Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat

Vierailija
01.07.2022 |

Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Kommentit (389)

Vierailija
261/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä elämässä menestynyt nainen ei ikinä etsi itseään vanhempaa miestä. Tämä kertoo kaiken, haluaako nainen todellisuudessa vanhemman miehen vai ei, jos hänellä on valinnanvaraa.

Vierailija
262/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä arvostan yli kaiken niitä viisikybäsiä miehiä, jotka valitsevat oman ikäisensä naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä arvostan yli kaiken niitä viisikybäsiä miehiä, jotka valitsevat oman ikäisensä naisen.

Samoin. Luen näitä juttuja vain siksi, että tulee niin ihana olo ja rakkaus omaa miestä kohtaan. On uskomaton onni kun on normaali, fiksu, samanikäinen mies. Rakkaus kukoistaa, ymmärretään toisiamme ja saadaan kokea samat elämänvaiheet yhdessä. Menen aina halaamaan miestäni kun olen lukenut näitä juttuja. En haluaisi kuvitellakaan että olisin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
264/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minä arvostan niitä, jotka ovat mukavia ihmisiä ja kohtelevat puolisoitaan hyvin ja rakastaen. Ikä on loppupeleissä sivuseikka, vaikka käytännössä enemmän yhteistä yleensä on saman ikäluokan ihmisten kanssa. Sen vuoksi ison ikäeron pareja on vähän, mikä ei kerro etteikö yhteistä voisi olla joskus isommallakin ikäerolla. 

Omasta mielestäni mies on parhaimmillaan 40-50v. jolloin hän on monin tavoin huipulla (jos on). Ulkoisesti miehekäs ilman vanhuuden merkkejä, ammatillisesti uransa huipulla.

Vierailija
265/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiselle naiselle on niin vaikeaa hyväksyä tosiasioita? Tullaan tänne rääpimään suuta kaikin mahdollisin keinoin ja rasistisesti solvaamaan aasialaisia naisia. Mitä se suomalaiselle naiselle kuuluu, minkä vuoksi aasialainen nainen valitsee itseään vanhemman miehen? Miksi pitää palstamammojen tänne tulla kertomaan asiaa, joka heille ei kuulu lainkaan? Puhutaan "groomingista" asiasta, joka on maailmalla täysin valtavirtainen asia. Jossain Filippiineillä on ihan normaalia, että on mies 20 vuotta vanhempi kuin nainen, ja kaikessa sulassa sovussa elävät ja kenelläkään ei ole siihen mitään sanomista. Menkää te katkerat helunat takaisin latoon siihen omaan pikku koppiinne, itse olette oman vankilanne rakentaneet. Vielä 30 vuotta yksinäisyyttä ja elämä korjaa pois. Kukaan ei muista, ja joulut ovat yksinäisiä. Itse itsellenne nykerrätte lahjoja kuusen alle. Voi harmi.

Kuule, tuo on rasismia jos mikä, jos luulet että nuo naiset ihan tosissaan haluavat itseään 20 vuotta vanhemman miehen. Voin kertoa, että kukaan nainen ei halua itseään 20 vuotta vanhempaa miestä jos on valinnanvaraa. Usein kuitenkaan ei ole. Nykyään onneksi kuitenkin koko ajan vähemmän ja vähemmän naisten tarvitsee missään maassa tuhlata nuoruuttaan vanhan ukon morsiamena. Se ei ole luonnollista eikä kenenkään nuoren naisen haave.

Nää palstanaiset on parhaita, jotka yrittävät saada omalle mielipiteelleen uskottavuutta yleistämällä sen koskemaan joka ikista naista. Mahtavatkohan itsekään uskoa omiin hölinöihinsä.

Vierailija
266/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.

Ei sisällä.

Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.

Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.

Jankutus saa jotkut sanomaan asioita vähän suorempaan.

Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.

Elän varmaan eri maailmassa sinun kanssasi. Olen kyllä harmaantunut ja jopa ikäiseni näköinen mies. Joku kuitenkin vetää näitä nuorehkoja naisia puoleenii, en osaa sanoa mikä. Ei tietenkään jokaista mutta riittävän monta, että olisi jooa valinnanvaraa. Nyrkkisääntö on kuitenkin, että minä en lähesty naisia vaan annan heidän tehdä aloitteet, tyyliin miksi et koskaan pyydä minua ulos (esimerkki tosielämästä).. Pakit on helpompi antaa kuin saada ja jos joku minua on lähestynyt niin ikäkysymys on silloin jo pois päiväjärjestyksestä ja aloitetaan keskittymään oleelliseen. Tämä siis ihan minun oma kokemukseni.

Olet varmaan sellainen nuorehkosti pukeutuva ja elämäntyylisi on samanlainen kuin heillä,eli liikut paikossa(baarit jne)missä näitä nuoria on.Osaat varmaan myös kontaktin ottamisen taidon näille nuorille naisille.Osaat puhua juuri oikeat sanat.

Mutta todennäköisesti et saa samanikäisinä naisia,koska heillä on jo eri elämäntyyli ja taso ja he etsivät miestä muuta mitä sinä pystyt antamaan.

Nuoret naiset hakevat vielä kokemuksia,mutta perheen perustaminen tulee vasta myöhemmin.Siinä pelissä sinä et sitten myöskään pärjää,et näiden nuorten naisten kanssa ja vanhemmat naiset on jo menetetty ,koska et kuulu siihen kategoriaan mitä he etsivät.

Ehkä. Mutta mentyäni naimisiin ensirakkauteni kanssa 21-vuotiaana ja kasvatettuani kaksi lasta aikuiseksi ja omillaan pärjäileviksi vaimon yllättävän poismenon jälkeen en ajatellut kyllä yksinkään jäädä. Tässä elämän CV:ssä tuo yli 30v avioliitto on kai jonkilainen meriitti näin pätkäsuhteidem aikana. Totta kai valitsen parhaan kumppanin, mikä tarjolla on, sehän on selvä. Vanhempia naisia tuli lähestymään jo hautajaisissa eli se niistä menetyksistä.

Ehkäpä kuulut tuohon miesten parhaimmistoon, joiden flaksi saattaa jopa parantua iän myötä, kun kaikki se mikä tekee hänestä laatumiehen on vain kirkastunut muihin verrattuna. Tällaisia miehiä ei kuitenkaan ole valtavan paljon kuten deittivalmentajakin esittää.

Aiemmin kirjoitin, että ison ikäeron suhteet ovat tilastollisesti alemman tuloluokan asiaa (kuten rikollis- ja päihdepiirit), mutta sitten on myös joitakin alakulttuureja, joissa nuorempien naisten kiinnostusta vanhempiin miehiin saattaa esiintyä jopa kilpailuksi asti, koska karisma ja valta-asema ko. harrastuksen piirissä ei vanhene tai voihan se olla ammattikin (taide, musiikki, koiraharrastus yms.)

Deittivalmentajan pointti oli mielestäni hyvä siinä, että korostettiin ulkonäköön panostamista. Ne jotka eivät tuota oivalla tai halua panostaa saavat tyytyä huomattavasti pienempään ja jopa olemattomaan valikoimaan vastakkaista sukupuolta. Ulkonäkö on kuitenkin olennainen osa seksuaalista puoleensavetävyyttä. Tuurilla voi tosin löytää ihan täydellisen matchin sittenkin, koska poikkeus vahvistaa säännön. 

Niin ikään deittivalmentaja oli hyvä korostaessaan sitä miten tärkeää liikkuvuus on. Se on sitä paitsi kokemuksien ja taidon karttumiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisessa deittimielessä, myös siinä millainen valikoima eteen avautuu. Kotona tai Tinderissa ei tarvitse ottaa riskejä ja voi käpertyä omaan erinomaisuuteensa monellakin tavalla. Ihmisten ilmoilla huomaa mikä oma tilanne oikeasti on, onko sitä kysyntää vai eikö ole ja mitä tilanteelle voisi tehdä.

Kaikki joiden olen nähnyt pariutuvan nopeasti ja ovat suosittuja ovat sellaisia, jotka tulevat hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Lisäksi he ovat vähintäänkin mukavan ja kivan näköisiä. Huippukomea tai kaunis ei tarvitse olla.

Paras, kiihkoton kommentti ja hyvin perusteltu. Et kerro ikääsi tai sukupuolta, mutta se olisikin asiassa epäoleellista. Keskityt asiaan, kiitos siitä. Olet käynyt muitakin kouluja kuin elämänkoulun, jota sitäkin näemmä riittävästi. Sinun kumppanisi on onnekas kun saa käydä kaltaisesi henkilön kanssa keskusteluja. Propsit siitä. Chapeau!

Vierailija
267/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.

Ei sisällä.

Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.

Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.

Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.

Elän varmaan eri maailmassa sinun kanssasi. Olen kyllä harmaantunut ja jopa ikäiseni näköinen mies. Joku kuitenkin vetää näitä nuorehkoja naisia puoleenii, en osaa sanoa mikä. Ei tietenkään jokaista mutta riittävän monta, että olisi jooa valinnanvaraa. Nyrkkisääntö on kuitenkin, että minä en lähesty naisia vaan annan heidän tehdä aloitteet, tyyliin miksi et koskaan pyydä minua ulos (esimerkki tosielämästä).. Pakit on helpompi antaa kuin saada ja jos joku minua on lähestynyt niin ikäkysymys on silloin jo pois päiväjärjestyksestä ja aloitetaan keskittymään oleelliseen. Tämä siis ihan minun oma kokemukseni.

Olet varmaan sellainen nuorehkosti pukeutuva ja elämäntyylisi on samanlainen kuin heillä,eli liikut paikossa(baarit jne)missä näitä nuoria on.Osaat varmaan myös kontaktin ottamisen taidon näille nuorille naisille.Osaat puhua juuri oikeat sanat.

Mutta todennäköisesti et saa samanikäisinä naisia,koska heillä on jo eri elämäntyyli ja taso ja he etsivät miestä muuta mitä sinä pystyt antamaan.

Nuoret naiset hakevat vielä kokemuksia,mutta perheen perustaminen tulee vasta myöhemmin.Siinä pelissä sinä et sitten myöskään pärjää,et näiden nuorten naisten kanssa ja vanhemmat naiset on jo menetetty ,koska et kuulu siihen kategoriaan mitä he etsivät.

Ehkä. Mutta mentyäni naimisiin ensirakkauteni kanssa 21-vuotiaana ja kasvatettuani kaksi lasta aikuiseksi ja omillaan pärjäileviksi vaimon yllättävän poismenon jälkeen en ajatellut kyllä yksinkään jäädä. Tässä elämän CV:ssä tuo yli 30v avioliitto on kai jonkilainen meriitti näin pätkäsuhteidem aikana. Totta kai valitsen parhaan kumppanin, mikä tarjolla on, sehän on selvä. Vanhempia naisia tuli lähestymään jo hautajaisissa eli se niistä menetyksistä.

Ehkäpä kuulut tuohon miesten parhaimmistoon, joiden flaksi saattaa jopa parantua iän myötä, kun kaikki se mikä tekee hänestä laatumiehen on vain kirkastunut muihin verrattuna. Tällaisia miehiä ei kuitenkaan ole valtavan paljon kuten deittivalmentajakin esittää.

Aiemmin kirjoitin, että ison ikäeron suhteet ovat tilastollisesti alemman tuloluokan asiaa (kuten rikollis- ja päihdepiirit), mutta sitten on myös joitakin alakulttuureja, joissa nuorempien naisten kiinnostusta vanhempiin miehiin saattaa esiintyä jopa kilpailuksi asti, koska karisma ja valta-asema ko. harrastuksen piirissä ei vanhene tai voihan se olla ammattikin (taide, musiikki, koiraharrastus yms.)

Deittivalmentajan pointti oli mielestäni hyvä siinä, että korostettiin ulkonäköön panostamista. Ne jotka eivät tuota oivalla tai halua panostaa saavat tyytyä huomattavasti pienempään ja jopa olemattomaan valikoimaan vastakkaista sukupuolta. Ulkonäkö on kuitenkin olennainen osa seksuaalista puoleensavetävyyttä. Tuurilla voi tosin löytää ihan täydellisen matchin sittenkin, koska poikkeus vahvistaa säännön. 

Niin ikään deittivalmentaja oli hyvä korostaessaan sitä miten tärkeää liikkuvuus on. Se on sitä paitsi kokemuksien ja taidon karttumiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisessa deittimielessä, myös siinä millainen valikoima eteen avautuu. Kotona tai Tinderissa ei tarvitse ottaa riskejä ja voi käpertyä omaan erinomaisuuteensa monellakin tavalla. Ihmisten ilmoilla huomaa mikä oma tilanne oikeasti on, onko sitä kysyntää vai eikö ole ja mitä tilanteelle voisi tehdä.

Kaikki joiden olen nähnyt pariutuvan nopeasti ja ovat suosittuja ovat sellaisia, jotka tulevat hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Lisäksi he ovat vähintäänkin mukavan ja kivan näköisiä. Huippukomea tai kaunis ei tarvitse olla.

Paras, kiihkoton kommentti ja hyvin perusteltu. Et kerro ikääsi tai sukupuolta, mutta se olisikin asiassa epäoleellista. Keskityt asiaan, kiitos siitä. Olet käynyt muitakin kouluja kuin elämänkoulun, jota sitäkin näemmä riittävästi. Sinun kumppanisi on onnekas kun saa käydä kaltaisesi henkilön kanssa keskusteluja. Propsit siitä. Chapeau!

Hyvä keskustelu on usein antoisampaa kuin seksi.

T. M57

Vierailija
268/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiselle naiselle on niin vaikeaa hyväksyä tosiasioita? Tullaan tänne rääpimään suuta kaikin mahdollisin keinoin ja rasistisesti solvaamaan aasialaisia naisia. Mitä se suomalaiselle naiselle kuuluu, minkä vuoksi aasialainen nainen valitsee itseään vanhemman miehen? Miksi pitää palstamammojen tänne tulla kertomaan asiaa, joka heille ei kuulu lainkaan? Puhutaan "groomingista" asiasta, joka on maailmalla täysin valtavirtainen asia. Jossain Filippiineillä on ihan normaalia, että on mies 20 vuotta vanhempi kuin nainen, ja kaikessa sulassa sovussa elävät ja kenelläkään ei ole siihen mitään sanomista. Menkää te katkerat helunat takaisin latoon siihen omaan pikku koppiinne, itse olette oman vankilanne rakentaneet. Vielä 30 vuotta yksinäisyyttä ja elämä korjaa pois. Kukaan ei muista, ja joulut ovat yksinäisiä. Itse itsellenne nykerrätte lahjoja kuusen alle. Voi harmi.

Kuule, tuo on rasismia jos mikä, jos luulet että nuo naiset ihan tosissaan haluavat itseään 20 vuotta vanhemman miehen. Voin kertoa, että kukaan nainen ei halua itseään 20 vuotta vanhempaa miestä jos on valinnanvaraa. Usein kuitenkaan ei ole. Nykyään onneksi kuitenkin koko ajan vähemmän ja vähemmän naisten tarvitsee missään maassa tuhlata nuoruuttaan vanhan ukon morsiamena. Se ei ole luonnollista eikä kenenkään nuoren naisen haave.

Nää palstanaiset on parhaita, jotka yrittävät saada omalle mielipiteelleen uskottavuutta yleistämällä sen koskemaan joka ikista naista. Mahtavatkohan itsekään uskoa omiin hölinöihinsä.

Juu, ja palstamiehet jotka yleistävät ettei kukaan mies halua itseään 20 vuotta vanhempaa puolisoa uskovat varmaan omiin hölinöihinsä myös ;)

Vierailija
269/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sisällä.

Ai että naisia ihan tuli tarjoamaan itseään sinulle jo hautajaisissa. Just joo, tämmöinen voimafantasia. Jotkut miehet tunnetusti on niin yksinkertaisia, että ne luulee että nainen on kiinnostunut, jos nainen hymyilee ja sanoo jotain ystävällistä.

Asiaa tarkemmin tuntematta, epäasiallisen käytöksen kyllä tunnistaa tilanteesta riippumatta, vaikka hautajaisissa. Olen itsekin saanut ei-toivottua huomiota setämiehiltä työpaikan kahvihuoneessa, jotka ovat mukamas vain hymyilleet ja sanoneet jotain ystävällistä ulkonäöstä tai vaatetuksesta. Ja en ole omasta mielestäni mitenkään yksinkertainen.

Vierailija
270/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne ei niin komeat miehet saavat seuraa harvoin. Naiset omistavat treffimarkkinat.

Vierailija
271/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ne ei niin komeat miehet saavat seuraa harvoin. Naiset omistavat treffimarkkinat.

Yksi minua vanhempi ja viisaampi sanoi joskus että ei sitä naamaa panna. Oikeassa oli.

Vierailija
272/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa - ehkä minäkin nyt sitten isken lusikkani soppaan. Tulin tähän keskusteluun ihan ulkopuolisena ja ymmärrän, jos haluatte kivittää. 

Tässä olisi kuuluisa 50 -mies. Ihan kotona hengaan tuulettimen alla. 

Täällä on taas niin sakeaa tekstiä, että en tiedä mistä aloittaa. 

Ai niin - toi miesvihan tihkuminen pöydänkulmasta  kyllä kannattaa muistaa esikoiskokelmaani varten.

Yritin lukea keskusteluita. Ajattelin kysyä, onko ikäero aina ja iänkaikkisesti väärin?

Kysyn oikeasti, koska eräs 17 vuotias on flirttaillut kanssani. Onko tämä groomaamista? 

Olen 47. Hän käveli puistosta luokseni ja pyysi numeron. Tapasimme kerran kahvilla .

Baariin pitäisi mennä.

Täällä oli paljon keskustelua tasosta. Voin vakuuttaa, että 50 - laatunaisistakaan ei varsinaisesti ole ruuhkaa.

Erittäin mielelläni tapailisin ikäistäni  älykästä, kaunista naista.

OLkaa hyvät ja suolatkaa.

Voi voi oletko noin tyhmä?

Voin kertoa sinulle,että tuota tekivät jo minun nuoruudessani kanssasisaret.

Pappa betalar-slogan on kai sinulle tuttu?Tyhmyytesi suoraan tihkuu tekstistäsi.

Vierailija
273/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi minua vanhempi ja viisaampi sanoi joskus että ei sitä naamaa panna. Oikeassa oli.

Kertoo lähinnä hänen seksielämästään.

Vierailija
274/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä hänen seksielämästään.

Nyt ei avautunut tuo sinun kommenttisi. Voisitko valottaa hiukan?

275/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha totuus joka pätee edelleen: se joka valkkaa, se runkkaa...

Vierailija
276/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutunneilla on kriteerit löyhimmillään. Molemmilla.

Vierailija
277/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kymppisillä äijillä on yleensä paljon rahaa ja jakelevat sitä mielellään niille nuorille naisille jotka sietävät velttoa kalua ja puuduttavaa työasioiden vatvomista. Viagraakaan ei voi käyttää montaa kertaa päivässä niin helpolla saa pimut merkkilaukkuja yms korvaukseksi erektion puuttumisesta...

Vierailija
278/389 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kymppisillä äijillä on yleensä paljon rahaa ja jakelevat sitä mielellään niille nuorille naisille jotka sietävät velttoa kalua ja puuduttavaa työasioiden vatvomista. Viagraakaan ei voi käyttää montaa kertaa päivässä niin helpolla saa pimut merkkilaukkuja yms korvaukseksi erektion puuttumisesta...

Käärinliinoissa ei ole taskuja. Rahoista kannattaa nauttia eläessään kukin parhaaksi katsomalla tavalla. Sitäpaitsi. Cialis ym uudemmat letkulääkkeet antavat sellaisen stondiksen joka kestää päiviä. Nuoret miehetkin näitä napsivat kun muuten ei ota eteen, elintavat kun ovat mitä on

Vierailija
279/389 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitäkin tutkimus että naisten haluttavuus alkaa laskemaan 18 ikävuoden jälkeen, 30v jälkeen jyrkemmin, kun taas miehillä se on korkeimmillaan vasta 50 vuotiaana. En jaksa etsiä mutta löytyy googlaamalla.

Ai että 50 vuotias mies on haluttavampi kuin kolmekymppinen???? No ei ole.

Se tarkoittaa että kolmekymppinen tapaa 10 sinkkua naista, joista 2 haluaa tapailla häntä. Viisikymppinen tapaa kaksi sinkkua naista, joista yksi haluaa tapailla häntä, eli haluttavuus nousi 25%:sta 50%:iin.

Vierailija
280/389 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutunneilla on kriteerit löyhimmillään. Molemmilla.

Pikkutunneilla on kriteerit löyhimmillään niillä 19:llä miehellä ja kahdella naisella. Loput sinkkunaiset löytyvät neulepiiristä, kuorosta, lastenlasten luota jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi