Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat

Vierailija
01.07.2022 |

Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Kommentit (389)

Vierailija
221/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.

Ei sisällä.

Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.

Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.

Jankutus saa jotkut sanomaan asioita vähän suorempaan.

Vierailija
222/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisillä ja kunnollisilla miehillä on koko elämänsä ollut kova kysyntä kuten vastaavilla naisillakin. Suurimalla osalla ei ole tuollaista tilannetta, mutta hyvännäköinen, kunnollinen viisikymppinen mies on harvoin vapaana, siinä selitys.

Aivan yllättäen ei miehelle seuraa ala löytyä viisikymppisenä, ellei sitä ole aiemminkaan ollut. 

Eronnut pari vuotta sitten 26 vuoden avioliitosta. Eikä se tarvitse joskus sen ihmeellisempää syytä miksi 50 vuotias mies on vapaana. Sama syy voi olla myös vapaalla 50 vuotiaalla naisella? Enempi olisin huolissani jos erosta on vain 2 kuukautta ja uusi haussa.

Tietenkin. Jos olet tasokas ja hyvännäköinen viisikymppinen mies, niin sinulle löytyy seuraa helposti. Eli olen samaa mieltä kuin tuo deittivalmentaja, mutta se ei minusta ole mikään uutinen, koska nämä samat miehet olivat nuorenakin suosittuja ja jos vapautuvat, pariutuvat pian. Näin kävi leskeksi jääneelle tuttavamiehellenikin äskettäin. 

Mutta en silti usko että 3kymppiset naiset kilpailevat heistä.

No joo, se on varmaan pötyä. Ei sellaisia pariskuntia ainakaan minun tuttavapiiristäni löydy eli ikäero max 10 vuotta, yksi nuorempi mies ja yksi nainen. Ihmetyttää miten deittivalmentaja muka tietää moisesta kilpailusta? Ja mitä se käytännössä oikein tarkoittaa. Hyvin harva pariskunta on ikäeropariskunta (=merkittävä ikäero) tilastojenkaan mukaan. Lisäksi tuollaiset pariskunnat ovat tilastojen mukaan alempaa sosiaaliluokkaa eivätkä suinkaan varakkaita, koulutettuja viisikymppisiä. Omassa elämässäni olen nähnyt näitä lähinnä päihdepiireissä eli nuori tyttö seurustelee kokeneiden kriminaalien kanssa. Siellä tuollainen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuori nainen ehkä kokee saavansa turvaa tuollaisessa suhteessa.

Tätä olisi toimittajan pitänyt kysyä haastateltavalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä näkee ihan komeita viiskymppisiä. Yksi päivä näin pitkän ja hoikan+lihaksikkaan keski-ikäisen miehen kaupassa, joka vähän vilkuili suuntaani. Ainakin 190cm ja hyvin erottuvat lihakset. Kyllä tuollainen kelpaisi. Ei Pena 175cm kaljamahalla. T. 35v

Mistä tiedät miehen iän? Saattaa hyvinkin olla sinun ikäisesi, ihmiset ikääntyvät ulkoisesti eri tahtia.

Hyvä kysymys. Tosiasiassa muiden ikää on vaikea arvioida, jos on ikääntynyt aiemmin tai säilynyt nuoren näköisenä. Asian tietävät kaikki, jotka työssään saavat tietää henkilön oikean iän.

Minä saan tietää työssäni asiakkaan iän ja olen eri mieltä.

Jotkut näyttävät hyvin nuorekkailta mutta kyllä sen iän silti arvaa etukäteen aika hyvin.

Ei minulle tule kovin monen vuoden heittoja.

Mutta kuten sanoin , on todella hyvännäköisiä 40v ja rupsahtaneita 40v , mutta silti joku paljastaa todellista ikää. Iho vanhenee ja piirteet jotenkin terävöityvät , tulee tiettyjä juonteita jne

Vierailija
224/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.

Ei sisällä.

Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.

Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.

Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.

Vierailija
225/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä näkee ihan komeita viiskymppisiä. Yksi päivä näin pitkän ja hoikan+lihaksikkaan keski-ikäisen miehen kaupassa, joka vähän vilkuili suuntaani. Ainakin 190cm ja hyvin erottuvat lihakset. Kyllä tuollainen kelpaisi. Ei Pena 175cm kaljamahalla. T. 35v

Mistä tiedät miehen iän? Saattaa hyvinkin olla sinun ikäisesi, ihmiset ikääntyvät ulkoisesti eri tahtia.

Hyvä kysymys. Tosiasiassa muiden ikää on vaikea arvioida, jos on ikääntynyt aiemmin tai säilynyt nuoren näköisenä. Asian tietävät kaikki, jotka työssään saavat tietää henkilön oikean iän.

Minä saan tietää työssäni asiakkaan iän ja olen eri mieltä.

Jotkut näyttävät hyvin nuorekkailta mutta kyllä sen iän silti arvaa etukäteen aika hyvin.

Ei minulle tule kovin monen vuoden heittoja.

Mutta kuten sanoin , on todella hyvännäköisiä 40v ja rupsahtaneita 40v , mutta silti joku paljastaa todellista ikää. Iho vanhenee ja piirteet jotenkin terävöityvät , tulee tiettyjä juonteita jne

Ei minullekaan kovin monen vuoden heittoja tule, mutta se johtuu kokemuksesta ja taustatiedoista. Geenit kuitenkin vaikuttavat ikääntymiseen todella, todella paljon elintapojen lisäksi. Elintapoihin liittyy varallisuus eli varakkaammat ovat hoikempia ja terveempiä, ja sen vuoksi usein nuoremman näköisiä. Monisairas, syrjäytynyt päihdeongelmainen voi näyttää vanhukselta jo viisikymppisenä. Samanikäinen nainen yksityisellä lääkäriasemalla odottamassa gynekologia näyttää 15-20 vuotta nuoremmalta (jos mennään ääripäihin).

Eli silläkin on vaikutusta missä työskentelet. Jos kohtaat ääripäitä työssäsi, ilmiö todentuu. Jos asiakaskanta on homogeenistä, ikä on helpompi arvioida.

Vierailija
226/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisillä ja kunnollisilla miehillä on koko elämänsä ollut kova kysyntä kuten vastaavilla naisillakin. Suurimalla osalla ei ole tuollaista tilannetta, mutta hyvännäköinen, kunnollinen viisikymppinen mies on harvoin vapaana, siinä selitys.

Aivan yllättäen ei miehelle seuraa ala löytyä viisikymppisenä, ellei sitä ole aiemminkaan ollut. 

Eronnut pari vuotta sitten 26 vuoden avioliitosta. Eikä se tarvitse joskus sen ihmeellisempää syytä miksi 50 vuotias mies on vapaana. Sama syy voi olla myös vapaalla 50 vuotiaalla naisella? Enempi olisin huolissani jos erosta on vain 2 kuukautta ja uusi haussa.

Tietenkin. Jos olet tasokas ja hyvännäköinen viisikymppinen mies, niin sinulle löytyy seuraa helposti. Eli olen samaa mieltä kuin tuo deittivalmentaja, mutta se ei minusta ole mikään uutinen, koska nämä samat miehet olivat nuorenakin suosittuja ja jos vapautuvat, pariutuvat pian. Näin kävi leskeksi jääneelle tuttavamiehellenikin äskettäin. 

Mutta en silti usko että 3kymppiset naiset kilpailevat heistä.

No joo, se on varmaan pötyä. Ei sellaisia pariskuntia ainakaan minun tuttavapiiristäni löydy eli ikäero max 10 vuotta, yksi nuorempi mies ja yksi nainen. Ihmetyttää miten deittivalmentaja muka tietää moisesta kilpailusta? Ja mitä se käytännössä oikein tarkoittaa. Hyvin harva pariskunta on ikäeropariskunta (=merkittävä ikäero) tilastojenkaan mukaan. Lisäksi tuollaiset pariskunnat ovat tilastojen mukaan alempaa sosiaaliluokkaa eivätkä suinkaan varakkaita, koulutettuja viisikymppisiä. Omassa elämässäni olen nähnyt näitä lähinnä päihdepiireissä eli nuori tyttö seurustelee kokeneiden kriminaalien kanssa. Siellä tuollainen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuori nainen ehkä kokee saavansa turvaa tuollaisessa suhteessa.

Tätä olisi toimittajan pitänyt kysyä haastateltavalta. 

Ilmiöt, joita ei näy tilastoissa tai missään muuallakaan kuin omassa kokemusmaailmassa ovat yksittäistapauksia tai oman kokemusmaailman vääristämiä. 

Vierailija
227/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Ai verinen kilpailu viisikymppisistä ukoista kolmekymppisten naisten keskuudessa :D No ei ole, ei edes vaikka Sale ja George Clooney.

Heh, Sauli on 73v, Clooney 61v.

Brad Pittkin on melkein 60, 58v.  Kuten muuten Johnny Deppkin. Keanu Reeves 57v.

Jason Statham 54v, Matthew McConaughey 52v, Ewan McGregor 51v, Paul Rudd 53v.

Noin vertailun vuoksi, rupesi itseänikin kiinnostamaan.

Noista ei olis pahemmin kilpailua jos eivät olisi tunnettu ja ja rahakkaita. Esm Pitti normi töissä, ei 30 v naiset kilpailis.

Lol. Pitt on 40 vuotta edustanut komeutta ainakin koko länsimaailmassa, mutta naisia ei kiinnostais :DDD

Kaikkea te mammat selitätte.

Joo, niin kuin kerroit, Pitt on parhaiden päiviensä jälkeen ehtinyt rupsahtaa 40 vuotta.

Luulet nokkeluuden riittävän, kun argumentit ovat muuten pähkähulluja. Voi se joillekin riittääkin, mutta ei järkeville.

Se, että Pitt on vanhentunut 40 vuotta komeimmista vuosistaan on fakta. Nauratti vain tuo sinun lapsellinen kuvitelma, että nykyinen Pitt edustaisi komeutta länsimaissa, vaikka sitä edustaa se nuori Pitt, jota elokuvissa ja kauniissa kuvissa yhä ihailemme.

Argumenttisi oli, että Pitt ei kiinnostaisi ketään, jos olisi normityössä, koska ei ole hyvännäköinen. Tämä on ilmiselvästi naurettava väite, pateettinen yritys sinun puolelta. Eikä ole sama, kuin että oli komeimmillaan 18 vuotiaana, kuten nyt väität.

Vierailija
228/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sisällä.

Tietenkin sisältää, ja sinäkin tiedät sen. Mutta valehteleminen on sinulle luonnollista. Puhut reaktiosta, ja se reaktio on monella puhdas miesviha.

Vierailija
229/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sisällä.

Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.

Elän varmaan eri maailmassa sinun kanssasi. Olen kyllä harmaantunut ja jopa ikäiseni näköinen mies. Joku kuitenkin vetää näitä nuorehkoja naisia puoleenii, en osaa sanoa mikä. Ei tietenkään jokaista mutta riittävän monta, että olisi jooa valinnanvaraa. Nyrkkisääntö on kuitenkin, että minä en lähesty naisia vaan annan heidän tehdä aloitteet, tyyliin miksi et koskaan pyydä minua ulos (esimerkki tosielämästä).. Pakit on helpompi antaa kuin saada ja jos joku minua on lähestynyt niin ikäkysymys on silloin jo pois päiväjärjestyksestä ja aloitetaan keskittymään oleelliseen. Tämä siis ihan minun oma kokemukseni.

Vierailija
230/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Olen ollut palvelukodissa töissä ja uskokaa tai älkää seuraava havainto:

Siellä on rajuakin parisuhdedraamaa, kun 70-80v naiset tappelevat niistä harvoista, tasokkaista miehistä, joilla terveyttä riittää ja tanssijalka vipattaa.

Tämäkin on suhteelllista. Sukulaismies on 75v leskimies ja hoitaa itse ison talonsa, talvella lumityöt ja kesällä nurmikot. Talvella käy myös punttisalilla kun ei ole tarpeeksi pihatöitä. Ajaa autolla lavatansseille ja kävi taas ulkomaan reissulla koronatauon jälkeen.

Hän ei varmasti kiinnostuisi naisesta joka elää muiden avustuksella jossain palvelukodissa.

Vierailija
231/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu varmaan joo on tosi haluttuja nämä vanhemmat miehet. Ihanat pallokaljamahat, ohkaset kintut, lättänä takapuoli ja harventuneet hiukset jos niitä nyt on ollenkaan.

Hyi miten rumasti sanottu. Puhutko omasta isästäsikin noin?

Emme ole pariutumassa isiemme kanssa, joten emme puhu heidän partneripotentiaalistaan.

Saako naisistakin puhua sitten yhtä rumasti? Ei haittaa yhtään, koska emme ole juttelemassa äideistämme?

No Haloo!!

Miehethän arvioivat ja suoraan haukkuvat naisten ulkonäköä ihan jatkuvasti joka puolella.

Mummottelevat oman ikäisiään jne.

Nyt sitten tiedät miltä se tuntuu.

Eli sinun mielestä saa puhua yhtä rumasti naisistakin. Hyvä tietää.

Vierailija
232/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokas viisikymppinen menee sormia napsauttamalla.

Sen sijaan se lyllerö, jonka vaimo heitti pihalle samalla ovenavauksella lasten poismuuton kanssa, ei kiinnosta ketään.

Kyllä kiinnostaa, onhan hän kelvannut sille vaimollekin.

Kelpasi 30kg sitten, Hiukset olivat päässä tuolloin eikä ollut vielä kitkerä kaikesta inisijä.

Hiuksilla ei ole merkitystä vaan tuolla kaikesta inisemisestä on.

Miehetkin hakee hoikkaa huumorintajuista naista niin ompa omituista jos nainen ei voi hakea samoilla kriteereillä.

Vierailija
233/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ilmiö johdu kylmästi siitä, että miehiä on vähemmän kuin naisia.

Tällä palstalla tuostakin saadaan aikaan ketjua "ähäpiti naiset, jäätte yksin!" Vaikka ei ole edes mistä valita.

Vierailija
234/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen jolla on 7 vuotta nuorempi mies. Ikäero on tässä tapauksessa ollut vain plussaa. Mieheni on sitä ikäluokkaa, joka ei ole enää sovinistinen ja joilla on ummehtunut naiskuva ja maailmankatsomus.

En voisi kuunapäivänäkään kuvitella olevani viisikymppisen miehen kanssa.

Minulle he edustavat vanhempieni ikäluokkaa. Äitini on vähän päälle viisikymppinen.

Vierailija
235/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusta on tehty; ongelma on siinä, että naiset ymmärtävät rajoituksensa ja katselevat omanikäisiään. Miehet, omaan ikään katsomatta, haluavat hedelmällisen parikymppisen. Niinpä nuoret naiset saavat paljon enemmän huomiota kuin haluavat ja ahdistuvat, vanhemmat muuttuvat näkymättömiksi -ja niinpä heteropariutuminen on hyvin hankala juttu. 

Itse poimin tyynen rauhallisesti parikymppisiä miehiä -ei heille nelikymppinen ehkä olisi ensimmäinen valinta, mutta fiksummat oivaltavat, että pyy povessa on parempi kuin kymmenen oksalla, eli parempi saada puuma kuin ei mitään. Ja usein omanikäisistä se olisi ei-mitään, kun vanhemmat miehet kilpailevat samasta ryhmästä. Tyhmistä en välitäkään :)

Vierailija
236/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen jolla on 7 vuotta nuorempi mies. Ikäero on tässä tapauksessa ollut vain plussaa. Mieheni on sitä ikäluokkaa, joka ei ole enää sovinistinen ja joilla on ummehtunut naiskuva ja maailmankatsomus.

Minulle he edustavat vanhempieni ikäluokkaa. Äitini on vähän päälle viisikymppinen.

Hommasit sitten itsellesi omaishoitajan.

Vierailija
237/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusta on tehty; ongelma on siinä, että naiset ymmärtävät rajoituksensa ja katselevat omanikäisiään. Miehet, omaan ikään katsomatta, haluavat hedelmällisen parikymppisen. Niinpä nuoret naiset saavat paljon enemmän huomiota kuin haluavat ja ahdistuvat, vanhemmat muuttuvat näkymättömiksi -ja niinpä heteropariutuminen on hyvin hankala juttu. 

Itse poimin tyynen rauhallisesti parikymppisiä miehiä -ei heille nelikymppinen ehkä olisi ensimmäinen valinta, mutta fiksummat oivaltavat, että pyy povessa on parempi kuin kymmenen oksalla, eli parempi saada puuma kuin ei mitään. Ja usein omanikäisistä se olisi ei-mitään, kun vanhemmat miehet kilpailevat samasta ryhmästä. Tyhmistä en välitäkään :)

Eli ei paras mutta ainoa. Mitä tapahtui itsetunnollesi?

Vierailija
238/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko kumiveneellä tämä adonis?

Vierailija
239/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasit sitten itsellesi omaishoitajan.

Miehet muuten elävät keskimäärin 7 vuotta vähemmän kuin naiset.

Sanoisitko noin 33-vuotiaalle miehelle, jolla olisi 26-vuotias naisystävä? Et, koska sinulla on ummehtunut kuva siitä, että ikäero on ok, jos mies on vanhempi.

Vierailija
240/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko kumiveneellä tämä adonis?

Hän on ihan kantasuomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän