Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä

Vierailija
02.07.2022 |

Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.

Kommentit (720)

Vierailija
21/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa mies pyytää ekatreffeille, eikä muuta keksi, kuin mäkkäriin, ja miehelle ei muu ole rärkeää, kuin omat eahat ja niiden käyttö,niin jäävät myös vikoiksi treffeiksi.

Vierailija
22/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi, kun menet hotelli Kämpiin, tilaat parasta ruokaa ja sanot lopuksi, ettei ole rahaa, mutta sinulla on pari kassia palautuspulloja kotona, jotka voit antaa naiselle, jos maksaa laskun.

Sitten näet, mitä maata neiti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oeräkammarin I n c e l ä t mi aloittaa tuhannen ketjunsa aiheesta " Naiset on lomapakkoloishooria". Klassinen defenssimekaniami: reaktion muodostus!

En ole itse ollut koskaan ekoilla treffeillä, jossa mies olisi hakenut minut autolla kotoa ja vienyt ravintolaan syömään. Onko palstan muilla naisilla kokemusta tällaisista ensitreffeistä?

Vierailija
24/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä mautonta kuin vielä ABClle kahville. Ottaisin mäkkörillä kahvin, joisin sen, valittaisin huonoa oloa ja lähtisin kotiin, ja feodaisin miehen. En olisi mauttoman miehen kanssa, joka ei esea eka treffeille viitsi nähdä yhtään vaivaa. Yleensä siellä treffeillä yritetään näyttää itsestään ne parhaat puolet. Jos miehen paras puoli on se, että vien sinut mäkkärille eka treffeillä, ja maksathan varmasti itse, niin mitä ne huonot puolet sitten ovat?

Vierailija
25/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mäkki kuin joku esim loskat suuhun-björckin paikka. Muutenkin pääasia ja kiinnostuksen kohde mulla on se mies eikä treffipaikka eli voisin hyvin nähdä vaikka siellä ka ma lal la ABC:llä jos miehessä olisi oikeasti potentiaalia ja tultaisiin hyvin juttuun.

Vierailija
26/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oeräkammarin I n c e l ä t mi aloittaa tuhannen ketjunsa aiheesta " Naiset on lomapakkoloishooria". Klassinen defenssimekaniami: reaktion muodostus!

En ole itse ollut koskaan ekoilla treffeillä, jossa mies olisi hakenut minut autolla kotoa ja vienyt ravintolaan syömään. Onko palstan muilla naisilla kokemusta tällaisista ensitreffeistä?

Ei, enkä kyllä menisikään tuntemattoman miehen auton kyytiin. 

Vierailija
27/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi, kun menet hotelli Kämpiin, tilaat parasta ruokaa ja sanot lopuksi, ettei ole rahaa, mutta sinulla on pari kassia palautuspulloja kotona, jotka voit antaa naiselle, jos maksaa laskun.

Minä Sanoisin, että maksan omat ruokani ja mies omansa. Ai ei ole rahaa? No sitten henkilökunta kutsuu poliisin.

Vierailija
28/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla kukoistaa ajatusmalli, joka lietsoo naisvihaa, väkivaltafantasioita ja pahimmillaan jopa joukkosurmia. Myös Jesse haki nuorempana incel-ajattelusta vertaistukea ja vietti vuosia haukkuen netissä naisia ja feministejä. Nyt Jesse kertoo, miksi hän päätyi siihen jamaan – ja miten pääsi lopulta pois.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008885196.html

Vierailija
29/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun idea eka treffeistä on se, että ollaan vttumaisia kusipäitä ja käyttäydytään huonosti. Ei ihme, että olet ikisinkku.

Vierailija
30/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naiset, joille ei roskaruoka maistu.

Vierailija
31/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka jotenkin testaavat toisia ihmisiä ovat kummallisia. Jos et luota vaistoosi ihmisten suhteen, kannattaa olla sinkkuna niin ei tarvi stressata turhia.

Vierailija
32/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään pikaruokaloissa niin en söisi itsekkään.

Vierailija
33/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, millaista reaktiota oikein odotatte ja miten itse reagoisitte tuossa tilanteessa.

Etsitte ilmeisesti jotain ylikäveltävää räsynukkea jolle kaikki käy, mutta toki itse suuttuisitte jos teille tehtäisiin noin ja alkaisi golddiggeriksi ynnä muuksi haukkuminen.

Vierailija
34/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Enkä ole koskaan ollut ensitreffeillä miehen kanssa illallisella. En ole ylipäänsä elämäni aikana ollut montaa kertaa illallisella, vaikka täällä miehet antavat ymmärtää, että se on Suomessa aivan yleinen naisten odotus.

Keväällä 2000 kävin ensitapaamisella miehen kanssa syömässä, en muista mihin aikaan eli oliko se lounas vai päivällinen, mutta ei joka tapauksessa illallinen. En tiedä, millaisissa piireissä juostaan jatkuvasti illallisilla.

(Illallinen = hieno useamman ruokalajin ateria)

Vierailija
35/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, millaista reaktiota oikein odotatte ja miten itse reagoisitte tuossa tilanteessa.

Etsitte ilmeisesti jotain ylikäveltävää räsynukkea jolle kaikki käy, mutta toki itse suuttuisitte jos teille tehtäisiin noin ja alkaisi golddiggeriksi ynnä muuksi haukkuminen.

Lapsiahan nuo kommentoijat ovat. Vaikea kuvitella aikuista miestä keksimässä tuollaisia juttuja.

Vierailija
36/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla kukoistaa ajatusmalli, joka lietsoo naisvihaa, väkivaltafantasioita ja pahimmillaan jopa joukkosurmia. Myös Jesse haki nuorempana incel-ajattelusta vertaistukea ja vietti vuosia haukkuen netissä naisia ja feministejä. Nyt Jesse kertoo, miksi hän päätyi siihen jamaan – ja miten pääsi lopulta pois.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008885196.html

Tämä! AP on i n c e l - ätmi, joka sylkee täällä naisvihaaja, joka johtuu siitä että ei saa pillua eikä parisuhdetta.

Vierailija
37/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk joku mäkkäri. Haluan heseen, siellä sentään on syötävää.

Vierailija
38/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin tuollaista osoituksena huonosta mausta, mutta en siksi että mäkki on kallis suhteutettuna laatuun, vaan siksi että kyseessä on yksi suurimmista riistäjälafkoista.

Lisäksi ajattelisin että tyyppi ei halua edes tutustua kun vie pikaruokaravintolaan jossa on niin kova meteli ettei siellä voi jutella kun ei kuule mitä toinen sanoo.

Eli se siitä~ 💁

Vierailija
39/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai veis vai? No aina mulle halvempi. Parempi se kuin jokin kallis ravintola.

Vierailija
40/720 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin miehen kanssa Mäkkärissä ekoilla treffeillä, kohta 26v naimisissa =)

Tietenkin kohteliasta kysyä et onko paikka ok. Itse en tykkäis et mies olisi "vienyt"  minua kysymättä edes siihen maailman kalleimpaan ravintolaan, koska en ole mielipiteetöntä karjaa.

Meilläkin mies vei minut joskus ulos syömään - Prisman parkkipaikan reunalle, kaupan lämpötiskistä haettua mustaamakkaraa ja kyytipojaksi kylmää Jaffaa. Yhdessä ollaan edelleen ja edelleen syödään välillä ulkona, samalla kaavalla :)