Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Liikuttavaa itseluottamusta joltakin mopoja rassaavalta teinipojalta nähdä itsensä gold diggereiden kohteena 🙄
Deittailen sen verran nuoria naisia, että eräällekin kun sanoin, että mennään syömään johonkin tänään illalla, niin hän ihan omatoimisesti ehdotti Heseä :D
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi ravintolatreffeihin, mutta mukava istuskelu puistossa tai kävely jossain olisi mukava treffisuunnitelma. Toki voitaisiin käydä yhdessä kaupassa ja ostaa vaikka jätskit tai muuta pikkupurtavaa.
Semmonen olisi ihan jees vaihtoehto myöskin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän paljon golddiggereitä AP:n ympärillä pyörii? Jotenkin tuntuu, ettei yhtäkään.
Mulla menis ainakin miehestä fiilis kaikesta golddigger -testauksista ja muista ihme kikkailuista. Ilmaiset treffit puistossa ovat oikein kiva ajatus. Jos kiinnostusta on molemmin puolin niin treffipaikalla ja treffien hinnalla ei ole mitään väliä.
Silloinhan voisit suoriutua mäkki-testistä ihan mallikkaasti, juurikin oikealla asenteella, ei väliä treffipaikalla saati hinnalla.
Jos jälkeen päin minulle selviäisi, että mäkkäri oli joku golddigger-testi niin en kyllä ilahtuisi ja miettisin mitä muita testejä tässä on menossa tietämättäni. En tykkäisi.
Ei sun tarvii tietää niistä, joten turhaan niitä mietitkään.
Mä luulen, että tämän aloituksen tekijä on niin mehuissaan tästä nokkelasta golddiggerin paljastusideastaan, että hän tuskin malttaisi olla hiljaa sitä.
""Eikö ollutkin loistoidea, öhö öhö""
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa nainen. Saisi olla siinä asemassa, että voi hylätä treffitarjouksia sen mukaan mihin ravintolaan minua oltaisiin viemässä.
Ei riitä että olet nainen. Sun pitäisi olla kaunis ja nuori nainen, jotta saisit noita tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa itseluottamusta joltakin mopoja rassaavalta teinipojalta nähdä itsensä gold diggereiden kohteena 🙄
Ei mulla oo ku sportti-potkulauta, sillä kurvaisin myös mäkkiin, kyytiin ei kyl pysty ottaa semmoseen. :D
Pitäisi siis kaiketi sopia että "joo nähdää siin mäkillä ja lähdetään siitä sitte syömään" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua oltaisiin viemässä treffeille mäkkäriin, niin vastauksena ehdottaisin jotain muuta ruokapaikkaa. Voitaisiin yhdessä miettiä ja etsiä paikka, joka sopisi molemmille. Jos mies ei kelpuuttaisi muuta kuin mäkkäriä, niin se kertoo jo paljon. Suostuisin kyllä lopulta siihen, mutta tulisi kyllä sellainen fiilis kuin olisin äitinä mieslapselle. En tapaisi enää toista kertaa.
Ehdottaa toki voi aina, mutta ei se välttämättä onnistu jos mies on tehnyt jo jotain erityisvalmisteluja sinne mäkkiin, voi olla vaikka happy meal lodjussa joku ylläri tms. :D
Niin kuin mikä ylläri? Jokin pelle?
No eihän sitä voi tietää, eihän se sit olis ylläri.
Ehkä se vois liittyä jotenkin naisen mieltymyksiin, monihan esimerkiksi pitää koruista tai kerää vaikka jotain koriste-esineitä jotka on voinu näkyä kuvissa taustalla tms.
Eli voihan sieltä jotain sellaistakin löytyä, mikä osoittaa selkeästi että mies on tehnyt havaintoja naisesta, mitä muut miehet ei ole koskaan edes tajunneet tehdä.
Ekoilla treffeillä jotenkin creepyä.
Mitenniin, sehän on ilmiselvä osoitus että mies on kiinnostunut susta ja käyttänyt aikaa ja rahaansa vain sua ajatellen.
Että siis vie mäkkäriin syömään testatakseen, ettei nainen ole golddigger, mutta ostelee kuitenkin koruja...?
No tietysti jos korut ovat jostain Kinder-munasta niin sitten joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua oltaisiin viemässä treffeille mäkkäriin, niin vastauksena ehdottaisin jotain muuta ruokapaikkaa. Voitaisiin yhdessä miettiä ja etsiä paikka, joka sopisi molemmille. Jos mies ei kelpuuttaisi muuta kuin mäkkäriä, niin se kertoo jo paljon. Suostuisin kyllä lopulta siihen, mutta tulisi kyllä sellainen fiilis kuin olisin äitinä mieslapselle. En tapaisi enää toista kertaa.
Ehdottaa toki voi aina, mutta ei se välttämättä onnistu jos mies on tehnyt jo jotain erityisvalmisteluja sinne mäkkiin, voi olla vaikka happy meal lodjussa joku ylläri tms. :D
Ei mitään tollasia ensitreffeille. Jos seurustellaan, ja on vaikka synttärit, sitten voi alkaa annella yllärilahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän paljon golddiggereitä AP:n ympärillä pyörii? Jotenkin tuntuu, ettei yhtäkään.
Mulla menis ainakin miehestä fiilis kaikesta golddigger -testauksista ja muista ihme kikkailuista. Ilmaiset treffit puistossa ovat oikein kiva ajatus. Jos kiinnostusta on molemmin puolin niin treffipaikalla ja treffien hinnalla ei ole mitään väliä.
Silloinhan voisit suoriutua mäkki-testistä ihan mallikkaasti, juurikin oikealla asenteella, ei väliä treffipaikalla saati hinnalla.
Jos jälkeen päin minulle selviäisi, että mäkkäri oli joku golddigger-testi niin en kyllä ilahtuisi ja miettisin mitä muita testejä tässä on menossa tietämättäni. En tykkäisi.
Eikö treffit ole usein tavallaan jonkin sortin testejä? Naiset voivat esim. testata maksaako mies treffeillä, tai minne mies tarjoutuu naisen viemään treffeille, tai vastaavaa.
Eikös tämä heppu ollut ostamassa testin läpäisseelle naiselle jotain älytöntä korua palkkioksi ja korun hinta vastaisi jotain hienompaa ravintolaillallista? Aika lailla todellisuudesta vieraantunutta tekstiä. Olisi kyllä hupaisaa huomata treffeillä, että heppu suhtautuu naiseen ylimielisesti, vetää jotain testirataa läpi ja sitten onnittelee naista kun tämä läpäisee seulan.
Ehkä keskustelisin hetken ufosieppauksista, eri jäkälälajeista ja koiran anaalirauhasten tyhjennyksestä, ja lähtisin sitten isolle, kylmälle oluelle. Yksin.
Mun mielestä huoltsikka kahveet on paras treffipaikka ekalle kerralle. Se on tarpeeksi tylsä, ei voi piiloutua tekemisen taakse. Ja tarpeeksi lyhyt kuin se et menis kunnolla syömään tai johonkin tuntitolkulla kestävään aktiviteettiin, jos se toinen onkin aasi ni katsele siinä sit monta tuntia toista, huoltoasemalta pääsee nopeesti pois. Jos juttu mätsää ni toisilla reffeillä sit jotain kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap ei oikeasti ymmärrä, mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vois liittyä jotenkin naisen mieltymyksiin, monihan esimerkiksi pitää koruista tai kerää vaikka jotain koriste-esineitä jotka on voinu näkyä kuvissa taustalla tms.
Eli voihan sieltä jotain sellaistakin löytyä, mikä osoittaa selkeästi että mies on tehnyt havaintoja naisesta, mitä muut miehet ei ole koskaan edes tajunneet tehdä.
Mitenniin, sehän on ilmiselvä osoitus että mies on kiinnostunut susta ja käyttänyt aikaa ja rahaansa vain sua ajatellen.
Että siis vie mäkkäriin syömään testatakseen, ettei nainen ole golddigger, mutta ostelee kuitenkin koruja...?
Happy Meal-laatikosta Kinder-munakoru. Tässä vaiheessa kysyisin, että olenko mä jossain piilokameraohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän oikea gold-digger suostuisi edes jalallaan astumaan koko ravintolaan vaikka pitäisinkin toki herrasmiehenä ovea auki.
Lahja sitten siinä ruokailun ohessa viestisi, että en olekaan välttämättä köyhäpihijunttityylitönsikamies, vaan juonekas veijari joka ymmärtää myös jotain naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että nyt sitä ollaan jo ruoatkin valitsemassa puolesta. Ja tietysti se pienin ja halvin ateria, jonka hampurilaisessa ei ole mitään hyvää.... minä ainakin sanoisin jo tuossa vaiheessa, että "kiitos, ei kuule tarvitse tarjota yhtään mitään."
Jos mies välttämättä haluaa maksaa treffeillä, mutta käyttäytyy kuin pihi dorka, niin se kertoo minulle sen, että mies ei ole kiinnostunut eikä yhtään arvosta toista.Saa ne muutkin ateriat lootaan laitettua. :D
Autossako ne olisi tarkoitus syödä vai? Eli ei edes pöydän ääreen pääsisi. Tulisi fiilis, että mies häpeää minua tai salailee jotain, eikä halua näyttäytyä kanssani julkisesti.
Miten te jaksatte vängätä jonkun luuserin apen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte vängätä jonkun luuserin apen kanssa?
Onko Ap:tä muka edes näkynyt täällä enää?
Ja sitten AP valittaa, kun sai roskaruokaa mättävän vaimon...
Sinne kurvaisin potkulaudalla ihan Forrest Gumpilta näyttäen ja pitäisin ovea auki. :D
Kyllä se nykyään aika usein tarkoittaa, kun kaikilla on ne kamerat ja herkästi kuvataan ja pistetään nettiin kaikki, varsinkin huvittavat tapahtumat.