Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Celine Dion Zurichissa. Oli tylsä.
Mari Boine Kultsalla 2019. Oli ihan maagisen hyvä!!
Onhan nuita tullut nähtyä varmasti yli sata bändiä, mutta Slipknot joskus vuonna nakki ja peruna kun yhtyeessä oli vielä sittemmin kuolleet Joey ja Paul.
Blackie Lawless. Ja bändi siis on WASP. Kun bändi/solisti on tahkonnut 40 vuotta ympäri maailmaa ja joka s**tanan vuosi Suomessa, sen tietää että homma sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode tullut nähtyä pari kertaa Hartwallilla, ja olihan se kova.
RIP Andy
Mä näin ne ekan kerran Wembleyllä tammikuussa 1988. Oli unohtumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Hurriganes Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen aikaan.
Tämä.
Tää on niin s**kelin RRRock, ettei yli voi pistää.
Mötley Crue 2007 oli hyvä.
Dirkscheider Tavastia 2016
Aerosmith Sveitsi 1994
Whitesnake Sveitsi 1994
Ac Dc monta kertaa848
Peer Guntin ja Zero Ninen 80 luvun keikat
Satoja nähty ja hyviä keikkoja paljon.
Nykyään ei ole enää hyviä keikkoja kun porukat on kokoajan kännykät käsissä ja kellään ei oo enää hyvä meno vaan toljotetaan vaan.
Queenin jäähallikeikka muutama vuosi sitte. Itkin räkäposkella, ku on ollu unelma 90-luvulta asti. Oli mahtava nähdä Brian May ja Roger Taylor livenä.
Nirvana joskus ruisrockissa. Muistaakseni oli kova. Ainakin itsellä meni lujaa.
Procol Harum, Dire Straits, Nazareth.
Vierailija kirjoitti:
Nirvana joskus ruisrockissa. Muistaakseni oli kova. Ainakin itsellä meni lujaa.
Mä olin siellä myös. Oli se ihan kova, mut se sun mun edessä heiluminen vähän häiritsi mun keikkakokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Bruce Springsten Helsingin Olympiastadionilla. Paras!
Toi oli mun inhokki. Meinasin lähteä kesken pois mutta en kehdannut kun olin siellä kaverin kanssa.
Melkein kaikki "isot" nimet olen nähnyt livenä, on helpompi sanoa ketä en onnistunut näkemään livenä, Aretha Franklin, ABBA, Queen (se alkuperäinen).
Laitetaan nyt muutama nimi kenet olen nähnyt...
Dr Feelgood, Earth,Wind & Fire, Kiss, Rod Stewart, Elton John, Rolling Stones, Aerosmith, ZZ Top, Little Richard, Slade, The Sweet, Suzi Quartro, Rubettes, BCR, Stanley Clarke, Jamiroquai, George Michael, Prince, (8 kertaa), Chaka Khan, Patti LaBelle, Anita Baker, Smokey Robinson, Alice Cooper, Gloria Estefan, Van Halen (se alkuperäinen Lee Roth-versio), AC/DC, Commodores, Eurythmics, Toto, Michael Jackson, Stevie Wonder, Michael McDonald, James Ingram, James Brown, Duran Duran, Madonna, Depeche Mode, Ananstacia, U2, Janet Jackson, Kid Creole and the Coconuts, SAHB, Isaac Hayes.....ei jaksa nyt muistaa enempää
Meillä oli sitten yhdessä tosi kovat