Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä
Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.
Kommentit (720)
Tää miekkonen tuntuu todellakin kuvittelevat, että kaikki naiset on niin yksinkertaisia ja pinnallisia, että lankeavat heti, kun heille jonkin lahjan antaa. Jotenkin säälittävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua oltaisiin viemässä treffeille mäkkäriin, niin vastauksena ehdottaisin jotain muuta ruokapaikkaa. Voitaisiin yhdessä miettiä ja etsiä paikka, joka sopisi molemmille. Jos mies ei kelpuuttaisi muuta kuin mäkkäriä, niin se kertoo jo paljon. Suostuisin kyllä lopulta siihen, mutta tulisi kyllä sellainen fiilis kuin olisin äitinä mieslapselle. En tapaisi enää toista kertaa.
Ehdottaa toki voi aina, mutta ei se välttämättä onnistu jos mies on tehnyt jo jotain erityisvalmisteluja sinne mäkkiin, voi olla vaikka happy meal lodjussa joku ylläri tms. :D
Ai mikä yllätys, joku kihlasormus? Ekoilla treffeillä McDonaldsissa ja Happy Meal-poksissa kihlasormus? Voi luoja miten kovaa juoksisin.
Sormus on aika huono valinta lahjaksi, koska eihän ilman mittausta voi tietää minkäkokoinen sormus mahtuu.. meinasin enemmänkin jotain kaulakorua, rannekorua tms.
Itse kysyisin tuossa kohtaa, että tietääkö mies, mitä kaivosteollisuus tekee luonnolle ja sitä kautta koko maapallolle.
... ai niin, en olisi koskaan edes lähtenyt tapaamaan miestä, joka ehdottaa treffejä Mäkkärillä.
Ketju alkoi kiinnostavasti mutta nyt meni niin pahasti trollauksen puolelle, että mielenkiinto loppui. Next!
Ehkäpä miehen mielestä se koru on parempi sijoitus, kuin joku ateria mikä menettää arvonsa käytännössä heti kun se pöytään tuodaan..
Sijoitus mihin?
Aterian tarkoitus on nauttia hetki elämästä, ruuasta ja hyvästä seurasta. Ei se ole sijoitus mihinkään, eikä sen ole tarkoitus olla. Jos ei ole varaa maksaa edes sitä ateria, on paras olla ihan rehellinen, ja pyytää vain kävelylle ja jäätelölle.
Sijoituskeino pitää niin pitkään kiinni niistä vähistä rahoistaan kuin vaan pystyy, useimmat naisethan ei koskaan edes lahjasta saisi tietää koska omien sanojensa mukaan eivät suostuisi mäkissä syömäänkään.
Kyllä se on lopulta vaan fiksumpaa minulle ja muille vähävaraisemmille miehille siirtyä ulkomaisten naisten kanssa treffailemaan, siellä tuollaisia aikalailla ennenkin täysin normaaleja romanttisia eleitä pidetään yhä arvossa.
Aloinkin jo eilen juttelee eri slaavittarien kanssa eräällä alustalla, puheissa ja arvoissa ero suomalaiseen/länsimaiseen naiseen kuin yöllä ja päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Mäkkiin kuin johonkin ns. parempaan ravintolaan syömään lautasella ristissä olevia heinänkorsia.
Joo annoksen pitää olla sen verran tuhti, että voi syödä kerralla koko nälän pois.
Niissä paremmissa ravintoloissa otetaan yleensä alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. Harvoin niistä nälkäisenä joutuu poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää miekkonen tuntuu todellakin kuvittelevat, että kaikki naiset on niin yksinkertaisia ja pinnallisia, että lankeavat heti, kun heille jonkin lahjan antaa. Jotenkin säälittävää...
Missä kohtaa olen sitä väittänyt, minusta olen kylläkin nimenomaan sanonut, että iso osa naisistahan karsiutuisi jo ennen kuin treffit edes alkaisikaan, mutta jokunen nainen toisaalta voisikin suhtautua tuohon juurikin toivomallani tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua oltaisiin viemässä treffeille mäkkäriin, niin vastauksena ehdottaisin jotain muuta ruokapaikkaa. Voitaisiin yhdessä miettiä ja etsiä paikka, joka sopisi molemmille. Jos mies ei kelpuuttaisi muuta kuin mäkkäriä, niin se kertoo jo paljon. Suostuisin kyllä lopulta siihen, mutta tulisi kyllä sellainen fiilis kuin olisin äitinä mieslapselle. En tapaisi enää toista kertaa.
Ehdottaa toki voi aina, mutta ei se välttämättä onnistu jos mies on tehnyt jo jotain erityisvalmisteluja sinne mäkkiin, voi olla vaikka happy meal lodjussa joku ylläri tms. :D
Ai mikä yllätys, joku kihlasormus? Ekoilla treffeillä McDonaldsissa ja Happy Meal-poksissa kihlasormus? Voi luoja miten kovaa juoksisin.
Sormus on aika huono valinta lahjaksi, koska eihän ilman mittausta voi tietää minkäkokoinen sormus mahtuu.. meinasin enemmänkin jotain kaulakorua, rannekorua tms.
Itse kysyisin tuossa kohtaa, että tietääkö mies, mitä kaivosteollisuus tekee luonnolle ja sitä kautta koko maapallolle.
... ai niin, en olisi koskaan edes lähtenyt tapaamaan miestä, joka ehdottaa treffejä Mäkkärillä.
Ketju alkoi kiinnostavasti mutta nyt meni niin pahasti trollauksen puolelle, että mielenkiinto loppui. Next!
Ehkäpä miehen mielestä se koru on parempi sijoitus, kuin joku ateria mikä menettää arvonsa käytännössä heti kun se pöytään tuodaan..
Sijoitus mihin?
Aterian tarkoitus on nauttia hetki elämästä, ruuasta ja hyvästä seurasta. Ei se ole sijoitus mihinkään, eikä sen ole tarkoitus olla. Jos ei ole varaa maksaa edes sitä ateria, on paras olla ihan rehellinen, ja pyytää vain kävelylle ja jäätelölle.
Sijoituskeino pitää niin pitkään kiinni niistä vähistä rahoistaan kuin vaan pystyy, useimmat naisethan ei koskaan edes lahjasta saisi tietää koska omien sanojensa mukaan eivät suostuisi mäkissä syömäänkään.
Kyllä se on lopulta vaan fiksumpaa minulle ja muille vähävaraisemmille miehille siirtyä ulkomaisten naisten kanssa treffailemaan, siellä tuollaisia aikalailla ennenkin täysin normaaleja romanttisia eleitä pidetään yhä arvossa.
Aloinkin jo eilen juttelee eri slaavittarien kanssa eräällä alustalla, puheissa ja arvoissa ero suomalaiseen/länsimaiseen naiseen kuin yöllä ja päivällä.
Hyvä homma 👍 Nyt sun ei tartte nillittää asiasta täällä! Tsemppiä matkaan
Joo, tämmönen tapaus. Slaavilaiset naisethan just on tunnettuja siitä, että tuovat leivän perheen pöytään :D ja oikein alustalla jutellaan henkeviä ja niin on kurssi korkealla. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei oo varaa muuhun ku siihen mäkkipäkkiin?
Kesällä kaikkein pienemmilläkin paikkakunnilla on ilmaistapahtumia. Talvella voi mennä kirjastoon.
Niin toki, mutta kait kaikkien on jossain vaiheessa myös syötävä jotain.
Ei niiden ekojen treffien tarvitse tuntikausia kestää ja tunnin, pari normaali aikuisen pärjää syömättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa olen sitä väittänyt, minusta olen kylläkin nimenomaan sanonut, että iso osa naisistahan karsiutuisi jo ennen kuin treffit edes alkaisikaan, mutta jokunen nainen toisaalta voisikin suhtautua tuohon juurikin toivomallani tavalla.
Karsiutuvat ennen sitä lahjaa :D eli kuvittelet naisten olevan hurmattavissa pelkillä lahjoilla ja/tai kalliilla ruoalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämmönen tapaus. Slaavilaiset naisethan just on tunnettuja siitä, että tuovat leivän perheen pöytään :D ja oikein alustalla jutellaan henkeviä ja niin on kurssi korkealla. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Rasisti, ai että minkälaisista saaliista jään nyt paitsi. :D
Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Joten onnea ulkomaalaisen naisen kanssa, jospa onnistuisi paremmin. Tosin siinä on sitten ne taloudelliset haasteet, tunteet ja talous kulkevat usein rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus mihin?
Jos rahat on vähissä, niin toivottavasti mies ei todellakaan ole niin typerä, että ostelee ensitreffeille naisille turhaakin turhempia lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Asun Lontoossa ja tunnen paljon puolalaisia ja venäläisiä naisia, ne sanoo ihan suoraan että eivät ryhdy mihinkään suhteeseen ellei miehellä ole taloudellisesti vakaa asema.
Kun oman puolisoni yritys kaatui ja jouduin parin vuoden ajan vastaamaan perheen taloudesta yksin, he neuvoivat minua eroamaan koska olin vielä tarpeeksi nuori löytääkseni uuden varakkaan puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsiutuvat ennen sitä lahjaa :D eli kuvittelet naisten olevan hurmattavissa pelkillä lahjoilla ja/tai kalliilla ruoalla.
En tietenkään, olen jo kertonut mikä tuon teon ideana on, löytää se persoonaltaan minulle sopivin nainen, en halua mitään "vahvaa ja itsenäistä naista joka ei miestä tarvii", joka haluaa jotain sellaista mitä ei minulta voi edes saada, vaikka ihan itse ilmoittaisi voimistuneena maksavansa kaiken.
Vaikka köyhä mies olenkin, haluan silti olla se joka parisuhteessa pitää housuja, ihan jo siitä syystä että tiedän jo kokemuksestakin etten tulisi toimeen naisen kanssa joka olisikin se housujen pitäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti :D Sinun jutut kuulostaa diipadaapalta. Eikä sinulla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia minuun. Arvostan miehessä älykkyyttä, lempeyttä ja selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, olen jo kertonut mikä tuon teon ideana on, löytää se persoonaltaan minulle sopivin nainen, en halua mitään "vahvaa ja itsenäistä naista joka ei miestä tarvii", joka haluaa jotain sellaista mitä ei minulta voi edes saada, vaikka ihan itse ilmoittaisi voimistuneena maksavansa kaiken.
Vaikka köyhä mies olenkin, haluan silti olla se joka parisuhteessa pitää housuja, ihan jo siitä syystä että tiedän jo kokemuksestakin etten tulisi toimeen naisen kanssa joka olisikin se housujen pitäjä.
Et näytä edes tajuavan, että typerillä temppuiluillasi, et tule saamaan haluamiasi vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Joten onnea ulkomaalaisen naisen kanssa, jospa onnistuisi paremmin. Tosin siinä on sitten ne taloudelliset haasteet, tunteet ja talous kulkevat usein rinnakkain.
Pakko olla vahva ja itsenäinen koska miehet ovat saamattomia epäromanttisia vätyksiä joiden mielestä on OK viedä nainen mäkkäriin ensi treffeille ja jotka kutsuu naisia jotka odottavat heidän elättävän perheensä lompakkoloisiksi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
T: ulkomaalaisen miehen onnellinen vaimo jo 15 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mikä ylläri? Jokin pelle?
No eihän sitä voi tietää, eihän se sit olis ylläri.
Ehkä se vois liittyä jotenkin naisen mieltymyksiin, monihan esimerkiksi pitää koruista tai kerää vaikka jotain koriste-esineitä jotka on voinu näkyä kuvissa taustalla tms.
Eli voihan sieltä jotain sellaistakin löytyä, mikä osoittaa selkeästi että mies on tehnyt havaintoja naisesta, mitä muut miehet ei ole koskaan edes tajunneet tehdä.
Ekoilla treffeillä jotenkin creepyä.
Mitenniin, sehän on ilmiselvä osoitus että mies on kiinnostunut susta ja käyttänyt aikaa ja rahaansa vain sua ajatellen.
Että siis vie mäkkäriin syömään testatakseen, ettei nainen ole golddigger, mutta ostelee kuitenkin koruja...?
No tietysti jos korut ovat jostain Kinder-munasta niin sitten joo.Happy Meal-laatikosta Kinder-munakoru. Tässä vaiheessa kysyisin, että olenko mä jossain piilokameraohjelmassa.
Pitikin sattua. Mulle nimittäin tuli sama fiilis ihan tätä ketjua ja etenkin näitä viimeisimpien sivujen molemminpuolisia älyttömyyksiä lukiessa ja lopullisesti tästä lainaamastani viestistä.
Te lapselliset vänkääjät ja nokittelijat olette ihan matchmadeinheaven tuollaisen lapsellisen mäkkitreffaajan kanssa vaikka itsestänne ihan muuta kuvittelettekin.
Tämä täydellisen vääristynyt minäkuva myös selittää pariutumisen mahdottomuuden.
Niin no, jos ilmoittaa että haluaa olla perheen pää niin onhan se vähän hassua. Yleensä teot tuovat sen aseman eikä mikään haluaminen. Testailu nyt ei kerro oikein vahvasta luonteesta ja gold diggereiden pelko kertoo vain aiemmista pettymyksistä ja riittämättömyydestä. Etsi vähän yksinkertaisempaa kumppania niin pääset pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti :D Sinun jutut kuulostaa diipadaapalta. Eikä sinulla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia minuun. Arvostan miehessä älykkyyttä, lempeyttä ja selkärankaa.
Joo, selkeästikin, tosin vaan siihen pisteeseen asti että miehen "äly, lempeys ja selkäranka" sopii sun omiin standardeihin, ja jos joku mies osoittaa vääränlaista selkärankaa ja älyä, alkaa joku kiukuttelulta kovasti kuulostava kaiken pilkkaaminen.
Ensitreffien päätteeksi mies iskisi käteeni muumimukin :D Jäisin kyllä sanattomaksi.
Et tykkää maksaa ravintolassa, muttet suostu tapailemaan naisia, jotka maksavat ruokansa itse tai jopa tarjoavat sinullekin ruuat? Aika erikoista. Monet ravintolatreffit sinulla on rakana ja monenko naisen kanssa täällä Suomessa?