Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Guns N' Roses 2017 Hämeenlinnassa, sitä ennen 1987 Park Plaza hotellissa Los Angelesissa. Hyvin soittivat, jälkimmäisessä Axlin ääni jo vähän mennyt huonoksi.
Murheenlaakso Nosturissa. Joku pikku festivaali.
James Brown Pori Jazzeissa joskus ysärin alussa.
Apulannan keikat Ankkarockissa, Tuukka bassossa. Sillon Apulanta oli kova ja oltiin nuoria ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olisin halunnut nähdä 🔥🔥🔥
Raptori Tikkurilan jäähallissa joskus -91 talvella. Oli kova!
Halavatun papat näin kerran.
Olihan ne ihan hauskat.
Sliipi Sliiipers provinssissa 87 kaiken takana on nainen kiertueella. Bändi itse pukeutuneena törkeän näköiseksi hutsuiksi lavalla kohkaamassa, mutta kun Matti & Teppo astui lavalle pastellinvärisissä puvuissaan ja raybaneissaan mikin taakse , ottivat raybanit synkronoidusti silmiltään ja hönkäsivät mikkiin "Kun sä tulit mun luo...".
Olimme koko yleisö banaaneina ja meistä tuli ikuisia Matti&Teppo faneja. Veljekset astuivat siinä hetkessä cooliuden tuolle puolen tavallisilta tallaajilta tavoittamattomiin.
U2 vuonna 2001 Elevation -kiertueella Wienissä, jossa olin lomareissulla. Aivan uskomaton keikka, koska sisähalli, valot, miksaus ja se yleisö..
Vierailija kirjoitti:
Halavatun papat näin kerran.
Olihan ne ihan hauskat.
Ai niin, Iisalmessa jossakin rantaravintolan terassilla, kuutisen vuotta sitten.
Olikohan se Olutmestari 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sliipi Sliiipers provinssissa 87 kaiken takana on nainen kiertueella. Bändi itse pukeutuneena törkeän näköiseksi hutsuiksi lavalla kohkaamassa, mutta kun Matti & Teppo astui lavalle pastellinvärisissä puvuissaan ja raybaneissaan mikin taakse , ottivat raybanit synkronoidusti silmiltään ja hönkäsivät mikkiin "Kun sä tulit mun luo...".
Olimme koko yleisö banaaneina ja meistä tuli ikuisia Matti&Teppo faneja. Veljekset astuivat siinä hetkessä cooliuden tuolle puolen tavallisilta tallaajilta tavoittamattomiin.
"Kaiken takana on nainen"-kappaleen lauluosuus alkaa ainakin levytetyssä versiossa kertsillä, ei säkeistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla nähtynä Living in america kiertueella helsingin jäähallissa ei itseäni niin vakuuttanut, etenkään ne maestron perseellään soittamat kiipparisoolot (voiskohan niitä kutsua jo hanurisooloiksi?) Lähinnä jäi mieleen että yksi elävä legenda tuli nähtyä. Bo Diddleyn ja John Lee Hookerin keikat puistobluesissa jäi musiikillisesti paremmin mieleen legendaosastolta.
Jäähalli tosin ei akustistesti paras miljöö ole Brownin puolustukseksi.
Jaakko Teppo Kivennavalla ja Nylon Beat Miljoonapilkissä.
Ei ollut bändi, mutta kitaristi. Brian May yllätti We will rock you musikaalin lopussa Hartwalilla. Vuotta en kyllä muista millään. Ihan mahtava tunne sen jälkeen, en pysynyt nahoissani. En tiennyt, että May on edes paikalla. Olen myös nähnyt Queenin Adamin kanssa, mutta samaa tunnetta ei tullut siitä. Olisinpa nähnyt Queenin alkuperäisessä kokoonpanossa.
Negative Untorock 2003. Oli kova.