Bataatti ja kookosmaito on ykkösinhokkeja ruoka-aineita
Jos joku käskisi tuomaan kaupasta bataattia, niin sanoisin, että voit hakea itse.
Kommentit (16)
On sulla Ap isot ongelma(t). - Miten ajattelit ratkasita ja selvitä siitä.
Yliopisto-opiskelija
Vierailija wrote:
Ja tänne piti avautua moisesta? Täällä käsitellään hiukan isompia asioita kuin jonkun randomin ruokamieltymyksiä.
Hah hah hah hah! Sekoitat tämän paikan johonkin toiseen.
No sitten Filippiinit ei ole sinun lomapaikkasi.
Kookosmaito on ihanaa. Nyt kun saisi kookosmaitoon tehtyä tofu-nuudelikeittoa höyryävänä eteen niin ai että
Vierailija wrote:
Kookosmaito on ihanaa. Nyt kun saisi kookosmaitoon tehtyä tofu-nuudelikeittoa höyryävänä eteen niin ai että
Hyi helvetti. Ei tuollaista pskaa voi syödä muuta kuin älyllisesti vajaat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Etpä ole kauheasti matkustellut. Itse olen kiertänyt mm. Aasian maita, joissa kookosmaito on suosittua
Mikä vika bataatissa on? Eikö se ole käytännössä peruna, vähän makeampi vain.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Etpä ole kauheasti matkustellut. Itse olen kiertänyt mm. Aasian maita, joissa kookosmaito on suosittua
Ei se sitä poista, että kookos on oikeasti ihan hirveän pahaa. Ei sellaista olomuotoa sille olekaan missä se olisi siedettävää. Bataatti on mielestäni hyvää, mutta kookos on vain pelkästään kuvottavaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä olen myös siellä kiertänyt mutta kukaan ei pakottanut minua koskaan kookosmaitoa juomaan tai sellaisia ruokia syömään, missä sitä oli. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, en syö enkä juo noita.
Mun inhokkeja on korianteri ja jeera. Molempia tunnutaan tunkevan nykyään joka paikkaan. Korianteri maistuu minun suussa saippualle, ja jeera lähinnä sille mille jalkahiki haisee. Yöks.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei se sitä poista, että kookos on oikeasti ihan hirveän pahaa. Ei sellaista olomuotoa sille olekaan missä se olisi siedettävää. Bataatti on mielestäni hyvää, mutta kookos on vain pelkästään kuvottavaa.
Kookosmaito on väärin käytettynä pahaa, aasialaisiin ruokiin sopii jos osaa käyttää oikein. Minä en osaa.
Bataattisosekeitto kookoskermalla 💚
Minustakin on ikävää jos hyvä ruoka pilataan sotkemalla kookosta kastikkeisiin. Kookosmaito voi olla hyvää sellaisenaan mutta ruokiin sitä ei tarvitse lisätä.
Vierailija wrote:
Ja tänne piti avautua moisesta? Täällä käsitellään hiukan isompia asioita kuin jonkun randomin ruokamieltymyksiä.
Pasĸapostausta ja trolleja täällä on enimmäkseen. Nekö ovat niitä isompia asioita™?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä väliä sillä on vaikka pska olisi suosittua jossain muualla? Oletko tyypillinen nykypäivän "no kun ulkomaillakin"-juntti, joka tekee asioita mistä ei tykkää, mutta pakko tehdä kun ulkomalillakin tehdään niin?
Ken pskasta tykkää (kuten tofusta ja kookosmaidosta), on älyllisesti vajaa.