Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?

Vierailija
01.07.2022 |

Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.

Kommentit (961)

Vierailija
441/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen, Alice Cooper, Bay City Rollers😂

Vierailija
442/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin Mad Cool 2022 reissu tehty ja voin sanoat että kovat keikat heittivät niin Killers (mm. uusi kipale Boy ensiesityksenä), Metallica ja Muse. Espanjalaisyleisö oli todella haltioissaan kuten myös muut paikalla olleet. Viimeisinä päivinä alkoi helle tuntua mutta suurin osa musiikista soitettiin pimeän aikaan jolloin lämpötila oli ihan siedettävä. Jonkin verran suomalaisia näytti paikalla olevan ja käsittääkseni kaikki olivat oikein tyytyväisiä festareihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepi Kumpulainen. Olihan se aikamoinen tapaus.

Vierailija
444/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tool, muse, system of a down, rammstein, guns n roses, ac/dc, ed sheeran, faith no more, ghost, metallica, judas priest, megadeth, deep purple, zz top, red hot chili peppers, korn ja lukuisia muita pienempiä yhtyeitä.

Vierailija
445/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoi Rocks ja The Lords of the New Church Rukan juhannusjuhlissa 1983 tai joskus niillä paikkeilla. Nina Hagen Ruisrockissa, ehkä 1984.

Vierailija
446/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måneskin Italiassa Circo Massimolla viime viikonloppuna.

Oli kova

Vierailija
447/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måneskin Roomassa pari päivää sitten oli kova, enempi ehkä sen vellovan 70.000-päisen yleisömassan kuin itse musiikin takia, siellä osataan olla eläytyen mukana eikä seistä käsivarret ristissä kuin mitkäkin rokkipoliisit.

Vierailija
448/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bassn heleenin tai jonkin vastaavan rippileiriin liittyvällä keikalla Raahessa tai vastaavassa armon vuona 1998. Muita banditseja en lie silmistä silmiin nähny

Vierailija
449/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måneskin Roomassa pari päivää sitten oli kova, enempi ehkä sen vellovan 70.000-päisen yleisömassan kuin itse musiikin takia, siellä osataan olla eläytyen mukana eikä seistä käsivarret ristissä kuin mitkäkin rokkipoliisit.

Lollapaloozassa Damiano kyseli että "What´s the matter with you? are you fucikng lazy." Oli yleisö ihan hyvin mukana mutta tuo vielä lisäsi vauhtia. Kannattaa ehdottamasti mennä katsomaan jos tulee tilaisuus.

Vierailija
450/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B.B. Kingin New Orleansissa. Yhteistyökumppani tarjosi VIP-lipun ja illan juomineen ja syöminkeineen. Oli hyvä meininki.

Vierailija
451/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis ja Led Zeppelin aikoinaan usa:ssa. Ei kukaan pistä paremmaksi.

Vierailija
452/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela käveli vastaan ku ajelin fillarilla rotuaarilla jokunen vuos sitte, ei se tosin laulanu sillä hetkellä.

Mutta en ole livenä nähny mitään ,enkä näe, en kestä sitä ihmismassaa. Eli tuo on mun lähin kokemus jostai artistista.

Vierailija
453/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia...tuossa Anssi Kela,,,hänetkin nähnyt likeltä,Kari Tapio...monia muita bändejä...nimmareita muutamakin.En prassaile,missejä,malleja...näytttelijöitä.,t än maan johtavia ..hekin ihan vaan ihmisiä.

Vierailija
454/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kadehditaan enemmän Smackin ja Mustan Paraatin näkemisestä 80-luvulla kuin maailmanluokan megatähtien näkemisestä isoilla lavoilla.

Vierailija
455/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Megan Thee Stallionin keikalla Ruisrockissa.  Sillä oli ihmeellisen näköinen iho ja ääni.  Jotenkin rosonen ja äänikään ei kuulunut kunnolla.

Mä katson jatkossakin vain Instagrammia ja seuraan videoita - ne on parempia ja jotenkin aidompia.

No sitten kävi ihan hullu juttu- Megan huusi juuri minulle yleisömeren keskeltä:  Girl You Beautiful, lets go.

En päässyt lavalle, joten aloin itkeä.  Joku valkoinen mies esti minun kulkuni.  Ilmoitin välittömästi Ylelle - he onneksi julkaisivat juttuni, koska muuten rasismi. Opettelin ennen haastattelua muutaman fraasin JenkkiSome - vaikuttajilta. En ole koskaan oikeastaan ajatellut, mitä nämä tarkoittavat, mutta näillä saa tarvittaessa huomiota ja kukaan Nuori ihminen Helsingissä ei kehtaa kyseenalaistaakaan.

Muuten se keikka oli paska, kun olin niin takana, etten edes nähnyt Twerkkausta. WAP - on mun motto.

Vierailija
456/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurriganes Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen aikaan.

Vierailija
457/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta jäänyt mieleen mm.Jaakko Tepon ja Kikan keikat😅Paikallisessa huonekaluliikkeessä oli aina esiintyjiä. Muistan myös kun Ridge Forrester lauloi yhdessä marketissa ja sinne oli ihan ilmaisia bussikyytejä ympäri kylää😅

Rantarockin ysärikeikat oli ihania..Mr.President, Scooter, Rednex yms yms

Ramstein Provinssissa oli kova, Lordi kauppatorilla kun voitti euroviisut. Tuon Jätkäsaaren Madonnankin kävin katsomassa. Hanoi rocks on myös tullut nähtyä, hirvee määrä keikkoja..harmi kun nykyään tuntuu niin vaivalloiselta, että lähtisi mihinkään varsinkaan isoon konserttiin jonottamaan..ei vaan jaksa enää.

Vierailija
458/961 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramones Tampereen Tekulla 1977. Ennen oli kaikki paremmin.

Vierailija
459/961 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kova koko ajan

Vierailija
460/961 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irwinin keikka 9.4.1988. Siinä mielessä kova että näin kansantaiteilijan viimeisen kerran lavalla. Oli kovassa kunnossa kun kaksi apumiestä talutti lavalle mutta keikan hän veti alusta loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi