Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakan kerjääjät prkl!

Vierailija
04.07.2022 |

Ärsyttää, kun tuntuu, että joka kerta nyt kesäaikaan kun pistää savuksi, on heti joku Lokki siinä: "hei anteeks mut voisiks heittää yhen tupakan?". Nämähän on pahempia kun feissarit!! Ei edes ärsyttäisi niin paljon, jos joku joskus kysyisi, voisinko myydä yhden, mut ilmaiseksi pitäisi vaan alkaa kaivella ja heittää. En voisi!! Ei se rööki mullekaan ilmaista oo!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei pummita melkein ikinä, ja poltan aika paljon myös julkisilla paikoilla. Siis on pummittu kerran vuoden aikana.

Omastakin mielestä pummiminen on noloa mutta joskus joudun pummimaan jos tupakat loppuu yhtäkkiä eikä voi ostaa lisää just nyt.

Mistähän se johtuu, että joiltain pummitaan ja joiltain ei? Ulkonäkö? Olemus? Mä olen kuulemma helpostilähestyttävän näköinen niin pommeja riittää. Ja mummoja, jotka haluavat jutustella.

Vierailija
22/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pummeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap tupakanpoltto, problem solved.

Vierailija
24/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yleensä tarjotaan rahaa tupakasta. En ala ottamaan kenenkään köyhän 2-euroista yhdestä röökistä. Nuoren näköisille en itsekään anna.

Kuka pummi muka tarjoaa kahta euroa tupakasta?

Vierailija
25/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa ei pummita melkein ikinä, ja poltan aika paljon myös julkisilla paikoilla. Siis on pummittu kerran vuoden aikana.

Omastakin mielestä pummiminen on noloa mutta joskus joudun pummimaan jos tupakat loppuu yhtäkkiä eikä voi ostaa lisää just nyt.

Mistähän se johtuu, että joiltain pummitaan ja joiltain ei? Ulkonäkö? Olemus? Mä olen kuulemma helpostilähestytävän näköinen niin pommeja riittää. Ja mummoja, jotka haluavat jutustella.

Mun ex- kundikaveri ei polttanut mutta hänellä oli pitkä tukka ja pukeutui rennosti farkkuihin jne. Hän kertoi, että tosi usein jengi pummaa röökiä ja/tai tulta, olettaen, että tottakai pitkätukka polttaa. Usein olin paikalla itsekkin, kun häneltä pummattiin jotain.

Vierailija
26/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ap tupakanpoltto, problem solved.

ttu sä oot viisas ihminen.

Vierailija
27/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yleensä tarjotaan rahaa tupakasta. En ala ottamaan kenenkään köyhän 2-euroista yhdestä röökistä. Nuoren näköisille en itsekään anna.

Kuka pummi muka tarjoaa kahta euroa tupakasta?

Ehkä se luottaa siihen että sitä rahaa ei oteta vastaan. Tai on vaan kauhea tupakanhimo mutta ei varaa siihen 9e askiin.

Vierailija
28/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kategorisesti en enää heitä yhdellekään pummijalle.

Vierailija
29/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan sama asia, kuin joku ostaa torilta rasian mansikoita ja mä meen kysymään, et hei anteeks voiks heittää yhden?! Siis kertokaa mulle joku, miten se on muka eri asia? Ja miksei sit kenellekään tuu mieleen pummia mansikoita mut on ihan ok pummia röökiä? Samalla tavalla ne ostajalleen on maksanut.

Vierailija
30/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi antaa kerjäläisille mitään. Niin kauan ihmiset kerjäävät, kun se tuottaa tulosta. Ei tupakkaa ei rahaa "bussilippuun" eikä kaljaan, ei mitään.

Vierailija
31/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pyydettiin viimeksi metroasemalla kolikkoa ruokaan.

Mutta eihän mulla ole kuin kortti, sorry vaan.

Vierailija
32/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ei ole kuin tämä. Tosin, pahimmat pummit sanoo että jätä sitten jämät.

Vierailija
33/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin on välillä tultu kysymään, oisko heittää röökiä. En edes tupakoi. 

Vierailija
34/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäni romanialaiset kerjäläiset...rahoista suurin osa menee mafialle....

Vierailija
35/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta heitin kerran  puoliksi poltetun tupakan maahan kun bussi tuli ja ehdin nähdä, miten joku jannu syöksyi poimimaan tupakkani jämät maasta!Olin luullut urbaanilegendaksi,että poltetaan toisten jämiä maasta :O

Vierailija
36/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta heitin kerran  puoliksi poltetun tupakan maahan kun bussi tuli ja ehdin nähdä, miten joku jannu syöksyi poimimaan tupakkani jämät maasta!Olin luullut urbaanilegendaksi,että poltetaan toisten jämiä maasta :O

Siten minä aloitin ja lopetin tupakoinnin: yhdellä ainoalla savukkeella. 😎👍

Vierailija
37/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä samaa asiaa kirosin taas kerran viime viikonloppuna. Olin viihteellä, niin koko ajan joku oli pummimassa. Minä en pummi ikinä. Siis miten vetussa jos poltat tupakkaa, niin edes voi tulla tilanne, ettei sinulla sitä ole? Ja kun noita tyyppyjä on iha tanan paljon!

Samat lokit ruinaa baarissa tuoppia. En ole ikinä tajunnu, jos lähtee bisselle, niin ei ole rahaa juoda sitä kaljaa. Hei viittitkö tarjoo yhen tuopin ja se ruinaaja on noin 20v nuori nainen.

Vierailija
38/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä vain, että mulla on vain pari jäljellä, joten en pysty nyt tarjoamaan.

Kumma ilmiö kyllä, kun eihän muitakaan asioita mennä pummimaan vierailta ihmisiltä. Mansikat olivat hyvä esimerkki.

Vierailija
39/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitätkö muutkin roskat maahan?

Vierailija
40/51 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin on välillä tultu kysymään, oisko heittää röökiä. En edes tupakoi. 

Multa kysytään välillä seksiä, vaikka olen varattu. Katso, kun ei ohikulkijat sitä voi tietää.