Miksi yli 50 vuotiaat eivät aja sähköpotkulaudalla ja istu puistojen nurmikoilla niin kuin nuoret tekee?
Kommentit (146)
Olen alle 30 enkä ole ajanut sähköpotkulaudalla enkä tapaa istuskella nurmikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Oon vielä nuori aikuinen ja mun mielestä noi sähköpotkulaudat on niin turhia kapistuksia. Laiskojen turhakkeiden liikkumismuoto.
M28
Liikennesääntöjä osaamattomien ja noudattamattomien laiskojen turhakkeiden liikkumismuoto.
Saisi laittaa ne ajokortin taakse, kuten esim. Saksassa on tehty.
Koska heitä ei kiinnosta. Ei muakaam kiinnosta sähköpotkulaudat eikä nurmikolla istuminen. T: 43v
Jotkut nuorista tekevät noita asioita.
En tiedä mitään niin typerää kuin yleistäminen
Kyllä varmasti jossain on ainakin 1 yli 50v joka sähkölautailee ja istuu nurmikoĺla. .
Olen 48v, kävelen mielummin kuin käytän sähköpotkulautaa, koska kävely polttaa kaloreita. Olen istuskellut nurmikolla useampaan otteeseen tänä kesänä
Suomessa on perinne, että noin 35-40-vuotiaana aletaan olla tylsiä, koska se kuuluu aikuisuuteen. Ei kehdata tehdä enää asioita yksinkertaisesti, koska ei haluta poiketa isosta massasta.
Koska:
- sähköpotkulaudalla pääsee hengestään helposti
- puistossa istuvat vain ne, joilla ei metsä ala talon takaa.
Kyllä olen nähnyt muutamia vanhuksia sähkölaudoilla, vaikka tämä on syrjäinen paikka ja luulisi että 80-luvulle jumahtanut, mutta ei onneksi!
Tiedät sitten itse kun oot + 50-vuotias. Jokainen sukupolvi luulee olevansa parempi, kestävämpi ja fiksumpi kuin edelliset. Ikävä kyllä näin ei ole ja se kyllä valkenee sinnullekin aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on perinne, että noin 35-40-vuotiaana aletaan olla tylsiä, koska se kuuluu aikuisuuteen. Ei kehdata tehdä enää asioita yksinkertaisesti, koska ei haluta poiketa isosta massasta.
Mä olen vanhempi jo 50 v. Mä en ajattele, että jotkut asiat on lapsellisia. Kyse on pelkästään itsesuojeluvaistosta. Ei hyvä heilu, jos satut vetämään lipat laudalla.
Yritäpäs itse mummona tasapainoilla potkulaudalla tai kokeile vaikka istua hetki lattialla ja yrittää päästä könyämään sieltä ylös . Tiukkaa tekee näin + 30 veenäkin :D
Tekisi mieleni kokeilla sähköpotkulautaa, mutta en tiedä miten se otetaan käyttöön? En kehtaa kysyä ohikulkijoilta. Istun mielelläni nurmikolla paikalla, jossa muut eivät näe, miten vaikeasti könyän nivelrikkoni takia ylös. Oikeasti hävettää, kun nivelrikko tehnyt entisestä, reippaasta ihmisestä jo tässä iässä mummelin. Vaikka ikä ei tunnu egossani. N.56
Viikko sitten polkupyörälläkin riittävän tiukka tilanne, aivan hilkulla kolari auton kanssa :/
Ulkona istuskelen omalla takapihalla ja kaupungilla kävelen, iltariennoista tulen taksilla kotiin. Ei tarvetta tai toivetta kummallekaan.
Pakko todeta, että aika karua kuinka monella om liikkuvuudesta ja tasapainosta kiinni. Ymmärtäisin kasikymppisellä, mutta viiskymppisenä alkaisin kiiruusti reenaan jollei lattialta pääse ylös tai tasapaino riitä. Huh - ei tässä nyt vielä niin vanhoja olla!
N52
Koska mä käyn juoksulenkeillä, noin 50 km viikossa ja istun mieluummin joogamatolla kuin nurmikolla.
Skuutit ovat typeriä, turhia ja vaarallisia. Minkäänikäisten ei pitäisi ajella niillä.
lähtevät sen piippua polttelevan hopeaketun matkaan?