Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät ministerien- ja kansanedustajien avustajiksi

Vierailija
29.10.2025 |

Miksei Kaisa Juuso palkannut yhtään työtöntä henkilökohtaiseksi avustajakseen?

"

Kansanedustajille tuli mahdolliseksi palkata henkilökohtainen avustaja vuonna 1997.

Eduskunta-avustajan tulee olla täysi-ikäinen ja läpäistä turvallisuusselvitys. Muutoin eduskunta ei aseta hänelle kelpoisuusvaatimuksia."

Eli ei ole kelpoisuusvaatimuksiakaan, joten tässä kaiken järjen mukaan pitäisi olla työmahdollisuuksia työttömille. Miksi näin ei kuitenkaan ole? Onko KOSKAAN palkattu yhtään työtöntä eduskunta-avustajaksi??!!

Muuttakaa ne puheenne konkretiaksi, ja palkatkaa työttömiä eduskunta-avustajiksi!!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin laittavani joka viikko hakemuksen jonkun kansanedustajan avustajaksi, jos olisi jäänyt työttömäksi. Ehdin kuitenkin saada eläkeviran ennen sitä.

Vierailija
2/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kun ylioppilastutkinto pätevöittää työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajien määrä tulee puolittaa, niin saadaan mittavat säästöt.

Vierailija
4/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisitko itse mieluummin jonkun random työttömän vai oman poikasi?

Vierailija
5/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin laittavani joka viikko hakemuksen jonkun kansanedustajan avustajaksi, jos olisi jäänyt työttömäksi. Ehdin kuitenkin saada eläkeviran ennen sitä.

Nauti suojatyöpaikastasi.

Vierailija
6/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kun ylioppilastutkinto pätevöittää työhön.

Tuossahan ei edes ollut mitään pätevyysvaatimuksia. Vain turvallisuusselvitys on läpäistävä.

Vierailija
7/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi minulle, mutta yksikään kansanedustaja ei minua tuohon hommaan ottaisi. Hölmö aloitus. 

Vierailija
8/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että kukaan nykyisistä avustajista ei ole ollut työttömänä ennen pestin saamista? 

Vierailija
9/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi minulle, mutta yksikään kansanedustaja ei minua tuohon hommaan ottaisi. Hölmö aloitus. 

itse olet hölmö lammas.

Vierailija
10/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vtustako me tiedetään miksi Juuso palkkasi poikansa ennemmin kuin tuntemattoman työttömän. Toki niin tekisin itsekin jos olisin kansanedustaja. 

Vierailija
11/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sopisi. En jaksaisi pokkuroida henkilölle, jolla on mennyt kusi niin pahasti päätä, että se lorottaa korvista jatkuvasti ulos.

Vierailija
12/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että kukaan nykyisistä avustajista ei ole ollut työttömänä ennen pestin saamista? 

ei ole mitään näyttöä että yksikään nykyisen hallituksen jäsenistä olisi toiminut moraalisesti oikein muutenkaan.

Heistä on vain huutelemaan "menkää töihin!", mutta kun pitäisi itse konkreettisesti tehdä jotain, menee se pirunhäntä koipien väliin...

Vierailija
13/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olet hölmö lammas.

En tiennytkään että täällä kirjoittaa nykyisin myös 3-vuotiaita. 

Vierailija
14/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sopisi. En jaksaisi pokkuroida henkilölle, jolla on mennyt kusi niin pahasti päätä, että se lorottaa korvista jatkuvasti ulos.

Ai niin, ja suoli niillä on niin tukossa, että paskaa tulee suusta ulos jatkuvasti.

Vierailija
15/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vtustako me tiedetään miksi Juuso palkkasi poikansa ennemmin kuin tuntemattoman työttömän. Toki niin tekisin itsekin jos olisin kansanedustaja. 

eli nepotismi ei ole sulle mikään ongelma? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!"?

Vierailija
16/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pokkuroida? Ei avustaja ole sama asia kuin palvelija tai orja

Vierailija
17/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Juuson pojan työ-statuksesta ole julkista tietoa. Ylioppilas neljän vuoden takaa ja viimeisin työkokemus Gigantista. Jos on yhtä pätevä ollut työssään kuin äiteensä, niin paikallisesti irtisanottu  asiallisen, ei painavan, syyn takia, - tai vaihtoehtoisesti hallituksen toimien supistaessa kotimaista kysyntää Gigantti on irtisanonut henk.kuntaa, että riittää osinkoihin varoja.

Vierailija
18/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole mitään näyttöä että yksikään nykyisen hallituksen jäsenistä olisi toiminut moraalisesti oikein muutenkaan.

Heistä on vain huutelemaan "menkää töihin!", mutta kun pitäisi itse konkreettisesti tehdä jotain, menee se pirunhäntä koipien väliin...

Ai sä olet niin nuori ettet tiedä mikä ero on kansanedustajalla ja hallituksella. No se selittää paljon. 

Vierailija
19/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olet hölmö lammas.

En tiennytkään että täällä kirjoittaa nykyisin myös 3-vuotiaita. 

Sulle nepotismi on ok? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!", mutta et palkkaa työttömiä vaan sukulaisiasi? Olet moraaliton nolla.

Vierailija
20/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kansanedustajista ei ole hallituksessa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän