Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt Freddie Mercurya ja Queenia??
Hep! Minä olin Queenin Tukholman konsertissa 1985. Se oli ihmeellistä ja täydellistä, Freddie oli ihana! Me oltiin lavan lähellä edessä ja kokemus vaan oli niin upea, että mitään muita ei voi verratakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt Freddie Mercurya ja Queenia??
Hep! Minä olin Queenin Tukholman konsertissa 1985. Se oli ihmeellistä ja täydellistä, Freddie oli ihana! Me oltiin lavan lähellä edessä ja kokemus vaan oli niin upea, että mitään muita ei voi verratakaan.
Siis 1986 😁
Pauli Hanhiniemi tuli joskus 88 kattoon minun renkaanvaihtoa.
Esim. Queen ja AC-DC kultsalla, 70-luvulla....
Turisas Sotkamon Sykkeessä 2016. Oli kova, kuten aina.
Mie oon käynyt vaan muutamalla keikalla, enkä voi paljo brassailla, mutta oli ne hienoja kokemuksia minusta.
Bon Jovi Hesassa 1996
Eric Clapton Hesassa, vuotta en muista, 1999 ehkä
B. B. King Budapestissa
Josh Groban Hesassa
Depeche Mode ja Marilyn Manson. Helsingissä molemmat. Oli ja oli!
Green dayn nordiksen jäähallissa 1995.
Rasmuksen ja zen cafen konepajarockissa Skattalla vuonna 1996
Bruce springsteenin 3keikkaa Suomessa.
Tämä viikon maanantaina (11.07.2022) Rollarit livenä Brysselissä
Dissection vuonna 2005 Nummirockissa
Vierailija kirjoitti:
B.B. Kingin New Orleansissa. Yhteistyökumppani tarjosi VIP-lipun ja illan juomineen ja syöminkeineen. Oli hyvä meininki.
Tästä olen kateellinen sinulle.
U2 Tukholmassa 1993 ja pari vuotta myöhemmin Hgissä, Suede ja The Cure Lontoossa 1993, Depeche Mode Hgissä, Sting Hgissä, Aerosmith Ruisrockissa, Rammstein Ratinassa. Nyt olis liput Pearl Jamin keikalle Prahaan 22.7. mutta ei päästä koska meille tuli juuri koira ja ollaan lisäksi koronassa. Harmittaa, PJ on viimeinen nuoruuden suuruus joka on vielä näkemättä.
Kari Salmelainen Seinäjoen juhannusraveissa, olikohan se vuonna -88.
Mieleen jäi eturivissä ollut nainen, joka tarrautui jatkuvasti kiinni Salmelaisen jalkoihin, niin että tämä joutui irrottelemaan häntä.
Depeche Mode : tietenkin ykkönen aina...
Pet Shop Boys : joka tekee vieläkin maailman parhaita keikkoja saavat 5/5 tähteä joka keikasta kriitikoilta 2022...
Madonna: Ihan OK
U2 : näyttävä
Erasure : edelleenkin osaa keikat
Duran Duran, klassikko... sääli että Suomen keikan olosuhteet olivat surkeat...