauniiksi. Muuten olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen.

Niin olen 47

Vierailija
84/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
85/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on ruma

Vierailija
86/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä ärsyttävää jos ukko sanois kokoajan kauniiksi. Tulee mieleen, että mitäs sitten kun nainen ei välttämättä enää ikääntyessään olekaan niin viehättävä. Mun mielestä ihmiset on aikalailla samannäkösiä.Monet eläimet on sulosia ja kauniita.

Vierailija
87/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole ketjuja komeudesta? Aina vaan kauneudesta. Kiinnostaisi miesnäkökulma asiasta. T: kaunis nainen

Vierailija
88/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuo mukanaan myös tiedon ja pelon siitä että iän myötä kauneus on katoavaista. Sitä ymmärtää että kauneus tuo elämään tiettyjä etuja, jotka ehkä katoavat jossain vaiheessa. Itsetunto rakentuu väistämättä vähintään jonkun verran sen ulkonäön päälle, ja sitä pelkää sitä hetkeä kun huomaa että aika alkaa tekemään tehtäväänsä.

Onneksi jokainen tietää että vanheneminen ja ulkonäön menetys koskee ihan kaiken näköisiä ihmisiä. Kauniilla ihmisellä on se etu, että hän on saanut kokea millaista on olla kaunis. Omalla kohdalla muutos ei kai ole kovin suuri koska olen nähnyt peilistä aina peruspirkon

Vierailija
89/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on jonkun mielestä kaunis.

Paljonko tuo auttaa suomalaista, jos se "joku" asuu esim. Papua-Uuden-Guinean sademetsässä?

Vierailija
90/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että saan melkein kenet haluan. Olen vienyt isosiskoni miehiä 2 kappaletta sänkyyn. Kavereiden miehiä ollut useampia. Olen ollut se, jonka kanssa petetään omaa naistaan. Olen iloinen luonteeltani lisäksi ja kiltti joten kavereita riittää vaikka muille jakaa.

Ethän sinä mikään kiltti ole, jos petät ja autat muita pettämään. 

Olet lapsellinen, jos mielestäsi kiltteys on vain hymyilyä ja "ole hyvä ja kiitos" -fraasien hokemista. 

Vierailija
91/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen keski-ikäinen nainen ei ole nyt varmaan se kaunis mitä palstan aloittaja tarkoitti..

Vierailija
92/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen keski-ikäinen nainen ei ole nyt varmaan se kaunis mitä palstan aloittaja tarkoitti..

Näen viestisi tarkoituksen, se on: Älkää luulko itsestänne mitään. Voit olla huoleti, emme luule.

Tiesitkö, että tämä foorumi on erittäin suosittu, ja täällä käy kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä. Suurin osa ihan muuta kuin "tavallisia keski-ikäisiä naisia". Et voi tietää, minkä näköisiä tänne kirjoittaneet ovat. Ne, jotka kertoivat kokemuksistaan kauniina, luultavasti ovatkin sitä, tai ovat olleet, minkä he ovat myöskin kertoneet, eli tiedostavat kyllä iän tuomat muutokset. Ei kukaan tarvitse sinulta mitään näpäytystä. Sen infoarvo on vain se, että sinulla on ikävä, ilkeä luonne.

Vierailija
93/93 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa..rehellisesti? Tiedän että saan melkein kenet haluan. Olen vienyt isosiskoni miehiä 2 kappaletta sänkyyn. Kavereiden miehiä ollut useampia. Olen ollut se, jonka kanssa petetään omaa naistaan. Olen iloinen luonteeltani lisäksi ja kiltti joten kavereita riittää vaikka muille jakaa. Mutta olen yksinäinen. En tiedä miksi. Hauskaista on se, että oikeasti jopa tiedän olevani kaiken keskipiste jos niin haluan mutta silti koen yksinäisyyttä. Ja kyllä, minulla on mies jonka kanssa 3 lasta. Ja ihana uskollinen mies onkin. Mutta itse petän. Syy, saan kenet vain ja tulee joskus sellainen olo, että tämä kaikki tasapaksu ei ole minua varten. Ansaitsen jotain parempaa.

Toivon että tämä on trolli. Oletko pohtinut asian käsittelemistä terapiassa? Kannattaisi, koska ei ole normaalia olla noin moraalin tunnoton. Käytät ihmisiä marionettinukkeina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi