Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Michael Jackson Helsinki 1997, kyseinen keikka ei koskaan unohdu.
Beyonce ja Jay Z Kööpenhaminassa
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson Helsinki 1997, kyseinen keikka ei koskaan unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Black Sabbath 2005 Helsinki
Tuli oltua samalla keikalla. 🤘🏻
Olen nähnyt Frööpelin Palikat livenä. Paras ikinä.
Ysäriskidi kirjoitti:
Apulanta silloin, kun Ehjä-albumi julkaistiin. Esiintyivät kotikaupunkini hiekkarannalla jossain tapahtumassa. Nykyään ko. ranta on lähinnä satunnainen nuorison dokailupaikka.
Apulanta on paskaa.
Miten voisin brassailla, kun livenä oon nähnyt yli 200 artistia?!
Madonna.
Michael Jackson.
David Bowie.
Metallica.
Nirvana.
Kaikki täysin paskoja keikkoja.
Rahat vaan tyhmiltä ihmisiltä pois.
Metallica kyllä kaikista surkein.
Vierailija kirjoitti:
Madonna.
Michael Jackson.
David Bowie.
Metallica.
Nirvana.Kaikki täysin paskoja keikkoja.
Rahat vaan tyhmiltä ihmisiltä pois.
Metallica kyllä kaikista surkein.
Isot stadion yms. keikat on ihan rahastusta. Pikku klubeilla on jotain järkeä käydä, kun näkee ja kuulee hyvin. Esim. Metallican keikalla muinoin Porissa koko orkesteri oli jossain puolen kilometrin päässä. Skriiniltä jotain näki...
Tiktakin Sibeliustalossa joskus 17 vuotta sitten ja tänään oon menossa Sunrise Avenuen keikalle Helsinkiin äitini, iskän puolen kummitätini ja toisen isosiskoni kanssa.
M28
Spice Girls, Hartwall Areena, 1998
Viimeksi olin Alice Cooperin keikalla kuukausi sitten, oli kyllä paras keikka vuosikausiin jonka olen nähnyt. Harva 74-vuotias jaksaa vetää sellaista show'ta.
The Eagles, Zurich 2019 tai 2018
Michael Jackson Göteborgissa 1988. Ihan ok ;)
AC/DC kuudesti, ensimmäinen kerta aivan huikea Helsingissä 1995. No eniten harmittaa väliin jäänyt Nirvanan keikka provinssissa vaikka mutavellissä siellä oli kaveri pyörinytkin. Muutahan mahdollisuutta ei tullut..
Black Sabbath Hartwallilla 2000-luvulla. Rumpalia lukuunottamatta alkuperäinen kokoonpano. Leonard Cohen samassa liiterissä 2008. Huikean intensiivinen kokemus. Nick Cave Pori jazz, huh huh. Turnerin Tina stadikalla loistava. U2 Stadikalla myös huikeaa ja näyttävää. Purplen esiintymiset ja tietty Nightwish ja loistava Floor Jansen. Sen sijaa Rolling Stonen jätti kylmäksi ysärillä stadikalla. Ja lisätään vielä kitaristivelho Joe Bonamassa. Iron maiden ei napannut.
Vierailija kirjoitti:
System Of A Downin eka Suomen keikka Provinssissa 2011 - melkein kuolin onnesta 😍
Täällä toinen, joka lähes kuoli onnesta SOADin Provinssin-keikalla. Olin vuosia toivonut joskus näkeväni bändin livenä ja kun se lopulta toteutui, olin sanoinkuvaamattoman onnellinen ja jännittynyt. Palaan vieläkin ajoittain siihen tunnelmaan.
Toinen hyvin mieleenpainuva keikka oli japanilainen Moi Dix mois Tavastialla 2007, vaikken varmaan lähes 5-kymppisenä ihan kohderyhmää ollutkaan. Mutta leijuin viikkoja keikan jälkeen.
Pinkkarit Lahden jäähallissa
King Crimson Finlandia talossa
Jack DeJohnette Tamperejazzeilla
The Pixies Lontoossa klubikeikka ysärillä
Roky Erickson Ruisrockin teltta