Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset myöntävät että miehen on osoitettava kiinnostuksensa rahallisella panostuksella.
Jos sä et osaa panostaa treffiseuralaiseen mitenkään muuten kuin rahallisesti niin onhan se aika surullista.
Eihän rahamies mihinkään mäkkiin vie syömään.
Olen ollut naimisissa vuosikaudet, joten vähän piti miettiä. Mutta mehän menimme aikanamme vain kävelytreffeille, samosimme pitkin ja juttelimme ilmaiseksi, kivaa oli. En todellakaan lähtisi miehen mukaan jos Mäkkiin veisi -olen joskus istunut mukana kohteliaisuudesta kavereita kohtaan, ja se käräytetyn rasvan lemu ei halua lähteä hiuksista tai vaatteista.
No Kuinkas paljon ap:lla on kultaa?
Suomessa naiset ei tarvii elättäjää ja aidot golddiggerit on vain multimiljonäärien perässä. Eli se niistä incelin haaveista päästä näpäyttämään golddiggerille 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt, että jos olisin nykyistä varakkaampi, niin järjestäisin treffit näin:
1. Paikalle saapuisin jollakin vanhemmalla, mutta siistillä perusautolla
2. Käytökseltäni olisin oma itseni, eli rauhallinen, kohtelias jne. Kertoisin perhesuhteistani yms totuudenmukaisesti paljastamatta kuitenkaan varallisuuttani tai asemaani.
3. Ehdottaisin treffeille menoa joko edulliseen ruokapaikkaan, jolloin voisin tarjota tai kalliiseen jos molemmat maksaa oman osuutensa
4. Useammilla treffeillä salaisin varakkuuteni ja kaiken siihen liittyvän täydellisesti. En myöskään kerjäisi naiselta uusia treffejä, vaan naisen tulisi myös osoittaa vilpitöntä kiinnostusta minua kohtaan, ilman tietoa varallisuudestani.
4. Jos todellisuudessa eläisin pääomatuloillani ja asuisin Helsingin Kulosaaressa, kertoisin työskenteleväni puistotyöntekijänä ja asuvani Helsingin Malmilla.
5. Haluaisin nähdä, että nainen osoittaa aitoa kiinnostusta jonkin aikaa minua kohtaan ilman mitään tietoa varallisuudestani. Gold diggereita, vaikka kuinka hyvän näköisiä, en voi sietää.
6. Toki pyrkisin samalla hieman arvioimaan, voiko suhde toimia, kun nainen saa tietää todellisen tilanteeni ja sopeutuisiko hän mahdollisesti sen hetkisestä elämästään melkoisesti poikkeavaan todellisuuteen
Omaisuudella retostelu tappaisi mielenkiintoni hyvinkin nopeasti. Se riittää, että mies pärjää omillaan (eikä ole ulosottovelkoja), muu ei kiinnosta.
Sitten ihan oma lukunsa on se, jos mies lähtee valehtelemaan asuinpaikkojaan, se olisi sitä myöten selvä. Minä en valehtelijan kanssa lähtisi rakentamaan yhtään mitään. Minkäänsortin testailijat eivät ole parisuhdemateriaalia ja mistä mä tiedän milloin tulee taas tarve valehdella ja kuinka pitkälle se menee. Onko uskoton, elääkö minkäänsortin kaksoiselämää - menkööt matkoihinsa.
Pätäkkää ja maksuhaluja pitää olla, jos haluaa kauniin ja seksikkään naisen. Oma kaveriporukka koostuu pitkälti tällaisista naisista, pyörivät missi- ja yökerhopiireissä. Jokaisella on erittäin hyvätuloinen mies. Useampi näistä miehistä on menestynyt yrittäjä. Toki jotkut naisista myös tienaavat hyvin, mutta montaa upporikasta naisyrittäjää en tunne. Eli ellet ole ap komea ja miljonääri, joka omistaa useamman yrityksen, hienon suuren talon, kesämökin ja veneen, tuskin golddiggeri edes sylkäisee sinuun päin. Eli ei huolta.
Kannattaa ehdottaa parkkiksella jotain muuta paikkaa niin mies paljastuu pilluhaukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin loistava tapa karsia kaikki fiksut naiset pois.
Mäkkiin viemin ekoilla treffeillä on kyllä todella noloa, ellei molemmat ole joku 13v. Jos rahat ovat vähissä niin sitten vaikka jokon kivaa edulliseen kahvilaan tai vaikka puistoon kävelemään ja piknikille.
Vierailija kirjoitti:
Ja laittaa naisen maksamaan oman ateriansa.
No totta kai. Miten voit edes odottaa miehen maksavan sen?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ei tarvii elättäjää ja aidot golddiggerit on vain multimiljonäärien perässä. Eli se niistä incelin haaveista päästä näpäyttämään golddiggerille 🤣
Välillä miesten suusta kuulee että eivät pidä gold diggereistä ja välillä taas että on harmillista kuinka naiset eivät enää pysy kotona ja tunnu tarvitsevan miehiä vaan ovat turhan itsenäisiä sekä korkeasti koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kutsuja maksaa" kuulostaa ymmärrettävältä.
...kunnes käy ilmi että nainen odottaa mieheltä aloitetta ja treffikutsua, ja että halpispaikka = ei jatkoon.
Minulla menee silmät ristiin, kun luen märinää "nainen odottaa mieheltä aloitetta". Mitä s**tanaa sekin tarkoittaa? Ettekö te osaa puhua kuten ihmisille puhutaan?
Hyvä kysymys. Pääsääntöisesti tapaamiset, treffit ynnä muut ovat elämässäni menneet niin että olen tavannut miehen joko livenä tai netissä. Sitten olen jutellut miehen kanssa myöhemmin ja joskus se on jatkunut niin että minua on pyydetty johonkin, joskus niin että olen itse pyytänyt johonkin tiettyyn paikkaan tai kysynyt haluaisiko mies tehdä jotain ja sitten on suunniteltu mitä. En tiedä miten siitä saa tehtyä noin vaikeaa ja kryptistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä miesten suusta kuulee että eivät pidä gold diggereistä ja välillä taas että on harmillista kuinka naiset eivät enää pysy kotona ja tunnu tarvitsevan miehiä vaan ovat turhan itsenäisiä sekä korkeasti koulutettuja.
On kyllä mielenkiintoinen ristiriita. Ota sitten selvää mitä nämä oikeastaan haluavat.
Vai eivätkö muka ymmärrä näiden toiveiden ristiriitaa?
Mäkissä ei häiritse halpuus vaan epäromanttisuus. Vie edes kauniille kävelylle, sinne saa edulliset eväät mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt, että jos olisin nykyistä varakkaampi, niin järjestäisin treffit näin:
2. Käytökseltäni olisin oma itseni, eli rauhallinen, kohtelias jne. Kertoisin perhesuhteistani yms totuudenmukaisesti paljastamatta kuitenkaan varallisuuttani tai asemaani.
3. Ehdottaisin treffeille menoa joko edulliseen ruokapaikkaan, jolloin voisin tarjota tai kalliiseen jos molemmat maksaa oman osuutensa
4. Useammilla treffeillä salaisin varakkuuteni ja kaiken siihen liittyvän täydellisesti. En myöskään kerjäisi naiselta uusia treffejä, vaan naisen tulisi myös osoittaa vilpitöntä kiinnostusta minua kohtaan, ilman tietoa varallisuudestani.
4. Jos todellisuudessa eläisin pääomatuloillani ja asuisin Helsingin Kulosaaressa, kertoisin työskenteleväni puistotyöntekijänä ja asuvani Helsingin Malmilla.
5. Haluaisin nähdä, että nainen osoittaa aitoa kiinnostusta jonkin aikaa minua kohtaan ilman mitään tietoa varallisuudestani. Gold diggereita, vaikka kuinka hyvän näköisiä, en voi sietää.
6. Toki pyrkisin samalla hieman arvioimaan, voiko suhde toimia, kun nainen saa tietää todellisen tilanteeni ja sopeutuisiko hän mahdollisesti sen hetkisestä elämästään melkoisesti poikkeavaan todellisuuteen
Omaisuudella retostelu tappaisi mielenkiintoni hyvinkin nopeasti. Se riittää, että mies pärjää omillaan (eikä ole ulosottovelkoja), muu ei kiinnosta.
Sitten ihan oma lukunsa on se, jos mies lähtee valehtelemaan asuinpaikkojaan, se olisi sitä myöten selvä. Minä en valehtelijan kanssa lähtisi rakentamaan yhtään mitään. Minkäänsortin testailijat eivät ole parisuhdemateriaalia ja mistä mä tiedän milloin tulee taas tarve valehdella ja kuinka pitkälle se menee. Onko uskoton, elääkö minkäänsortin kaksoiselämää - menkööt matkoihinsa.
Miksei tuokin voisi vaan jättää kertomatta, että on miljonääri, sanoisi vaan tulevansa hyvin toimeen vaikka. Olla muuten itsensä. Kulosaaressakin on halpoja kämppiä, ei se mikään luksusalue ole. Valehtelu on kuitenkin turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En tiedä kuvitteliko tuo kommentin kirjoittaja että naiselle olisi positiivinen yllätys, kun mies onkin varakkaampi kuin on antanut ymmärtää. Mulle varallisuus ei koskaan ole ollut mikään kriteeri kumppanissa ja olen pyrkinyt jopa välttelemään huomattavan varakkaita miehiä. En halua sellaista, monestakaan syystä. Sen sijaan rehellisyys ja luotettavuus ovat tärkeimpiä kriteerejä, ja ilman niitä en näe suhteella tulevaisuutta. Voin sanoa että hieman raivostuisin, jos selviäisi että mies on alusta saakka vedättänyt minua, eikä olekaan se ihminen johon olen ihastunut.
Ohhoh, enpä olisi uskonut että tämä herättää näin suuria tunteita.
Itse en todellisuudessa mäkkiin veisi, mutta paikalliselle grillille kylläkin, siellä on paremmat safkat eikä paljoa kalliimpi kuin mäkkäri.
Romantiikkaa ei ole sielläkään luvassa, sitä saa kun näytän lähialueen luontoa ruuan jälkeen.
Mitäs tähän sanotte, ei siis menisi oikeastaan yhtään sen enempää rahaa kuin mäkkäriinkään viedessä, mutta nainen saisi silti ilmaisen aterian ja vielä sitten esimerkiksi kalliolla istuskelua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en todellisuudessa mäkkiin veisi, mutta paikalliselle grillille kylläkin, siellä on paremmat safkat eikä paljoa kalliimpi kuin mäkkäri.
Romantiikkaa ei ole sielläkään luvassa, sitä saa kun näytän lähialueen luontoa ruuan jälkeen.
Mitäs tähän sanotte, ei siis menisi oikeastaan yhtään sen enempää rahaa kuin mäkkäriinkään viedessä, mutta nainen saisi silti ilmaisen aterian ja vielä sitten esimerkiksi kalliolla istuskelua.
ap
Voi Jeesus.. Työttömät naiset saa Suomessa tukia. Et ole Afrikassa ruokkimassa nälkäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi Jeesus.. Työttömät naiset saa Suomessa tukia. Et ole Afrikassa ruokkimassa nälkäistä
Tarkoitatko siis sitä, että naiset menee mielummin johonkin fiinimpään paikkaan ja maksaa omat ruokansa ja juomansa, kuin että minä tarjoan ne mäkkipäkit ekoilla treffeillä?
Mitäänhän en ole sanonut, mitä on mahdollisesti toisilla treffeillä tarjolla eli eikös tuo ole vaan hyvä kikka tiedustella naisen luonnetta?
ap
Voi olla, että se nainen on sinua rikkaampi ja ei halua olla puistotyöntekijän kanssa koska ajattelee että tämä on vain kiinnostunut hänen varallisuudesta.