Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias sinkku, pelkään jääväni yksin ja että elämä on ohi

Vierailija
03.02.2024 |

Minulla on lapsi, töitä, ystäviä. Mutta kaipaisin parisuhdetta ja haaveilen vielä toisesta lapsesta. 

Tunnen olevani jossain välitilassa. En käy enää missään, en näe ystäviä, en edes silloin kun lapsi on isällään. Tuntuu, että elämä on ihan seisahtunut ja pelkään sen menevän kokonaan ohi. 

Onko tämän ikäisellä enää toivoa saada rakastava parisuhde, ehkä lapsi, sekä sisältöä elämään ja vaikka joskus jotain ihania aikuisten juhlia? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on toivoa. Miksi et käy missään?

Vierailija
2/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on toivoa. Miksi et käy missään?

En tiedä missä kävisin ja kenen kanssa. Kaikilla ystävillä on myös pieniä lapsia eikä kukaan käy missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt hankkia sisältöä elämääsi jonkin muun kuin juuri tuon haaveen kautta. Pohdi sen sijaan mihin voit juuri tässä hetkessä vaikuttaa ja mistä uusista asioista saisit lisää elämäniloa. Epätoivoisena parisuhdetta etsivät päätyvät usein vain epätoivoisiin parisuhteisiin. 

38 v on vielä nuori. Onni on mielentila, johon voit itse vaikuttaa. 

Vierailija
4/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti nainen? Eli kyllä, sinulla on mahdollisuus löytää vaikka mitä vielä elämässäsi. Lapsen kanssa tulee kiire, mutta parisuhteen löydät aivan varmasti. Ihan itsestäsi se on kiinni.

Vierailija
5/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos kuvittelet parisuhteen olevan elämisen merkki. Miksi?

Vierailija
6/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äkkiä pakastamaan munasoluja. 

Vierailija
7/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 38v. , niin sen lapsen kanssa on kiire! Mutta parisuhde on tietenkin ihan mahdollinen.

Vanha sukulainen löysi aviomiehensä yli viisikymppisenä, ehtivät olla naimisissa parikymmentä vuotta ja onhan niitä kumppaneita kohdattu vanhempanakin.

Vierailija
8/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan "elämisellä" vain parisuhdetta. Kaipaan kovasti sekä parisuhdetta ja romanttista rakkautta, että sisältöä elämään ja ihania aikuisten juttuja. Tänäänkin illalla töistä kotiin tullessani näin matkalla monia iloisia juhlivia porukoita ja mietin, että ei minulla ole ollut mitään tuollaista enää pitkään aikaan. 

Vierailija
9/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan "elämisellä" vain parisuhdetta. Kaipaan kovasti sekä parisuhdetta ja romanttista rakkautta, että sisältöä elämään ja ihania aikuisten juttuja. Tänäänkin illalla töistä kotiin tullessani näin matkalla monia iloisia juhlivia porukoita ja mietin, että ei minulla ole ollut mitään tuollaista enää pitkään aikaan. 

Ne ajat vaan ovat meillä kasivitosilla tai kutosilla jo ohi. Nuo porukat ovat hajaantuneet jo kaikkialle maailmaan ja suurimmalla osalla on perhettä. On aika löytää ilo ja onnii jostain muualta. Tai sitten menet Tinderiin, missä kaikki muutkin meidän ikäluokasta epätoivoisina pyörivät.

Vierailija
10/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti + lapsi paketti. Ei kiitos

M

Vierailija
11/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan pienen taivuttelun jälkeen laitoin 50:lle äidilleni ilmoituksen Deitti-nettiin, kun muutin ulkomaille. Siihen vastasi passeli mies ja maksoivat lentolippuni, että pääsin häihin.

Vierailija
12/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aikoinaan pienen taivuttelun jälkeen laitoin 50:lle äidilleni ilmoituksen Deitti-nettiin, kun muutin ulkomaille. Siihen vastasi passeli mies ja maksoivat lentolippuni, että pääsin häihin.

Näin se käy, kun ei vaadi liikaa miehen ulkonäöltä.

Vierailija
13/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ehdottaisit kavereillesi tyttöjen iltaa tms? Voisi piristää ja toimia ensiaskeleena uuteen elämääsi kyllä se siitä.

Vierailija
14/15 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi ihanista ja kannustavista vastauksista. 

Olin viimeisimpään miesystävääni niin järisyttävän rakastunut, että ehkä siksikin pelkään kaikkea ja etten koskaan enää löydä ketään. Tai ainakaan ketään sellaista, jota kohtaan tuntisin yhtä vahvoja tunteita. 

Haluaisin ylipäätään tuntea elämässä jotain. 

Vierailija
15/15 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule aloittaja.

Kyllä se nyt auttamatta on ohi, elämä :(

Laahaudu nyt jonnekin syrjäiseen paikkaan ja kaiva hautasi.

Kuuletko miten korpit raakkuvat, ne vaistoavat pitopöydän kohta odottavan. Itke, onneton kadotetttu sielu...