Sosiaalityö (haku) 2023
Keskustelua sosiaalityön yliopisto-opintoihin hakemisesta.
Kommentit (309)
Palkit tulleet myös Turkuun, Helsinkiin ja Tampereelle.
Onko Turun/Helsingin tulokset tulleet?
Vierailija kirjoitti:
Onko Turun/Helsingin tulokset tulleet?
Ei. Palkit tuli tänään
Vipusen mukaan Lapin yliopiston tulokset olisivat valmistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vipusen mukaan Lapin yliopiston tulokset olisivat valmistuneet.
Joo, eilen pystyi vipusesta tutkailemaan sopiiko sisäänpäässeiden profiiliin
Äh, jotenkin on nyt se fiilis, että tänään ei ainakaan tulokset tule.
Vierailija kirjoitti:
Äh, jotenkin on nyt se fiilis, että tänään ei ainakaan tulokset tule.
Sama fiilis
Mitä kautta näen Vipusesta valittujen profiileja?
Jyväskylä julkaissut!!! 🤩 meikä ainakin sinne hyväksytty, Helsinkiä vielä odottelen.. Tuskin riittää pisteet.
Ensimmäisellä varasijalla😢 ensikertalaisena olisin mennyt reippaasti sisään. Miten varasivat liikkuvat
Minkälaisilta varasijoilta on realistista päästä sisään ei-ensikertalaisten kiintiössä?
Tampereellekki tullu, en voi uskoo et pääsin ei enskana sisään😭
Turkuun aukesi paikka! Ihanaa, nyt on jännitys ohi! 🥰
Minä pääsin viime vuonna Lappiin pääsykokeella ei-ensikertalsisena 6. varasijalta. Silloin Lappiin taidettiin kyllä ottaa enemmän opiskelijoita kuin tänä vuonna. Luulen, että olin viimeisiä sisään päässeitä.
Kiinnostaa pisterajat pääsykokeella päässeistä.
Mä oon helsinkiin varasijalla 6. Ensikertalaisena.. Helsingissä varmaan vähemmän liikkuu jono, mutta ehkä on vielä toivoa sinne.. Paikkakunnalla sentään aukea, vaikka ei stadiin riittäiskään. Oon aivan häkeltynyt, ei lukiotaustaa ja yli kolmekymppinen, aivan toisella alalla töissä. 😊 tosi jännää ja pelottavaa! Nyt sitten pitäisi miettiä miten sitä taloudellisesti pärjää ja mitenköhän paljon on oltava läsnä...
Oho siis koulupaikka sentään aukesi toisella paikkakunnalla, vaikka ei stadiin riittäiskään.. 🤦🏻
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon Itä-Suomen ei-ensikertalaisten jonot ovat viime vuosina liikkuneet?
Todella paljon onnea! :) Paljonko sait pisteitä?