Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onkohan BB:n katsojamäärät tippuneet?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jenni ja Hanne saisivat poistua mahdollisimman pian, puhumattakaan Kakista. Uusissa on jotenkin mukavampia tyyppejä. Sääli, että todella söde Jaakko poistui talosta niin nopeasti.
ja seuraan yhtä paljon kuin alussa.
Ja jopa mun mies jättää välillä katsomatta, se on sentään melkoinen fani.
Talossa on huono henki, sen katsomisesta ei tule hyvälle tuulelle.
Alue: Aihe vapaa
nykyään silloin tällöin. Netistä tulee silmäiltyä päivittäin uutisia, en siis ole tippunut vielä ihan kärryiltä:)