Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Vaikka en olekaan varsinainen fani, niin keikkana ja tunnelmaltaan U2 Dublinissa 2009.
Dr. Alban Silja Linella, joskus ennen vuosituhannen vaihdetta, oli kyllä raudanluja show ja hyvä meininki.
Antti Ketonen lauleskeli kauppakeskuksen käytävällä, kävelin ohi. ihan perus laulantaa.
Pitkä lista tulisi, jos listaisin kaikki näkemäni.
Kovimmat itselleni niistä taitaa olla:
- AC/DC
- Guns N' Roses
- Scorpions
- Iron Maiden
- Lordi (sen takia, kun sain rytmikapulan)
- Kiss
- Bruce Springsteen
- The Hives
- Children of Bodom (juuri ennen Alexin Kuolemaa)
- Slipknot
Ozzy Osbourne on tullut nähtyä kanssa, mutta se ei sykähdyttänyt minua.
Tietysti pitää lesoo palstalaisille, että Blind Channel on nähty eturivistä, eikä edes tarvinnut ennakkoon asettua sinne eturiviin.
Hurriganes. Alkuperäisenä kun vielä olivat kaikki hengissä. TavastiaClubilla.
Rollarit Stadionilla. Ja monia muita.
Tuo Hurriganes. :D Teininä ennen kuin Hurriganes oli edes tunnettu, Lieksassa jollain koululla limudiscon "pääesiintyjä" mutta muistan vaan kun päästiin paikalliseen kuppilaan sisään eikä kukaan kysynyt papereita.
Jaakko Teppo Jyskän varastomyymälän avajaisissa v. 1985 :D
Ykkösbrassaus: Queen Tukholmassa, Råsundan jalkapallostadionilla
Dire Straits Stadikalla
Kaikki vanhat suomalaiset rautalankabändit silloin aikoinaan.
Hanoi Rocks uudemmalla kokoonpanolla Tavastialla, taisi olla 2006.
Hyvä kysymys ap. Olen musiikkifani mutten osaa vastata aloitukseesi mitään??🤔
U2 Joshua Tree 2017, State de France Pariisi. Kakkosilta.
Yhdessä 77.000 muun katsojan kanssa. Oli todella kova.
The Prodigy Messilä 1994 ja Rammstein Ratina 2019
Michael Jackson Helsingissä 1997.
Lady Gaga Kulttuuritalolla, eturivistä 2009. Sen jälkeen kaksi kertaa Lontoossa ja kerran Ghentissä Tony Bennetin kanssa.
Oon nähnyt useita, mutta Bon Jovi on mieleenpainuvin. Nähtiin bändi Berliinissä ja päästiin juttelemaan heidän kanssaan ja ottamaan kuvia hotellin baarissa. :)
Ruisrock 1992, Nirvana. Olin 17 vuotias tyttönen silloin ja ensimmäistä kertaa Festareilla. Hölmönä mentiin kaverin kanssa lavan eteen. Siellä oli porukka ihan sekaisin, ja meno meni vaaralliseksi.