Mistä apua pahoihin PMS-oireisiin? Tuntuu, että pää räjähtää!
Nyt jos olis purkillinen tabletteja niin vetäisin ne kurkusta alas! On vaan niin paha olla!
Kommentit (21)
niin käy lääkärissä. kipua ei kannata kärsiä!!!
auttaa mulla PMS-oireisiin. Siis liikunta koko ajan, säännöllisesti, ei vaan PMS- aikaan. Jotkut tutut on saaneet apua homeopaatilta.
Homeopaatin vastaanotolla vierailua suosittelen, kummassa tahansa tapauksessa.
Mä en edes tiennyt mitä PMS on, ennen parisuhdetta. Nyt tiedän, että säännöllisesti kerran kuukaudessa, pari päivää ennen kuukautisia mietin, mitä ihmettä näen puolisossani. Onneksi hän on oppinut tuntemaan kuukautiskiertoni myös, eikä ole moksiskaan.
apteekissa syömään b-vitamiinia. En muista mitä niistä, mutta tietävät kyllä. Säännöllinen syönti on ainakin mulla auttanut " vanteen kiristykseen" .
Mielessä jo melkein ero siintää vaikka mies vain nukkuisi kiltisti
vieressä. Ihan kamalaa. Pitäis kai kysyä gyneltäniitä keltarauhaistabuja, kuulemma auttavat kierron lopulla pahoihin mielenoloihin. Jos joku tietää tästä enemmän niin kertokaa!
koska mun pms on niin paha, että silloin halusin aina tappaa itseni
liikunta, oikea ruokavalio, lepo. Pahassa tapauksessa mielialalääkkeet osan kuukaudesta otettuna.
tästä ja hän määräsi mulle Seroxat-lääkettä 1-7 päivää ennen menkkoja. Mä voin melkein kalenterista kattoa, että kiertopäivä 23-25 vituttaa niin että voisin murhata jonkun. Sen jälkeen alkaa ahminen, ja syön kuin sika. Lapsi ja mies ärsyttää niin, että meinaan pakahtua kiukkuuni. Nyt meinaan eka kerran kokeilla tabuja, nyt mennään kiertopäivässä 14. Jännää, auttaakohan ne?
Kiertopäivinä 8-13 (ennen ovista) käyn ihan kuumana ja seksiä tekee mieli, kun PMS alkaa voisin vaikka puukottaa lähentelevää ukkoa. Onko kellään samanlaista????
Pre Menstrual Syndrome = kuukautisia edeltävä oireyhtymä
ja niitä oireita oli kuvattu yllä : )
Hullun lehmän tauti ;D
kirjotin just tossa aikaisemmin että vaikeaa on!
Pitää kysyä tuota lääkettä gyneltä.
Ovatko ne auttaneet? Tule kertomaan tänne palstalle kun olet
pari kuukautta niitä popsinut. Voiko lasta yrittää samanaikaisesti?
Mulle tulee vaan hirveä päänsärky mutta mieiliala ei muutu yhtään. Syön Diane Novaa, jota yleensä haukutaan kaiken pahan aluksi ja lopuksi. Vaihda pillerimerkkiä jos siis syöt jotain.
ainoat mitkä auttoivat olivat nuo masislääkkeet, MUTTA kun söin noita niin eipä ollut tunteita, ei ilon, ei surun, vain tasaisen tunteeton haamu olin. No, nyt sitten pari kiertoa sitten hermostuin ja päätin koittaa eloa ilman masislääkkeitä, huoh, mitkä oireet =/, mutta toisaalta on ihanaa, että on tunteita.
Liikuntakaan ei auta, kuin sen pienen hetken kun tulen jumpasta kotiin...
Tuota kierukkaa en ole koittanut, mutta paljon hyvää olen siitä kuullut. Sitä ehkä seuraavaksi?
Vierailija:
ainoat mitkä auttoivat olivat nuo masislääkkeet, MUTTA kun söin noita niin eipä ollut tunteita, ei ilon, ei surun, vain tasaisen tunteeton haamu olin.
Vaihdoin ne lääkärin suosituksesta mäkikuismatuotteeseen ja vaikkeivät ne yhtä tehokkaita olekaan, minua auttoi se, että lääkäri (fiksu nainen) sanoi, että kyllä ihmisen elämään kuuluvat myös negatiiviset tunteet, niitä ei kannata kokonaan turruttaa.
T:aikaisempi " kaiken" kokeillut =)
Vierailija:
T:aikaisempi " kaiken" kokeillut =)
ei kai e-pillereiden käyttäjillä mitään PMS-oireita olekaan? Eihän silloin edes munasolu irtoa ja eikös ne kuukautisetkin ole tavallaan keinotekoiset?
PMS-oireethan aiheutuvat nimenomaan hormonien rajusta heilahduksesta, kun munasolu ei hedelmöitykään irrottuaan.
Musta on kauheaa ajatella, että jopa nykyajan äidit " nappaavat" tuosta vaan vitukseen mielialalääkkeitä. Ymmärrän toki jos on todella sairas, mutta muutaman päivän takia, johonkin joka on kuitenkin varsin luonnollista.
Todella karmivaa!!
Mulla ainakin on auttanut. Paljon kasviksia jne. jne.