Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä

Vierailija
02.07.2022 |

Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.

Kommentit (720)

Vierailija
601/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mäkkiin?

Miksette vaikka hae jotain vähän tyylikkäämpää edullista evästä vaikkapa lähikaupasta ja mene johonkin kauniille paikalle piknikille? Mäkki on lapsille.

Tyylikäs voi olla myös edullisella budjetilla. Tuolla tekniikalla kyllä voi löytää kypsymättömän tai tyylittömän (tai epävarman ja arvoaan tuntemattoman) naisen.

Mun mielestä ensitreffien tärkein anti on tutustua toiseen pintapuolisesti ja jutella asioista jotta nähdään kohtaako kiinnostuksen kohteet. Ei miettiä ruokaa tai viiniä tai kastunutta persettä tai muurahaisia juustokakussa jne. Piknik on jo niin passee...

Ja Mäkkärissä on hyvää ruokaa hintaisekseen. Ainakin minun mielestäni.

Mikä vika piknikissä?

Minulle Mäkki on todella epäromanttinen paikka. Toimii ehkä sinulle, mutta on aika iso riski kun hyvin monelle ei toimi ollenkaan. Jos haluaa mennä budjetilla, sen voi tehdä myös tyylikkäästi ja romanttisesti.

Sieltä voi ottaa mukaan. Kyllä henkilökohtaisesti kelpaisi pikasafkat piknikillekin. En ymmärrä miksi tuollaisessa tutustumisvaiheessa pitäisi väkisin yrittää nimenomaan jotain tyylikästä ja romanttista. Se tulee sitten omalla painollaan, jos tulee.

Minä näen tuossa kaksi skenaariota. Joko olet juntti, joka ei välitä lainkaan treffiseurastaan ja ole kiinnostunut tutustumaan tähän vaan haluaa pelata jotain testipelejä. Tai sitten yrittää tehdä vaikutuksen, näyttää itsestään parhaan puolen ja yltää sille tasolle että vie treffikumppaninsa roskaruokapaikkaan. Että millainen se arkiminä tällä miehellä mahtaa olla?

Minä en ole mikään primadonna, mutta joku raja nyt limboamisellakin.

No minun mielestä itse asiassa treffeillä ei varsinaisesti edes kannata yrittää tehdä itsestään mitään supervaikutusta ja silottaa itseään, vaan näyttää nimenomaan sitä arkiminää. Ei tarkoita epäkohteliaisuutta, mutta mielestäni itsensä kohottamisella ei ole tuollaisessa tilanteessa hyötyä.

Höpsis. Ensitreffeillä näytetään itsestä se paras puoli, jos ollaan yhtään aidosti kiinnostuneita toisesta.

Aapeen mielestä nainen näyttää heti parhaan puolensa alistumalla törkeyksiin.  Ei se jatkossa vie edes mäkkäriin.

Törkeää ruuan tarjoamista, jatkossa ei tee sitäkään!

T: Viuru-Mamma

Vierailija
602/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit mäkkärissä on ihan ok, jos mikään muu paikka ei ole auki ja on talvi tai huono sää/ välimatka pitkä.

Muuten kyllä todellakin ihmettelisin tuollaista ehdotusta. Ja se ehdotus todellakin kertoisi enemmän sen esittäjästä kuin vastaanottajasta. Varmaan suostuisin (ihan vaan kohteliaisuudesta), mutta ottaisin kyllä treffeillä puheeksi tän paikkavalinnan ja muutenkin kyselisin ruokamietymyksiään ja -tottumuksiaan. Todennäköisesti en olisi halukas tapaamaan uudestaan, ei ehkä olisi minun tyyppiäni tuollainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan kysyn; jos joka ensitreffillä pitäisi mennä neljän tähden ravintolaan, niin siinähän menee paljon rahaa. Kuvitellaan, että tapaat kymmenen eri ihmistä ja maksat 100e per treffit ja silti jäät sinkuksi. Ja tätä pitäisi jatkaa, kunnes parisuhde löytyy. Rahaa voi mennä tuhansia euroja ihmisiin, joita et tunne.

Sinkkuna naisena tätä kirjoitan, treffeillä en ole ikinä käynyt, enkä varmaan käy, jos rahaa pitää tuhlata joka kerta ylettömiä määriä.

Mikä on neljän tähden ravintola? Michelin-tähtiä voi maksimissaan saada kolme, eikä niissä ravintoloissa riitä satanen mihinkään.

En tiedä missä asut mutta yleensä on muitakin vaihtoehtoja kuin se mäkkäri tai Michelin-ravintola, niitä muita vaihtoehtoja on yleensä pilvin pimein enemmän kuin noista kumpiakaan.

Vierailija
604/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana vaalia yhtäkään ateriaa muistoissani, en kiinny aterioihin.

Macci testillä selviää vain tykkääkö nainen vegestä vai lihasta. Siis tarkoitan sitä hampurilaista...

Vierailija
605/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joa mies pyytää ekatreffeille, eikä muuta keksi, kuin mäkkäriin, ja miehelle ei muu ole rärkeää, kuin omat eahat ja niiden käyttö,niin jäävät myös vikoiksi treffeiksi.

Olisipa naisillekin omien rahojen käyttö tärkeää treffeillä. :)

Vierailija
606/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on minusta vähän eroa ollaanko tapaamassa näillä ekoilla treffeillä ekaa kertaa ikinä vai onko nämä ekat treffit sellaiset, kun on jo suoritettu se "esikarsinta" jotenkin eli tyyppi on jo ainakin puolituttu ja omaa hyvinkin potentiaalia parisuhdemielessä.

Meinaan siis, että jos vasta nähdään ihan ekaa kertaa ikinä ja vasta ollaan ottamassa siitä selvää millainen mies tämä nyt on, niin tuollainen mäkki olisi ihan ok paikka siinä missä vaikka jokin kahvila tai vaikka pubikin. Olisi aika karmivaakin mennä jonkun uppo-oudon tyypin kanssa romanttiselle illalliselle. Samalla tavalla leffakin on huono treffipaikka, koska olisi inhottava istua ventovieraan vieressä pimeässä eikä voisi jutella eikä tutustua.

Sen sijaan siinä vaiheessa kun jo tunnetaan ainakin hiukan ja ollaan puolin ja toisin kiinnostuttu/ihastuttu niin tällaisille ekoille treffeille sitten tietenkin joku mäkki on huono idea ja on kivempi mennä syömään vähän pidemmän kaavan kautta ja panostaa siihen. 

Vierailija
607/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa nainen. Saisi olla siinä asemassa, että voi hylätä treffitarjouksia sen mukaan mihin ravintolaan minua oltaisiin viemässä.

Vierailija
608/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on minusta vähän eroa ollaanko tapaamassa näillä ekoilla treffeillä ekaa kertaa ikinä vai onko nämä ekat treffit sellaiset, kun on jo suoritettu se "esikarsinta" jotenkin eli tyyppi on jo ainakin puolituttu ja omaa hyvinkin potentiaalia parisuhdemielessä.

Meinaan siis, että jos vasta nähdään ihan ekaa kertaa ikinä ja vasta ollaan ottamassa siitä selvää millainen mies tämä nyt on, niin tuollainen mäkki olisi ihan ok paikka siinä missä vaikka jokin kahvila tai vaikka pubikin. Olisi aika karmivaakin mennä jonkun uppo-oudon tyypin kanssa romanttiselle illalliselle. Samalla tavalla leffakin on huono treffipaikka, koska olisi inhottava istua ventovieraan vieressä pimeässä eikä voisi jutella eikä tutustua.

Sen sijaan siinä vaiheessa kun jo tunnetaan ainakin hiukan ja ollaan puolin ja toisin kiinnostuttu/ihastuttu niin tällaisille ekoille treffeille sitten tietenkin joku mäkki on huono idea ja on kivempi mennä syömään vähän pidemmän kaavan kautta ja panostaa siihen. 

Ymmärrän tämän näkökulman, mutta mieluummin menisin vaikkapa sinne kahville tai oluelle. Mäkki on vaan jotenkin todella lapsellinen paikka, en oikein keksi muuta järkevää syytä nähdä Mäkissä kuin lastenjuhlat tai teinien illanvietto.

Vierailija
609/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa nainen. Saisi olla siinä asemassa, että voi hylätä treffitarjouksia sen mukaan mihin ravintolaan minua oltaisiin viemässä.

Siitä vaan munat veks, nykyään kaikki on mahdollista. Ei tarvi unelmoida.

Vierailija
610/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin kyllä mukaan, jos treffikumppani pyytäisi, mutta en söisi mitään. Söisin myöhemmin itsekseni jossakin muualla tai kotona.

Vierailija
611/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän näkökulman, mutta mieluummin menisin vaikkapa sinne kahville tai oluelle. Mäkki on vaan jotenkin todella lapsellinen paikka, en oikein keksi muuta järkevää syytä nähdä Mäkissä kuin lastenjuhlat tai teinien illanvietto.

Huuhaa mummoseni

Vierailija
612/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän paljon golddiggereitä AP:n ympärillä pyörii? Jotenkin tuntuu, ettei yhtäkään.

Mulla menis ainakin miehestä fiilis kaikesta golddigger -testauksista ja muista ihme kikkailuista. Ilmaiset treffit puistossa ovat oikein kiva ajatus. Jos kiinnostusta on molemmin puolin niin treffipaikalla ja treffien hinnalla ei ole mitään väliä.

Vierailija
613/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärimies ei olisi minun tyyppiäni. Välillä voi kiireessä tai automatkalla vetää mäkkiruuat, mutta muuten tykkään syödä kunnollista ja terveellistä ruokaa. Jos miehen arkeen kuuluu pikaruoka, niin hän ei todellakaan ole sellainen kumppani jonka haluan. Ja jos mäkkäri on hänestä paras paikka ruokailuun, niin ollaan aika eri sivuilla. oten tässä voisi käydä niin, että mies antaa itsestään epäedullisen kuvan ja homma kuivuu siksi kasaan jo alkumetreillä. Ei kovin fiksua tällainen testailu.

Vierailija
614/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän paljon golddiggereitä AP:n ympärillä pyörii? Jotenkin tuntuu, ettei yhtäkään.

Mulla menis ainakin miehestä fiilis kaikesta golddigger -testauksista ja muista ihme kikkailuista. Ilmaiset treffit puistossa ovat oikein kiva ajatus. Jos kiinnostusta on molemmin puolin niin treffipaikalla ja treffien hinnalla ei ole mitään väliä.

Silloinhan voisit suoriutua mäkki-testistä ihan mallikkaasti, juurikin oikealla asenteella, ei väliä treffipaikalla saati hinnalla.

Vierailija
615/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärimies ei olisi minun tyyppiäni. Välillä voi kiireessä tai automatkalla vetää mäkkiruuat, mutta muuten tykkään syödä kunnollista ja terveellistä ruokaa. Jos miehen arkeen kuuluu pikaruoka, niin hän ei todellakaan ole sellainen kumppani jonka haluan. Ja jos mäkkäri on hänestä paras paikka ruokailuun, niin ollaan aika eri sivuilla. oten tässä voisi käydä niin, että mies antaa itsestään epäedullisen kuvan ja homma kuivuu siksi kasaan jo alkumetreillä. Ei kovin fiksua tällainen testailu.

Eli koska teet olettamuksia sen mukaan mihin paikkaan sinut viedään syömään, sinä olet se fiksu ja mies ei. 

Ihan loogista. :D

Vierailija
616/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Itse taas en käy mäkkärissä/hesessä käytännössä ikinä ja just siksi voisin hyvinkin mennä mäkkiin/heseen treffeillä.

Sen kerran voisi ihan hyvin vaikka jonkun tuollaisen hampurilaisen syödäkin.

Vierailija
617/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua oltaisiin viemässä treffeille mäkkäriin, niin vastauksena ehdottaisin jotain muuta ruokapaikkaa. Voitaisiin yhdessä miettiä ja etsiä paikka, joka sopisi molemmille. Jos mies ei kelpuuttaisi muuta kuin mäkkäriä, niin se kertoo jo paljon. Suostuisin kyllä lopulta siihen, mutta tulisi kyllä sellainen fiilis kuin olisin äitinä mieslapselle. En tapaisi enää toista kertaa.

Vierailija
618/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan voisit suoriutua mäkki-testistä ihan mallikkaasti, juurikin oikealla asenteella, ei väliä treffipaikalla saati hinnalla.

Mutta sä et suoriutuisi tuolla testailullasi.

Vierailija
619/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla oli kerran pariskunta jossa mies veti kilarit kun tuore vaimo ehdotti jotakin lohisalaattia festareilla ruuaksi. Mies olisi halunnut vetää proteiinirahkaa kotona. Erosivat jo koekuukauden aikana. Oli muutenkin melko kontrollifriikki. Hyvä testi myös naisen puolesta ehdotettavaksi. Jos mies ei pysty syömään yhtä roskaruoka-ateriaa ilman raivareita kannattaa nostaa kytkintä melko nopeasti.

Vierailija
620/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sä et suoriutuisi tuolla testailullasi.

Eihän sitä tiedä, koska ethän sä tiedä onko se testi jos en kerro sulle.