Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä

Vierailija
02.07.2022 |

Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.

Kommentit (720)

Vierailija
81/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi, kun menet hotelli Kämpiin, tilaat parasta ruokaa ja sanot lopuksi, ettei ole rahaa, mutta sinulla on pari kassia palautuspulloja kotona, jotka voit antaa naiselle, jos maksaa laskun.

Sitten näet, mitä maata neiti on.

Neiti luonnollisesti maksaa oman laskunsa ja jättää sinut kuin nallin kalliolle

Vierailija
82/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla melkoinen omaisuus ennenkuin houkuttaa mitään gold diggereitä. Edes 5% kuuluva palkansaaja jolla tulot yli 7000 euroa ei saa käteen kuin noin 4000 ja sillä ei mitään luksuselämäntyylejä kenellekään rahoiteta.

Siis 95% ansaitsee alle tuon joten todennäköisyys että nämä ovat ketjuun eksyneet valittamaan gold diggereistä on aika mitättömän pieni.

Tuossa on se ongelma että, naisten tyyliin, lasket mukaan vain top 1% "erottuvat" miehet ja niputat loput samaan.

Kuitenkin on iso ero siinä tienaako mies käteen sen 4000, 3000, 2000 vai 1200. Ja nuo erot näkyvät siinä millaisia naisia miehillä on. Vähänkään paremmannäköiset ja hyväkroppaiset eivät sen 1200 tienaavan miehen kanssa seurustele muuten kuin opiskeluaikoina. En ole koskaan nähnyty että 30+ nätti ja hyväkroppainen nainen liikkuisi autonrämällä tai asuisi halvassa asunnossa. Ja se ei ole sattumaa. Elintason pitää olla ainakin vahvasti keskiluokkainen ja mieluiten ylempää keskiluokkaa, muuten mies vaihtuu viimeistään kun alkaa olemaan aika hankkia perhettä.

Pitää paikkansa.

Experiment:  kun näet hyväkroppaisen ja kivannäköisen 30+ naisen minkä tahansa liikkeen parkkiksella, katso millaiseen autoon tämä astuu.

Auto on täysin poikkeuksetta uudehko yleensä parempaa merkkiä ja/tai iso katumaasturi.

No tutkitusti hyvännäköiset naiset ansaitsevat enemmän kuin köyhät kanssasisarensa. Kai he saavat itselleen ostaa sellaisen auton kuin rahkeet riittävät. Kiukuttaako, kun itselläsi ei ole rahkeita tällaiseen naiseen tai edes naisen autoon?

No sorry, olen 118 kg \ 168 cm ja mulla on 140t euron Tesla. Mihin mä sitä hyvännäköistä kroppaa tarvitsen? Mä saan seuraa ihan tällä persoonalla, ehkä toi auto ja iso kämppä auttaa, ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierdeailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt, että jos olisin nykyistä varakkaampi, niin järjestäisin treffit näin:

1. Paikalle saapuisin jollakin vanhemmalla, mutta siistillä perusautolla

2. Käytökseltäni olisin oma itseni, eli rauhallinen, kohtelias jne. Kertoisin perhesuhteistani yms totuudenmukaisesti paljastamatta kuitenkaan varallisuuttani tai asemaani.

3. Ehdottaisin treffeille menoa joko edulliseen ruokapaikkaan, jolloin voisin tarjota tai kalliiseen jos molemmat maksaa oman osuutensa

4. Useammilla treffeillä salaisin varakkuuteni ja kaiken siihen liittyvän täydellisesti. En myöskään kerjäisi naiselta uusia treffejä, vaan naisen tulisi myös osoittaa vilpitöntä kiinnostusta minua kohtaan, ilman tietoa varallisuudestani.

4. Jos todellisuudessa eläisin pääomatuloillani ja asuisin Helsingin Kulosaaressa, kertoisin työskenteleväni puistotyöntekijänä ja asuvani Helsingin Malmilla.

5. Haluaisin nähdä, että nainen osoittaa aitoa kiinnostusta jonkin aikaa minua kohtaan ilman mitään tietoa varallisuudestani. Gold diggereita, vaikka kuinka hyvän näköisiä, en voi sietää.

6. Toki pyrkisin samalla hieman arvioimaan, voiko suhde toimia, kun nainen saa tietää todellisen tilanteeni ja sopeutuisiko hän mahdollisesti sen hetkisestä elämästään melkoisesti poikkeavaan todellisuuteen

Tuossa on vaan se vika, että monet naiset vaistoaa valheen, ja siitä tulee epämukava olo. Jos joku selvästi sivistynyt ja siisti mies sanoo olevansa puistotyöntekijä, niin saatan hyvinkin olettaa, että hän on jonkin sortin rikollinen, kun ei selvästikään puhu totta. Ja miten pitkälle valheessasi menet? Alatko kertoilemaan puistotyöntekijän päivästä?

Vierailija
84/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, naisille red flag: mies joka on pihi, mies joka valittaa rahahuolistaan heti suhteen alussa. Mäkki on treffipaikka yläasteikäisille. Luuletteko, että jos mies on aidosti kiinnostunut naisesta, hän ei keksisi jotain parempaa tekemistä treffeille kuin euron juuston?

Niinpä, eikä ole rahasta kiinni, puistoon piknikille voi vaikka väsätä itse voileipiä ja jotain hedelmää tms. ja heti tulee fiilis että toinen on edes nähnyt vähän vaivaa ja haluaa oikeasti olla sun kanssa.

Vierailija
85/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, naisille red flag: mies joka on pihi, mies joka valittaa rahahuolistaan heti suhteen alussa. Mäkki on treffipaikka yläasteikäisille. Luuletteko, että jos mies on aidosti kiinnostunut naisesta, hän ei keksisi jotain parempaa tekemistä treffeille kuin euron juuston?

Ei ole enää mitään euron juustoa.

Juu ei ole ei. Mä kävin pitkästä aikaa hakemassa autokaistalta muutaman "euron juuston". Viimeksi maksoi 1,10€ nyt 1,80€ :O

Vierailija
86/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin huoltoaseman kahvioon.

Ainakin 24/7 mäkit haisevat usein pahalle, vaikken golddiggeri olekaan.

Vierailija
87/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei auttais ulostaa tuolleen koska diggaan hamppareista.

Vierailija
88/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla melkoinen omaisuus ennenkuin houkuttaa mitään gold diggereitä. Edes 5% kuuluva palkansaaja jolla tulot yli 7000 euroa ei saa käteen kuin noin 4000 ja sillä ei mitään luksuselämäntyylejä kenellekään rahoiteta.

Siis 95% ansaitsee alle tuon joten todennäköisyys että nämä ovat ketjuun eksyneet valittamaan gold diggereistä on aika mitättömän pieni.

Mun mielestä toi sanonta ei aina tarkoita sitä, että olisi miehen omaisuuden perässä.

Jotkut naiset juoksevat treffeillä syömässä ja juomassa ilmaiseksi monta kertaa viikossa.

Voisi tarkoittaa myös tuota.

Kuinka monta tuollaista treffailijanaista sinä tunnet?

Vierailija
89/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi sanonta ei aina tarkoita sitä, että olisi miehen omaisuuden perässä.

Jotkut naiset juoksevat treffeillä syömässä ja juomassa ilmaiseksi monta kertaa viikossa.

Voisi tarkoittaa myös tuota.

Kuinka monta tuollaista treffailijanaista sinä tunnet?

Nää samat trollit jauhoi ilmaiseksi syövistä treffailijanaisista silloinkin, kun kaikki ravintolat oli pitkän aikaa koronan vuoksi suljettuina.

Vierailija
90/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi, kun menet hotelli Kämpiin, tilaat parasta ruokaa ja sanot lopuksi, ettei ole rahaa, mutta sinulla on pari kassia palautuspulloja kotona, jotka voit antaa naiselle, jos maksaa laskun.

Vein naisen ekoilla treffeillä hienoon ravintolaan ja varmaan viineineen tuli maksmaan n. 200 euroa per henkilö, Naisen naama meni mutrulle kun pyysin laskut erikseen. Eihän hän sitä pystynyt maksamaan, joten maksoin omani, kiitin seurasta ja lähdin. Nainen jäi tarjoilijalle selittelemään.

Mitä sä sait irti näistä treffeistä? Kahdensadan illallisen ihmisen kanssa josta et ollut kiinnostunut?

Vierailija
91/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein naisen ekoilla treffeillä hienoon ravintolaan ja varmaan viineineen tuli maksmaan n. 200 euroa per henkilö, Naisen naama meni mutrulle kun pyysin laskut erikseen. Eihän hän sitä pystynyt maksamaan, joten maksoin omani, kiitin seurasta ja lähdin. Nainen jäi tarjoilijalle selittelemään.

No miksi veit noin kalliiseen ravintolaan?

"Koska halusin näpäyttää itseriittoista narttua, kjeh!"

🙄💩

Vaikka toki oletus on että se kutsuja maksaa, erityisesti jos väkisin haluaa raahata erityisen kalliiseen ravintolaan, varmuuden vuoksi sanoisin ettei minulla ole sellaiseen varaa.

Jos sen jälkeen sanottaisiin "älä huoli, minä maksan" ja sitten lopuksi tehtäisiin noin, en kyllä ymmärrä mikä pointti koko kutsussa alunperinkään oli. Harva sellainen joka treffeille ylipäätään pääsee harrastaa huvikseen jotain naisten "näpäyttelyä".

Incelin märkä uni

Vierailija
92/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Mäkkiin kuin johonkin ns. parempaan ravintolaan syömään lautasella ristissä olevia heinänkorsia.

Ihan just näin. Ja mielummin pubiin kuin yökerhoon. Nuotiolle rannalle mielummin kuin festareille. Sivusta mummo kommentoi

Vierailija
93/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kutsuja maksaa" kuulostaa ymmärrettävältä.

...kunnes käy ilmi että nainen odottaa mieheltä aloitetta ja treffikutsua, ja että halpispaikka = ei jatkoon.

Vierailija
94/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt, että jos olisin nykyistä varakkaampi, niin järjestäisin treffit näin:

1. Paikalle saapuisin jollakin vanhemmalla, mutta siistillä perusautolla

2. Käytökseltäni olisin oma itseni, eli rauhallinen, kohtelias jne. Kertoisin perhesuhteistani yms totuudenmukaisesti paljastamatta kuitenkaan varallisuuttani tai asemaani.

3. Ehdottaisin treffeille menoa joko edulliseen ruokapaikkaan, jolloin voisin tarjota tai kalliiseen jos molemmat maksaa oman osuutensa

4. Useammilla treffeillä salaisin varakkuuteni ja kaiken siihen liittyvän täydellisesti. En myöskään kerjäisi naiselta uusia treffejä, vaan naisen tulisi myös osoittaa vilpitöntä kiinnostusta minua kohtaan, ilman tietoa varallisuudestani.

4. Jos todellisuudessa eläisin pääomatuloillani ja asuisin Helsingin Kulosaaressa, kertoisin työskenteleväni puistotyöntekijänä ja asuvani Helsingin Malmilla.

5. Haluaisin nähdä, että nainen osoittaa aitoa kiinnostusta jonkin aikaa minua kohtaan ilman mitään tietoa varallisuudestani. Gold diggereita, vaikka kuinka hyvän näköisiä, en voi sietää.

6. Toki pyrkisin samalla hieman arvioimaan, voiko suhde toimia, kun nainen saa tietää todellisen tilanteeni ja sopeutuisiko hän mahdollisesti sen hetkisestä elämästään melkoisesti poikkeavaan todellisuuteen

Rakenteletko useinkin mielessäsi tällaisia ajatuskuvioita? Kuulostaa - anteeksi nyt vaan - ihan helvetin sairaalta. Yleensä neuronormaalit ihmiset kertovat itsestään ihan todellisia asioita; missä käy töissä, millaisia työkavereita, millaista työ on, mitä he harrastavat, missä asuvat ja miksi juuri siellä. Viimeistään 3.-4. tapaamisella yleensä jo tavataan jommankumman luona ja seuraavalla kerralla sen toisen kotona. Kuuluuko tähän ajatusleikkiisi myös joku halvasti sisustettu vuokrakämppä ihan vain naisen huijaamiseksi?

No, ehkä saat tuosta tyydytystä.

Eihän tuo ole eläessään treffeillä käynyt, joten aikaa riittää hyvin tuollaiseen asioiden pyörittelyyn. Näyttää että pää on jo aika sekaisin. Niin siinä tahtoo käydä kun hautoo asioita liikaa.

Vierailija
95/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Mäkkiin kuin johonkin ns. parempaan ravintolaan syömään lautasella ristissä olevia heinänkorsia.

Minä en ole mikään hienohelma, mutta ihan tarpeeksi tullut elämässä nähtyä (isältä) sitä periaatetta että syödään vaikka teurasjätettä kunhan on halpaa ja sitä on paljon että en halua treffailla tälläistä ihmistä. Ja herkullinen ruoka on herkullista, voin kotona halutessani mättää naamaan peruspöperöä - ravintolassa haluan nykyään muuta kuin tusinatavaraa.

Niin, ja miehen ei TARVITSE tarjota minulle ravintolaillallista, minä käyn palkkatyössä ja en roiku kenenkään muun lompakolla.

Vierailija
96/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n huoli siitä että "karsimistavan" pitää olla edullinen, kertoo että ap:lla ei ole takuulla niin paljon omaisuutta että kukaan hänestä pystyisi hyötymään. Päinvastoin luulen että ap etsii elättäjää.

Vierailija
97/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kutsuja maksaa" kuulostaa ymmärrettävältä.

...kunnes käy ilmi että nainen odottaa mieheltä aloitetta ja treffikutsua, ja että halpispaikka = ei jatkoon.

Minulla menee silmät ristiin, kun luen märinää "nainen odottaa mieheltä aloitetta". Mitä s**tanaa sekin tarkoittaa? Ettekö te osaa puhua kuten ihmisille puhutaan?

Vierailija
98/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on Sofiat, mutta kauniina ja koulutettuna naisena katson myös miehen kyvykkyyden ylläpitää normaalia hyvää elintasoa. Jos se tekee minusta gold d:n, so be it! On kuitenkin varaa valita, joten miksi valitsisin miehen joka on saita eikä ole onnistunut hankkimaan mitään.

Vierailija
99/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa viedä polttoaine maailman kalleinta täällä ja ruuan hinta noussut koko ajan... paska maa

Vierailija
100/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin loistava tapa karsia kaikki fiksut naiset pois.