Poliisi ei saa lähettää kikkelikuvia virka-asussa, vaikka se olisi lähetyksen saajalle ok
https://yle.fi/uutiset/3-12527852
Varokaa mammat, kun seksiviestittelette komeiden poliisien kanssa.
Kommentit (29)
Hetkonen... Siis mistä työpaikka on saanut tietää, että yksi lähettelee kikkelikuvia työasu päällä? Onko tää vastaanottaja lähettänyt kuvat sinne? Ja jos on niin miksi? Eikö olekaan halunnut niitä?
Tapahtunut 2014-2015. Yksi sellainen juttu, joka olisi saanut minun puolestani vanhentua. Kyseessä oli kahden aikuisen vapaaehtoinen vistittely. Kuka tämänkin riehan taas aloitti?
Miksi tuollainen veisi kenenkään luottamusta suomen epäluotettaviin poliiseihin, kun niillä on kuitenkin oikeus rikkoa lakeja. Eikä tuollaisesta kukaan saa kenkää poliisin virasta. Verratkaa vaikka siihen, kun poliisit salaa katselevät työhön liittymättömiä henkilötietoja oikeudetta saavat he siitä pienemmän sakon, kuin punaisia päin kävelystä. Esim.sosiaali virkailija tai hoitaja sen sijaan saa potkut.
Anteeksi, opiskelen suomea vieraana kielenä. Joten minun on aloitustekstistä hieman vaikea ymmärtää, mitä tässä on tapahtunut.
Onko poliisi lähettänyt kikkelikuvat virka-asuun pakattuna? Onko poliisilla ollut virka-asu päällä kun hän on kikkelikuvia lähettänyt? Vai mitä tässä on tapahtunut? Te suomalaiset olette hassua kansaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä peniksestä pitää kuvia lähettää. Pitäkää housuissanne se tai miehet katselkoon niitä keskenään kun se niin kiinnostaa.
Miksi naiset ottaa seksikuvia itsestään? Ja vielä voimaantuu siitä. Ehkä ne miehetkin haluaa voimaantua.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, opiskelen suomea vieraana kielenä. Joten minun on aloitustekstistä hieman vaikea ymmärtää, mitä tässä on tapahtunut.
Onko poliisi lähettänyt kikkelikuvat virka-asuun pakattuna? Onko poliisilla ollut virka-asu päällä kun hän on kikkelikuvia lähettänyt? Vai mitä tässä on tapahtunut? Te suomalaiset olette hassua kansaa...
Joo, suomalaiset on ainoa kansa missä otetaan alastonkuvia tai on mitään seksuaalista häirintää, ei missään muualla oo sellaista.
Nyt tämä sai minut kaipailemaan sitä yhtä poliisimiestä. 😟
Uuuuuuuuuh.