Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat
Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Kun on ollut viikon palstalta poissa, Helunat ovat viikon verran taas selittäneet, että "miksi olet täällä 247 ja miksi, hyi olkoon"..... helunat täysin vauhkoontuneet ja tarvitaan kuiskaaja paikalle sssshhhh ssssshhhhhh........"olkaa rauhassa, ssssshhhhhh......kyllä, me varakkaat miehet olemme kaikki pulassa......sssshhhhh......kyllä,.me tarvitsemme teitä rupsahtaneita naisia, sssshhhh.......emme voi elää ilman teitä nautoja sssshhhh......."
Noin ihmisrakas ihminen kuin sinä varmaan pitää haaremia 18-25- vuotiaita naisia, vai kuinka?
Miksi roikut palstalla, etkä ajele haaremisi kanssa pikaveneelläsi?
Ai niin, kun on vain oma käsi, ja katkera mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisillä ja kunnollisilla miehillä on koko elämänsä ollut kova kysyntä kuten vastaavilla naisillakin. Suurimalla osalla ei ole tuollaista tilannetta, mutta hyvännäköinen, kunnollinen viisikymppinen mies on harvoin vapaana, siinä selitys.
Aivan yllättäen ei miehelle seuraa ala löytyä viisikymppisenä, ellei sitä ole aiemminkaan ollut.
Eronnut pari vuotta sitten 26 vuoden avioliitosta. Eikä se tarvitse joskus sen ihmeellisempää syytä miksi 50 vuotias mies on vapaana. Sama syy voi olla myös vapaalla 50 vuotiaalla naisella? Enempi olisin huolissani jos erosta on vain 2 kuukautta ja uusi haussa.
Havaitsit sinäkin varmaan sen, miten naiset haluavat manipuloida yleistä mielipidettä? Mies, joka on päättänyt olla yksin on saatava nopeasti demonisoitua ja harmonisoitua naisen rinnalle maksamaan naisen laskuja. Itsenäinen, oman arvonsa tunteva mies on nopeasti saatava jollain lailla epäterveen kirjoihin, ja samassa ketjussa itsenäiset naiset kertovat, kuinka eivät aio edes vaivautua. Näettekö eron?
Nainen pyrkii aina maksimoimaan oman hyötynsä, siinä he ovat täysin ylivertaisia. Kunnes paikalle tulee aasialainen, hivenen pienempi ja älyllisesti taitavampi nainen palvelemaan miestä. Siinä tilanteessa nainen kokee nopeasti 180 asteen muutoksen, ja halveksii tätä naista rasistisesti ja on selittämässä naisen puolesta syytkin jo, miksi hän miehen kanssa on. Kuulemma rahan tähden aina.
Hyvät on suomalaisen ruman akan selitykset. :D
Niin se valitettavasti menee. Jos 50 v. mies on eronnut, siinä miehessä on automaattisesti jotain vialla? Jos 50 v. nainen on eronnut, sillä on ollut aiemmin sika ukko?
Ja totta sekin, jos miehellä on hieman nuorempi ja kaunis ulkomaalaistaustainen naisystävä, mies ei oletettavasti saa (ostettua??) muuta? Niinkuin naisia voisi jotenkin ostaa kuten makkaraa kaupasta?? No, olenhan minäkin elättänyt 25 vuotta ihan kantasuomalaista naista. Enkä todellakaan tiedä mikä moraalinen ja lopullinen ero on ollut siinä maksamisen laadussa?
Minun tuttavapiiriini ( laajemmassa mielessä, niin etten tunne kovin hyvin) ei kuulu yhtäkään kotirouvaa.
Toki on joitakin , jotka ovat hoitaneet lapsia muutaman vuoden kotona , mutta hekin ovat palanneet töihin myöhemmin.
Mistä aina löytyy näitä miehiä, jotka ovat elättäneet suomalaista naista 25 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.
Ei sisällä.
Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.
Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.
Jankutus saa jotkut sanomaan asioita vähän suorempaan.Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.
Elän varmaan eri maailmassa sinun kanssasi. Olen kyllä harmaantunut ja jopa ikäiseni näköinen mies. Joku kuitenkin vetää näitä nuorehkoja naisia puoleenii, en osaa sanoa mikä. Ei tietenkään jokaista mutta riittävän monta, että olisi jooa valinnanvaraa. Nyrkkisääntö on kuitenkin, että minä en lähesty naisia vaan annan heidän tehdä aloitteet, tyyliin miksi et koskaan pyydä minua ulos (esimerkki tosielämästä).. Pakit on helpompi antaa kuin saada ja jos joku minua on lähestynyt niin ikäkysymys on silloin jo pois päiväjärjestyksestä ja aloitetaan keskittymään oleelliseen. Tämä siis ihan minun oma kokemukseni.
Olet varmaan sellainen nuorehkosti pukeutuva ja elämäntyylisi on samanlainen kuin heillä,eli liikut paikossa(baarit jne)missä näitä nuoria on.Osaat varmaan myös kontaktin ottamisen taidon näille nuorille naisille.Osaat puhua juuri oikeat sanat.
Mutta todennäköisesti et saa samanikäisinä naisia,koska heillä on jo eri elämäntyyli ja taso ja he etsivät miestä muuta mitä sinä pystyt antamaan.
Nuoret naiset hakevat vielä kokemuksia,mutta perheen perustaminen tulee vasta myöhemmin.Siinä pelissä sinä et sitten myöskään pärjää,et näiden nuorten naisten kanssa ja vanhemmat naiset on jo menetetty ,koska et kuulu siihen kategoriaan mitä he etsivät.
Ehkä. Mutta mentyäni naimisiin ensirakkauteni kanssa 21-vuotiaana ja kasvatettuani kaksi lasta aikuiseksi ja omillaan pärjäileviksi vaimon yllättävän poismenon jälkeen en ajatellut kyllä yksinkään jäädä. Tässä elämän CV:ssä tuo yli 30v avioliitto on kai jonkilainen meriitti näin pätkäsuhteidem aikana. Totta kai valitsen parhaan kumppanin, mikä tarjolla on, sehän on selvä. Vanhempia naisia tuli lähestymään jo hautajaisissa eli se niistä menetyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen sitä mieltä, että tämä ketju sisältää uskomattoman paljon puhdasta miesvihaa ja pitäisi sulkea.
Ei sisällä.
Jotkut reagoivat voimakkaasti ainaiseen vanhemman (+35) naisen vähättelyyn ja syrjintään.
Mutta pääasiassa täällä yritetään saada miehet tajuamaan että miehet eivät keskimäärin vanhene sen paremmin kuin naisetkaan eivätkä naiset yleisesti halua reilusti itseään vanhempaa miestä.
Jankutus saa jotkut sanomaan asioita vähän suorempaan.Tietenkin sisältää, ja sinäkin tiedät sen. Mutta valehteleminen on sinulle luonnollista. Puhut reaktiosta, ja se reaktio on monella puhdas miesviha.
Joka juontuu miesten levittämiästä naisvihasta.
Ei naiset miehiä vihaa luontaisesti vaan se tulee vähitellen kun on saanut osakseen miesten vähättelyä, haukkumista ja monenlaista arvostelua.
Aivan kuin nainen olisi joku esine esim auto , jolla ei ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä näkee ihan komeita viiskymppisiä. Yksi päivä näin pitkän ja hoikan+lihaksikkaan keski-ikäisen miehen kaupassa, joka vähän vilkuili suuntaani. Ainakin 190cm ja hyvin erottuvat lihakset. Kyllä tuollainen kelpaisi. Ei Pena 175cm kaljamahalla. T. 35v
Mistä tiedät miehen iän? Saattaa hyvinkin olla sinun ikäisesi, ihmiset ikääntyvät ulkoisesti eri tahtia.
Hyvä kysymys. Tosiasiassa muiden ikää on vaikea arvioida, jos on ikääntynyt aiemmin tai säilynyt nuoren näköisenä. Asian tietävät kaikki, jotka työssään saavat tietää henkilön oikean iän.
Minä saan tietää työssäni asiakkaan iän ja olen eri mieltä.
Jotkut näyttävät hyvin nuorekkailta mutta kyllä sen iän silti arvaa etukäteen aika hyvin.
Ei minulle tule kovin monen vuoden heittoja.
Mutta kuten sanoin , on todella hyvännäköisiä 40v ja rupsahtaneita 40v , mutta silti joku paljastaa todellista ikää. Iho vanhenee ja piirteet jotenkin terävöityvät , tulee tiettyjä juonteita jneEi minullekaan kovin monen vuoden heittoja tule, mutta se johtuu kokemuksesta ja taustatiedoista. Geenit kuitenkin vaikuttavat ikääntymiseen todella, todella paljon elintapojen lisäksi. Elintapoihin liittyy varallisuus eli varakkaammat ovat hoikempia ja terveempiä, ja sen vuoksi usein nuoremman näköisiä. Monisairas, syrjäytynyt päihdeongelmainen voi näyttää vanhukselta jo viisikymppisenä. Samanikäinen nainen yksityisellä lääkäriasemalla odottamassa gynekologia näyttää 15-20 vuotta nuoremmalta (jos mennään ääripäihin).
Eli silläkin on vaikutusta missä työskentelet. Jos kohtaat ääripäitä työssäsi, ilmiö todentuu. Jos asiakaskanta on homogeenistä, ikä on helpompi arvioida.
Minulla ei ole minkäänlaisia taustatietoja kun asiakas tulee ja saan tietää iän.
Ikinä ei tule 15- 20 v heittoja arvioinnissa , muutaman vuoden heittoja kyllä
Toiset ihmiset näyttävät hyvältä , toiset eivät.
Mutta jokainen vanhenee ja se näkyy, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisällä.
Jankutus saa jotkut sanomaan asioita vähän suorempaan.Tämä! Mutta antaa miesten elää noissa harhoissaan. Totuus vaan sattuu sitten enemmän.
Elän varmaan eri maailmassa sinun kanssasi. Olen kyllä harmaantunut ja jopa ikäiseni näköinen mies. Joku kuitenkin vetää näitä nuorehkoja naisia puoleenii, en osaa sanoa mikä. Ei tietenkään jokaista mutta riittävän monta, että olisi jooa valinnanvaraa. Nyrkkisääntö on kuitenkin, että minä en lähesty naisia vaan annan heidän tehdä aloitteet, tyyliin miksi et koskaan pyydä minua ulos (esimerkki tosielämästä).. Pakit on helpompi antaa kuin saada ja jos joku minua on lähestynyt niin ikäkysymys on silloin jo pois päiväjärjestyksestä ja aloitetaan keskittymään oleelliseen. Tämä siis ihan minun oma kokemukseni.
Olet varmaan sellainen nuorehkosti pukeutuva ja elämäntyylisi on samanlainen kuin heillä,eli liikut paikossa(baarit jne)missä näitä nuoria on.Osaat varmaan myös kontaktin ottamisen taidon näille nuorille naisille.Osaat puhua juuri oikeat sanat.
Mutta todennäköisesti et saa samanikäisinä naisia,koska heillä on jo eri elämäntyyli ja taso ja he etsivät miestä muuta mitä sinä pystyt antamaan.
Nuoret naiset hakevat vielä kokemuksia,mutta perheen perustaminen tulee vasta myöhemmin.Siinä pelissä sinä et sitten myöskään pärjää,et näiden nuorten naisten kanssa ja vanhemmat naiset on jo menetetty ,koska et kuulu siihen kategoriaan mitä he etsivät.Ehkä. Mutta mentyäni naimisiin ensirakkauteni kanssa 21-vuotiaana ja kasvatettuani kaksi lasta aikuiseksi ja omillaan pärjäileviksi vaimon yllättävän poismenon jälkeen en ajatellut kyllä yksinkään jäädä. Tässä elämän CV:ssä tuo yli 30v avioliitto on kai jonkilainen meriitti näin pätkäsuhteidem aikana. Totta kai valitsen parhaan kumppanin, mikä tarjolla on, sehän on selvä. Vanhempia naisia tuli lähestymään jo hautajaisissa eli se niistä menetyksistä.
Ai että naisia ihan tuli tarjoamaan itseään sinulle jo hautajaisissa. Just joo, tämmöinen voimafantasia. Jotkut miehet tunnetusti on niin yksinkertaisia, että ne luulee että nainen on kiinnostunut, jos nainen hymyilee ja sanoo jotain ystävällistä.
Naiset olleet aina nirsoja joten se kostatuu ja ovat yhä 50 vuotiaana sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika masentava deittivalmentaja tuo Toivonen. Ottaa ainakin turhat luulot pois naisilta.
Ei, vaan antaa miehille harhoja siitä, että ne kelpaa. Nyt kaikki neli- viisikymppiset perus jampat luulee, että ne voi yrittää 25+ vuotiaita, ja naiset käy kiimana niihin.
Väärin. Tää on joku hopeakettujen märkä päiväuni. Tosiasia on että Suomesta löytyy vain harvoja sellaisia 50-60v miehiä, joista kauniit ja älykkäät 35 vuotiaat olisivat kiinnostuneita. Mutta näillä onkin sitten valinnanvaraa.
Itse olen työssä ulkomailla isossa akateemisessa asiantuntijaorganisaatiossa, jossa naisten keski-ikä on sen 35 ja miesten 50. Kummasti nuo nuoret naiset löytävät sieltä sen tasokkaan puolison kun biologinen kello alkaa tikittää. Näin se vaan toimii.
Ei. Tilastollinen mahdottomuus. Suomessa vain alle 0.5 % pareista iso ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Aha..vauvapalstan satuilija taas vauhdissa.
Ja sinä taas palvelet häntä lainaamalla ja levittämällä hänen satuaan. Miksi?
Ja kaikilla lähipiirissäni olevilla noin 50- vuotiailla naisilla on vähintään 10 vuotta nuorempi mies. Tasokas mies.
Hohhoijaa - ehkä minäkin nyt sitten isken lusikkani soppaan. Tulin tähän keskusteluun ihan ulkopuolisena ja ymmärrän, jos haluatte kivittää.
Tässä olisi kuuluisa 50 -mies. Ihan kotona hengaan tuulettimen alla.
Täällä on taas niin sakeaa tekstiä, että en tiedä mistä aloittaa.
Ai niin - toi miesvihan tihkuminen pöydänkulmasta kyllä kannattaa muistaa esikoiskokelmaani varten.
Yritin lukea keskusteluita. Ajattelin kysyä, onko ikäero aina ja iänkaikkisesti väärin?
Kysyn oikeasti, koska eräs 17 vuotias on flirttaillut kanssani. Onko tämä groomaamista?
Olen 47. Hän käveli puistosta luokseni ja pyysi numeron. Tapasimme kerran kahvilla .
Baariin pitäisi mennä.
Täällä oli paljon keskustelua tasosta. Voin vakuuttaa, että 50 - laatunaisistakaan ei varsinaisesti ole ruuhkaa.
Erittäin mielelläni tapailisin ikäistäni älykästä, kaunista naista.
OLkaa hyvät ja suolatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miespuolinen ystävä, joka kertoo että ilmiö on aivan totta. Ollaan viiskymppusiä ja hänen deittisovelluksensa pursuaa naisia, ihania ja toinen toistaan kauniimpia.
Jokainen heistä on valmis tekemään ystävästäni maailman onnellisimman miehen, kunhan hän vaan maksaa lentoliput niin ensialkuun.
Tästä teitä naisia on varoilteltu. Vapaudella on hintansa. Keski-ikäinen mies voi kestää niitä iskuyrityksiä paljonkin, mutta entäs sitten kun tulee se oma vaimo 20-vuotta nuorempana vastaan? Moni kestää tuon..
mies54v
Täh? Tossa oli kyse siitä että ne on rahan perässä juoksevia mimmejä ne ihanat naiset jotka haluaa sen viisikymppisen. Meni vissiin pointti vähän ohi.
Missä ihmiskunnan historian vaiheessa naisia ei olisi kiinnostanut miehen omaisuus, eli tuottavuus enemmän tai vähemmän?
Se on myös biologisesti katsottuna täysin luonnollinen aspekti nimenomaan naisille.
Miehillä nyt ei rahaa ole kun ryyppäävät ne. Luonnollista miehille. Viisikymppisistä 70% on jo juoppoja. Ja loput 30% myös.
No mutta sitten jos viiskymppinen mies harrastaa vaikka triathlonia niin sille vasta naureskellaan että miten vanha mies jaksaa tollasta urheilupelleilyä.
En huomannut tällaista kun olin deittisovelluksissa 45-vuotiaana. Minuun otti yhteyttä moni mies, joista toki jätin heti huomiotta ne omanikäiset miehet, jotka ilmoittivat profiilissaan etsivänsä reilusti nuorempaa. (En tiedä miksi ottivat kuitenkin yhteyttä myös minuun). Aloitin keskustelun 47-vuotiaan miehen kanssa, joka etsi kumppania ikähaarukalla +-5 vuotta. Käytiin treffeillä ja ollaan siitä asti oltu yhdessä jo lähes 10 vuotta. En huomannut, että olisi tarvinnut kilpailla kenenkään kanssa. Muutenkaan kilpailu ei kiinnosta. Jos joku mies haluaa jonkun muun, hän on aivan vapaa etsimään jotakuta muuta. Miksi minä siinä kilpailisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa - ehkä minäkin nyt sitten isken lusikkani soppaan. Tulin tähän keskusteluun ihan ulkopuolisena ja ymmärrän, jos haluatte kivittää.
Tässä olisi kuuluisa 50 -mies. Ihan kotona hengaan tuulettimen alla.
Täällä on taas niin sakeaa tekstiä, että en tiedä mistä aloittaa.
Ai niin - toi miesvihan tihkuminen pöydänkulmasta kyllä kannattaa muistaa esikoiskokelmaani varten.
Yritin lukea keskusteluita. Ajattelin kysyä, onko ikäero aina ja iänkaikkisesti väärin?
Kysyn oikeasti, koska eräs 17 vuotias on flirttaillut kanssani. Onko tämä groomaamista?
Olen 47. Hän käveli puistosta luokseni ja pyysi numeron. Tapasimme kerran kahvilla .
Baariin pitäisi mennä.
Täällä oli paljon keskustelua tasosta. Voin vakuuttaa, että 50 - laatunaisistakaan ei varsinaisesti ole ruuhkaa.
Erittäin mielelläni tapailisin ikäistäni älykästä, kaunista naista.
OLkaa hyvät ja suolatkaa.
Miksi ihmeessä kukaan 17 vuotias nuori tyttö haluaisi olla kanssasi?! Ai juu.. Hän etsi itselleen ns sugar daddya, että saisi itselleen haluamiaan kalliita merkkituotteita ja arveli että sinä olet ulkonäön puolesta väylä niihin. Et sinä häntä muuten kiinnostanut. Sitten tytölle selvisi ettei sinulla ole tarpeeksi rahaa ja se siitä sitten. Naurettavaa edes kuvitella yhtään mitään muuta kuin se että kyse oli rahasta. Et ole niin hurmaava. Yhtä naurettavaa kuvitella että 17 vuotias poika olisi oikeasti kiinnostunut 50 kymppisestä naisesta. Kyllä ihmisillä on ihmeellisiä harhaluuloja ja illuusioita itsestään.
Teineillä on joskus tapana myös testata viehätysvoimaansa aikuisiin. Muistan kun tein näin itsekin. Onneksi omalle kohdalleni kuitenkin sattui vastuullisia aikuisia, jotka ymmärsivät että tuollainen käytös on teiniltä harjoittelua ja aikuisuuden leikkimistä, ja torjuivat minut kauniisti ja itsetuntoa kohottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä näkee ihan komeita viiskymppisiä. Yksi päivä näin pitkän ja hoikan+lihaksikkaan keski-ikäisen miehen kaupassa, joka vähän vilkuili suuntaani. Ainakin 190cm ja hyvin erottuvat lihakset. Kyllä tuollainen kelpaisi. Ei Pena 175cm kaljamahalla. T. 35v
Mistä tiedät miehen iän? Saattaa hyvinkin olla sinun ikäisesi, ihmiset ikääntyvät ulkoisesti eri tahtia.
Hyvä kysymys. Tosiasiassa muiden ikää on vaikea arvioida, jos on ikääntynyt aiemmin tai säilynyt nuoren näköisenä. Asian tietävät kaikki, jotka työssään saavat tietää henkilön oikean iän.
Minä saan tietää työssäni asiakkaan iän ja olen eri mieltä.
Jotkut näyttävät hyvin nuorekkailta mutta kyllä sen iän silti arvaa etukäteen aika hyvin.
Ei minulle tule kovin monen vuoden heittoja.
Mutta kuten sanoin , on todella hyvännäköisiä 40v ja rupsahtaneita 40v , mutta silti joku paljastaa todellista ikää. Iho vanhenee ja piirteet jotenkin terävöityvät , tulee tiettyjä juonteita jneEi minullekaan kovin monen vuoden heittoja tule, mutta se johtuu kokemuksesta ja taustatiedoista. Geenit kuitenkin vaikuttavat ikääntymiseen todella, todella paljon elintapojen lisäksi. Elintapoihin liittyy varallisuus eli varakkaammat ovat hoikempia ja terveempiä, ja sen vuoksi usein nuoremman näköisiä. Monisairas, syrjäytynyt päihdeongelmainen voi näyttää vanhukselta jo viisikymppisenä. Samanikäinen nainen yksityisellä lääkäriasemalla odottamassa gynekologia näyttää 15-20 vuotta nuoremmalta (jos mennään ääripäihin).
Eli silläkin on vaikutusta missä työskentelet. Jos kohtaat ääripäitä työssäsi, ilmiö todentuu. Jos asiakaskanta on homogeenistä, ikä on helpompi arvioida.
Minulla ei ole minkäänlaisia taustatietoja kun asiakas tulee ja saan tietää iän.
Ikinä ei tule 15- 20 v heittoja arvioinnissa , muutaman vuoden heittoja kyllä
Toiset ihmiset näyttävät hyvältä , toiset eivät.
Mutta jokainen vanhenee ja se näkyy, ei voi mitään.
Ihmeellistä jankkaamista, totta tosiaan.
Naisilla on 18-35-vuotiaana paljon vientiä ja valinnanvaraa. Eikö ole ihan oikeus ja kohtuus, että miestenkin vuoro tulee? Minusta se on ihan ok. Jään vapaaehtoisesti jo sivuun.
N60
Mainitsen vielä tuohon 17 - juttuun. Kirjoitin siis. Suhtaudun elämään aika nöyrästi: vanhemmat, isovanhemmat ovat kuolleet, kuten myös tyttöystäväni - joten aika vaatimattomasti itseeni ja mös muhin. .
Ymmärrän hemmetin hyvin, että ihmiset hakeutuvat ikäistensä seuraan. Mainitsin aiemmin, että itsekin...
Ei ole rahaa, ei ole harhaluuloja irsestäni..enää.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen naiset eivät ymmärrä sitä valtavaa romahdusta joka heidän ulkonäössään jne tapahtuu viidenkympin kieppeillä. Ovatko he jotenkin sokeita kun kuitenkin peiliin kysyivät ainakin kerran päivässä?
Ymmärtää, mutta eihän kenenkään naisen kannata ottaa miestä minkään ikäisenä, jos ulkonäkö on ainoa joka miehelle merkitsee. Jonain päivänä se ulkonäkö on kaikilla mennyttä, miehillä ja naisilla. On ihan sama, oletko 35-vuotias, ja otat 50-vuotiaan ukon, koska pian olet itse 50, eikä ulkonäkösi enää tuolle pinnalliselle nuoremman naisen metsästäjälle kelpaa. Olet vaan tuhlannut aikaasi, jonka olisit voinut käyttää etsimällä rakastavaa miestä jonka kanssa vanheta samaan tahtiin, ei omaishoidettavaa ulkonäkökeskeistä valittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on 18-35-vuotiaana paljon vientiä ja valinnanvaraa. Eikö ole ihan oikeus ja kohtuus, että miestenkin vuoro tulee? Minusta se on ihan ok. Jään vapaaehtoisesti jo sivuun.
N60
Minustakin se on ihan ok. Helppo sanoa, kun en ole sinkku, lapset tehty ja pitkä, hyvä parisuhde koettuna, joten olen saanut kokea olevani haluttu ja rakastettu. Sitähän kaikki kaipaavat ja varmaan siinä syy, miksi aasialaisia naisia niin ylistetään. He tarjoavat jotain sellaista mitä ei ole ennen koettu.
Aivan totta, että tuolla päin maailmaa avioliitto on enemmän järkiliitto niille, joilla ei ole varallisuutta, sosiaaliturvaa kun ei ole. Heti kun naisten tai suvun varallisuus kasvaa, kasvavat myös vaatimukset miehille yksilöllisemmiksi. Naisten oma varallisuus tuo esille sen mitä miehistä oikeasti etsitään, ja sen vuoksi länsimaissa aviopuolisot ovat samaa tulo- ja koulutustasoa. Pelkistetty malli eli se, että mies voi elättää perheen pätee vain järjestettyjen avioliittojen ja järkiliittojen maissa.
Nuoret naiset hakevat vielä kokemuksia,mutta perheen perustaminen tulee vasta myöhemmin.Siinä pelissä sinä et sitten myöskään pärjää,et näiden nuorten naisten kanssa ja vanhemmat naiset on jo menetetty ,koska et kuulu siihen kategoriaan mitä he etsivät.