Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakan kerjääjät prkl!

Vierailija
04.07.2022 |

Ärsyttää, kun tuntuu, että joka kerta nyt kesäaikaan kun pistää savuksi, on heti joku Lokki siinä: "hei anteeks mut voisiks heittää yhen tupakan?". Nämähän on pahempia kun feissarit!! Ei edes ärsyttäisi niin paljon, jos joku joskus kysyisi, voisinko myydä yhden, mut ilmaiseksi pitäisi vaan alkaa kaivella ja heittää. En voisi!! Ei se rööki mullekaan ilmaista oo!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan mielelläni, kun olen itsekin ollut pienituloinen ja niksoissa. En kyllä kehdannut aikanaan itse mennä keneltäkään pyytämään. Alaikäisiltä vaikuttaville en tietenkään anna.

Ja ehkä 7/10 kerrasta ne kysyy, että voinko myydä yhden. En ota heidän viiskytsenttisiään.

Vierailija
2/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta julkisella paikalla, niin ei tule ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta lainkaan, niin pääset siitä ongelmasta.

Vierailija
4/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä ikävämpääkin porukkaa. Ne jotka yrittävät pummata röökiä, mutta haluavat oikeasti haastaa riitaa jonkun kanssa. Se ettei polta on näille ihan sama kun kieltäytyy tarjoamasta röökiä, ja jo aletaan rähistä

Vierailija
5/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä samaa asiaa kirosin taas kerran viime viikonloppuna. Olin viihteellä, niin koko ajan joku oli pummimassa. Minä en pummi ikinä. Siis miten vetussa jos poltat tupakkaa, niin edes voi tulla tilanne, ettei sinulla sitä ole? Ja kun noita tyyppyjä on iha tanan paljon!

Vierailija
6/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen annoin aina, nyt en enää koskaan. Liian tyyristä tavaraa tuntemattomien kouriin syydettäväksi.

Vierailija
7/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä samaa asiaa kirosin taas kerran viime viikonloppuna. Olin viihteellä, niin koko ajan joku oli pummimassa. Minä en pummi ikinä. Siis miten vetussa jos poltat tupakkaa, niin edes voi tulla tilanne, ettei sinulla sitä ole? Ja kun noita tyyppyjä on iha tanan paljon!

Ei kun ne on näitä jotka "ei polta". Paitsi toki askillisen kenen tahansa muun tupakkaa aina kun juovat lasillisenkin jotain alkoholijuomaa.

"En viitsi ostaa kun en polta oikeasti."

Vierailija
8/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu, istuin puistonpenkillä kääntämässä sätkää niin eikös kohta kuulu "Hei oisko sulla heittää rööki?" 

Vierailija
9/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ne on näitä jotka "ei polta". Paitsi toki askillisen kenen tahansa muun tupakkaa aina kun juovat lasillisenkin jotain alkoholijuomaa.

Minä oikeasti poltan vain humalassa ja siksi  ostankin aina askin, kun nolottaa pummia muilta.

Vierailija
10/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oikeasti poltan vain humalassa ja siksi  ostankin aina askin, kun nolottaa pummia muilta.

Kiitos. Kunpa muutkin kännisauhuttelijat olisivat kuten sinä.

Vierailija
11/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ainoa kerta kun minulta on pyydetty tupakkaa se oli äärimmäisen kohteliaasti "anteeksi neiti voisitteko myydä tupakan 20 sentillä". :D Annoin ilmaiseksi.

Nykyhinnoilla en kyllä ilmaiseksi anna.

Vierailija
12/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin totta. Mulla on yksi sellainen kaverikin. Hänellä ei useinkaan ole omaa tupakkaa, koska "poltan vain juodessa". Se sitten velvoittaa meitä muita tarjoamaan vai? Luulisi sitä suuremmalla syyllä raaskivan ostaa röökinsä, kun ei polta päivittäin.

Vierailija
13/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ylipäätään tapana pummia tupakkaa? Ei kukaan tule kadulla pummimaan jäätelöä tai suklaata jos sitä syöt.

Vierailija
14/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin metroasemalla tai Itiksessä ei kannata pistää tupakaksi. On suoranainen ihme, jos ei yksikään tule pummaamaan tupakkaa/jämiä.

Vierailija
15/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan melkein aina kun vain pystyn, en aina.

Vierailija
16/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yleensä tarjotaan rahaa tupakasta. En ala ottamaan kenenkään köyhän 2-euroista yhdestä röökistä. Nuoren näköisille en itsekään anna.

Vierailija
17/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ylipäätään tapana pummia tupakkaa? Ei kukaan tule kadulla pummimaan jäätelöä tai suklaata jos sitä syöt.

Niin muuten, mistä toi on alkanut ja yleistynyt? Eihän kukaan tule esimerkiksi juna-asemalla pyytämään multa banaanista haukkua.

Vierailija
18/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei pummita melkein ikinä, ja poltan aika paljon myös julkisilla paikoilla. Siis on pummittu kerran vuoden aikana.

Omastakin mielestä pummiminen on noloa mutta joskus joudun pummimaan jos tupakat loppuu yhtäkkiä eikä voi ostaa lisää just nyt.

Vierailija
19/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ahnetta porukkaa.

valittaa jostain tupakan pyytäjästä.

katso ettei itsellesi tule sellaista tilannetta... että joudut joltain pyytämään jotakin......

Vierailija
20/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yleensä tarjotaan rahaa tupakasta. En ala ottamaan kenenkään köyhän 2-euroista yhdestä röökistä. Nuoren näköisille en itsekään anna.

Tarjosin muutama vuosi sitten kieltämättä alaikäisen näköiselle mutta noin 190 cm pitkälle hujopille tupakan hänen pyynnöstään. Ajattelin siis hänen olevan noin 17-vuotias ja hellyin. Istuin bussiypysäkillä ja vieressäni istunut vanha rantojen mies kysyi tältä tyypiltä että minkäs ikäinen olet ja mitä meinaat kesälomalla touhuta.

"Täytän ensi kuussa 14."

Oh well.