Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bataatti ja kookosmaito on ykkösinhokkeja ruoka-aineita

Vierailija
27.10.2023 |

Jos joku käskisi tuomaan kaupasta bataattia, niin sanoisin, että voit hakea itse.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne piti avautua moisesta? Täällä käsitellään hiukan isompia asioita kuin jonkun randomin ruokamieltymyksiä.

Vierailija
2/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla Ap isot ongelma(t). - Miten ajattelit ratkasita ja selvitä siitä.

Yliopisto-opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja tänne piti avautua moisesta? Täällä käsitellään hiukan isompia asioita kuin jonkun randomin ruokamieltymyksiä.

Hah hah hah hah! Sekoitat tämän paikan johonkin toiseen.

Vierailija
4/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten Filippiinit ei ole sinun lomapaikkasi.

Vierailija
5/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosmaito on ihanaa. Nyt kun saisi kookosmaitoon tehtyä tofu-nuudelikeittoa höyryävänä eteen niin ai että

Vierailija
6/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kookosmaito on ihanaa. Nyt kun saisi kookosmaitoon tehtyä tofu-nuudelikeittoa höyryävänä eteen niin ai että

Hyi helvetti. Ei tuollaista pskaa voi syödä muuta kuin älyllisesti vajaat.

Vierailija
7/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Etpä ole kauheasti matkustellut. Itse olen kiertänyt mm. Aasian maita, joissa kookosmaito on suosittua

Vierailija
8/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika bataatissa on? Eikö se ole käytännössä peruna, vähän makeampi vain.

Vierailija
9/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Etpä ole kauheasti matkustellut. Itse olen kiertänyt mm. Aasian maita, joissa kookosmaito on suosittua

Ei se sitä poista, että kookos on oikeasti ihan hirveän pahaa. Ei sellaista olomuotoa sille olekaan missä se olisi siedettävää. Bataatti on mielestäni hyvää, mutta kookos on vain pelkästään kuvottavaa.

Vierailija
10/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä olen myös siellä kiertänyt mutta kukaan ei pakottanut minua koskaan kookosmaitoa juomaan tai sellaisia ruokia syömään, missä sitä oli. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, en syö enkä juo noita.

Vierailija
11/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokkeja on korianteri ja jeera. Molempia tunnutaan tunkevan nykyään joka paikkaan. Korianteri maistuu minun suussa saippualle, ja jeera lähinnä sille mille jalkahiki haisee. Yöks.

Vierailija
12/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei se sitä poista, että kookos on oikeasti ihan hirveän pahaa. Ei sellaista olomuotoa sille olekaan missä se olisi siedettävää. Bataatti on mielestäni hyvää, mutta kookos on vain pelkästään kuvottavaa.

Kookosmaito on väärin käytettynä pahaa, aasialaisiin ruokiin sopii jos osaa käyttää oikein. Minä en osaa.

Vierailija
13/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattisosekeitto kookoskermalla 💚

Vierailija
14/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ikävää jos hyvä ruoka pilataan sotkemalla kookosta kastikkeisiin. Kookosmaito voi olla hyvää sellaisenaan mutta ruokiin sitä ei tarvitse lisätä.

Vierailija
15/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pasĸapostausta ja trolleja täällä on enimmäkseen. Nekö ovat niitä isompia asioita™?

Vierailija
16/16 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä väliä sillä on vaikka pska olisi suosittua jossain muualla? Oletko tyypillinen nykypäivän "no kun ulkomaillakin"-juntti, joka tekee asioita mistä ei tykkää, mutta pakko tehdä kun ulkomalillakin tehdään niin?

Ken pskasta tykkää (kuten tofusta ja kookosmaidosta), on älyllisesti vajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi