Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Berliinin Filharmonikot, Berliinissä. Kova oli, kuten odotinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sliipi Sliiipers provinssissa 87 kaiken takana on nainen kiertueella. Bändi itse pukeutuneena törkeän näköiseksi hutsuiksi lavalla kohkaamassa, mutta kun Matti & Teppo astui lavalle pastellinvärisissä puvuissaan ja raybaneissaan mikin taakse , ottivat raybanit synkronoidusti silmiltään ja hönkäsivät mikkiin "Kun sä tulit mun luo...".
Olimme koko yleisö banaaneina ja meistä tuli ikuisia Matti&Teppo faneja. Veljekset astuivat siinä hetkessä cooliuden tuolle puolen tavallisilta tallaajilta tavoittamattomiin.
"Kaiken takana on nainen"-kappaleen lauluosuus alkaa ainakin levytetyssä versiossa kertsillä, ei säkeistöllä.
Muistelen että sliipparit ehti sitä alkua vetää jonkun matkaa ennen kuin veljekset tuli kesken biisin lavalle. Muisti voi pettääkin koska sihijuomaa oli maisteltu. Voi olla se klassinen tapauskin missä olen kokemuksesta rakentanut oman personoidun kaunistellun muiston , muiston miten haluan sen muistaa.
Kävin kerran Teholannan keikalla. Hyvä oli ja kännikin oli hyvä!
Paradise Lost Kiovassa joskus monia vuosia sitten. Olihan se aika eksoottista.
Boycott Haminan Räpylärockissa v. 1987, minä 13 vuotta. Boycott oli ennestään tuntematon mulle ja kavereilleni, mutta ne vetivät meidän mielestä sikacoolisti. Ja sitten Tommi Läntinen kirjoitti mulle nimmarin käsivarteeni jonkun aidan yli. Luulin että kädessäni luki "Jouni" :D
Minullakin Michael Jackson, Helsingissä.
Oli sitten siviilielämässään millainen tahansa, niin omaa luokkaansa hän esiintyjänä silti oli.
Childten of Bodomin viimeinen keikka A Chapter Called Children Of Bodom, Helsingin Jäähallissa 15.12.2019.
Se oli sitä kirjaimellisesti, koska näin silloin Alexi Laihon viimeisen kerran esiintymässä.
Duran Duran Kaisaniemessä. Simon Le Bon ja John Taylor
Children of Bodomin viimeinen keikka A Chapter Called Children Of Bodom, Helsingin Jäähallissa 15.12.2019.
Se oli sitä kirjaimellisesti, koska näin silloin Alexi Laihon viimeisen kerran esiintymässä.
Näin Kumikamelin keikan Ilosaaressa 1999.
Black Sabbath
NoMeansNo
Stiff Little Fingers
Iron Maiden
Metallica
Morissey
Red Hot Chili Peppers
Tony Allen
Manowar
Zero Nine
Death Angel
Soulfly
Maple Cross
Black Uhuru
Faith No More
Motley Crue
Terveet Kädet
Uriah Heep
Asian Dub Foundation
Deep Purple
Portishead
DIO
Sleaford Mods
Kingston Wall
Beastie Boys
Levellers
Cool Sheiks
Zion Train
Pearl Jam
Turbonegro
Tricky
Manu Chao
The Cure
Beck
Goldie
Massive Attack
Lauryn Hill
Depeche Mode
Midlake
Slayer
Primus
Nick Cave
Underworld
Pet Shop Boys
Iggy Pop
Kylie Minogue
Daft Punk
Die Antwoord
Suede
Public Enemy
The National
Grace Jones
The Sounds
Sleepy Sleepers
Stone
Mos Def
Outcast
Grinderman
Röyksopp
The Chemical Brothers
The Prodigy
Kraftwerk
Pan Sonic
Panasonic
Major Lazer
Sia
The Roots
Kent
Soundtrack of Our Lives
Peer Günt
Airdash
R.E.M
Blondie
Kashmir
Nine Inch Nails
Lou Reed
Burning Spear
PJ Harvey
Radiopuhelimet
Rage Against the Machine
Tinariwen
Garbage
New Order
Moloko
Mogwai
Genesis
ja muutama muu vielä
Prince
Wembleyn stadionilla vuonna 1993
Rolling stones Wembley stadiumilla ja Princen kolme kertaa Wembley arenalla.
Radiohead Lontoon Hammersmith Odeonissa.
Oli kyllä niin hieno keikka ja tippa tuli linssiin moneen kertaan. Järisyttävä kokemus.
Asun Lontoossa, joten aika paljon tulee käytyä keikoilla kun on niin helppo mennä. Just käytin Ed Sheerania katsomassa.
Paljon olen keikoilla ja festareilla käynyt, mutta nämä olivat ihan huippukokemuksia:
Provinssirock 1995: Suede, Faith No More, Danzig, Moby
David Bowie Helsinki 1996
Depeche Mode Helsinki 2018
System Of A Downin eka Suomen keikka Provinssissa 2011 - melkein kuolin onnesta 😍
Nää nyt tuli ekaksi mieleen
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Teholannan keikalla. Hyvä oli ja kännikin oli hyvä!
Teholanta oli ihan saatanan kovaa poljentoa!
Monta isoa ulkomaista bändiä on tullut nähtyä. Silti mieleenpainuvin veto on eräs Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus comebackin jälkeinen keikka. Yleisö koostui 100% faneista.
Metallica Master of puppets 20-v kiertue Tallinnan Laululavalla. Loistava keikkapaikka.
Tää on kova!