Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uimarantaa ja aiheutti palauteryöpyn - Näin hän perustelee puheitaan

Lapsiperheet ärsyttää monesti
04.07.2022 |

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008924340.html

Mitä mieltä?

Itse ajattelen että mä myös varmaan sohaisen muurahaispesää nyt täs kohtaa omalla mielipiteelläni, mutta oon itekin huomannut että lapsiperheet on niitä pahimpia mölyäjiä ja sotkijoita, joten mun puolesta tällänen olis ihan hyvä idea. Onhan niitä lomamatkojakin etelään vain aikuisille.
Mikään muu ei ärsytä niin paljoa kuin se että rannalla on kauhea pärskiminen, meteli, ölinä ja mölinä. Mä niin aina yritän kovasti käydä läpi mun lapsilleni käytössääntöjä että A. Toisten päälle ei pärskitä vettä. B. Sen minkä tuot niin sen myös viet (mm. roskat). C. Vältetään turhaa meteliä ja mölinää. D. Jos meno menee villiksi niin sitten mennään rannalle istumaan ja rauhottumaan.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi vanhusvapaa kunnan uimaranta? Tai keski-ikäisistä? Miksi yli 65-vuotiaan muka pitäisi päästä jokaiselle kunnan rannalle? Jos kunnallisia rantoja on 30, jäisi vanhusten käyttöön edelleen 29 rantaa.

Vierailija
82/91 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi vanhusvapaa kunnan uimaranta? Tai keski-ikäisistä? Miksi yli 65-vuotiaan muka pitäisi päästä jokaiselle kunnan rannalle? Jos kunnallisia rantoja on 30, jäisi vanhusten käyttöön edelleen 29 rantaa.

Hyvä pointti. Kuka, varsinkaan lapsi, haluaisi uida vedessä, joka on marinoitu tenavaipoissa muhineella kusella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Kuka, varsinkaan lapsi, haluaisi uida vedessä, joka on marinoitu tenavaipoissa muhineella kusella.

Vanhukset myös levittävät usein sairaalabakteereita.

Vierailija
84/91 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kunnassa on useita uimarantoja joten olisiko se nyt paha jos olisi edes yksi rauhallinen ja hiljainen ranta?

Vierailija
85/91 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat ainakin lopettaa sen lasten paskaperseiden huljuttelun rantavedessä vaipanvaihdon yhteydessä. Ei ihme että tulee kolibakteeria ym.🤢🤮

Vierailija
86/91 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret pojat valtaavat laiturit. Juoksevat siellä. Ainakin alueenrannalla ja soutustadionilla.

Laiturit pitää saada lapsivapaiksi.

Pahastusko sinä kovastikin tuosta? Meinaako tulla tippa silmään? Suru puseroon? Onko mielestäsi epistä, että sinä olet nykyään pelkkä kakkapylly ja lapset saavat pitää kivaa?

Kaikki ihmiset on kakkapyllyjä, ei se uloste korvastakaan tule. Paitsi sinulla näyttäisi tulevan suusta.

Vierailija
87/91 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivapaa kylpyläkin olisi toivomuslistalla.

Saat perustaa sellaisia lisää koska vaan. Anna mennä. Toivottavasti on aika turha toive, että julkisella rahalla sellaisia perustettaisiin.

Vantaan Flamingosta osa tosin on jo vain aikuisille. Mene sinne aikuistelemaan. Itse en lapsiani flamingoon tuon takia vie.

En ymmärrä teitä mielenvikaisia äitejä.

Mitä se on sinulta ja rääkyviltä pennuiltasi pois, jos rentoutumiseen tarkoitettu spa on lapsilta kielletty?

Siellä on iso vesipuisto pennuillesi kuitenkin.

Onko sinulle joku ongelma myös se, että jos joku ihminen varaa mistä tahansa hieromosta itselleen vaikka intialaisen päähieronnan tai kuumakivihieronnan, ja maksaa siitä rahalla. Eihän sinnekään si

Sinänsä minulle on aivan ok, että tuollainen paikka on, koska se on yksityisellä rahalla perustettu. Minä en vain sinne maksa rahaa senttiäkään, koska minusta konsepti ei ole sopiva. En tule viemään lapsiani paikkaan, jossa on heiltä kiellettujä alueita. En pidä heitä 2. luokan kansalaisina ja minusta tällainen palveluasetelma heijaistelee sitä. Minun oikeuteni kuluttajana on tehdä tämä valinta. Ymmärrätkö? Miksi otat tästä pultit? Minulla on vapaus valita. Sinä saat toki käydä Flamingo Spassa aikuistelemassa niin paljon kuin lystäät. Minä laitan rahani muuhun.

Ja minun "pentuni" eivät ole tuolla todellakaan käyneet rääkymässä. Itse todennäköisesti rääyt enemmän kuin he.

Julkisen palvelun kohdalla kuitenkin ikärajat olisivat täysin sopimattomia. Sellaisen ehdottaminen on täysin typerää. Niin kuin on myös toisen kutsuminen mielenvikaiseksi, kun hän käyttää omaa oikeuttaan valita, minne rahansa vie.

No ethän sinä mikään mielenvikainen ole. Päinvastoin, hienoa, että olet niin vastuuntuntoinen, että boikotoit osittain lapsilta kiellettyjä paikkoja olemalla viemättä lapsiasi sinne. Olisipa useampi kaltaisesi. Esimerkiksi kaikki lapsiperheet.

- eri

Vierailija
88/91 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko jonnekin saada rannan jossa ei olisi lihavaa porukkaa? Jos iän takia saa syrjiä, niin miksei ulkonäön?

Minä haluaisin rannan jossa ei ole yhtään vihervassulesbohuoraa. 

Vierailija
89/91 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi "hiljainen ranta?"

Vierailija
90/91 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne lasten roskat kantaa sinne rantsulle. AIKUINEN.

Vierailija
91/91 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea. Ongelma on vaan se, että aikuisten rannat valloittaa joku tietty ryhmä, kuten p-ervot, jotka sitten karkottaa muut ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi